Ogłoszenie z dnia 2023-05-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00289578/01 - Wynik z dnia 2023-07-04
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przygotowanie prezentacji multimedialnych oraz przeprowadzenie wykładów/warsztatów podczas 18 szkoleń pn. „Obowiązki rolnika w świetle ustawy Prawo wodne”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: OPOLSKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004515965
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Główna 1
1.5.2.) Miejscowość: Łosiów
1.5.3.) Kod pocztowy: 49-330
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.7.) Numer telefonu: 77 4437100
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@oodr.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://oodr.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Doradztwo rolnicze
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie prezentacji multimedialnych oraz przeprowadzenie wykładów/warsztatów podczas 18 szkoleń pn. „Obowiązki rolnika w świetle ustawy Prawo wodne”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-91b41860-f67c-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00225553
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00100009/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usługi edukacyjne i szkoleniowe
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Części nr 1, 2, 3 i 4 współfinansowane są ze środków Unii Europejskiej w ramach realizacji poddziałania 1.1 „Wsparcie dla działań w zakresie kształcenia zawodowego i nabywania umiejętności” w ramach działania „Transfer wiedzy i działalność informacyjna” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-91b41860-f67c-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między
zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl/pl/.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu
„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
4. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia, w
tym minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług oraz informacje dotyczące
specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Sposób sporządzenia dokumentów
elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści
zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa
Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych
dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
w konkursie (zw. dalej „rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych”).
2. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla
dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach
rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla
rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych
(zw. dalej . „rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności”), z uwzględnieniem rodzaju
przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww.
regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.
3. Informacje, oświadczenia lub dokumenty , inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie
wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a. w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i
przekazuje się jako załącznik), lub
b. jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści
wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
4. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące
tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U.
z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w
wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę
przedsiębiorstwa”.
5. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do
komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji”
odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do
komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W przypadku
załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów
elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być
opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu
udostępniającego zasoby, podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego.
Z uwagi na limit znaków pozostałe wymagania zawarte są w Rozdziale 7 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Podano w SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Podano w SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.4.2023.JT
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na jedną część
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Tak
4.1.12.) Maksymalna liczba części, jaka może zostać udzielona jednemu wykonawcy: 1
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1. Usługa szkoleniowa polegająca na przeprowadzeniu wykładów/warsztatów z tematu: „Ochrona wód przed zanieczyszczeniem azotanami pochodzącymi ze źródeł rolniczych”
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Na podstawie poniższych kryteriów oceny ofert:
1. Cena waga 60/100 pkt.
2. Doświadczenie wykładowcy waga 40/100 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie wykładowcy
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2. Usługa szkoleniowa polegająca na przeprowadzeniu wykładów z tematu: „Ustawa z dnia 20 lipca 2017r.- Prawo wodne- jej znaczenie dla rolnictwa”
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Na podstawie poniższych kryteriów oceny ofert:
1. Cena waga 60/100 pkt.
2. Doświadczenie wykładowcy waga 40/100 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie wykładowcy
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3. Usługa szkoleniowa polegająca na przeprowadzeniu wykładów z tematu: „Zarządzanie wodami, w tym zarządzanie ryzykiem powodziowym oraz przeciwdziałanie skutkom suszy”
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Na podstawie poniższych kryteriów oceny ofert:
1. Cena waga 60/100 pkt.
2. Doświadczenie wykładowcy waga 40/100 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie wykładowcy
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 4. Usługa szkoleniowa polegająca na przeprowadzeniu wykładów z tematu: „Zabiegi agrotechniczne oraz zabiegi kształtowania krajobrazu sprzyjające zatrzymaniu wody a tym samym przeciwdziałanie skutkom suszy”
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Na podstawie poniższych kryteriów oceny ofert:
