Ogłoszenie z dnia 2021-11-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00199601/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-01
- 2021/BZP 00222731/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-07
- 2023/BZP 00008253/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
ROZBUDOWA BUDYNKU GŁÓWNEGO KOMENDY POWIATOWEJ PSP
W ŁUKOWIE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Łukowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711586716
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Partyzantów 6
1.5.2.) Miejscowość: Łuków
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: 25 798 20 88
1.5.8.) Numer faksu: 25 797 10 78
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kppsp.lukow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kppsplukow.bip.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargi.lubelskie.straz.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Ochrona przeciwpożarowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ROZBUDOWA BUDYNKU GŁÓWNEGO KOMENDY POWIATOWEJ PSPW ŁUKOWIE
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-df492c34-21e3-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00266171
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00199601/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PKT.2370.4.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3035009,39 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na rozbudowie budynku głównego Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Łukowie wraz z budową elementów infrastruktury towarzyszącej takiej jak utwardzenia z kostki tj. chodniki opaska, miejsca postojowe i inne wymienione w projekcie technicznym.
2. Lokalizacja inwestycji: 21-400 Łukow, ul. Partyzantow 6, powiat łukowski, dz. nr ewid. 8809.
3. W ramach przedmiotowego zamówienia należy w szczególności:
a) wybudować nowy budynek, który łącznie z istniejącym budynkiem będzie stanowić siedzibę Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Łukowie, nowowybudowany budynek będzie połączony z istniejącym budynkiem łącznikiem zlokalizowanym na parterze projektowanego budynku, kategoria budynku: XII;
b) wykonać instalacje wody zimnej i ciepłej, kanalizacji sanitarnej, centralnego ogrzewania, wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w rozbudowywanym budynku głównym KP PSP
w Łukowie;
c) wykonać instalacje elektryczne w rozbudowywanym budynku głównym KP PSP w Łukowie.
4. Dane techniczne projektownego budynku:
- powierzchnia zabudowy: 375,63 m2,
- powierzchnia użytkowa: 617,37 m2,
- kubatura: 3 410,00 m3.
5. Zamawiający dysponuje ostatecznym pozwoleniem budowlanym wydanym przez Starostę Łukowskiego, tj. Decyzją nr 1302/2019 z dnia 30 stycznia 2020 r., która stała się ostateczna w dniu 5 maja 2020 r.
6. Ponadto zadanie obejmuje również:
a) organizację, zabezpieczenie i zagospodarowanie placu budowy,
b) wykonanie dokumentacji powykonawczej z pełnymi i niezbędnymi pomiarami, certyfikatami zgodności, aprobatami technicznymi, deklaracjami zgodności i innymi dokumentami dopuszczającymi do stosowania na zastosowane materiały i urządzenia wraz z ich wykazem,
c) wywóz materiałów porozbiórkowych nie nadających się do odzysku na miejsce składowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie,
d) uporządkowanie i doprowadzenie do stanu pierwotnego pomieszczeń i terenu po zakończeniu robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45216000-4 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego lub służb ratunkowych oraz wojskowych obiektów budowlanych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3762509,47 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4225563,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3762509,47 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo- Handlowa Jerzy Gajownik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 825 103 80 91
7.3.3) Ulica: Prosta 3
7.3.4) Miejscowość: Krzywda
7.3.5) Kod pocztowy: 21-470
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE GAJOWNIK JERZY
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE GAJOWNIK JERZY
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3762509,47 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ŁUKOWA
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1334L od KM 0+000 do KM 9+000 odcinek Tuchowicz - Zagoździe
- Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę drogi powiatowej nr 1311L w zakresie budowy drogi dla pieszych w m. Krynka oraz drogi dla pieszych i rowerów na ul. Farfak w Łukowie
- Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę drogi powiatowej nr 1357L na odcinku Wola Burzecka - Adamów
- Zakup i dostawa sprzętu sieciowego i oprogramowania w ramach programu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- LEASING OPERACYJNY MALOWARKI DROGOWEJ
- Dostawa i montaż urządzeń edukacyjnych i diagnostycznych wraz z przeprowadzeniem szkoleń w ramach projektu: "Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Łukowie"
więcej: przetargi w Łukowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zewnętrznej wiaty wraz z utwardzeniem gruntu pod zabytkowe samochody muzealne
- Modernizacja pomieszczeń Oddziału C w Pawilonie VIII na terenie Specjalistycznego Psychiatrycznego ZOZ w Łodzi przy ul. Aleksandrowskiej 159.
- Malowanie korytarza i sal lekcyjnych w Zespole Szkół im. gen. T. Kutrzeby w Obornikach
- Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1562K Podole Górowa - Łęka w km ok 9+301,54 - 9+615,00 w m. Siedlce
- Przebudowa drogi ul. Ks. I. Gałczyńskiego, części ul. Iwaszkiewicza i W. Szymborskiej w Barczewie
- Wykonanie napraw, wymiany i usuwanie awarii urządzeń techniczno-technologicznych w budynkach i budowlach eksploatowanych przez Spółkę Wodno-Ściekową "SWARZEWO"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.