Ogłoszenie z dnia 2024-02-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00013158/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Adaptacja piętra budynku pomocniczego na pomieszczenia laboratoryjno-biurowe w budynku Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytutu Przemysłu Organicznego Oddział w Pszczynie”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SIEĆ BADAWCZA ŁUKASIEWICZ - INSTYTUT PRZEMYSŁU ORGANICZNEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000042613
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Annopol 6
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-236
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: +48322103081
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.pszczyna@ipo.lukasiewicz.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ipo.lukasiewicz.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/opolskie1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
działalność naukowa, badawcza, komercjalizacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Adaptacja piętra budynku pomocniczego na pomieszczenia laboratoryjno-biurowe w budynku Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytutu Przemysłu Organicznego Oddział w Pszczynie”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1c5c096d-ab93-11ee-a06e-7a3efa199397
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00225579
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00013158
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CRZP/IPO/PA/20/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2272758,56 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przebudowa części budynku- adaptacja poddasza na pomieszczenia laboratoryjno- biurowe o powierzchni użytkowej 316,72 m2 i kubaturze 2525,51m3 (biura, sanitariaty, zaplecze techniczne i socjalne), w tym realizacja między innymi robót:
• Wyburzenie części istniejących ścian poddasza,
• Postawienie nowych ścian gipsowo-kartonowych,
• Wzmocnienie stropów,
• Wykonanie nadproży stalowych nad nowymi otworami w istniejących ścianach nośnych i nadproży prefabrykowanych w miejscach wskazanych w projekcie,
• Wykonanie uzupełnienia tynków na istniejących ścianach,
• Demontaż istniejących schodów zewnętrznych i wykonanie nowych schodów,
• Konserwacja więźby dachowej,
• Montaż nowej stolarki okiennej i drzwiowej,
• Wykonanie sufitów podwieszanych ,
• Wykonanie nowych posadzek,
• Wykonanie wewnętrznej instalacji wody do celów socjalnych i ciepłej wody użytkowej,
• Montaż urządzeń sanitarnych,
• Wykonanie wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej,
• Wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej wraz z montażem nowego kotła gazowego,
• Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania,
• Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej wraz z montażem centrali nawiewno-wywiewnej,
• Wykonanie instalacji klimatyzacji,
• Montaż rozdzielnicy głównej prądu,
• Montaż tablicy rozdzielczej,
• Montaż tablicy zasilania urządzeń komputerowych,
• Wykonanie instalacji elektrycznej wraz z montażem opraw,
• Montaż szafy dystrybucyjnej 24U,
• budowę sieci LAN w topologii gwiazdy w technologii F/FTP 6a
2. Wykonanie prac na zewnątrz budynku: izolacja pozioma ścian, hydroizolacja powierzchni pionowych ścian wykonanie nowych studni okien piwnicznych, wykonanie opaski z kostki brukowej oraz nowe warstwy chodnika przy elewacji frontowej
3. Wykonanie instalacji sanitarnych zewnętrznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2789266,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4046700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2789266,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Puchałka sp. z o.o. - Lider Konsorcjum
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Partner Firma Instalacyjno-Budowlana, Instalacje Gazowe–Sanitarne-Grzewcze Jacek Ryś Ul. Stokrotek 8a; 43-241 Łąka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6381712395
7.3.3) Ulica: Platynowa 4
7.3.4) Miejscowość: Pszczyna
7.3.5) Kod pocztowy: 43-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Roboty elektryczne
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2789266,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- 154/NZ/2025 - Remont pustostanów w budynkach mieszkalnych przy ul. Łozinowej 3 m. 1 i ul. Drozdowej 5a m. 3 w Warszawie.
- "Kompleksowa usługa serwisowa obejmująca przeglądy, konserwacje oraz naprawy urządzeń wchodzących w skład systemu AGFA NV".
- Realizacja ilościowego badania ewaluacyjnego 28. Pikniku Naukowego i opracowanie raportu podsumowującego.
- "Remont drogi wojewódzkiej nr 580 od km 21+780 do km 25+020" - nr postępowania 036/25
- "Usunięcie usterek stw. podczas przeglądu gwarancyjnego z dn. 20.06.2023 dla "Remont drogi wojewódzkiej nr 627 Ostrołęka - Ostrów Maz. od km 10+020 do km 20+700 L=10,680 km" - nr postępowania 037/25
- Konserwacja i naprawa samochodów służbowych w OReg AMW
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa ul. Sielanka w Tarnowskich Górach"
- Budowa przedszkola w systemie modułowym przy ul. Przylaszczkowej w Warszawie
- Przebudowa części budynku A oraz rozbudowa i nadbudowa budynku K na potrzeby działalności medycznej szpitala w trybie zaprojektuj i wybuduj.
- Budowa Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego na terenie Miasta Zielona Góra
- Remont konserwatorski elewacji zewnętrznych Neogotyckiego Zameczku w zespole Pałacyku Platerów
- Oświetlenie miejsc niebezpiecznych w dzielnicy Krzyki we Wrocławiu z podziałem na zadania. Zadanie 1- ul. Kurpiów 28, ul. Borowska i ul. Wesoła; Zadanie 2- ul. Skarbowców.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.