1. Cena waga 60/100 pkt.
2. Doświadczenie wykładowcy waga 40/100 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie wykładowcy
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności zawodowej tj.:o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że na czas realizacji zamówienia będą dysponować:
I. W CZĘŚCI NR 1: minimum 1 osobą, która posiada:
1) wykształcenie:
a) Wykładowca powinien posiadać wykształcenie wyższe, rolnicze lub biologiczne, gdzie za wykształcenie wyższe należy uważać ukończenie studiów na kierunku: rolnictwo, zootechnika, ogrodnictwo, biologia, ochrona środowiska, technika rolnicza i leśna lub inny kierunek studiów wyższych obejmujący przedmioty z dziedziny nauk rolniczych lub dyscypliny nauki biologiczne w wymiarze co najmniej 60 punktów ECTS lub studia podyplomowe w tym zakresie w wymiarze łącznym co najmniej 30 punktów ECTS.
b) Tytuł zawodowy/naukowy:
Co najmniej magister inżynier
2) doświadczenie
a) Wykładowca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert zrealizował minimum 15 godzin szkoleniowych podczas działań z zakresu transferu wiedzy dla rolników, doradców rolniczych i innych ostatecznych odbiorców wymienionych w pkt. 1 SOPZ oraz wykazać się referencjami, a jeśli okres pracy jest krótszy to w tym okresie, gdzie jedna godzina zajęć dydaktycznych wynosi 45 minut.
Tematyka przeprowadzonych wykładów powinna obejmować następujący zakres: planowanie nawożenia w oparciu o bilans składników, ograniczenie zanieczyszczenia wód azotanami pochodzącymi ze źródeł rolniczych, program ograniczenia zanieczyszczenia wód azotem ze źródeł rolniczych, zakwaszanie gnojowicy szansą na redukcję amoniaku w polskim rolnictwie, gospodarowanie nawozami a ochrona wód.
W przypadku wykładowcy będącego pracownikiem naukowym lub pracownikiem badawczo-technicznym instytutów badawczych prowadzących badania z zakresu nauk rolniczych dla uznania posiadania kwalifikacji wystarczającym będzie wykazanie się co najmniej 3 letnim stażem pracy w tych instytucjach.
b) Wykładowca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert uczestniczył w co najmniej 1 szkoleniu z zakresu rolnictwa lub z zakresu związanego z tematyką szkolenia, przedstawiając zaświadczenie lub świadectwo ukończenia szkolenia.
Wymóg uczestniczenia w szkoleniu nie dotyczy osób zatrudnionych na uczelniach kształcących w dziedzinie nauk rolniczych i prowadzących zajęcia ze studentami oraz pracowników naukowych lub badawczo-technicznych instytutów badawczych prowadzących badania z zakresu nauk rolniczych.
c) minimum 18 lat doświadczenia.
II. W CZĘŚCI NR 2: minimum 1 osobą, która posiada:
1) wykształcenie:
a) Wykładowca powinien posiadać wykształcenie wyższe rolnicze lub biologiczne, gdzie za wykształcenie wyższe należy uważać ukończenie studiów na kierunku: rolnictwo, zootechnika, ogrodnictwo, biologia, ochrona środowiska, technika rolnicza i leśna lub inny kierunek studiów wyższych obejmujący przedmioty z dziedziny nauk rolniczych lub dyscypliny nauki biologiczne w wymiarze co najmniej 60 punktów ECTS lub studia podyplomowe w tym zakresie w wymiarze łącznym co najmniej 30 punktów ECTS.
b) Tytuł zawodowy/naukowy:
Co najmniej doktor habilitowany inżynier profesor w dyscyplinie inżynieria środowiska
2) doświadczenie
a) Wykładowca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert zrealizował minimum 15 godzin szkoleniowych podczas działań z zakresu transferu wiedzy dla rolników, doradców rolniczych i innych ostatecznych odbiorców wymienionych w pkt. 1 SOPZ oraz wykazać się referencjami, a jeśli okres pracy jest krótszy to w tym okresie, gdzie jedna godzina zajęć dydaktycznych wynosi 45 minut.
