Ogłoszenie z dnia 2023-05-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00290289/01 - Wynik z dnia 2023-07-05
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont pustostanów lokali mieszkalnych nr 7 i 14 w budynku przy ul. Bohaterów Warszawy 47 zgodnie z zaleceniami konserwatora zabytków.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Dzielnicy Ursus
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Czerwca 1976r. Nr 1
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-495
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ursus.wzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zamowienia.um.warszawa.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont pustostanów lokali mieszkalnych nr 7 i 14 w budynku przy ul. Bohaterów Warszawy 47 zgodnie z zaleceniami konserwatora zabytków.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8cf4437f-f56a-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00223768
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00507047/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Remont pustostanów lokali mieszkalnych nr 7 i 14 w budynku przy ul. Bohaterów Warszawy 47 zgodnie z zaleceniami konserwatora zabytków.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zamowienia.um.warszawa.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.um.warszawa.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Niezbędne wymagania sprzętowo -
aplikacyjne do przekazania danych dotyczące systemuhttps://zamowienia.um.warszawa.pl:- stały dostęp do sieci Internet o
gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s na komputer;-komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym
wspieranym przez producenta;- zainstalowana przeglądarka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google
Chrome lub MS Edge;- włączona obsługa JavaScript;-zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie
.pdf. Wielkość pojedynczego pliku zamieszczanego w systemie nieprzekraczająca 100 MB. Dopuszczalne formaty plików: txt, rtf,
pdf,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a,
mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
Format kodowania i oznaczania czasu:- plik załączony i zapisany przez Wykonawcę, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany –
format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie
terminu składania ofert;- oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss)
generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu - zegarem Głównego Urzędu Miar.
Pozostałą korespondencję i pytania związane z niniejszym postępowaniem, należy przekazywać za pośrednictwem strony
https://zamowienia.um.warszawa.pl. Korespondencję uważa się za przekazaną w terminie, jeżeli dotrze do zamawiającego przed
upływem wymaganego terminu.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z częścią 19 SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: UD-XI-WZP.271.19.2023.PPO
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 138460,47 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
Remont pustostanów lokali mieszkalnych nr 7 i 14 w budynku przy ul. Bohaterów Warszawy 47 zgodnie z zaleceniami konserwatora zabytków, oraz dokumentacją z badań, stanowiącymi załącznik do niniejszego OPZ. Łączna powierzchnia użytkowa pustostanów wynosi 84,89 m2 . Powierzchnia lokalu nr 7 wynosi 32,02 m2, a lokalu nr 14 wynosi 52,87 m2
Ogólna charakterystyka budynku:
Przedmiotowy budynek usytuowany w Dzielnicy Ursus na działce nr ewidencyjny 10/1, obręb
2-11-06. Budynek jest budynkiem mieszkalnym wielorodzinnym – usługowym, wolnostojącym.
Narożny budynek o konstrukcji tradycyjnej murowanej o trzech kondygnacjach nadziemnych i jednej podziemnej (piwnicy). Wybudowany w 1938r.
Budynek składa się z jedenastu lokali mieszkalnych i trzech lokali użytkowych w parterze budynku z niezależnym wejściem.
Pow. zabudowy: 345,50 m2
Pow. użytkowa: 715,68 m2
Kubatura: 4960,30 m3
Ilość kondygnacji: 4 (jedna podziemna i trzy nadziemne)
Liczba lokali mieszkalnych: 11
Liczba lokali usługowych: 3
Rok budowy: przed 1938 r.
Powierzchnia remontowanych lokali: 32,02m2 i 52,87 m2
Budynek jest wyposażony w instalację wodno-kanalizacyjną, elektryczną i gazową. Zaopatrzenie w ciepło poprzez wewnętrzny węzeł cieplny w postaci kotła gazowego. Budynek stanowi własność Wspólnoty Mieszkaniowej, w której udziały posiada Miasto st. Warszawa. Lokale nr 7 i 14 stanowiące przedmiot zamówienia są własnością Miasta.
