Og³oszenie z dnia 2023-05-18
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00302265/01 - Wynik z dnia 2023-07-12
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Samodzielny Publiczny Zespó³ Opieki Zdrowotnej w ¦widnicy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000311674
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Le¶na 27-29
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpital.swidnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpital.swidnica.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-a5775d09-f552-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00222132
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-05-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00011551/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.1 ¦wiadczenie us³ug w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych.
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://szpital-swidnica.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Postêpowanie prowadzone jest w
jêzyku polskim w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy Zakupowej pod adresem
https://szpital-swidnica.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
2. Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji
oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy zamawiaj±cym a wykonawc±, z
uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji
elektronicznej (art. 61 pzp). Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji
elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn±
(Dz. U. z 2019 r. poz. 123 i 730). 3. Zawiadomienia, o¶wiadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy
przekazuj±: a) drog± elektroniczn±: zamowienia@szpital.swidnica.pl; b) poprzez Platformê, dostêpn±
pod adresem:
https://szpital-swidnica.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W
postêpowaniu o udzielenie zamówienia o warto¶ci mniejszej ni¿ progi unijne ofertê, o¶wiadczenie, o
którym mowa w art. w art. 125 ust.1, sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub
w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (art. 63 ust.2pzp). 2.
Postêpowania zakupowe prowadzone s± przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Komunikacja
miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy Przetargowej SP ZOZ w
¦widnicy https://szpital-swidnica.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html lub mailem. Do po³±czenia
u¿ywany jest szyfrowany protokó³ HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa siê przy pomocy protoko³u
SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufno¶æ transmisji danych przesy³anych przez Internet. Wykonawca
posiadaj±cy konto na Platformie Przetargowej SP ZOZ w ¦widnicy: ma dostêp do mo¿liwo¶ci z³o¿enia,
zmiany, wycofania oferty, a tak¿e funkcjonalno¶ci pozwalaj±cych na zadawanie pytañ do tre¶ci SWZ
oraz komunikacjê z Zamawiaj±cym w pozosta³ych obszarach. Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê z
wykonawcami na adres mailowy podany w SWZ (z zastrze¿eniem, ¿e oferta wraz z za³±cznikamiz³o¿ona musi byæ na platformie). 3.
Wymagania techniczne wysy³ania i odbierania dokumentów
elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy
u¿yciu Platformy Przetargowej SP ZOZ w ¦widnicy: a) Dopuszczalne przegl±darki internetowe: Internet
Explorer 10 i nowsze, Edge, Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera; b) Pozosta³e wymagania
techniczne: dostêp do sieci Internet, obs³uga przez przegl±darkê protoko³u XMLHttpRequest – ajax,
w³±czona obs³uga JavaScript, zalecana szybko¶æ ³±cza internetowego powy¿ej 500 KB/s,
zainstalowany Acrobat Reader, zainstalowane ¶rodowisko
uruchomieniowe Java -Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszych) W przypadku aukcji
z podpisem elektronicznym dopuszczalne s± przegl±darki internetowe: dla Windows Vista: Internet
Explorer8,Internet Explorer 9, dla Windows 7: Internet Explorer 9, Internet Explorer 11, dla Windows 8:
Internet Explorer 11, dla Windows 10: Internet Explorer 11d) Wspierane s± rozwi±zania dostarczane
przez firmy: Polskie Centrum Certyfikacji Elektronicznej Sigillum Polskiej Wytwórni Papierów
Warto¶ciowych S.A., Centrum Obs³ugi Podpisu Elektronicznego Szafir Krajowej Izby Rozliczeniowej
S.A., Powszechne Centrum Certyfikacji Certum firmy Asseco Data Systems S.A., Kwalifikowane
Centrum certyfikacji Kluczy CenCert firmy SafeTechnologies S.A. e) Instrukcja z³o¿enia oferty ¶rodkiem
komunikacji elektronicznej w niniejszym postêpowaniu dostêpna jest na stronie
https://szpitalswidnica.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
w zak³adce INSTRUKCJE plik Udzia³ w trybie podstawowym bez negocjacji. 4. ¦rodkiem komunikacji
elektronicznej, s³u¿±cym z³o¿eniu oferty przez Wykonawcê, jest jego prawid³owe z³o¿enie na Platformie
dostêpnej pod adresem https://szpitalswidnica.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html w wierszu
oznaczonym tytu³em oraz znakiem sprawy zgodnym z niniejszym postêpowaniem. Korzystanie z
Platformy Przetargowej przez Wykonawcê jest bezp³atne. 5. Zawiadomienia, o¶wiadczenia, wnioski lub
informacje Wykonawcy przekazuj±: a) drog± elektroniczn±: zamowienia@szpital.swidnica.pl, b)
poprzez Platformê, dostêpn± pod adresem: https://szpitalswidnica.
logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html 6. Po stworzeniu lub wygenerowaniu przez
Wykonawcê dokumentu elektronicznego Wykonawca podpisuje ten dokument kwalifikowanym
podpisem elektronicznym, wystawionym przez dostawcê kwalifikowanej us³ugi zaufania, bêd±cego
podmiotem ¶wiadcz±cym us³ugi certyfikacyjne – podpis elektroniczny, spe³niaj±ce wymogi bezpieczeñstwa okre¶lone w ustawie z dnia 5 wrze¶nia 2016 r. o us³ugach zaufania oraz identyfikacji
elektronicznej (Dz.U. z 2020 r. poz. 1173 t.j.) lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz
uchylenia dyrektyw3y 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016 r., str. 1), dalej RODO, informujê, ¿e:1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest
Samodzielny Publiczny Zespó³ Opieki Zdrowotnej w ¦widnicy, zwany dalej: „Administratorem”. Mo¿esz
skontaktowaæ siê z Administratorem pisz±c na adres: Samodzielny Publiczny Zespó³ Opieki
Zdrowotnej w ¦widnicy, 58-100 ¦widnica, ul. Le¶na 27-29 lub telefonuj±c pod numer:
748517400/Mo¿esz równie¿ skontaktowaæ siê z Administratorem za po¶rednictwem powo³anego przez
niego inspektora ochrony danych pisz±c na adres: Samodzielny Publiczny Zespó³ Opieki Zdrowotnej w
¦widnicy, 58-100 ¦widnica, ul. Le¶na 27-29 lub adres email: iod@szpital.swidnica.pl 2. Pani/Pana
dane przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego.3. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub
podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 19 oraz art.74
ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U. poz. 2019 r. zpó¼ñ.zm.), dalej „ustawa Pzp”.4.
Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78
ust. 1 ustawy Pzp, oraz zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt obowi±zuj±cym w
Samodzielnym Publicznym Zespole Opieki Zdrowotnej w ¦widnicy. 5. Obowi±zek podania przez
Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.
6.Posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana
dotycz±cych, na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych٭, na
podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art.. 18 ust. 2RODO٭٭,prawo do
wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO.7. Nie przys³uguje
Pani/Panu: w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych
osobowych, prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO, na
podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw±
prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.8. W oparciu o
Pani/Pana dane osobowe Administrator nie bêdzie podejmowa³ zautomatyzowanych decyzji w tym
decyzji bêd±cych wynikiem profilowania٭٭٭ .Wyja¶nienia:٭ skorzystanie z prawa do sprostowania nie
mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian±
postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci
protoko³u oraz jego za³±czników.٭٭ prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w
odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w
celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu
publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.٭٭٭ profilowanie, oznacza dowoln± formê
zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych, które polega na wykorzystaniu danych
osobowych do oceny niektórych czynników osobowych osoby fizycznej, w szczególno¶ci do analizy lub
prognozy aspektów dotycz±cych pracy tej osoby fizycznej, jej sytuacji ekonomicznej, zdrowia,
osobistych preferencji, zainteresowañ, wiarygodno¶ci, zachowania, lokalizacji lub przemieszczania siê.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Ujête w punkcie powy¿ej. 1. Skorzystanie przez osobê,
której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w
art.16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie
zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie
niezgodnym z ustaw±. 2. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia
przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania
danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: EA/13/TPBN/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych sklasyfikowanych jako niebezpieczne w grupie 180102, 180103, 180104, 180108, 180109.
