eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaPrzebudowa systemu wodnokanalizacyjnego w budynku Głównego Urzędu Statystycznego w Warszawie przy al. Niepodległości 208 Część IIIA - blok B.



Ogłoszenie z dnia 2024-02-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Przebudowa systemu wodnokanalizacyjnego w budynku Głównego Urzędu Statystycznego w Warszawie przy al. Niepodległości 208 Część IIIA - blok B.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Główny Urząd Statystyczny

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000331501

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Al. Niepodległości 208

1.4.2.) Miejscowość: Warszawa

1.4.3.) Kod pocztowy: 00-925

1.4.4.) Województwo: mazowieckie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: m.brzychcy@stat.gov.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.stat.gov.pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00226254

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-02-29

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00089279

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
1) Realizacja przedmiotu zamówienia została podzielona na dwa etapy.
a) Etap I stanowią: roboty demontażowe i usuniecie gruzu oraz materiałów rozbiórkowych z budowy,
b) Etap II stanowią: montaż instalacji, roboty odtworzeniowe, wykonanie nowych okładzin posadzek i ścian w pomieszczeniach łazienek oraz montaż wyposażenia.
Wykonanie i odebranie robót przewidzianych dla każdego z etapów potwierdzone będzie podpisanymi z wynikiem pozytywnym przez Strony Protokołami odbiorów odpowiednio Etapu I i Etapu II, które stanowić będą podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktur VAT i zapłaty wynagrodzenia przez Zamawiającego.
Przedmiot zamówienia obejmuje:.
2) Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) wykonanie robót instalacyjnych, w tym:
i. demontaż następujących instalacji funkcjonujących w budynku B:
˗ instalacji kanalizacji sanitarnej,
˗ instalacji odprowadzenia wody deszczowej z dachu,
˗ instalacji wody zimnej,
˗ instalacji hydrantowej,
˗ instalacji elektrycznych w łazienkach;
ii. montaż nowych instalacji, w tym:
˗ wykonanie nowej instalacji kanalizacji sanitarnej z rur tworzywowych o połączeniach kielichowych przy czym piony i przewody odpływowe z rur niskoszumowych PP, natomiast podejścia pod przybory z rur PVC. Włączenie wykonanej instalacji kanalizacji sanitarnej do istniejących wyjść przyłączy kanalizacyjnych, zainstalowanie zasuw burzowych przed każdym połączeniem odpływu z wyjściem z budynku. Nową instalację należy prowadzić po śladzie zdemontowanej,
˗ wykonanie nowej instalacji odprowadzającej wodę deszczową z dachu z rur HDPE o połączeniach zgrzewanych. Włączenie nowej instalacji do istniejących odpływów z budynku i montaż rewizji,
˗ wykonanie nowej instalacji wody zimnej z rur polipropylenowych PN20 o połączeniach zgrzewanych. Montaż armatury odcinającej. Wykonanie prób szczelności, dezynfekcji i płukania instalacji oraz badań bakteriologicznych wody z wynikiem spełniającym wymagania zawarte w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 7 grudnia 2017 r. w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi (Dz. U. z 2017 r. poz. 2294),
˗ wykonanie instalacji hydrantowych z rur stalowych ocynkowanych o połączeniach gwintowanych wraz z armaturą odcinającą, szafkami hydrantowymi z hydrantami DN25 i DN32, montaż szafek hydrantowych z zaworami hydrantowymi ZH52. Wykonanie prób szczelności, pomiary wydajności,
˗ wykonanie nowych instalacji elektrycznych w łazienkach;
b) wykonanie robót budowlanych w pomieszczeniach sanitarnych, w tym:
i. wykonanie robót demontażowych i rozbiórkowych polegających na:
˗ demontażu urządzeń i instalacji, z zastrzeżeniem, że zdemontowane baterie umywalkowe, sterowane fotokomórką zostaną odzyskane i zabezpieczone do ewentualnego późniejszego wykorzystania w innych pomieszczeniach,
˗ demontażu zabudowy pionów instalacyjnych,
˗ demontażu drzwi łazienkowych i kabinowych z ościeżnicami,
˗ rozkuciu posadzki dla potrzeb demontażu instalacji,
˗ skuciu glazury/gresu ze ścian i płytek gresowych posadzek,
˗ wykonaniu bruzd dla potrzeb prowadzenia instalacji,
˗ demontażu sufitów podwieszonych i zabudów z płyt G-K,
˗ pracach zabezpieczających;
ii. robót montażowych polegających na:
˗ montażu nowych instalacji wody zimnej i kanalizacji sanitarnej,
˗ montażu nowych instalacji elektrycznych,
˗ montażu nowych przyborów sanitarnych,
˗ montażu nowych przyborów sanitarnych i wyposażenia dostosowanego do potrzeb osób z niepełnosprawnościami w łazienkach o tym przeznaczeniu - piętro I i VII. Dostosowanie stolarki drzwiowej w łazienkach jw. do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich,
˗ oznakowaniu pomieszczeń łazienek, piktogramami i tabliczkami z zastosowaniem alfabetu Braille’a;
iii. robót odtworzeniowych polegających na:
˗ uzupełnieniu w miejscach rozkuć elementów ścian, stropów, posadzek,
˗ uzupełnieniu bruzd i tynków po rozkuciach,
˗ uzupełnieniu stropów podwieszonych, zabudów, ekranów pionów i poziomów instalacyjnych,
˗ wykonaniu nowych powłok malarskich z przygotowaniem podłoża (całe pomieszczenia),
˗ wykonanie izolacji pionowych i poziomych przeciwwilgociowej w pomieszczeniach mokrych, prysznic, łazienka,
˗ wykonaniu okładzin gresowych/ceramicznych ścian,
˗ uzupełnieniu warstw posadzek z okładziną gresową/ceramiczną, antypoślizgową (w całym pomieszczeniu),
˗ montażu nowych drzwi kabinowych i wejściowych z ościeżnicami,
˗ wykonaniu zabudów z płyty G-K na ruszcie stalowym,
˗ wykonaniu okładziny ścian z płyt G-K,
˗ budowie nowych ścian działowych w przypadku demontażu istniejących ścian działowych,
˗ wyposażeniu pomieszczeń łazienek w podajniki papieru toaletowego, szczotki do czyszczenia misek ustępowych, podajniki ręczników papierowych, podajniki mydła w płynie, wieszaki do ubrań i teczek, suszarki do rąk (2 szt.) w łazienkach dostosowanych do potrzeb osób z różnymi potrzebami,
˗ pracach zabezpieczających i porządkowych, z zastrzeżeniem, że prace budowlane okładzinowe ścian i posadzek obejmować będą całe pomieszczenia, podobnie sufity podwieszone i roboty malarskie, stolarskie. Przed wmontowaniem materiałów Wykonawca zobowiązany będzie do uzyskania zgody Zamawiającego na zastosowanie proponowanych materiałów wykończeniowych (rodzaj, wielkość, kolorystyka);
c) wykonanie harmonogramu robót, zwanego dalej "Harmonogramem”, sporządzonego w formie wykresu Gantta;
d) sporządzenie Planu BIOZ;
e) wykonanie kosztorysu ofertowego sporządzonego metodą uproszczoną;
f) wykonanie dokumentacji powykonawczej