1. Zakres prac określają przedmiary robót opracowane dla celów informacyjnych
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
3. Zakres planowanych robót obejmuje między innymi:
Roboty budowlane:
Odbicie, uzupełnianie, przecieranie tynków, gruntowanie podłoży, wykucie z muru kratek wentylacyjnych i ościeżnic, rozebranie: obudów pionów, podłóg, zerwanie posadzek z tworzyw sztucznych, paneli ściennych i sufitu podwieszanego, wykonanie: tynków wewnętrznych, posadzek cementowych, posadzek z paneli podłogowych, z tworzyw sztucznych, naprawa i cyklinowanie posadzki w przedpokoju, mycie i czyszczenie glazury, terakoty, wymiana drzwi zewnętrznych
z odtworzeniem ich charakteru zabytkowego w jednym z lokali, renowacja drzwi wewnętrznych, dopasowanie skrzydeł drzwiowych zewnętrznych, wewnętrznych i balkonowych, renowacja drzwi zewnętrznych w drugim lokalu zgodnie z wytycznymi stołecznego konserwatora zabytków, regulacja okien, wykucie z muru i wstawienie nowych okien zespolonych drewnianych oraz drzwi balkonowych, wykucie w muru podokiennika w pokoju, naprawa oblicowania pieców i trzonów poprzez wymianę kilku kafli oraz malowanie drzwiczek piecy kaflowych, ospoinowanie i okredowanie oblicowanych pieców i trzonów, przemurowanie przewodów kominowych, cyklinowanie deszczułek, odbudowa dobudowanego kanału wentylacyjnego dla łazienki i kuchni, naprawa posadzki, założenie w nowym miejscu klamek z szyldami- odtworzenie charakteru zabytkowego, malowanie powierzchni wraz z jej przygotowaniem, położenie podłóg z terakoty, uzupełnienie glazury, obsadzenie kratek wentylacyjnych, naprawa podłoża betonowego balkonu oraz ułożenie płytek, malowanie krat i balustrad na balkonie, wywiezienie gruzu, sporządzenie opinii kominiarskiej oraz inwentaryzacji budowlanej.
Roboty sanitarne:
Montaż i wymiana urządzeń: wanny, brodziki wraz z kabiną prysznicową czterościenną, umywalki, zlewozmywaki, miski ustępowe, wymiana instalacji lokalowej gazu – rurociągi z rur stalowych czarnych; instalacja gazowa pod kuchenkę gazową, kuchnie gazowe 4 palnikowe, montaż szafek kuchennych zlewozmywakowych, układanie rurociągów z tworzyw sztucznych, instalacje wodociągowe pod pralkę w kuchni, mycie grzejników, płukanie instalacji wodociągowej, pomiary szczelności instalacji gazowej potwierdzone stosownym protokołem.
Roboty elektryczne:
Wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych, układanie przewodów wtynkowych, kabelkowych, zaprawianie bruzd, montaż wyłączników nadprądowych, puszek instalacyjnych, gniazd instalacyjnych wtyczkowych, montaż dzwonka oraz domofonu, pomiary rezystancji izolacji, badania i pomiary instalacji uziemiającej, wymiana tablic licznikowych, wystawianie zaświadczenia dla Dostawcy energii.
4. Sposób realizacji zamówienia.
Prace muszą być wykonane zgodnie z wytycznymi stołecznego konserwatora zabytków oraz obowiązującymi normami, ustawą-Prawo budowlane i wydanymi na jej podstawie aktami wykonawczymi, wg powszechnie obowiązujących profesjonalnych standardów w tego rodzaju robotach oraz przy zachowaniu najwyższej staranności i bezpieczeństwa. Materiały użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać aktualne atesty i świadectwa dopuszczające do użytku.
Roboty winny być prowadzone w sposób jak najmniej uciążliwy dla mieszkańców budynków.
