eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaPrzebudowa systemu wodnokanalizacyjnego w budynku Głównego Urzędu Statystycznego w Warszawie przy al. Niepodległości 208 Część IIIA - blok B.



Ogłoszenie z dnia 2024-06-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa systemu wodnokanalizacyjnego w budynku Głównego Urzędu Statystycznego w Warszawie przy al. Niepodległości 208 Część IIIA - blok B.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Główny Urząd Statystyczny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000331501

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Niepodległości 208

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-925

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.brzychcy@stat.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.stat.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://zamowienia-gus.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa systemu wodnokanalizacyjnego w budynku Głównego Urzędu Statystycznego w Warszawie przy al. Niepodległości 208 Część IIIA - blok B.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-853aba8b-c18a-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00387787

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00089279

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1/DB/TP/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1589620,82 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Realizacja przedmiotu zamówienia została podzielona na pięć etapów, w tym:
a) Etap I – który obejmuje roboty demontażowe w zakresie instalacji wody zimnej, demontaż okładzin w łazienkach, wykucie ościeżnic oraz usuniecie i wywóz gruzu, złomu i materiałów rozbiórkowych z budowy, wskazane zostały w pkt III.1 SOPZ;
b) Etap II – który obejmuje demontaż instalacji kanalizacji sanitarnej, w zakresie prac wskazanym w pkt III.2 SOPZ,
c) Etap III – który obejmuje demontaż i montaż instalacji hydrantowej, w zakresie prac wskazanym w pkt III.3 SOPZ,
d) Etap IV – który obejmuje demontaż i montaż instalacji kanalizacji deszczowej, w zakresie prac wskazanym w pkt III.4 SOPZ,
e) Etap V – który obejmuje montaż instalacji wody zimnej, montaż instalacji kanalizacji sanitarnej, instalacji oświetlenia i zasilania, roboty odtworzeniowe, wykonanie nowych okładzin posadzek i ścian w pomieszczeniach łazienek, montaż wyposażenia, w zakresie prac wskazanym w pkt III.5 SOPZ.
Wykonanie i odebranie robót przewidzianych dla każdego z etapów potwierdzone będzie podpisanymi z wynikiem pozytywnym przez Strony Protokołami odbiorów odpowiednio Etapu I, Etapu II, Etapu III, Etapu IV i Etapu V, które stanowić będą podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktur VAT i zapłaty wynagrodzenia przez Zamawiającego.
2) Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) wykonanie robót instalacyjnych, w tym:
i. demontaż następujących instalacji funkcjonujących w budynku B:
˗ instalacji kanalizacji sanitarnej,
˗ instalacji odprowadzenia wody deszczowej z dachu,
˗ instalacji wody zimnej,
˗ instalacji hydrantowej,
˗ instalacji elektrycznych w łazienkach;
ii. montaż nowych instalacji, w tym:
˗ wykonanie nowej instalacji kanalizacji sanitarnej z rur tworzywowych o połączeniach kielichowych przy czym piony i przewody odpływowe z rur niskoszumowych PP, natomiast podejścia pod przybory z rur PVC. Włączenie wykonanej instalacji kanalizacji sanitarnej do istniejących wyjść przyłączy kanalizacyjnych, zainstalowanie zasuw burzowych przed każdym połączeniem odpływu z wyjściem z budynku. Nową instalację należy prowadzić po śladzie zdemontowanej,
˗ wykonanie nowej instalacji odprowadzającej wodę deszczową z dachu z rur HDPE o połączeniach zgrzewanych. Włączenie nowej instalacji do istniejących odpływów z budynku i montaż rewizji,
˗ wykonanie nowej instalacji wody zimnej z rur polipropylenowych PN20 o połączeniach zgrzewanych. Montaż armatury odcinającej. Wykonanie prób szczelności, dezynfekcji