W przypadku wykładowcy będącego pracownikiem naukowym lub pracownikiem badawczo-technicznym instytutów badawczych prowadzących badania z zakresu nauk rolniczych dla uznania posiadania kwalifikacji wystarczającym będzie wykazanie się co najmniej 3 letnim stażem pracy w tych instytucjach.
b) Wykładowca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert uczestniczył w co najmniej 1 szkoleniu z zakresu rolnictwa lub z zakresu związanego z tematyką szkolenia, przedstawiając zaświadczenie lub świadectwo ukończenia szkolenia.
Wymóg uczestniczenia w szkoleniu nie dotyczy osób zatrudnionych na uczelniach kształcących w dziedzinie nauk rolniczych i prowadzących zajęcia ze studentami oraz pracowników naukowych lub badawczo-technicznych instytutów badawczych prowadzących badania z zakresu nauk rolniczych.
c) minimum 18 lat doświadczenia.
III. W CZĘŚCI NR 3: minimum 1 osobą, która posiada:
1) wykształcenie:
a) Wykładowca powinien posiadać wykształcenie wyższe rolnicze lub biologiczne, gdzie za wykształcenie wyższe należy uważać ukończenie studiów na kierunku: rolnictwo, zootechnika, ogrodnictwo, biologia, ochrona środowiska, technika rolnicza i leśna lub inny kierunek studiów wyższych obejmujący przedmioty z dziedziny nauk rolniczych lub dyscypliny nauki biologiczne w wymiarze co najmniej 60 punktów ECTS lub studia podyplomowe w tym zakresie w wymiarze łącznym co najmniej 30 punktów ECTS.
b) Tytuł zawodowy/naukowy:
Co najmniej profesor doktor habilitowany inżynier lub profesor nauk inżynieryjno- technicznych lub dr hab. nauk rolniczych
2) doświadczenie
a) Wykładowca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert zrealizował minimum 15 godzin szkoleniowych podczas działań z zakresu transferu wiedzy dla rolników, doradców rolniczych i innych ostatecznych odbiorców wymienionych w pkt. 1 SOPZ oraz wykazać się referencjami, a jeśli okres pracy jest krótszy to w tym okresie, gdzie jedna godzina zajęć dydaktycznych wynosi 45 minut.
W przypadku wykładowcy będącego pracownikiem naukowym lub pracownikiem badawczo-technicznym instytutów badawczych prowadzących badania z zakresu nauk rolniczych dla uznania posiadania kwalifikacji wystarczającym będzie wykazanie się co najmniej 3 letnim stażem pracy w tych instytucjach.
b) Wykładowca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert uczestniczył w co najmniej 1 szkoleniu z zakresu rolnictwa lub z zakresu związanego z tematyką szkolenia, przedstawiając zaświadczenie lub świadectwo ukończenia szkolenia.
Wymóg uczestniczenia w szkoleniu nie dotyczy osób zatrudnionych na uczelniach kształcących w dziedzinie nauk rolniczych i prowadzących zajęcia ze studentami oraz pracowników naukowych lub badawczo-technicznych instytutów badawczych prowadzących badania z zakresu nauk rolniczych.
c) minimum 23 lata doświadczenia.
IV. W CZĘŚCI NR 4: minimum 1 osobą, która posiada:
1) wykształcenie:
a) Wykładowca powinien posiadać wykształcenie wyższe rolnicze lub biologiczne, gdzie za wykształcenie wyższe należy uważać ukończenie studiów na kierunku: rolnictwo, zootechnika, ogrodnictwo, biologia, ochrona środowiska, technika rolnicza i leśna lub inny kierunek studiów wyższych obejmujący przedmioty z dziedziny nauk rolniczych lub dyscypliny nauki biologiczne w wymiarze co najmniej 60 punktów ECTS lub studia podyplomowe w tym zakresie w wymiarze łącznym co najmniej 30 punktów ECTS.
b) Tytuł zawodowy/naukowy:
Co najmniej doktor magister
2) doświadczenie
a) Wykładowca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert zrealizował minimum 15 godzin szkoleniowych podczas działań z zakresu transferu wiedzy dla rolników, doradców rolniczych i innych ostatecznych odbiorców wymienionych w pkt. 1 SOPZ oraz wykazać się referencjami, a jeśli okres pracy jest krótszy to w tym okresie, gdzie jedna godzina zajęć dydaktycznych wynosi 45 minut.