2. Wykonawca zobowi±zany jest do odbioru odpadów z miejsc ich sk³adowania tj.:
a) z magazynu odpadów usytuowanego w budynku Szpitala RSS „Latawiec” w ¦widnicy ul. Le¶na 27-29, odbiór trzy razy w tygodniu tj. w poniedzia³ek, ¶rodê, pi±tek w godz. od 7:30 do 13:00.
b) z magazynu odpadów usytuowanego w Szpitalu w ¯arowie ul. Wojska Polskiego 7, odbiór raz w tygodniu w ¶rodê do godz. 13:00.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90524000-6 - Us³ugi w zakresie odpadów medycznych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90524200-8 - Us³ugi usuwania odpadów szpitalnych
90524100-7 - Us³ugi gromadzenia odpadów szpitalnych
90524400-0 - Us³ugi gromadzenia, transportu i wywozu odpadów szpitalnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostan± odrzucone przez Zamawiaj±cego.
2. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami:
2.1 Cena brutto – 95%
2.2 Odleg³o¶æ (w kilometrach) od siedziby Zamawiaj±cego do miejsca unieszkodliwiania odpadów medycznych – 5%
3. Oferty oceniane bêd± w nastêpuj±cy sposób:
A/ Kryterium - cena ( x 95 %)
Co = (C min:C oceniana) x 100 x 95%
gdzie:
Co – ilo¶æ punktów w kryterium cena
Cmin – najni¿sza cena ogó³em brutto spo¶ród oferowanych wa¿nych ofert
Coceniana – cena ogó³em brutto ocenianej oferty
Do obliczenia kryterium ceny, wyboru oferty najkorzystniejszej, Zamawiaj±cy przyjmie podan± przez Wykonawcê w formularzu ofertowym ogóln± kwotê brutto.
B/ Odleg³o¶æ (w kilometrach) od siedziby Zamawiaj±cego do miejsca unieszkodliwiania odpadów medycznych – 5%
Wo = (Omin:Oo) x 100 x 5%
gdzie:
Wo – ilo¶æ punktów w kryterium odleg³o¶æ
Omin. – odleg³o¶æ w kilometrach minimalna
Oo – odleg³o¶æ w kilometrach oferty ocenianej
Odleg³o¶æ (w kilometrach) od siedziby Zamawiaj±cego do miejsca unieszkodliwiania odpadów medycznych zaka¼nych to odleg³o¶æ od miejsca wytwarzania odpadów (g³ówna lokalizacja 58-100 ¦widnica, ul. Le¶na 27-29) do spalarni odpadów medycznych zaka¼nych zaoferowanej przez Wykonawcê. Odleg³o¶æ nale¿y wyliczyæ za pomoc± aplikacji google.maps. uwzglêdniaj±c najkrótsz± trasê.
3. Za ofertê najkorzystniejsz±, w ramach danego zadania, zostanie uznana oferta wa¿na, która otrzyma najwy¿sz± liczbê punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryteria, wg poni¿szego wzoru:
P = Co + Wo
gdzie:
P- ilo¶æ punktów oferty badanej
- Co - ilo¶æ punktów oferty badanej w kryterium ceny
Wo - ilo¶æ punktów oferty badanej w kryterium Odleg³o¶æ
Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
Punktacja przyznawana ofertom bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4. Zgodnie z art. 248 Pzp:
1. Je¿eli nie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, zamawiaj±cy wybiera spo¶ród tych ofert ofertê, która otrzyma³a najwy¿sz± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze.
2. Je¿eli oferty otrzyma³y tak± sam± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze, zamawiaj±cy wybiera ofertê z najni¿sz± cen± lub najni¿szym kosztem.
