eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceDostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń informatycznych



Ogłoszenie z dnia 2023-05-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń informatycznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009337

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. IX Wieków Kielc 3

1.5.2.) Miejscowość: Kielce

1.5.3.) Kod pocztowy: 25-516

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41 395 10 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad.marszalkowski@sejmik.kielce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.swietokrzyskie.pro

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://sejmik-kielce.logintrade.net/zapytania_email,124191,d801ffbea4f748e1c2a73a8d7fdd1710.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń informatycznych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2cce29a5-d43f-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00224086

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00054497/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.49 Zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek i nośników danych (IV.1)

1.2.50 Zakup materiałów eksploatacyjnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie jest współfinansowane przez UE ze środków EFS w ramach RPOWŚ na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 11 Pomoc Techniczna, Działanie nr 11.2 Wsparcie procesu wdrażania RPOWŚ 2014-2020 poprzez wzmocnienie potencjału administracyjnego, projekt „Zakup sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych, materiałów i wyposażenia oraz wynajem powierzchni biurowej w ramach RPOWŚ 2014-2020”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00167520

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OK-III.272.1.27.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 120964,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup przez zamawiającego materiałów eksploatacyjnych do urządzeń informatycznych
wraz z ich dostarczeniem i rozładunkiem przez wykonawcę w siedzibie zamawiającego w Kielcach, tj. al. IX Wieków Kielc 3, w miejscach wskazanych przez zamawiającego.
2. Szczegółowy opis i zakres ilościowy przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 1 do SWZ. Cenę oferty
wykonawca oblicza w Dodatku nr 2 do SWZ – „Formularz cenowy”. Wypełniony zgodnie z wymaganiami zamawiającego i
podpisany przez wykonawcę dokument stanowić będzie załącznik do oferty składanej przez wykonawcę.
3. Zamawiający dopuszcza wykonanie zamówienia w kilku cząstkowych dostawach i zastrzega sobie prawo do zmian ilościowych poszczególnych materiałów w ramach ceny zaoferowanej przez wykonawcę wybranego do realizacji zamówienia.
4. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o dokonanie przez zamawiającego zamówienia w ilości określonej jako planowana.
5. Do rozliczania będą miały zastosowanie ceny jednostkowe netto wskazane w ofercie wykonawcy.
6. Wymagany przez zamawiającego okres rękojmi za wady wynosi minimum 24 miesiące licząc od dnia odbioru ostatniej z dostaw.
7. Przedmiot zamówienia musi być wysokiej jakości, fabrycznie nowy i kompletny. Materiały eksploatacyjne – oryginalne lub
równoważne muszą być wyprodukowane z nowych elementów, nie mogą pochodzić z recyklingu, czy też wcześniej być użyte lub modyfikowane, bez śladów uszkodzenia, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników, muszą pochodzić z bieżącej produkcji i w chwili dostawy muszą posiadać minimum 12 miesięcy gwarancji, muszą być opakowane
w oryginalne, nienaruszone opakowania, w tym wewnętrzne opakowanie hermetyczne i zewnętrzne opakowanie tekturowe
z naniesionym logo i nazwą producenta, opisem zawartości i numerem katalogowym produktu oraz listą urządzeń, do
których dany artykuł jest przystosowany. Materiały te muszą zapewniać bezawaryjną pracę sprzętu będącego w posiadaniu
zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza materiałów eksploatacyjnych regenerowanych.
8. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi w SWZ.
Wskazane tam ewentualne znaki towarowe są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie
jego jakości i wydajności. W związku z powyższym wykonawcy mogą składać oferty równoważne, za które uważane będą
oferty zawierające materiały eksploatacyjne do urządzeń kompatybilne ze wskazanym sprzętem, spełniające opisane
wymagania. Obowiązek wykazania, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania zamawiającego, leży po stronie
wykonawcy. Wskazane w Załączniku nr 1 do SWZ wymagania dotyczące wydajności należy traktować jako minimalne.
Podane w tabeli parametry wydajności odnoszą się do norm producentów drukarek.
9. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany przez wykonawcę przedmiot zamówienia był zgodny z wymaganiami
określonymi przez zamawiającego w niniejszym rozdziale, a także aby oferowane materiały eksploatacyjne wchodzące w
skład przedmiotu zamówienia były zgodne z instrukcjami użytkowania i warunkami gwarancji określonymi przez
producentów sprzętu będącego w posiadaniu zamawiającego.
10. W przypadku zaoferowania materiałów eksploatacyjnych równoważnych, wyprodukowanych przez producentów nie
będących producentami poszczególnych urządzeń, wykonawca dołącza do oferty dokumenty, wskazane w rozdziale XIV pkt
3 SWZ, potwierdzające, że materiały te są fabrycznie nowe, oraz że spełniają wymogi co do wymaganej jakości oraz
wydajności. Wydajność produktów równoważnych dla urządzeń określonych w „Formularzu cenowym” musi zostać
stwierdzona przeprowadzonymi testami wydajnościowymi /badaniami.
11. Zakres zamówienia (ilości planowane):

1 Toner kit czarny do urządzenia Triumph-Adler P-C3562i MFP szt.20
2 Toner kit cyan do urządzenia Triumph-Adler P-C3562i MFP szt.4
3 Toner kit magenta do urządzenia Triumph-Adler P-C3562i MFP szt. 4
4 Toner kit yellow do urządzenia Triumph-Adler P-C3562i MFP szt. 4
5 Toner czarny do urządzenia wielofunkcyjnego Triumph-Adler 3207ci
szt. 40
6 Toner cyan do urządzenia wielofunkcyjnego Triumph-Adler 3207ci
szt. 8
7 Toner magenta do urządzenia wielofunkcyjnego Triumph-Adler
3207ci szt. 8
8 Toner yellow do urządzenia wielofunkcyjnego Triumph-Adler 3207ci
szt. 8
9 Pojemnik tonera resztkowego do urządzenia wiel. Triumph-Adler
3207ci szt. 10
10 Toner czarny do urządzenia Xerox Versalink C7130 MFP szt. 30
11 Toner cyan do urządzenia Xerox Versalink C7130 MFP szt. 4
12 Toner magenta do urządzenia Xerox Versalink C7130 MFP szt.4
13 Toner yellow do urządzenia Xerox Versalink C7130 MFP szt. 4
14 Pojemnik tonera resztkowego do urządzenia Xerox Versalink C7130
MFP szt. 20
15 Bęben światłoczuły do urządzenia Xerox Versalink C7130 MFP szt. 40
16 Pas transferowy do urządzenia Xerox Versalink C7130 MFP szt. 5
17 Rolka transferowa do urządzenia Xerox Versalink C7130 MFP szt. 5

4.5.3.) Główny kod CPV: 30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30125120-8 - Toner do fotokopiarek

30124300-7 - Bębny do maszyn biurowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 107099,79 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 113781,15 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 107099,79 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Market Leszek Kulina Spółka jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 290028960

7.3.3) Ulica: ul. Zagórska 118

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-346

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 107099,79 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.