eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia GóraWYKONANIE USŁUG GEODEZYJNYCH DLA MIASTA JELENIA GÓRA W ROKU 2024



Ogłoszenie z dnia 2025-03-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
WYKONANIE USŁUG GEODEZYJNYCH DLA MIASTA JELENIA GÓRA W ROKU 2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: MIASTO JELENIA GÓRA

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821523

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: pl. Ratuszowy 58

1.4.2.) Miejscowość: Jelenia Góra

1.4.3.) Kod pocztowy: 58-500

1.4.4.) Województwo: dolnośląskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.4.7.) Numer telefonu: 75 75 46 390

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@jeleniagora.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jeleniagora.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00129780

2.2.) Data ogłoszenia: 2025-03-04

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00418046

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA III - PODSTAWOWE INFORMACJE O POSTĘPOWANIU W WYNIKU KTÓREGO ZOSTAŁA ZAWARTA UMOWA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.8. Umowa dla części nr 1 (Część 1)

Przed zmianą:
NIE

Po zmianie:
TAK

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.8.1. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część 1)

Przed zmianą:

Po zmianie:
Część I – Usługi geodezyjne dla nieruchomości położonych w granicach administracyjnych Miasta Jelenia Góra, obręby: - od 0001 - Cieplice I do 0011 - Cieplice XI.
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na sukcesywnym wykonywaniu usług geodezyjnych dla potrzeb Miasta Jelenia Góra, zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz. U.z 2023r., poz. 1752 z późn. zm.) oraz w ustawie z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 344 z późn. zm.).
Opis przedmiotu zamówienia prezentuje szczegółowy zakres czynności oraz orientacyjne zapotrzebowanie na przedstawione poniżej usługi geodezyjne.

W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania zleceń szczegółowych.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) sporządzenie mapy z projektem podziału nieruchomości, w wyniku którego powstanie do 3 działek– ok. 8 projektów podziału,
2) sporządzenie mapy z projektem podziału nieruchomości, w wyniku którego powstanie od 4 do 10 działek – ok. 2 projektów podziału,
3) sporządzenie mapy z projektem podziału nieruchomości, w wyniku którego powstanie więcej niż 10 działek – ok. 2 projektów podziału,
4) wznowienie znaków granicznych, wyznaczenie punktów granicznych lub ustalenie przebiegu granic działek ewidencyjnych – ok. 26 znaków/pkt, ok. 8 zleceń
5) wykonanie innych czynności lub dokumentacji geodezyjnej w postaci map, rejestrów, wykazów, których wykonanie może skutkować zmianą w geodezyjnych bazach danych (aktualizacja mapy, użytków, budynków) – ok. 2 zleceń,
6) sporządzenie innej mapy do celów prawnych (np. do ujawnienia zasiedzenia) – 1 zlecenie.

Zamówienie realizowane będzie dla nieruchomości położonych w granicach administracyjnych miasta Jelenia Góra, obręby:
- od 0001 - Cieplice I do 0011 - Cieplice XI.
Wykonawca uzyska we własnym zakresie, własnym staraniem i na własny koszt wszelkie materiały i informacje niezbędne
do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.8.2. Główny kod CPV (Część 1)

Przed zmianą:

Po zmianie:
Usługi w zakresie nieruchomości

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.8.3 Dodatkowy kod CPV (Część 1)

Przed zmianą:

Po zmianie:
Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV - PODSTAWOWE INFORMACJE O ZAWARTEJ UMOWIE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.2. Krajowy numer identyfikacyjny

Przed zmianą:

Po zmianie:
8990202912

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.3. Wykonawca, z którym zawarto umowę - ulica

Przed zmianą:

Po zmianie:
Al. Kasztanowa nr 18

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.4. Wykonawca, z którym zawarto umowę - miejscowość

Przed zmianą:

Po zmianie:
Wrocław

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.5. Wykonawca, z którym zawarto umowę - kod pocztowy

Przed zmianą:

Po zmianie:
53-125

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.6. Wykonawca, z którym zawarto umowę - województwo

Przed zmianą:

Po zmianie:
dolnośląskie

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.7. Wykonawca, z którym zawarto umowę - kraj

Przed zmianą:

Po zmianie:
Polska

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.1. Nazwa (firma) wykonawcy, któremu Zamawiający zamierza udzielić zamówienia (w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia – dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy)

Przed zmianą:

Po zmianie:
PRZEDSIĘBIORSTWO GEODEZYJNO – KARTOGRAFICZNE OPGK WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2. Okres realizacji zamówienia

Przed zmianą:

Po zmianie:
Data do

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2. Data końcowa okresu obowiązywania

Przed zmianą:

Po zmianie:
2024-11-28

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.1. Data udzielenia zamówienia (zawarcia umowy)

Przed zmianą:

Po zmianie:
2024-02-28

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.4. Wartość umowy

Przed zmianą:

Po zmianie:
49323,00

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - PRZEBIEG REALIZACJI UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.4.1. Kod waluty

Przed zmianą:

Po zmianie:
PLN

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA XIII - INFORMACJE DODATKOWE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

13.1. Informacje dodatkowe

Przed zmianą:
Umowa nie została wykonana w związku z ogłoszeniem upadłości.
Za zwłokę związaną z niewykonaniem w terminie zleceń szczegółowych została naliczona kara umowna na podstawie § 11 ust.3 umowy RZ.272.3.I.2024 w wysokości 9 864,60 PLN.

Po zmianie:
Umowa nie została wykonana w związku z ogłoszeniem upadłości.
Za zwłokę związaną z niewykonaniem w terminie zleceń szczegółowych została naliczona kara umowna na podstawie § 11 ust. 3 umowy RZ.272.3.I.2024 w wysokości 9 864,60 PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.