3. Je¿eli nie mo¿na dokonaæ wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. 2, zamawiaj±cy wzywa wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez zamawiaj±cego ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê lub koszt.
6. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 95
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: odleg³o¶æ w km od sziedziby zamawiaj±cego do miejsca unieszkodliwiania odpadów medycznych
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
- zezwolenie na prowadzenie dzia³alno¶ci w zakresie unieszkodliwiania odpadów bêd±cych przedmiotem zamówieniawydanych w drodze decyzji przez w³a¶ciwy organ, z uwzglêdnieniem zapisów zawartych w ustawie z dnia 14 grudnia 2012r.
o odpadach (tj Dz. U. 2020 r., poz. 797 ze zm.),
- wpis do rejestru o którym mowa w art. 49 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (t.j. Dz. U. 2020 r., poz. 797 ze zm.).
W przypadku gdy termin wa¿no¶ci decyzji wygasa w trakcie realizacji umowy Wykonawca zobowi±zany jest uzyskaæ nowe
zezwolenie i przedstawiæ je Zamawiaj±cemu. Nie dopuszcza siê przerw w terminach obowi±zywania (wa¿no¶ci)
nastêpuj±cych po sobie decyzji.
- dysponuje co najmniej dwoma ¶rodkami transportu niezbêdnymi do wykonania zamówienia (transport odpadów
niebezpiecznych) oraz co najmniej dwoma osobami (kierowcami) posiadaj±cymi wa¿ne za¶wiadczenia ADR - o ukoñczeniu
kursu przez osoby wykonuj±ce przewóz drogowy towarów niebezpiecznych.
Zamawiaj±cy bêdzie ocenia³ warunki udzia³u w postêpowaniu w systemie spe³nia/nie spe³nia, w oparciu o informacje
zawarte w przed³o¿onych o¶wiadczeniach i dokumentach (wymaganych przez Zamawiaj±cego i podanych w SWZ i
og³oszeniu). Z ich tre¶ci musi wynikaæ jednoznacznie, i¿ w/w warunki Wykonawca spe³nia.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku
podstaw wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych
podmiotowych ¶rodków dowodowych:
a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy
wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
3. Zamawiaj±cy nie wzywa do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i
ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji
dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne, o ile wykonawca wskaza³ w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1,
dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych ¶rodków (art. 274 ust.4 Pzp).
4. Podmiot zagraniczny.
4.1. Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast:
1) odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, o
których mowa w § 2 ust. 1 pkt 6 rozporz±dzenia z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz
innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (odpowiednio pkt. 4.1 ppkt.1) - sk³ada
dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce
odpowiednio, ¿e:
a) nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z
wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie
jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach
miejsca wszczêcia tej procedury.
4.2. Dokument, o którym mowa w pkt 4.1 ppkt 1, powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem.
4.3. Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentu, o których mowa w pkt
4.1 ppkt 1, zastêpuje siê je odpowiednio w ca³o¶ci lub w czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy,
ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ,
z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o
o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du
zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Przepis pkt. 4.2 stosuje
siê.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. W
celu potwierdzenia spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zamawiaj±cy ¿±da
nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
a) kopiê zezwolenia na prowadzenie dzia³alno¶ci w zakresie unieszkodliwiania odpadów bêd±cych przedmiotem zamówienia
wydanych w drodze decyzji przez w³a¶ciwy organ, z uwzglêdnieniem zapisów zawartych w ustawie z dnia 14 grudnia 2012r. o
odpadach (tj Dz. U. 2020 r., poz. 797 ze zm.),
b) wpis do rejestru o którym mowa w art. 49 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (t.j. Dz. U. 2020 r., poz. 797 ze zm.).
c) o¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e dysponuje co najmniej dwoma ¶rodkami transportu niezbêdnymi do wykonania zamówienia
(transport odpadów niebezpiecznych) oraz co najmniej dwoma osobami (kierowcami) posiadaj±cymi wa¿ne za¶wiadczenia ADR - o
ukoñczeniu kursu przez osoby wykonuj±ce przewóz drogowy towarów niebezpiecznych.
