Ogłoszenie z dnia 2022-06-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00130300/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ochrona obiektu Sądu Rejonowego w Sokółce wraz z zapewnieniem usługi patrolu interwencyjnego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Sokółce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000321394
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marszałka Józefa Piłsudskiego 7
1.5.2.) Miejscowość: Sokółka
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-100
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sokolka.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sokolka.sr.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.ms.gov.pl/czs/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ochrona obiektu Sądu Rejonowego w Sokółce wraz z zapewnieniem usługi patrolu interwencyjnego.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f015cc4c-c174-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00223995
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011439/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Całodobowa ochrona fizyczna obiektu (osób i mienia) Sądu Rejonowego w Sokółce
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00130300/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: A.26.4.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 771925,09 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie całodobowej kompleksowej ochrony fizycznej obiektu (osób i mienia) Sądu Rejonowego w Sokółce przy ul. Piłsudskiego 7 wraz z przyległym do nich terenem, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1995 z późn. zm.) wraz z zapewnieniem patrolu interwencyjnego dwuosobowego.
5.2 Przedmiot zamówienia będzie wykonywany poprzez bezpośrednią ochronę fizyczną, patrole interwencyjne oraz kontrolę i nadzór, i obejmuje w szczególności:
5.2.1 zapewnienie bezpieczeństwa osób znajdujących się w granicach chronionego obiektu;
5.2.2 ochrona pomieszczeń przed dostępem do nich osób nieuprawnionych;
5.2.3 ochrona mienia przed kradzieżą, zniszczeniem lub uszkodzeniem;
5.2.4 zapobieganie zakłóceniu porządku na terenie chronionego obiektu oraz powiadamianie właściwego pracownika Zamawiającego o zdarzeniach powodujących naruszenie porządku;
5.2.5 niezwłoczne powiadamianie organów ścigania o czynach przestępczych zaistniałych na terenie chronionego obiektu i zabezpieczenie miejsca ich popełnienia oraz przytrzymania sprawców do czasu przybycia organów ścigania;
5.2.6 kontrole ruchu osobowego oraz ruchu materiałowego zgodnie z przepisami wewnętrznymi Zamawiającego;
5.2.7 prowadzenie dokumentacji ochronnej zgodnie z obowiązującymi przepisami,
a zwłaszcza Książki Dyżurów;
5.2.8 każdorazowe otwieranie drzwi przeciwpożarowych po wystąpieniu alarmu
oraz uruchamianie klap oddymiających;
5.2.9 uzbrajanie i rozbrajanie SSWiN w ustalonych godzinach;
5.2.10 kontrolę ręcznych ostrzegaczy pożarowych i awaryjnych przycisków wyjścia ewakuacyjnego oraz kontroli wszystkich nieuzasadnionych użyć powyższych urządzeń (do ujawnienia personaliów osoby dokonującej użycia włącznie);
5.2.11 reagowanie na zgłoszenia elektronicznych systemów sygnalizujących i wizualizacyjnych (w szczególności p/poż., systemu powiadamiania o przekroczeniu dopuszczalnej temperatury w pomieszczeniu serwerowni) oraz na zauważone zdarzenia mogące mieć wpływ na wystąpienie strat w mieniu (zalanie pomieszczeń, uszkodzenie oświetlenia, uszkodzenie zamków, drzwi, samozamykaczy, przecieki itp.). Sposób reagowania zostanie określony w instrukcji ochrony obiektu;
5.2.12 natychmiastowe reagowanie na wszystkie (nawet telefoniczne) zgłoszenia zagrożenia personelu, osób trzecich lub obiektu;
5.2.13 niezwłoczne informowanie kierownictwa Zamawiającego o nieprawidłowościach, awariach oraz wszystkich okolicznościach mających wpływ na stan bezpieczeństwa chronionego obiektu;
5.2.14 w sytuacjach szczególnych – ścisłą współpracę ze służbami publicznymi: Policją, Strażą Pożarną, Strażą Miejską itp.;
5.2.15 obsługę platformy dla osób niepełnosprawnych, detektora metalu, prześwietlarki RTG bagażu, ręcznego detektora płynów;
5.2.16 wykonywanie czynności, o których mowa w art. 36 ust. 1 Ustawy o ochronie osób i mienia, w tym zapewnienie gotowości stosowania środków przymusu bezpośredniego (np. siła fizyczna, kajdanki, pałka służbowa) oraz art. 38 lit. a ustawy;
5.2.17 kontrolę posterunku stałego, co najmniej jeden raz na dwie godziny w trakcie pełnionej służby ochrony po godzinach urzędowania Sądu, z wykorzystaniem systemu wideopatrolowania.
5.3 Szczegółowe warunki dotyczące opisu i wykonania przedmiotu zamówienia zostały określone w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ oraz we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 10 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 666670,82 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 805158 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 666670,82 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): KOMANDOS"- PODLASIE Sp. z o. o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: KOMANDOS Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5422691271
7.3.3) Ulica: ul. Bitwy Białostockiej 9
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-102
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"KOMANDOS PODLASIE" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"KOMANDOS PODLASIE" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 666670,82 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z SOKÓŁKI
- Dostawa materiałów elektrycznych na potrzeby PPDB Sp. z o.o.
- Wykonanie remontu bieżącego nawierzchni dróg żwirowych i gruntowych na terenie Gminy Sokółka
- Dostawa i montaż drzwi i okien na potrzeby Nad Biebrzą Sp. z o.o.
- Budowa i rozbudowa dróg na terenie gminy Sokółka: budowa drogi gminnej nr 103718 B Wysokie Laski - Igryły
- Budowa i rozbudowa dróg na terenie gminy Sokółka: rozbudowa drogi gminnej w miejscowości Wierzchłowce.
więcej: przetargi w Sokółce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi ochrony osób i mienia
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia Amfiteatru w 2025 roku
- Usługa ochrony obiektów, osób i mienia Sądu Rejonowego w Opolu
- Ochrona osób i mienia
- Ochrona imprezy masowej oraz ochrony dodatkowej poza imprezą masową "Sosnowiec Fun Festival" w dniach 06.06.2025 r. do 08.06.2025 r. na terenie ZPS przy Placu Zagłębia w Sosnowcu
- Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia w 3 obiektach Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola m.st. Warszawy
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.