W przypadku wykładowcy będącego pracownikiem naukowym lub pracownikiem badawczo-technicznym instytutów badawczych prowadzących badania z zakresu nauk rolniczych dla uznania posiadania kwalifikacji wystarczającym będzie wykazanie się co najmniej 3 letnim stażem pracy w tych instytucjach.
b) Wykładowca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert uczestniczył w co najmniej 1 szkoleniu z zakresu rolnictwa lub z zakresu związanego z tematyką szkolenia, przedstawiając zaświadczenie lub świadectwo ukończenia szkolenia.
Wymóg uczestniczenia w szkoleniu nie dotyczy osób zatrudnionych na uczelniach kształcących w dziedzinie nauk rolniczych i prowadzących zajęcia ze studentami oraz pracowników naukowych lub badawczo-technicznych instytutów badawczych prowadzących badania z zakresu nauk rolniczych.
c) minimum 24 lata doświadczenia w zawodzie nauczyciela akademickiego i pracy naukowej.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielnie zamówienia muszą łącznie spełniać warunki udziału w postępowaniu.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór w zał. nr 6 do SWZ).
Do wykazu osób Wykonawca jest zobowiązany dołączyć zaświadczenie lub świadectwo ukończenia szkolenia z zakresu rolnictwa lub z zakresu związanego z tematyką szkolenia (nie dotyczy osób zatrudnionych na uczelniach kształcących w dziedzinie nauk rolniczych i prowadzących zajęcia ze studentami oraz pracowników naukowych lub badawczo-technicznych instytutów badawczych prowadzących badania z zakresu nauk rolniczych)
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Oświadczenie dot. art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji naUkrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. 2. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty - jeżeli dotyczy. 3. Zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego (nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z
dołączonej do oferty umowy spółki, bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę).
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są złożyć wraz z ofertą stosowne
pełnomocnictwo - nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki
wynika z umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę. Pełnomocnictwo, o którym mowa
powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia.
4. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących
wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika)
5. W odniesieniu do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zamawiający może określić
wymagania związane z realizacją zamówienia w inny sposób niż w odniesieniu do pojedynczych wykonawców, jeżeli jest to
uzasadnione charakterem zamówienia i proporcjonalne do jego przedmiotu.
6. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia.
7. Każdy z Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie zobowiązany jest złożyć oświadczenie
(stanowiące załącznik nr 2 do SWZ) potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw
wykluczenia.
8. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Z uwagi na 4 rodzaje umów, warunki zmian umowy opisane są w załączniku nr 3 do SWZ - odpowiednio do części.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-05-30 18:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-05-30 19:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-06-28
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" w roku 2025".
- Przeprowadzenie kursu - wózki widłowe (jezdniowe)
- Organizacja i przeprowadzenie studium "Innowacyjne usługi społeczne na rzecz rodziny i dziecka"
- "Sukcesywne świadczenie usług w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia doradztwa zawodowego, szkoleń i kursów dla 260 uczniów i 2 nauczycieli przedmiotów zawodowych"
- Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" na rok 2025
- Prowadz.zaj.wczes. wspomag roz.dziecka-poprzez zaj. ze spec. oraz udziel.dodat.usł.terapeut., fizjo.,psych., pedag.,log. i in. spec. w celu real. zad. wiod. oś. koord.-rehab.-opiek. w PPP w Bieruniu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.