W sytuacji, gdy Wykonawca zaproponuje wiêcej ni¿ 1 spalarniê, w której bêdzie unieszkodliwia³ odpady objête przedmiotowym
zamówieniem, winien z³o¿yæ za¶wiadczenie dla ka¿dej z nich.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie ¿±da przedstawienia przedmiotowych ¶rodków dowodowych.5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1 Formularz ofertowy- za³±cznik nr 1 do SWZ.2 O¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania o którym mowa w art. 125 ust.1 Pzp oraz na podstawie przes³anek wykluczenia, o których mowa w art. 7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego – za³±cznik nr 2 do SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu sk³ada ka¿dy z Wykonawców.
3 O¶wiadczenie podmiotu trzeciego o którym mowa w art. 125 ust.1 Pzp - za³±cznik nr 2 do SWZ (je¿eli dotyczy)
4 Zobowi±zanie podmiotu trzeciego (je¿eli dotyczy)
5 O¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie – za³±cznik nr 4 do SWZ (je¿eli dotyczy)
6 Pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik.
7 Pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia (art. 58 ust.1 Pzp).2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w
postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego (art. 58 ust.2 Pzp).
3. Do oferty wspólnej wykonawcy do³±czaj± pe³nomocnictwo.
4. Przepisy dotycz±ce wykonawcy stosuje siê odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie
zamówienia (art. 58 ust. 5 Pzp).
5. Wykonawcy wspólnie obiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy
i wniesienie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy (art. 445 Pzp) (je¿eli Zamawiaj±cy wymaga³ jego wniesienia).
6. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1
Pzp, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków
udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu
(art. 125 ust. 4 Pzp).
7. W przypadku z³o¿enia oferty wspólnej Wykonawcy, najpó¼niej w dniu podpisania umowy musz± dostarczyæ kopiê umowy
reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy dopuszcza dokonywanie zmian umowy zgodnie z art. 455 ustawy pzp w tym tak¿e w zakresie postanowieñzawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wyst±pienia
nastêpuj±cych warunków:
1) zmniejszenia zakresu rzeczowego zamówienia poprzez rezygnacjê z czê¶ci zamówienia, z przyczyn, których nie da³o siê
przewidzieæ w chwili zawierania umowy lub uzasadnionych potrzebami Zamawiaj±cego;
2) zwiêkszenia zakresu rzeczowego zamówienia, w przypadku rozszerzenia dzia³alno¶ci Zamawiaj±cego przy
nieprzekroczeniu warto¶ci umowy;
3) gdy nowy wykonawca ma zast±piæ dotychczasowego wykonawcê:
a) w wyniku sukcesji, wstêpuj±c w prawa i obowi±zki wykonawcy, w nastêpstwie przejêcia, po³±czenia, podzia³u,
przekszta³cenia, upad³o¶ci, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego
przedsiêbiorstwa, o ile nowy wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, nie zachodz± wobec niego podstawy
wykluczenia oraz nie poci±ga to za sob± innych istotnych zmian umowy, a tak¿e nie ma na celu unikniêcia stosowania
przepisów ustawy, lub
4) je¿eli dotyczy realizacji, przez dotychczasowego wykonawcê, dodatkowych us³ug, których nie uwzglêdniono w
zamówieniu podstawowym, o ile sta³y siê one niezbêdne i zosta³y spe³nione ³±cznie nastêpuj±ce warunki:
a) zmiana wykonawcy nie mo¿e zostaæ dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególno¶ci
dotycz±cych zamienno¶ci lub interoperacyjno¶ci wyposa¿enia, us³ug lub instalacji zamówionych w ramach zamówienia
