Ogłoszenie z dnia 2022-06-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00209825/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-15
- 2022/BZP 00223462/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-24
- 2023/BZP 00043488/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-19
- 2022/BZP 00255738/01 - Wynik z dnia 2022-07-14
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Przygotowywanie, dostawa i wydawanie gorących posiłków dla dzieci uczęszczających do Szkół Podstawowych w Lublińcu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lubliniec
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398391
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Paderewskiego 5
1.4.2.) Miejscowość: Lubliniec
1.4.3.) Kod pocztowy: 42-700
1.4.4.) Województwo: śląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: um@lubliniec.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lubliniec.eu/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00223966
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-06-24
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00209825/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
W przypadku zmiany stawki podatku VAT wynagrodzenie za przedmiot umowy ulega odpowiedniej zmianie. Zmiana dotyczy jedynie tej części przedmiotu umowy, która nie została wykonana.
Po zmianie:
1/ W przypadku zmiany stawki podatku VAT wynagrodzenie za przedmiot umowy ulega odpowiedniej zmianie. Zmiana dotyczy jedynie tej części przedmiotu umowy, która nie została wykonana.
2/W przypadku, gdy w trakcie realizacji przedmiotu umowy, ilość wydanych posiłków będzie:
1) mniejsza niż ……………. (odpowiednio 6.000 dla Szkoły Podstawowej nr 1, 2.600 dla Szkoły Podstawowej nr 2, 9.500 dla Szkoły Podstawowej nr 3, 6.900 dla Szkoły Podstawowej nr 4) wartość jednostkowa posiłku brutto ulega zwiększeniu o 10%,
2) mniejsza niż……………… (odpowiednio 4.500 dla Szkoły Podstawowej nr 1, 1.900 dla Szkoły Podstawowej nr 2, 6.800 dla Szkoły Podstawowej nr 3, 4.900 dla Szkoły Podstawowej nr 4) wartość jednostkowa posiłku brutto ulega zwiększeniu o 15%
3) w przypadkach określonych w pkt. 2.1) i 2.2) rozlicznie z tytułu zwiększonego wynagrodzenia nastąpi w rozliczeniu za ostatni miesiąc realizacji przedmiotu umowy.
INNE PRZETARGI Z LUBLIŃCA
- " Dostawa chemicznych źródeł zasilania dla Jednostki Wojskowej nr 4101 w Lublińcu "
- Dostawa środków czystościowych
- Usługi wynajmu statków powietrznych wraz z załogą do skoków dla Jednostki Wojskowej Nr 4101 w Lublińcu
- Przebudowa drogi leśnej w leśnictwie Ciasna nr ewid. dr. 02190394, 02190074 na odc. 0+000 do 1+760 - etap I
więcej: przetargi w Lublińcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywne przygotowanie i dostawa i wydawanie posiłków dla Zespołu Szkół nr7 w Barwałdzie Średnim w 2025 r. -usługa cateringowa"
- Usługa cateringowa dla uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej nr 4 w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Usługa cateringowa dla uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej nr 9 w Ostrowcu Świętokrzyskim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.