5. Wytyczne stołecznego konserwatora zabytków:
Lokal nr 7: z przeprowadzonych badań stratygrafii nawarstwień malarskich wynika, że drzwi zewnętrzne były kilkukrotnie przemalowane. Klamka i zamek wtórny. Oryginalny znacznik numeryczny zachowany na ościeżnicy. Na drzwiach widoczny wtórny. Pęknięcia skośne w obrębie prawego narożnika płyciny dolnej.
Zaleca się renowację istniejącej oryginalnej stolarki drzwiowej w technice mazerunku.
Podczas prac konserwatorskich obejmujących zakresem drzwi zewnętrzne lokalu powinno się postępować według następujących wytycznych konserwatora:
-wykonanie dokumentacji fotograficznej stanu zachowania i prowadzenie jej podczas wykonywania prac,
- usunięcie wtórnego zamka, klamki, znacznika numerycznego, metalowej listwy wzmacniającej ramę drzwi,
- usunięcie wtórnych powłok malarskich z drewna oraz oryginalnego znacznika numerycznego stosując metodę termiczną bądź za pomocą past zmydlających zachowując przy tym pierwotne opracowanie malarskie,
- uzupełnienie dużych ubytków metodą flekowania, a drobnych ubytków szpachlą epoksydową do drewna oraz wygładzenie powierzchni uzupełnień papierem ściernym,
- uzupełnienie i rekonstrukcja warstwy malarskiej farbą do drewna o połysku półmatowym,
- rekonstrukcja klamki na podstawie wzoru klamki lokalu nr. 6.
W lokalu poza ceramicznym piecem zachowały się elementy wystroju pochodzące z czasów budowy kamienicy, takie jak stolarka wejściowa oraz drzwi prowadzące do pokoju i łazienki, okno skrzynkowe w kuchni oraz podłoga w pokoju (dębowa klepka układana w jodełkę). Zalecamy podjęcie próby renowacji istniejącej oryginalnej stolarki drzwiowej o konstrukcji ramowo-płycinowej w drewnianych ościeżnicach (w drzwiach do pokoju zachowane ornamentalne szklenie i mosiężna klamka od strony pokoju).
Zaleca się naprawę, cyklinowanie oraz lakierowanie dębowego parkietu w pokoju.
Zgodnie z zaleceniami konserwatora powinno się zachować piec o ozdobnych kaflach
i dekoracyjnych drzwiczkach przy czym kafle i spoiny wymagają oczyszczenia.
Oryginalne skrzynkowe okno w kuchni zostanie odtworzone zgodnie z zaleceniami Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 13 maja 2021 r.
Lokal 14: zaleca się zachowanie pieca z dekoracyjnymi brązowymi kaflami, gdyż pozwala na to jego stan techniczny. Wymaga oczyszczenia i uzupełnienia spoin. W przypadku drugiego pieca znajdującego się w lokalu zaleca się jego pozostawienie jeśli stabilność pieca nie jest zagrożona.
W tym wypadku należy jedynie uzupełnić i uszczelnić fugowania. Natomiast w przypadku zagrożenia stabilności pieca należy go rozebrać i przekazać kafle do Archiwum Detalu.
Zaleca się cyklinowanie i lakierowanie dębowych parkietów oraz zachowanie w miarę możliwości czarno- białych płytek w łazience. Zaleca się zachowanie wewnętrznej stolarki drzwiowej po jej uprzedniej renowacji z zachowaniem oryginalnych okuć i szkleń.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z zapisami SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jakości na wykonane roboty i użyte do nich materiały i urządzenia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1) Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich 5 lat od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, co najmniej 1 robotę budowlaną o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto, polegającą na wykonaniu remontu/budowy/przebudowy minimum 1 lokalu/budynku ujętego w gminnej ewidencji zabytków lub wpisanego do rejestru zabytków.2) Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że osoby, które będą skierowane przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi spełniają niżej określone wymagania:
a) kierownika robót z uprawnieniami do wykonywania samodzielnej funkcji kierownika robót w specjalności konstrukcyjno - budowlanej w co najmniej ograniczonym zakresie,
b) kierownika robót z uprawnieniami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w co najmniej ograniczonym zakresie,
c) kierownika robót z uprawnieniami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych w co najmniej ograniczonym zakresie,
Przez uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie zamawiający rozumie uprawnienia wydane na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy – Prawo budowlane (Dz.U. z 2021 r. poz. 2351) lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo odpowiednie kwalifikacje uzyskane za granicą, uznane w Polsce na podstawie przepisów o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: potwierdzenie aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w Części 9 pkt 1 lit a) SWZ w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego – stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2) wykaz robót, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu (5) lat od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami , o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeśli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Wykaz robót sporządzony według wzoru formularza – stanowiącego załącznik nr 9 do SWZ.
3) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz osób sporządzony według wzoru formularza – stanowiącego załącznik nr 10 do SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Oświadczenia i dokumenty, odpowiednio na dzień składania ofert, składane wraz z ofertą przez wykonawców w postępowaniu w celu potwierdzenia, że wykonawcy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu;1) Wykaz dowodów potwierdzających, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu;
a) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu, sporządzone wg formularza – stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ;
b) oświadczenie składane w związku z art. 110 ust. 2 (jeśli dotyczy), sporządzone wg formularza – stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ;
c) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone wg formularza – stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ;
2) Jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach innych podmiotów musi przedstawić zobowiązanie tego podmiotu do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, które powinno być sporządzone wg formularza – stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ;
Wykonawca, który w momencie składania oferty opiera się jedynie na własnych zdolnościach, nie jest uprawniony do powoływania się na zdolności innych podmiotów w ramach wyjaśnienia lub uzupełniania dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia wraz z własnymi oświadczeniami, o których mowa w ust. 1 ppkt 1), oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnienie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.
3) oferta o treści zgodnej ze wzorem formularza – stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ;
4) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (również wspólnicy spółki cywilnej) dołączają do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Ustawy, w którym wskażą które elementy przedmiotu zamówienia zostaną wykonane przez poszczególnych wykonawców w odniesieniu do spełnienia wyżej wymienionych warunków, sporządzone według wzoru – stanowiącego załącznik nr 11 do SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Kwota i termin wniesienia wadium1) Kwota i termin wniesienia wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100 zł)
2) Termin wniesienia wadium upływa dnia 07.06.2023 roku o godz. 10:00;
3) Wadium musi obejmować okres związania ofertą tj. do dnia 06.07.2023 roku;
2. Forma i miejsce wniesienia wadium
1) Wadium może być wnoszone zgodnie z art. 97 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP w jednej lub kilku następujących formach:
- pieniądzu,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości,
2) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego: Numer rachunku zamawiającego: Bank Handlowy w Warszawie S.A. Nr konta: 32 1030 1508 0000 0005 5003 0136. O uznaniu przez zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek zamawiającego.
3) Wadium w formie gwarancji lub poręczenia, wykonawca przekazuje oryginał gwarancji lub poręczenia,
w postaci elektronicznej.
4) Zamawiający zwraca wadium zgodnie z przepisami art. 98 ustawy PZP.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają;1) Oświadczenie wykonawcy, wymienione w części 9 SWZ;
a) ust. 1 pkt 1 lit. a) składa, każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania;
b) ust. 1 pkt 1 lit. b) składa, każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w związku z art. 110 ust. 2 w celu poinformowania, że w stosunku do wykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia wraz z okolicznościami ich wystąpienia;
c) ust. 1 pkt. 1 lit c) składa, każdy z wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w zakresie w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu;
d) ust. 1 pkt 1 lit. a i b) w zakresie potwierdzenia aktualności informacji zawartych w oświadczeniu składa, każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania.
2) wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, pełnomocnictwo musi być załączone do oferty.
3) Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
5. Wykonawcy, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, składają;
1) w przypadku wykonawcy w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje dokumentów, o których mowa w niniejszej SWZ, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy PZP oraz art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022, poz. 835), zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zwierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazanie osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy.
