Ogłoszenie z dnia 2024-02-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00563521/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa, przebudowa infrastruktury sportowej na terenie "Ośrodka Rekreacji i Turystyki Kozienickiego Centrum Rekreacji i Sportu w Kozienicach".
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOZIENICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223333
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Parkowa 5
1.5.2.) Miejscowość: Kozienice
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-900
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@kozienice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozienice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
przetargi.pzpkozienice.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa, przebudowa infrastruktury sportowej na terenie "Ośrodka Rekreacji i Turystyki Kozienickiego Centrum Rekreacji i Sportu w Kozienicach".2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-548ef33b-9f18-11ee-953e-c2ea26915e21
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00222355
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00045415/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.17 Budowa, przebudowa infrastruktury sportowej na terenie "Ośrodka Rekreacji i Turystyki KSRiS w Kozienicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00563521
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WI.7011.59.2023/II
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa, przebudowa infrastruktury sportowej na terenie „Ośrodka Rekreacjii Turystyki Kozienickiego Centrum Rekreacji i Sportu w Kozienicach
1) Część (zadanie ) I:
Budowa boisk i przebudowa kortu tenisowego na terenie KCRiS w Kozienicach – obejmujący budowę boisk sportowych oraz obiektów małej architektury w miejscu publicznym, w tym:
Roboty ziemne, przygotowawcze, demontaż zabawek i urządzeń.
Zabezpieczenie drzewostanu, krzewów przed przystąpieniem do prac.
Roboty budowlane:
- Nawierzchnia poliuretanowa – boisko do gry w streetball o powierzchni 250 m2
- Nawierzchnia z warstwy piasku – boisko do gry w siatkówkę plażową o powierzchni 690 m2
- Nawierzchnia utwardzona mineralna – boisko do gry w boule –petanque o powierzchni 62,30 m2
Plantowanie.
Roboty montażowe, elementy małej architektury:
- Ławki z oparciem drewniane na stelażu metalowym – 8 kpl.
- Kosze na śmieci – 3 kpl.
- Ławka trybuna – 2 kpl.
- Płot – 1 kpl.
- Słupki do siatkówki – 2 kpl.
- Kosz do koszykówki – 1 kpl.
- Ścianka do tenisa – 1 kpl.
- Stojak na rowery – 4 kpl.
Odtworzenie terenów zielonych.
W razie konieczności uzyskanie decyzji na wycinkę kolizyjnych drzew i ich usunięcie.
Demontaż słupa betonowego – w razie konieczności.
Roboty porządkowe.
Dokumentacja powykonawcza - dokumentacja geodezyjna
Oferowane przez wykonawcę elementy wyposażenia małej architektury muszą być fabrycznie nowe pochodzące z bieżącej produkcji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
4.5.5.) Wartość części: 493991,49 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) Część (zadanie ) II:Budowa domku socjalno – magazynowego na terenie ośrodka rekreacji i sportu, na terenie działki o nr Ew. 1601/10, w tym:
Roboty przygotowawcze i ziemne,
Wycięcie kolidujących drzew, wywóz i utylizacja pozostałości po wycince,
Budowa domku socjalno – magazynowego /domek ratownika/ wraz z instalacjami, przyłączami i wyposażeniem,
Budowa przyłączy i instalacji zewnętrznej do domku socjalno – magazynowego:
- Wodociągowej,
- Kanalizacji sanitarnej,
- Linii kablowej dla zasilania domku,
- Telekomunikacyjnej,
- Instalacji odgromowej.
Prace porządkowe: uprzątnięcie terenu i otoczenia na czas prowadzenia robót, wykonanie trawników wokół domku socjalno – magazynowego.
Wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z powykonawczą inwentaryzacją geodezyjną.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45212140-9 - Obiekty rekreacyjne
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli
4.5.5.) Wartość części: 431386,74 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3) Część (zadanie ) III:Budowa dwóch domków kempingowych na terenie ośrodka rekreacji i sportu, w tym przygotowawczych, pomocniczych, towarzyszących – ETAP II, w tym:
Roboty przygotowawcze i ziemne,
Wycięcie kolidujących drzew, wywóz i utylizacja pozostałości po wycince,
Roboty budowlano – montażowe.
Budowę dwóch domków kempingowych wraz z instalacjami, przyłączami i wyposażeniem,
Budowę przyłączy i instalacji zewnętrznej :
- wodociągowej,
- kanalizacji sanitarnej,
- linii kablowej dla zasilania domków,
- telekomunikacyjnej,
- instalacji odgromowej
- wykonanie przyłącza do 6 domków,: wod- kan, zasilanie elektryczne.
Roboty wykończeniowe,
Prace porządkowe: uprzątnięcie terenu i otoczenia zajętego na czas prowadzenia robót, odtworzenie terenów zielonych, wykonanie trawników wokół dwóch domków kempingowych.
Wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z powykonawczą inwentaryzacją geodezyjną.
UWAGA: Dokumentacja projektowa podzielona jest na dwa etapy: ETAP I i ETAP II.
W ramach przedmiotowego postępowania należy do realizacji tylko ETAP II – dwa domki
ETAP II obejmuje: budowę dwóch domków kempingowych wraz z przyłączami, i wyposażeniem oraz wykonanie przyłącz wod-kan i energetycznych do 2 domków. Załączony przedmiar pomocniczy – dotyczy przyłącz do 6 domków.
UWAGA: prace nie obejmują wykonania zagospodarowania terenu w elementy małej architektury, ścieżek oraz wykonania zieleni, a także wykonania oświetlenia parkowego i girland świetlnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45212140-9 - Obiekty rekreacyjne
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421110-8 - Instalowanie ram drzwiowych i okiennych
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli
4.5.5.) Wartość części: 2020950,86 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 530000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 695000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 530000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARBUD Usługi Budowlane Marek Żak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8121488097
7.3.3) Ulica: Górczewska 200/65
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-460
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAREK ŻAK- USŁUGI BUDOWLANE "MARBUD"
jakie przetargi wygrała firma
MAREK ŻAK- USŁUGI BUDOWLANE "MARBUD"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 530000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-07-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 453000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 645000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 490000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARBUD Usługi Budowlane Marek Żak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8121488097
7.3.3) Ulica: Górczewska 200/65
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-460
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAREK ŻAK- USŁUGI BUDOWLANE "MARBUD"
jakie przetargi wygrała firma
MAREK ŻAK- USŁUGI BUDOWLANE "MARBUD"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 490000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-07-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1125000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1722000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1180000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARBUD Usługi Budowlane Marek Żak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8121488097
7.3.3) Ulica: Górczewska 200/65
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-460
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAREK ŻAK- USŁUGI BUDOWLANE "MARBUD"
jakie przetargi wygrała firma
MAREK ŻAK- USŁUGI BUDOWLANE "MARBUD"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1180000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-07-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KOZIENIC
- Świadczenie usług pocztowych i kurierskich na potrzeby Urzędu Miejskiego w Kozienicach - rok 2025
- Dostawa betonowych piwnic grobowych dwuosobowych
więcej: przetargi w Kozienicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- "Demontaż istniejącej platformy do przewozu osób niepełnosprawnych, dostawa i montaż nowej platformy do przewozu osób niepełnosprawnych wewnątrz budynku ODT Światowid."
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Dzierżawa sztucznego lodowiska z zadaszeniem w Ostrołęce
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.