Po zmianie:
1) Realizacja przedmiotu zamówienia została podzielona na pięć etapów, w tym:
a) Etap I – który obejmuje roboty demontażowe w zakresie instalacji wody zimnej, demontaż okładzin w łazienkach, wykucie ościeżnic oraz usuniecie i wywóz gruzu, złomu i materiałów rozbiórkowych z budowy, wskazane zostały w pkt III.1 SOPZ;
b) Etap II – który obejmuje demontaż instalacji kanalizacji sanitarnej, w zakresie prac wskazanym w pkt III.2 SOPZ,
c) Etap III – który obejmuje demontaż i montaż instalacji hydrantowej, w zakresie prac wskazanym w pkt III.3 SOPZ,
d) Etap IV – który obejmuje demontaż i montaż instalacji kanalizacji deszczowej, w zakresie prac wskazanym w pkt III.4 SOPZ,
e) Etap V – który obejmuje montaż instalacji wody zimnej, montaż instalacji kanalizacji sanitarnej, instalacji oświetlenia i zasilania, roboty odtworzeniowe, wykonanie nowych okładzin posadzek i ścian w pomieszczeniach łazienek, montaż wyposażenia, w zakresie prac wskazanym w pkt III.5 SOPZ.
Wykonanie i odebranie robót przewidzianych dla każdego z etapów potwierdzone będzie podpisanymi z wynikiem pozytywnym przez Strony Protokołami odbiorów odpowiednio Etapu I, Etapu II, Etapu III, Etapu IV i Etapu V, które stanowić będą podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktur VAT i zapłaty wynagrodzenia przez Zamawiającego.
2) Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) wykonanie robót instalacyjnych, w tym:
i. demontaż następujących instalacji funkcjonujących w budynku B:
˗ instalacji kanalizacji sanitarnej,
˗ instalacji odprowadzenia wody deszczowej z dachu,
˗ instalacji wody zimnej,
˗ instalacji hydrantowej,
˗ instalacji elektrycznych w łazienkach;
ii. montaż nowych instalacji, w tym:
˗ wykonanie nowej instalacji kanalizacji sanitarnej z rur tworzywowych o połączeniach kielichowych przy czym piony i przewody odpływowe z rur niskoszumowych PP, natomiast podejścia pod przybory z rur PVC. Włączenie wykonanej instalacji kanalizacji sanitarnej do istniejących wyjść przyłączy kanalizacyjnych, zainstalowanie zasuw burzowych przed każdym połączeniem odpływu z wyjściem z budynku. Nową instalację należy prowadzić po śladzie zdemontowanej,
˗ wykonanie nowej instalacji odprowadzającej wodę deszczową z dachu z rur HDPE o połączeniach zgrzewanych. Włączenie nowej instalacji do istniejących odpływów z budynku i montaż rewizji,
˗ wykonanie nowej instalacji wody zimnej z rur polipropylenowych PN20 o połączeniach zgrzewanych. Montaż armatury odcinającej. Wykonanie prób szczelności, dezynfekcji
i płukania instalacji oraz badań bakteriologicznych wody z wynikiem spełniającym wymagania zawarte w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 7 grudnia 2017 r. w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi (Dz. U. z 2017 r. poz. 2294),
˗ wykonanie instalacji hydrantowych z rur stalowych ocynkowanych o połączeniach gwintowanych wraz z armaturą odcinającą, szafkami hydrantowymi z hydrantami DN25 i DN32, montaż szafek hydrantowych z zaworami hydrantowymi ZH52. Wykonanie prób szczelności, pomiary wydajności,
˗ wykonanie nowych instalacji elektrycznych w łazienkach;
