eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia GóraWYKONANIE USŁUG GEODEZYJNYCH DLA MIASTA JELENIA GÓRA W ROKU 2024



Ogłoszenie z dnia 2024-03-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
WYKONANIE USŁUG GEODEZYJNYCH DLA MIASTA JELENIA GÓRA W ROKU 2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO JELENIA GÓRA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821523

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Ratuszowy 58

1.5.2.) Miejscowość: Jelenia Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-500

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 75 75 46 390

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@jeleniagora.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jeleniagora.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/jeleniagora/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

WYKONANIE USŁUG GEODEZYJNYCH DLA MIASTA JELENIA GÓRA W ROKU 2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9788b731-ba85-11ee-b7da-22bd761ba7f3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00226683

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00063701

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZ.271.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 179490,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I – Usługi geodezyjne dla nieruchomości położonych w granicach administracyjnych Miasta Jelenia Góra, obręby: - od 0001 - Cieplice I do 0011 - Cieplice XI.
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na sukcesywnym wykonywaniu usług geodezyjnych dla potrzeb Miasta Jelenia Góra, zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz. U.z 2023r., poz. 1752 z późn. zm.) oraz w ustawie z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 344 z późn. zm.).
Opis przedmiotu zamówienia prezentuje szczegółowy zakres czynności oraz orientacyjne zapotrzebowanie na przedstawione poniżej usługi geodezyjne.

W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania zleceń szczegółowych.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) sporządzenie mapy z projektem podziału nieruchomości, w wyniku którego powstanie do 3 działek– ok. 8 projektów podziału,
2) sporządzenie mapy z projektem podziału nieruchomości, w wyniku którego powstanie od 4 do 10 działek – ok. 2 projektów podziału,
3) sporządzenie mapy z projektem podziału nieruchomości, w wyniku którego powstanie więcej niż 10 działek – ok. 2 projektów podziału,
4) wznowienie znaków granicznych, wyznaczenie punktów granicznych lub ustalenie przebiegu granic działek ewidencyjnych – ok. 26 znaków/pkt, ok. 8 zleceń
5) wykonanie innych czynności lub dokumentacji geodezyjnej w postaci map, rejestrów, wykazów, których wykonanie może skutkować zmianą w geodezyjnych bazach danych (aktualizacja mapy, użytków, budynków) – ok. 2 zleceń,
6) sporządzenie innej mapy do celów prawnych (np. do ujawnienia zasiedzenia) – 1 zlecenie.

Zamówienie realizowane będzie dla nieruchomości położonych w granicach administracyjnych miasta Jelenia Góra, obręby:
- od 0001 - Cieplice I do 0011 - Cieplice XI.
Wykonawca uzyska we własnym zakresie, własnym staraniem i na własny koszt wszelkie materiały i informacje niezbędne
do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

4.5.5.) Wartość części: 44106,12 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II – Usługi geodezyjne dla nieruchomości położonych w granicach administracyjnych Miasta Jelenia Góra, obręby: 0012 - Sobieszów I, 0013 – Sobieszów II, 0014 – Jagniątków, 0030 – Goduszyn I.
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na sukcesywnym wykonywaniu usług geodezyjnych dla potrzeb Miasta Jelenia Góra, zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz. U.z 2023r., poz. 1752 z późn. zm.) oraz w ustawie z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 344 z późn. zm.).
Opis przedmiotu zamówienia prezentuje szczegółowy zakres czynności oraz orientacyjne zapotrzebowanie na przedstawione poniżej usługi geodezyjne.

W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania zleceń szczegółowych.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) sporządzenie mapy z projektem podziału nieruchomości, w wyniku którego powstanie do 3 działek – ok. 5 projektów podziału,
2) sporządzenie mapy z projektem podziału nieruchomości, w wyniku którego powstanie od 4 do 10 działek – ok 2 projektów podziału,
3) sporządzenie mapy z projektem podziału nieruchomości, w wyniku którego powstanie więcej niż 10 działek - 1 projekt podziału,
4) wznowienie znaków granicznych, wyznaczenie punktów granicznych lub ustalenie przebiegu granic działek ewidencyjnych - ok. 21 znaków/pkt, ok. 4 zlecenia,
5) wykonanie innych czynności lub dokumentacji geodezyjnej w postaci map, rejestrów, wykazów, których wykonanie może skutkować zmianą w geodezyjnych bazach danych (aktualizacja mapy, użytków, budynków) - 3 zlecenia,
6) sporządzenie innej mapy do celów prawnych (np. do ujawnienia zasiedzenia) - 1 zlecenie.

Zamówienie realizowane będzie dla nieruchomości położonych w granicach administracyjnych miasta Jelenia Góra, obręby:
- 0012 - Sobieszów I,
- 0013 – Sobieszów II,
- 0014 – Jagniątków,
- 0030 – Goduszyn I.
Wykonawca uzyska we własnym zakresie, własnym staraniem i na własny koszt wszelkie materiały i informacje niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

4.5.5.) Wartość części: 30579,47 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III – Usługi geodezyjne dla nieruchomości położonych w granicach administracyjnych Miasta Jelenia Góra, obręby: 0025 - Czarne I, 0026 - Czarne II, 0029 – Czarne, od 0032 32 do 0038 38, od 0040 40 do 0044 44, 0060 60.
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegająca na sukcesywnym wykonywaniu usług geodezyjnych dla potrzeb Miasta Jelenia Góra, zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz. U.z 2023r., poz. 1752 z późn. zm.) oraz w ustawie z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 344 z późn. zm.).
Opis przedmiotu zamówienia prezentuje szczegółowy zakres czynności oraz orientacyjne zapotrzebowanie na przedstawione poniżej usługi geodezyjne.

