Ogłoszenie z dnia 2024-02-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00213786/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-21
- 2024/BZP 00217604/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-23
- 2024/BZP 00315719/01 - Wynik z dnia 2024-05-08
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Opracowanie projektu budowlanego wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w gminie Iława"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Społeczna Inicjatywa Mieszkaniowa KZN - Warmia i Mazury Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 522253748
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Ratusz 1
1.4.2.) Miejscowość: Olsztynek
1.4.3.) Kod pocztowy: 11-015
1.4.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@simkzn-wm.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://simkzn-wm.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00222179
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-02-27
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00213786
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie:
• analizy rzeczowo–finansowej przedsięwzięcia (zgodnie z załącznikiem Zal._nr_1_do_ramowego_wzoru_Umowy_kredytu) - dla etapu 1,
• mapy do celów projektowych dla całej działki 55/10 obręb 0006 Dziarny,
• Projektu Zagospodarowania Terenu obejmującego pierwszy etap przedsięwzięcia (zgodnie z zakresem opracowania oznaczonym w pliku 00_96_I_PK_A_01_1.1.1_PROJEKT ZAGOSPODAROWANIA TERENU_ETAP 1.pdf) wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę,
• Projektu Architektoniczno–Budowlanego dla budynku powtarzalnego, z wizualizacjami obiektu wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę na podstawie załączonej koncepcji architektoniczno - budowlanej (plik: koncepcja_gmina_Iława.zip) wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę,
• dokumentacji projektowej w postaci Projektu Zagospodarowania Terenu dla etapów od 2. do 6. (zgodnie z zakresem opracowania oznaczonym w pliku 00_96_I_PK_A_01_1.1.1_PROJEKT ZAGOSPODAROWANIA TERENU_ETAP 1.pdf),
• uzyskanie wszelkich zgód, opinii, uzgodnień oraz innych dokumentów niezbędnych dla przeprowadzenia Inwestycji (na podstawie pełnomocnictwa Inwestora do reprezentowania przed organami administracji) z godnie z obowiązującymi przepisami oraz wymaganych m.in. dla potwierdzenia zgodności z regułą DNSH,
• Projektu Technicznego wszystkich branż dla Projektu Zagospodarowania Terenu odrębnie dla każdego etapu Inwestycji,
• Projektu Technicznego wszystkich branż dla Projektu Architektoniczno-Budowlanego dla budynku powtarzalnego we wszystkich etapach,
• Projektu Wykonawczego w zakresie, o którym mowa w § 5 rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych dla PZT odrębnie dla każdego etapu Inwestycji oraz dla PAB obejmującego budynek powtarzalny we wszystkich etapach,
• Przedmiaru Robót w zakresie, o którym mowa w § 6 rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych dla PZT obejmującego 1. etap Inwestycji oraz dla PAB obejmującego budynek powtarzalny we wszystkich etapach,
• Harmonogramu rzeczowo - finansowego dla robót budowlanych w etapie 1. (zgodnie z załącznikiem “Zał._nr_1_do_ramowego_wzoru_Umowy_kredytu”),
• zestawienia powierzchni mieszkań (zgodnie z załączonym wzorem w pliku: zestawienie powierzchni-wzór) dla budynku powtarzalnego,
• kart poszczególnych mieszkań dla budynku powtarzalnego - zgodnie z postanowieniami załączonych wytycznych projektowych (Załącznik nr 7). Dodatkowo wymagane jest wykonanie:
• Kosztorysów inwestorskich wszystkich branż oraz kosztorysu zbiorczego dla 1.etapu,
• Kosztorysów ofertowych robót budowlanych (obowiązkowo w formacie .xls lub .xlsx) dla 1. etapu,
• Opisu Przedmiotu Zamówienia dla robót budowlanych dla 1. etapu,
• Opracowanie wykazu środków służących redukcji emisji hałasu, kurzu i zanieczyszczeń w trakcie robót budowlanych lub konserwacyjnych dla 1. etapu,
• Opisu robót wykończeniowych oraz ich obmiar (wyszczególnione dla każdego mieszkania i części wspólnej) i skosztorysowanie (wytyczne w pliku “informacja o standardzie wykończenia”) dla 1. etapu,
• Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - w kontekście przyszłego postępowania przetargowego na wybudowanie zaprojektowanego obiektu.
