eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SokółkaOchrona obiektu Sądu Rejonowego w Sokółce wraz z zapewnieniem usługi patrolu interwencyjnego.



Ogłoszenie z dnia 2022-06-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ochrona obiektu Sądu Rejonowego w Sokółce wraz z zapewnieniem usługi patrolu interwencyjnego.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Sokółce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000321394

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Marszałka Józefa Piłsudskiego 7

1.5.2.) Miejscowość: Sokółka

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-100

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sokolka.sr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sokolka.sr.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.ms.gov.pl/czs/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ochrona obiektu Sądu Rejonowego w Sokółce wraz z zapewnieniem usługi patrolu interwencyjnego.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f015cc4c-c174-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00223995

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011439/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Całodobowa ochrona fizyczna obiektu (osób i mienia) Sądu Rejonowego w Sokółce

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00130300/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: A.26.4.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 771925,09 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.1 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie całodobowej kompleksowej ochrony fizycznej obiektu (osób i mienia) Sądu Rejonowego w Sokółce przy ul. Piłsudskiego 7 wraz z przyległym do nich terenem, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1995 z późn. zm.) wraz z zapewnieniem patrolu interwencyjnego dwuosobowego.
5.2 Przedmiot zamówienia będzie wykonywany poprzez bezpośrednią ochronę fizyczną, patrole interwencyjne oraz kontrolę i nadzór, i obejmuje w szczególności:
5.2.1 zapewnienie bezpieczeństwa osób znajdujących się w granicach chronionego obiektu;
5.2.2 ochrona pomieszczeń przed dostępem do nich osób nieuprawnionych;
5.2.3 ochrona mienia przed kradzieżą, zniszczeniem lub uszkodzeniem;
5.2.4 zapobieganie zakłóceniu porządku na terenie chronionego obiektu oraz powiadamianie właściwego pracownika Zamawiającego o zdarzeniach powodujących naruszenie porządku;
5.2.5 niezwłoczne powiadamianie organów ścigania o czynach przestępczych zaistniałych na terenie chronionego obiektu i zabezpieczenie miejsca ich popełnienia oraz przytrzymania sprawców do czasu przybycia organów ścigania;
5.2.6 kontrole ruchu osobowego oraz ruchu materiałowego zgodnie z przepisami wewnętrznymi Zamawiającego;
5.2.7 prowadzenie dokumentacji ochronnej zgodnie z obowiązującymi przepisami,
a zwłaszcza Książki Dyżurów;
5.2.8 każdorazowe otwieranie drzwi przeciwpożarowych po wystąpieniu alarmu
oraz uruchamianie klap oddymiających;
5.2.9 uzbrajanie i rozbrajanie SSWiN w ustalonych godzinach;
5.2.10 kontrolę ręcznych ostrzegaczy pożarowych i awaryjnych przycisków wyjścia ewakuacyjnego oraz kontroli wszystkich nieuzasadnionych użyć powyższych urządzeń (do ujawnienia personaliów osoby dokonującej użycia włącznie);
5.2.11 reagowanie na zgłoszenia elektronicznych systemów sygnalizujących i wizualizacyjnych (w szczególności p/poż., systemu powiadamiania o przekroczeniu dopuszczalnej temperatury w pomieszczeniu serwerowni) oraz na zauważone zdarzenia mogące mieć wpływ na wystąpienie strat w mieniu (zalanie pomieszczeń, uszkodzenie oświetlenia, uszkodzenie zamków, drzwi, samozamykaczy, przecieki itp.). Sposób reagowania zostanie określony w instrukcji ochrony obiektu;
5.2.12 natychmiastowe reagowanie na wszystkie (nawet telefoniczne) zgłoszenia zagrożenia personelu, osób trzecich lub obiektu;
5.2.13 niezwłoczne informowanie kierownictwa Zamawiającego o nieprawidłowościach, awariach oraz wszystkich okolicznościach mających wpływ na stan bezpieczeństwa chronionego obiektu;
5.2.14 w sytuacjach szczególnych – ścisłą współpracę ze służbami publicznymi: Policją, Strażą Pożarną, Strażą Miejską itp.;
5.2.15 obsługę platformy dla osób niepełnosprawnych, detektora metalu, prześwietlarki RTG bagażu, ręcznego detektora płynów;
5.2.16 wykonywanie czynności, o których mowa w art. 36 ust. 1 Ustawy o ochronie osób i mienia, w tym zapewnienie gotowości stosowania środków przymusu bezpośredniego (np. siła fizyczna, kajdanki, pałka służbowa) oraz art. 38 lit. a ustawy;
5.2.17 kontrolę posterunku stałego, co najmniej jeden raz na dwie godziny w trakcie pełnionej służby ochrony po godzinach urzędowania Sądu, z wykorzystaniem systemu wideopatrolowania.
5.3 Szczegółowe warunki dotyczące opisu i wykonania przedmiotu zamówienia zostały określone w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ oraz we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 10 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 666670,82 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 805158 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 666670,82 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): KOMANDOS"- PODLASIE Sp. z o. o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: KOMANDOS Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5422691271

7.3.3) Ulica: ul. Bitwy Białostockiej 9

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-102

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 666670,82 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Realizacja zamówienia odbywać się będzie w okresie 24 miesięcy od dnia zawarcia umowy, nie wcześniej jednak niż od dnia 1 czerwca 2022 r. do dnia 31 maja 2024r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.