Ogłoszenie z dnia 2023-05-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00129159/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Adaptacja Budynku (po weterynarii) na potrzeby świetlicy wiejskiej położonej na działce o nr 566 w Słubicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SŁUBICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015968
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Płocka 32
1.5.2.) Miejscowość: Słubice
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-533
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.7.) Numer telefonu: 242778930
1.5.8.) Numer faksu: 242778949
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@slubice.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ugslubice.bip.org.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c1844bbc-bea4-11ed-b311-9aae6ad31be81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Adaptacja Budynku (po weterynarii) na potrzeby świetlicy wiejskiej położonej na działce o nr 566 w Słubicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c1844bbc-bea4-11ed-b311-9aae6ad31be8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00225208
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00129159
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PP.ZP.271.4.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1201599,95 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa, rozbudowa i nadbudowa budynku zlokalizowanego na działce nr ewid. 566 w miejscowości Słubice. Inwestycja ma na celu adaptację istniejącego budynku ( po weterynarii) na potrzeby gminnej świetlicy wiejskiej.
Zakres zamówienia obejmuje:
1. Roboty budowlane,
2. Roboty rozbiórkowe,
3. Roboty ziemne i fundamentowe,
4. Roboty murowe i konstrukcyjne,
5. Konstrukcja dachu i pokrycie, stolarka drzwiowa i okienna,
6. Prace wykończeniowe wewnętrzne,
7. Prace wykończeniowe zewnętrzne,
8. Zagospodarowanie terenu (roboty rozbiórkowe, podjazd dla niepełnosprawnych, schody)
9. Instalacje sanitarne: pompa ciepła, instalacja wodociągowa, kanalizacja sanitarna, instalacja C.O.,
10. Instalacje elektryczne: zasilanie WLZ, złącze pomiarowe, instalacja elektryczna w budynku, instalacja elektryczna w kotłowni, pomiary instalacji elektrycznej, instalacja przyzywowa, instalacja odgromowa.
Szczegółowy zakres robót opisany został w Specyfikacji Warunków Zamówienia, w tym
w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót.
Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w następującej dokumentacji projektowej:
1) Projekcie budowalnym,
2) Projekcie technicznym: branży konstrukcyjno-drogowej, branży sanitarnej, branży elektrycznej,
3) Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót,
4) Przedmiarze,
5) Badaniach geotechnicznych gruntu.
W przypadku rozbieżności w dokumentacji, w tym rozbieżności pomiędzy opisem przedmiotu zamówienia, Projektem budowlanym, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - rozbieżności będą rozstrzygane przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262700-8 - Przebudowa budynków
45262800-9 - Rozbudowa budynków
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45410000-4 - Tynkowanie
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
44232000-5 - Drewniane konstrukcje dachowe
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45262300-4 - Betonowanie
45262310-7 - Zbrojenie
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45262321-7 - Wyrównywanie podłóg
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 979941,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1493433,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 979941,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PIĄTKA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7743260564
7.3.3) Ulica: Obrońców Dobrzykowa 6
7.3.4) Miejscowość: Dobrzyków
7.3.5) Kod pocztowy: 09-530
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 979941,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-208.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SŁUBIC
- Usuwanie pojazdów z drogi oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych
- Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Słubicach
- Usługa odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych wytwarzanych w NZOZ Szpital im. prof. Z. Religi w Słubicach Sp. z o. o.
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń budynku na placówkę Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Cybince
więcej: przetargi w Słubicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
więcej: Drewniane konstrukcje dachowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.