b) wykonanie robót budowlanych w pomieszczeniach sanitarnych, w tym:
i. wykonanie robót demontażowych i rozbiórkowych polegających na:
˗ demontażu urządzeń i instalacji, z zastrzeżeniem, że zdemontowane baterie umywalkowe, sterowane fotokomórką zostaną odzyskane i zabezpieczone do ewentualnego późniejszego wykorzystania w innych pomieszczeniach,
˗ demontażu zabudowy pionów instalacyjnych,
˗ demontażu drzwi łazienkowych i kabinowych z ościeżnicami,
˗ rozkuciu posadzki dla potrzeb demontażu instalacji,
˗ skuciu glazury/gresu ze ścian i płytek gresowych posadzek,
˗ wykonaniu bruzd dla potrzeb prowadzenia instalacji,
˗ demontażu sufitów podwieszonych i zabudów z płyt G-K,
˗ pracach zabezpieczających;
ii. robót montażowych polegających na:
˗ montażu nowych instalacji wody zimnej i kanalizacji sanitarnej,
˗ montażu nowych instalacji elektrycznych,
˗ montażu nowych przyborów sanitarnych,
˗ montażu nowych przyborów sanitarnych i wyposażenia dostosowanego do potrzeb osób z niepełnosprawnościami w łazienkach o tym przeznaczeniu - piętro I i VII. Dostosowanie stolarki drzwiowej w łazienkach jw. do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich,
˗ oznakowaniu pomieszczeń łazienek, piktogramami i tabliczkami z zastosowaniem alfabetu Braille’a;
iii. robót odtworzeniowych polegających na:
˗ uzupełnieniu w miejscach rozkuć elementów ścian, stropów, posadzek,
˗ uzupełnieniu bruzd i tynków po rozkuciach,
˗ uzupełnieniu stropów podwieszonych, zabudów, ekranów pionów i poziomów instalacyjnych,
˗ wykonaniu nowych powłok malarskich z przygotowaniem podłoża (całe pomieszczenia),
˗ wykonanie izolacji pionowych i poziomych przeciwwilgociowej w pomieszczeniach mokrych, prysznic, łazienka,
˗ wykonaniu okładzin gresowych/ceramicznych ścian,
˗ uzupełnieniu warstw posadzek z okładziną gresową/ceramiczną, antypoślizgową (w całym pomieszczeniu),
˗ montażu nowych drzwi kabinowych i wejściowych z ościeżnicami,
˗ wykonaniu zabudów z płyty G-K na ruszcie stalowym,
˗ wykonaniu okładziny ścian z płyt G-K,
˗ budowie nowych ścian działowych w przypadku demontażu istniejących ścian działowych,
˗ wyposażeniu pomieszczeń łazienek w podajniki papieru toaletowego, szczotki do czyszczenia misek ustępowych, podajniki ręczników papierowych, podajniki mydła w płynie, wieszaki do ubrań i teczek, suszarki do rąk (2 szt.) w łazienkach dostosowanych do potrzeb osób z różnymi potrzebami,
˗ pracach zabezpieczających i porządkowych, z zastrzeżeniem, że prace budowlane okładzinowe ścian i posadzek obejmować będą całe pomieszczenia, podobnie sufity podwieszone i roboty malarskie, stolarskie. Przed wmontowaniem materiałów Wykonawca zobowiązany będzie do uzyskania zgody Zamawiającego na zastosowanie proponowanych materiałów wykończeniowych (rodzaj, wielkość, kolorystyka);
c) wykonanie harmonogramu robót, zwanego dalej „Harmonogramem”, sporządzonego w formie wykresu Gantta;
d) sporządzenie Planu BIOZ;
e) wykonanie kosztorysu ofertowego sporządzonego metodą uproszczoną;
f) wykonanie dokumentacji powykonawczej.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