podstawowego,
b) zmiana wykonawcy spowodowa³aby istotn± niedogodno¶æ lub znaczne zwiêkszenie kosztów dla zamawiaj±cego,
c) wzrost ceny spowodowany ka¿d± kolejn± zmian± nie przekracza 50% warto¶ci pierwotnej umowy, a w przypadku
zamówieñ w dziedzinach obronno¶ci i bezpieczeñstwa ³±czna warto¶æ zmian nie przekracza 50% warto¶ci pierwotnej
umowy, z wyj±tkiem nale¿ycie uzasadnionych przypadków;
5) je¿eli konieczno¶æ zmiany umowy spowodowana jest okoliczno¶ciami, których zamawiaj±cy, dzia³aj±c z nale¿yt±
staranno¶ci±, nie móg³ przewidzieæ, o ile zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy a wzrost ceny spowodowany
ka¿d± kolejn± zmian± nie przekracza 50% warto¶ci pierwotnej umowy;
6) wyst±pienia okoliczno¶ci, których strony umowy nie by³y w stanie przewidzieæ, pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci;
7) zlecenie podwykonawstwa w sytuacji, gdy Wykonawca w swojej ofercie o¶wiadczy³, ¿e wykona zamówienie samodzielnie;
8) wprowadzenie nowego podwykonawcê lub dalszego podwykonawcê;
9) regulacji prawnych wprowadzonych w ¿ycie po dniu podpisania umowy, wywo³uj±cych potrzebê zmiany umowy wraz ze
skutkiem wprowadzenia takiej zmiany,
10) zmiany stawki podatku VAT na zasadach okre¶lonych w §4 ust.4 umowy .
2. Dopuszczalne s± równie¿ zmiany umowy bez przeprowadzenia nowego postêpowania o udzielenie zamówienia, których
³±czna warto¶æ jest mniejsza ni¿ progi unijne oraz jest ni¿sza ni¿ 10% warto¶ci pierwotnej umowy, w przypadku zamówieñ
na us³ugi, a zmiany te nie powoduj± zmiany ogólnego charakteru umowy.
3. Wszystkie powy¿sze postanowienia stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Nie stanowi±
jednocze¶nie zobowi±zania do wyra¿enia takiej zgody.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-05-26 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: 1. Ofertê wraz z wymaganymi dokumentami nale¿y umie¶ciæ na Platformie przetargowej pod adresem: https://szpital-swidnica.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-05-26 10:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-06-24
INNE PRZETARGI Z ¦WIDNICY
- "Termomodernizacja ¶ciany budynku przy ul. Komunardów 6-6A-6B w ¦widnicy"
- ¦wiadczenie ochrony ubezpieczeniowej w zakresie ubezpieczenia pojazdów Gminy i jednostek organizacyjnych oraz ubezpieczenia stra¿aków OSP Gminy ¦widnica
- Poprawa efektywno¶ci energetycznej budynku Szko³y Podstawowej w Lutomi Dolnej
- "Zakup, dostawa i monta¿ 14 zestawów komputerowych, 4 komputerów przeno¶nych i serwerów do MPK "¦widnica" Sp. z o.o.
- "Kompleksowa wymiana dwóch d¼wigów osobowych w budynku Urzêdu Miejskiego w ¦widnicy przy ul. Armii Krajowej 49"
- Dostawa i wdro¿enie infrastruktury sprzêtowej oraz oprogramowania analizuj±cego i zarz±dzaj±cego dla Gminy ¦widnica w ramach zadania Cyberbezpieczny Samorz±d w ¦widnicy.
wiêcej: przetargi w ¦widnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywny odbiór, transport oraz zagospodarowanie odpadów medycznych"
- Us³uga odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych niebezpiecznych i innych ni¿ niebezpieczne z SPWZOZ w Stargardzie
- "Us³uga wywozu i utylizacji odpadów niebezpiecznych i pozosta³ych niebêd±cych odpadami komunalnymi w okresie 12 miesiêcy z jednostek organizacyjnych Uczelni (...)"
- Sprz±tanie terenu imprez masowych oraz wywóz nieczysto¶ci.
- us³uga prania.
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.