Po zmianie:
Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie:
• analizy rzeczowo–finansowej przedsięwzięcia (zgodnie z załącznikiem Zal._nr_1_do_ramowego_wzoru_Umowy_kredytu) - dla etapu 1,
• Projektu Zagospodarowania Terenu obejmującego pierwszy etap przedsięwzięcia (zgodnie z zakresem opracowania oznaczonym w pliku 00_96_I_PK_A_01_1.1.1_PROJEKT ZAGOSPODAROWANIA TERENU_ETAP 1.pdf) wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę,
• Projektu Architektoniczno–Budowlanego dla budynku powtarzalnego, z wizualizacjami obiektu wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę na podstawie załączonej koncepcji architektoniczno - budowlanej (plik: koncepcja_gmina_Iława.zip) wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę,
• dokumentacji projektowej w postaci Projektu Zagospodarowania Terenu dla etapów od 2. do 6. (zgodnie z zakresem opracowania oznaczonym w pliku 00_96_I_PK_A_01_1.1.1_PROJEKT ZAGOSPODAROWANIA TERENU_ETAP 1.pdf),
• uzyskanie wszelkich zgód, opinii, uzgodnień oraz innych dokumentów niezbędnych dla przeprowadzenia Inwestycji (na podstawie pełnomocnictwa Inwestora do reprezentowania przed organami administracji) z godnie z obowiązującymi przepisami oraz wymaganych m.in. dla potwierdzenia zgodności z regułą DNSH,
• Projektu Technicznego wszystkich branż dla Projektu Zagospodarowania Terenu odrębnie dla każdego etapu Inwestycji,
• Projektu Technicznego wszystkich branż dla Projektu Architektoniczno-Budowlanego dla budynku powtarzalnego we wszystkich etapach,
• Projektu Wykonawczego w zakresie, o którym mowa w § 5 rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych dla PZT odrębnie dla każdego etapu Inwestycji oraz dla PAB obejmującego budynek powtarzalny we wszystkich etapach,
• Przedmiaru Robót w zakresie, o którym mowa w § 6 rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych dla PZT obejmującego 1. etap Inwestycji oraz dla PAB obejmującego budynek powtarzalny we wszystkich etapach,
• Harmonogramu rzeczowo - finansowego dla robót budowlanych w etapie 1. (zgodnie z załącznikiem “Zał._nr_1_do_ramowego_wzoru_Umowy_kredytu”),
• zestawienia powierzchni mieszkań (zgodnie z załączonym wzorem w pliku: zestawienie powierzchni-wzór) dla budynku powtarzalnego,
• kart poszczególnych mieszkań dla budynku powtarzalnego - zgodnie z postanowieniami załączonych wytycznych projektowych (Załącznik nr 7). Dodatkowo wymagane jest wykonanie:
• Kosztorysów inwestorskich wszystkich branż oraz kosztorysu zbiorczego dla 1.etapu,
• Kosztorysów ofertowych robót budowlanych (obowiązkowo w formacie .xls lub .xlsx) dla 1. etapu,
• Opisu Przedmiotu Zamówienia dla robót budowlanych dla 1. etapu,
• Opracowanie wykazu środków służących redukcji emisji hałasu, kurzu i zanieczyszczeń w trakcie robót budowlanych lub konserwacyjnych dla 1. etapu,
• Opisu robót wykończeniowych oraz ich obmiar (wyszczególnione dla każdego mieszkania i części wspólnej) i skosztorysowanie (wytyczne w pliku “informacja o standardzie wykończenia”) dla 1. etapu,
• Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - w kontekście przyszłego postępowania przetargowego na wybudowanie zaprojektowanego obiektu.
INNE PRZETARGI OLSZTYNEK
więcej: przetargi OLSZTYNEK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej rozbudowy i przebudowy ul. Dworcowej w Stargardzie
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego przy zadaniu: Rozwój bazy sportowej w gminie Warka
- "Budowa zbiornika retencyjnego wód opadowych i roztopowych w miejscowości Tarnawatka- Tartak"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót na zadaniu pn. "Wykonanie kompleksowej infrastruktury drogowej i wodno-kanalizacyjnej obszaru os. Kasztelańskiego w Międzyrzeczu"
- Wykonanie pełnobranżowej dokumentacji dla zadania pn. Przebudowa ul. 1-go Maja w Bystrzycy Kłodzkiej.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.