9.1. Informacje dodatkowe

Przed zmianą:
I. Przedmiotowe zamówienie stanowi część zamówienia udzielanego w częściach pn.: „Przebudowa systemu wodnokanalizacyjnego w budynku Głównego Urzędu Statystycznego w Warszawie przy al. Niepodległości 208”, o łącznej wartości szacunkowej: 5 397 381,55 zł netto, w tym wartość szacunkowa zamówienia, polegającego na przebudowie systemu wodnokanalizacyjnego w budynku Głównego Urzędu Statystycznego w Warszawie przy al. Niepodległości 208 Część IIIA - blok B, wynosi 1 589 620,82 zł netto. II. W dniu 12 lutego 2024 r. o godzinie 12:00 w budynku Głównego Urzędu Statystycznego w Warszawie przy al. Niepodległości 208 odbędzie się zebranie Wykonawców w celu dokonania wizji lokalnej. Zbiórka Wykonawców w hallu głównym przy recepcji. Zamawiający informuje, że uczestnictwo w ww. zebraniu nie jest obowiązkowe w rozumieniu art. 281 ust. 2 ustawy, tj., że oferty mogą zostać złożone bez odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej. UWAGA: Z uwagi na konieczność wejścia do strefy objętej kontrolą dostępu, wykonawcy przybywający na wizję powinni mieć ze sobą dokument tożsamości i zgłosić się nie później niż na 15 minut przed terminem przeprowadzenia wizji w recepcji znajdującej się w holu głównym GUS przy al. Niepodległości 208. W czasie wizji lokalnej Zamawiający nie będzie udzielał żadnych wyjaśnień, a wszelkie zapytania należy kierować do Zamawiającego w trybie przewidzianym ustawą. III. 1) Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot zamówienia w terminie 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy, z zastrzeżeniem, że: a) roboty przewidziane dla Etapu I, Wykonawca wykona nie później niż niż 12 tygodni od daty podpisania umowy, b) roboty przewidziane dla Etapu II, Wykonawca wykona w terminie 6 miesięcy od dnia zawarcia Umowy. 2) Zamawiający dopuszcza, aby roboty przewidziane dla Etapu II Wykonawca wykonywał w terminie realizacji Etapu I, z zastrzeżeniem, że rozliczenie i odbiór tych robót możliwy będzie w terminie realizacji Etapu II. IV. Klauzula społeczna – pkt 4.6 SWZ, klauzula środowiskowa – pkt 4.7 SWZ, zatrudnienie na umowę o pracę – 4.8. SWZ. 3. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pkt 1. 16 SWZ). Zasady zachowania poufności danych i informacji zostały określone w pkt 1.17 SWZ. V. Ofertę należy złożyć pod rygorem nieważności w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, za pośrednictwem platformy dostępnej pod adresem ( http://zamowienia-gus.ezamawiajacy.pl.). VI. W przedmiotowym post komu. między zam. a wykon., szczegółowo określona w pkt 11 SWZ, odbywać się będzie języku polskim, przy użyciu: 1) plat. zakup. zam., zwanej dalej „platformą”, dostępnej pod adresem (http://zamowienia-gus.ezamawiajacy.pl); 2) poczty elektronicznej. VII. Dokumenty podmiotów zagranicznych, wspólnych (pkt 10.9 i 10.10 SWZ). VIII. 1.18. Zamawiający stosuje rozporządzenie Rady (UE) 2022/576 w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 111 z dnia 8 kwietnia 2022 r.).