i płukania instalacji oraz badań bakteriologicznych wody z wynikiem spełniającym wymagania zawarte w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 7 grudnia 2017 r. w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi (Dz. U. z 2017 r. poz. 2294),
˗ wykonanie instalacji hydrantowych z rur stalowych ocynkowanych o połączeniach gwintowanych wraz z armaturą odcinającą, szafkami hydrantowymi z hydrantami DN25 i DN32, montaż szafek hydrantowych z zaworami hydrantowymi ZH52. Wykonanie prób szczelności, pomiary wydajności,
˗ wykonanie nowych instalacji elektrycznych w łazienkach;
b) wykonanie robót budowlanych w pomieszczeniach sanitarnych, w tym:
i. wykonanie robót demontażowych i rozbiórkowych polegających na:
˗ demontażu urządzeń i instalacji, z zastrzeżeniem, że zdemontowane baterie umywalkowe, sterowane fotokomórką zostaną odzyskane i zabezpieczone do ewentualnego późniejszego wykorzystania w innych pomieszczeniach,
˗ demontażu zabudowy pionów instalacyjnych,
˗ demontażu drzwi łazienkowych i kabinowych z ościeżnicami,
˗ rozkuciu posadzki dla potrzeb demontażu instalacji,
˗ skuciu glazury/gresu ze ścian i płytek gresowych posadzek,
˗ wykonaniu bruzd dla potrzeb prowadzenia instalacji,
˗ demontażu sufitów podwieszonych i zabudów z płyt G-K,
˗ pracach zabezpieczających;
ii. robót montażowych polegających na:
˗ montażu nowych instalacji wody zimnej i kanalizacji sanitarnej,
˗ montażu nowych instalacji elektrycznych,
˗ montażu nowych przyborów sanitarnych,
˗ montażu nowych przyborów sanitarnych i wyposażenia dostosowanego do potrzeb osób z niepełnosprawnościami w łazienkach o tym przeznaczeniu - piętro I i VII. Dostosowanie stolarki drzwiowej w łazienkach jw. do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich,
˗ oznakowaniu pomieszczeń łazienek, piktogramami i tabliczkami z zastosowaniem alfabetu Braille’a;
iii. robót odtworzeniowych polegających na:
˗ uzupełnieniu w miejscach rozkuć elementów ścian, stropów, posadzek,
˗ uzupełnieniu bruzd i tynków po rozkuciach,
˗ uzupełnieniu stropów podwieszonych, zabudów, ekranów pionów i poziomów instalacyjnych,
˗ wykonaniu nowych powłok malarskich z przygotowaniem podłoża (całe pomieszczenia),
˗ wykonanie izolacji pionowych i poziomych przeciwwilgociowej w pomieszczeniach mokrych, prysznic, łazienka,
˗ wykonaniu okładzin gresowych/ceramicznych ścian,
˗ uzupełnieniu warstw posadzek z okładziną gresową/ceramiczną, antypoślizgową (w całym pomieszczeniu),
˗ montażu nowych drzwi kabinowych i wejściowych z ościeżnicami,
˗ wykonaniu zabudów z płyty G-K na ruszcie stalowym,
˗ wykonaniu okładziny ścian z płyt G-K,
˗ budowie nowych ścian działowych w przypadku demontażu istniejących ścian działowych,
˗ wyposażeniu pomieszczeń łazienek w podajniki papieru toaletowego, szczotki do czyszczenia misek ustępowych, podajniki ręczników papierowych, podajniki mydła w płynie, wieszaki do ubrań i teczek, suszarki do rąk (2 szt.) w łazienkach dostosowanych do potrzeb osób z różnymi potrzebami,
˗ pracach zabezpieczających i porządkowych, z zastrzeżeniem, że prace budowlane okładzinowe ścian i posadzek obejmować będą całe pomieszczenia, podobnie sufity podwieszone i roboty malarskie, stolarskie. Przed wmontowaniem materiałów Wykonawca zobowiązany będzie do uzyskania zgody Zamawiającego na zastosowanie proponowanych materiałów wykończeniowych (rodzaj, wielkość, kolorystyka);
c) wykonanie harmonogramu robót, zwanego dalej „Harmonogramem”, sporządzonego w formie wykresu Gantta;
d) sporządzenie Planu BIOZ;
e) wykonanie kosztorysu ofertowego sporządzonego metodą uproszczoną;
f) wykonanie dokumentacji powykonawczej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt 7) oraz pkt 2) ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605, z późn. zm.), ponieważ wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy i uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263 ustawy Pzp, a pozostałe złożone w postępowaniu oferty podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1953609,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2302950,74 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.