W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania zleceń szczegółowych.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) sporządzenie mapy z projektem podziału nieruchomości, w wyniku którego powstanie do 3 działek – ok. 6 projektów podziału,
2) sporządzenie mapy z projektem podziału nieruchomości, w wyniku którego powstanie od 4 do 10 działek – 3 projekty podziału,
3) sporządzenie mapy z projektem podziału nieruchomości, w wyniku którego powstanie więcej niż 10 działek – 2 projekty podziału,
4) wznowienie znaków granicznych, wyznaczenie punktów granicznych lub ustalenie przebiegu granic działek ewidencyjnych - ok. 98 znaków/pkt, ok. 6 zleceń,
5) wykonanie innych czynności lub dokumentacji geodezyjnej w postaci map, rejestrów, wykazów, których wykonanie może skutkować zmianą w geodezyjnych bazach danych (aktualizacja mapy, użytków, budynków) – ok. 7 zleceń,
6) sporządzenie innej mapy do celów prawnych (np. do ujawnienia zasiedzenia) – 1 zlecenie.

Zamówienie realizowane będzie dla nieruchomości położonych w granicach administracyjnych miasta Jelenia Góra, obręby:
- 0025 - Czarne I,
- 0026 - Czarne II,
- 0029 – Czarne,
- od 0032 32 do 0038 38,
- od 0040 40 do 0044 44,
- 0060 60,
Wykonawca uzyska we własnym zakresie, własnym staraniem i na własny koszt wszelkie materiały i informacje niezbędne
do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

4.5.5.) Wartość części: 56088,86 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV – Usługi geodezyjne dla nieruchomości położonych w granicach administracyjnych Miasta Jelenia Góra, obręby: 0018 – od Jelenia Góra 1 do 0022 – Jelenia Góra 5, 0023 23NE, 0024 24, 0027 27, 0028 28NE, od 0061 – Maciejowa I do 0063 – Maciejowa III.
Opis przedmiotu zamówienia prezentuje szczegółowy zakres czynności oraz orientacyjne zapotrzebowanie na przedstawione poniżej usługi geodezyjne.
W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania zleceń szczegółowych.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) sporządzenie mapy z projektem podziału nieruchomości, w wyniku którego powstanie do 3 działek - ok. 7 projektów podziału,
2) sporządzenie mapy z projektem podziału nieruchomości, w wyniku którego powstanie od 4 do 10 działek - 1 projekt podziału,
3) sporządzenie mapy z projektem podziału nieruchomości, w wyniku którego powstanie więcej niż 10 działek - 1 projekt podziału,
4) wznowienie znaków granicznych, wyznaczenie punktów granicznych lub ustalenie przebiegu granic działek ewidencyjnych - ok. 38 znaków/pkt, ok. 6 zleceń,
5) wykonanie innych czynności lub dokumentacji geodezyjnej w postaci map, rejestrów, wykazów, których wykonanie może skutkować zmianą w geodezyjnych bazach danych (aktualizacja mapy, użytków, budynków) - ok. 2 zleceń,
6) sporządzenie innej mapy do celów prawnych (np. do ujawnienia zasiedzenia) - 1 zlecenie.

Zamówienie realizowane będzie dla nieruchomości położonych w granicach administracyjnych miasta Jelenia Góra, obręby:
- 0018 – od Jelenia Góra 1 do 0022 – Jelenia Góra 5,
- 0023 23NE,
- 0024 24,
- 0027 27,
- 0028 28NE,
- od 0061 – Maciejowa I do 0063 – Maciejowa III.
Wykonawca uzyska we własnym zakresie, własnym staraniem i na własny koszt wszelkie materiały i informacje niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

4.5.5.) Wartość części: 35298,13 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49323,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52860,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49323,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO GEODEZYJNO – KARTOGRAFICZNE OPGK WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8990202912

7.3.3) Ulica: Al. Kasztanowa nr 18

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 53-125

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49323,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-28

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35980,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43234,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35980,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Firma "ERKADA" Krzysztof Patyński-wspólnik Geodex s.c Patyński -Draczyński

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: GEODEX Jacek Draczyński-wspólnik Geodex s.c Patyński -Draczyński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6910206291

7.3.3) Ulica: Żołnierska nr 16 lok 15

7.3.4) Miejscowość: Legnica

7.3.5) Kod pocztowy: 59-220

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35980,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-29

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59790,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79089,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59790,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Firma "ERKADA" Krzysztof Patyński -wspólnik Geodex s.c Patyński-Draczyński

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: GEODEX Jacek Draczyński -wspólnik Geodex s.c Patyński-Draczyński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6910206291

7.3.3) Ulica: Żołnierska nr 16 lok 15

7.3.4) Miejscowość: Legnica

7.3.5) Kod pocztowy: 59-220

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59790,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-29

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43620,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50307,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43620,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Firma "ERKADA" Krzysztof Patyński-wspólnik Geodex s.c Patyński -Draczyński

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: GEODEX Jacek Draczyński - wspólnik Geodex s.c Patyński -Draczyński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6910206291

7.3.3) Ulica: Żołnierska nr 16 lok 15

7.3.4) Miejscowość: Legnica

7.3.5) Kod pocztowy: 59-220

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43620,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-29

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.