Po zmianie:
I. Przedmiotowe zamówienie stanowi część zamówienia udzielanego w częściach pn.: „Przebudowa systemu wodnokanalizacyjnego w budynku Głównego Urzędu Statystycznego w Warszawie przy al. Niepodległości 208”, o łącznej wartości szacunkowej: 5 397 381,55 zł netto, w tym wartość szacunkowa zamówienia, polegającego na przebudowie systemu wodnokanalizacyjnego w budynku Głównego Urzędu Statystycznego w Warszawie przy al. Niepodległości 208 Część IIIA - blok B, wynosi 1 589 620,82 zł netto. II. W dniu 12 lutego 2024 r. o godzinie 12:00 w budynku Głównego Urzędu Statystycznego w Warszawie przy al. Niepodległości 208 odbędzie się zebranie Wykonawców w celu dokonania wizji lokalnej. Zbiórka Wykonawców w hallu głównym przy recepcji. Zamawiający informuje, że uczestnictwo w ww. zebraniu nie jest obowiązkowe w rozumieniu art. 281 ust. 2 ustawy, tj., że oferty mogą zostać złożone bez odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej. UWAGA: Z uwagi na konieczność wejścia do strefy objętej kontrolą dostępu, wykonawcy przybywający na wizję powinni mieć ze sobą dokument tożsamości i zgłosić się nie później niż na 15 minut przed terminem przeprowadzenia wizji w recepcji znajdującej się w holu głównym GUS przy al. Niepodległości 208. W czasie wizji lokalnej Zamawiający nie będzie udzielał żadnych wyjaśnień, a wszelkie zapytania należy kierować do Zamawiającego w trybie przewidzianym ustawą. III. 1) Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot zamówienia w terminie 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy, z zastrzeżeniem, że roboty przewidziane: a) dla Etapu I, Wykonawca wykona w terminie do 7 tygodni od daty podpisania umowy, b) dla Etapu II, Wykonawca wykona w terminie do 12 tygodni od daty podpisania umowy, c) dla Etapu III, Wykonawca wykona w terminie do 8 tygodni od daty podpisania umowy, d) dla Etapu IV, Wykonawca wykona w terminie do 22 tygodni od daty podpisania umowy, e) dla Etapu V, Wykonawca wykona nie później niż 6 miesięcy od daty podpisania umowy. 2) Zamawiający dopuszcza, aby roboty przewidziane dla Etapu II, III, IV i V wykonywane były w terminie realizacji Etapu I, z zastrzeżeniem, że rozliczenie i odbiór tych robót możliwy będzie w terminie realizacji odpowiednio Etapów II, III, IV lub V. IV. Klauzula społeczna – pkt 4.6 SWZ, klauzula środowiskowa – pkt 4.7 SWZ, zatrudnienie na umowę o pracę – 4.8. SWZ. 3. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pkt 1. 16 SWZ). Zasady zachowania poufności danych i informacji zostały określone w pkt 1.17 SWZ. V. Ofertę należy złożyć pod rygorem nieważności w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, za pośrednictwem platformy dostępnej pod adresem ( http://zamowienia-gus.ezamawiajacy.pl.). VI. W przedmiotowym post komu. między zam. a wykon., szczegółowo określona w pkt 11 SWZ, odbywać się będzie języku polskim, przy użyciu: 1) plat. zakup. zam., zwanej dalej „platformą”, dostępnej pod adresem (http://zamowienia-gus.ezamawiajacy.pl); 2) poczty elektronicznej. VII. Dokumenty podmiotów zagranicznych, wspólnych (pkt 10.9 i 10.10 SWZ). VIII. 1.18. Zamawiający stosuje rozporządzenie Rady (UE) 2022/576 w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 111 z dnia 8 kwietnia 2022 r.).

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2024-03-05 10:00

Po zmianie:
2024-03-19 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2024-03-05 10:30

Po zmianie:
2024-03-19 10:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2024-04-03

Po zmianie:
2024-04-17

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.