eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁukówROZBUDOWA BUDYNKU GŁÓWNEGO KOMENDY POWIATOWEJ PSP W ŁUKOWIE



Ogłoszenie z dnia 2021-10-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
ROZBUDOWA BUDYNKU GŁÓWNEGO KOMENDY POWIATOWEJ PSP
W ŁUKOWIE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Łukowie

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711586716

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Partyzantów 6

1.4.2.) Miejscowość: Łuków

1.4.3.) Kod pocztowy: 21-400

1.4.4.) Województwo: lubelskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.4.7.) Numer telefonu: 25 798 20 88

1.4.8.) Numer faksu: 25 797 10 78

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kppsp.lukow.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kppsplukow.bip.gov.pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Ochrona przeciwpożarowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00222731

2.2.) Data ogłoszenia: 2021-10-07

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu,

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00199601/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.1.5. Wartość zamówienia

Przed zmianą:

Po zmianie:
3035009,39

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.1.5. Kod waluty

Przed zmianą:

Po zmianie:
PLN

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
1. W niniejszym postępowaniu, Zamawiający określa wyłącznie warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej oraz sytuacji ekonomicznej lub finansowej Wykonawców.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
a) znajdują się w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej lub finansowej, tj.:
- posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na następującą minimalną sumę gwarancyjną, tj. 2 000 000,00 zł lub
- posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej
2 000 000,00 zł albo równowartość kwot wymienionych w tiret 1 i 2 wyrażoną
w innej walucie wg średniego kursu złotego NBP (tabela A) z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych;
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej:
- 1 robotę budowlaną, której przedmiotem było wykonanie 1 budynku biurowego lub budynku biurowego administracji publicznej, o co najmniej 2 kondygnacjach, kubaturze co najmniej 3 000 m3 i wartości co najmniej 2 000 000,00 zł brutto albo równowartości tej kwoty wyrażonej w innej walucie wg średniego kursu złotego NBP (Tabela A) z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych;
c) dysponują lub będą dysponować w trakcie realizacji zamówienia następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (Wykonawca powinien dysponować wszystkimi nw. osobami) , tj.:
- 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń robót i umożliwiające wykonywanie robót objętych niniejszą SWZ, osoba ta musi ponadto być aktualnym członkiem właściwej okręgowej izby inżynierów budownictwa;
- 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń robót i umożliwiające wykonywanie robót objętych niniejszą SWZ, osoba ta musi ponadto być aktualnym członkiem właściwej okręgowej izby inżynierów budownictwa;
- 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej bez ograniczeń robót i umożliwiające wykonywanie robót objętych niniejszą SWZ, osoba ta musi ponadto być aktualnym członkiem właściwej okręgowej izby inżynierów budownictwa.
Zamawiający dopuszcza łączenie kilku funkcji przez jedną osobę w przypadku posiadania przez nią kilku rodzajów wymaganych powyżej uprawnień budowlanych oraz wymaganych kwalifikacji.

Po zmianie:
1. W niniejszym postępowaniu, Zamawiający określa wyłącznie warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej oraz sytuacji ekonomicznej lub finansowej Wykonawców.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
a) znajdują się w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej lub finansowej, tj.:
- posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na następującą minimalną sumę gwarancyjną, tj. 2 000 000,00 zł lub
- posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej
2 000 000,00 zł albo równowartość kwot wymienionych w tiret 1 i 2 wyrażoną
w innej walucie wg średniego kursu złotego NBP (tabela A) z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych;
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 robotę budowlaną, której przedmiotem było:
- wykonanie 1 budynku biurowego, budynku biurowego administracji publicznej lub budynku użyteczności publicznej, o co najmniej 2 kondygnacjach, kubaturze co najmniej 3 000 m3 i wartości wykonanego budynku co najmniej 2 000 000,00 zł brutto lub równowartości ww. kwoty wyrażonej w innej walucie wg średniego kursu złotego NBP (Tabela A) z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych lub
- przebudowa 1 budynku biurowego, budynku biurowego administracji publicznej lub budynku użyteczności publicznej, o co najmniej 2 kondygnacjach, kubaturze co najmniej 3 000 m3 i wartości robót będących przedmiotem przebudowy co najmniej 2 000 000,00 zł brutto lub równowartości ww. kwoty wyrażonej w innej walucie wg średniego kursu złotego NBP (Tabela A) z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.”
c) dysponują lub będą dysponować w trakcie realizacji zamówienia następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (Wykonawca powinien dysponować wszystkimi nw. osobami) , tj.:
- 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń robót i umożliwiające wykonywanie robót objętych niniejszą SWZ, osoba ta musi ponadto być aktualnym członkiem właściwej okręgowej izby inżynierów budownictwa;
- 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń robót i umożliwiające wykonywanie robót objętych niniejszą SWZ, osoba ta musi ponadto być aktualnym członkiem właściwej okręgowej izby inżynierów budownictwa;
- 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej bez ograniczeń robót i umożliwiające wykonywanie robót objętych niniejszą SWZ, osoba ta musi ponadto być aktualnym członkiem właściwej okręgowej izby inżynierów budownictwa.
Zamawiający dopuszcza łączenie kilku funkcji przez jedną osobę w przypadku posiadania przez nią kilku rodzajów wymaganych powyżej uprawnień budowlanych oraz wymaganych kwalifikacji.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2021-10-20 12:00

Po zmianie:
2021-10-22 12:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2021-10-20 12:15

Po zmianie:
2021-10-22 12:15

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2021-11-18

Po zmianie:
2021-11-20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.