Ogłoszenie z dnia 2022-07-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00209825/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-15
- 2022/BZP 00223462/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-24
- 2022/BZP 00223966/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-24
- 2023/BZP 00043488/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowywanie, dostawa i wydawanie gorących posiłków dla dzieci uczęszczających do Szkół Podstawowych w Lublińcu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lubliniec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398391
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Paderewskiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Lubliniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-700
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@lubliniec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lubliniec.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowywanie, dostawa i wydawanie gorących posiłków dla dzieci uczęszczających do Szkół Podstawowych w Lublińcu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6b9a9de6-e714-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00255738
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00001283/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Przygotowywanie, dostawa i wydawanie gorących posiłków dla dzieci uczęszczających do Szkół Podstawowych w Lublińcu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00209825/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZ.271.00016.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowywania, dostawy i wydawania gorących posiłków (catering) dla dzieci uczęszczających do:
1. Szkoły Podstawowej nr 1 w Lublińcu, ul. Sądowa 9,
2. Szkoły Podstawowej nr 2 w Lublińcu, ul. Droniowicka 45,
3. Szkoły Podstawowej nr 3 w Lublińcu, ul. Zwycięstwa 32,
4. Szkoły Podstawowej nr 4 w Lublińcu, ul. Płk. Wilimowskiego 8,
Realizacja usługi będzie się obywała na podstawie umów zawieranych odrębnie przez poszczególne szkoły podstawowe, wymienione powyżej.
Zamówienie obejmuje przygotowywanie, dostawę oraz wydawanie 34.480 posiłków, zebranie oraz usunięcie z terenu szkół odpadów opakowaniowych, resztek pokonsumpcyjnych oraz ich utylizacji.
Ilość dni żywieniowych: 76
Ilość posiłków objętych przedmiotem zamówienia z podziałem na poszczególne szkoły wynosi:
1. Szkoła Podstawowa nr 1: 9.120 posiłków,
2. Szkoła Podstawowa nr 2: 3.800 posiłków,
3. Szkoła Podstawowa nr 3: 13.680 posiłków,
4. Szkoła Podstawowa nr 4: 9.880 posiłków.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 472416,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 589881,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 472416,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sebastian Piotrowski SZOPA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364159425
7.3.4) Miejscowość: Lubliniec
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 472416,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-228.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1. Szkoła Podstawowa nr 1 - wartość umowy - 118.104,00 zł
2. Szkoła Podstawowa nr 2 - wartość umowy - 49.210,00 zł
3. Szkoła Podstawowa nr 3 - wartość umowy - 177.156,00 zł
4. Szkoła Podstawowa nr 4 - wartość umowy - 127.946,00 zł
Łączna wartość zawartych umów wynosi 472.416,00 zł.
INNE PRZETARGI Z LUBLIŃCA
- " Dostawa chemicznych źródeł zasilania dla Jednostki Wojskowej nr 4101 w Lublińcu "
- Dostawa środków czystościowych
- Usługi wynajmu statków powietrznych wraz z załogą do skoków dla Jednostki Wojskowej Nr 4101 w Lublińcu
- Przebudowa drogi leśnej w leśnictwie Ciasna nr ewid. dr. 02190394, 02190074 na odc. 0+000 do 1+760 - etap I
więcej: przetargi w Lublińcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywne przygotowanie i dostawa i wydawanie posiłków dla Zespołu Szkół nr7 w Barwałdzie Średnim w 2025 r. -usługa cateringowa"
- Usługa cateringowa dla uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej nr 4 w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Usługa cateringowa dla uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej nr 9 w Ostrowcu Świętokrzyskim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.