2) do podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy PZP oraz podwykonawców niebędących podmiotami udostępniającymi zasoby na tych zasadach, mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przepisy Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 roku stosuje się odpowiednio.
3) Pozostałe dokumenty i oświadczenia wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składają zgodnie z wytycznymi w SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Istotne zmiany umowy zawiera paragraf 14 projektowanych postanowień umowy.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-06-07 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://zamowienia.um.warszawa.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-06-07 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-07-06
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Wykaz osób uprawnionych do komunikowania się z wykonawcami1) W sprawach merytorycznych;
Inspektor w WGN – Paulina Tomaszkiewicz - e-mail: ursus.wgn@um.warszawa.pl
tel. +48 22 443-60-51;
2) W sprawach proceduralnych;
Główny specjalista w WZP – Piotr Poliszkiewicz – e-mail: ursus.wzp@um.warszawa.pl;
tel. +48 22 443-62-16
2. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w dokumentach zamówienia. Jeśli termin związania ofertą upłynął przed wyborem najkorzystniejszej oferty, zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez zamawiającego terminie , pisemnej zgody na wybór jego oferty.
3. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 1, zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.
4. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający informuje równocześnie wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty o;
1) wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwy, siedzibę wykonawcy, którego ofertę wybrano, oraz pozostałych wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację,
2) Wykonawcach, których oferty zostały odrzucone, podając uzasadnienie faktyczne i prawne,
3) unieważnieniu postępowania;
- podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
5. Zamawiający udostępnia informacje, o których mowa w pkt 3 ppkt 1, na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
6. Zamawiający może nie ujawniać informacji, o których mowa w pkt 1, jeżeli ich ujawnienie byłoby sprzeczne z ważnym interesem publicznym.
7. Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania
1) Zamawiający unieważnia postępowania o udzielenie zamówienia, jeśli zachodzi jedna z przesłanek opisanych w art. 255 ustawy PZP.
2) Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia na podstawie art. 256 ustawy PZP.
3) Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu.
8. Zamawiający zawiadamia równocześnie wykonawców, którzy złożyli oferty o unieważnieniu postępowania, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
9. Zamawiający udostępnia niezwłocznie informacje, o których mowa w pkt. 8, na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ROLETY MATERIAŁOWE DO KWATER INTERNATOWYCH
- Część 1: Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ul. Powstańców Śląskich - Sternicza Część 2: Przebudowa skrzyżowania ul. Puławskiej z ul. Jagielską wraz z ul. Drumli
- Świadczenie usług w zakresie przeglądu serwisowego i konserwacji stałej urządzeń i instalacji klimatyzacyjnych w pomieszczeniach technicznych i biurowych oraz kurtyn powietrznych.
- Świadczenie usług hotelarskich, restauracyjnych oraz wynajmu sal szkoleniowych w związku z organizacją: "Kongresu Sportu Akademickiego i Gali Sportu Akademickiego" w terminie 29 - 31.10.2025 roku.
- Kompleksowa obsługa zakupu biletów lotniczych
- Wykonanie usług cateringowych podczas 12 Międzynarodowego Konkursu Wokalnego im. Stanisława Moniuszki w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku magazynowego na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 3 im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Koninie
- "Rozwój infrastruktury szpitala ,,Pro-Medica'' w Ełku Sp. z o.o. poprzez budowę budynku wraz z wyposażeniem i infrastrukturą techniczną, z przeznaczeniem na opiekę długoterminową"
- "Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gorzowie Wielkopolskim - V etap." Część I pn.: "Termomodernizacja 2 budynków Zespołu Szkół Specjalnych nr 14".
- Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach zadania pn. "Poprawa efektywności energetycznej 3 budynków przy ul. Starołęckiej 40 w Poznaniu"
- Budowa wielorodzinnego budynku mieszkalnego z parterową częścią wielofunkcyjną wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.