eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bartoszyce¦wiadczenie us³ug w ramach programu "ASYSTENT OSOBISTY OSOBY NIEPE£NOSPRAWNEJ" - edycja 2024.



Og³oszenie z dnia 2024-03-01


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug w ramach programu „ASYSTENT OSOBISTY OSOBY NIEPE£NOSPRAWNEJ” – edycja 2024.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Bartoszyce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510742920

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Plac Zwyciêstwa 2

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bartoszyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-200

1.5.4.) Województwo: warmiñsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyñski

1.5.7.) Numer telefonu: 893000369

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gmina-bartoszyce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://bip.gmina-bartoszyce.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug w ramach programu „ASYSTENT OSOBISTY OSOBY NIEPE£NOSPRAWNEJ” – edycja 2024.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-dc6c70c1-d79f-11ee-a3b5-e25d731b0da9

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00226752

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-03-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00040120/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.3 ¦wiadczenie us³ug w ramach programu „ASYSTENT OSOBISTY OSOBY NIEPE£NOSPRAWNEJ” – edycja 2024.

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dc6c70c1-d79f-11ee-a3b5-e25d731b0da9

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja z Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl lub w przypadku awarii platformy, poczt± elektroniczn± b.rybak@gminabartoszyce.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 3) Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e- Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e- Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”. 10) Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”). 14) Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do
komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza). 15) Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zamawiaj±cy informujê, ¿e dane osobowe pozyskane w zwi±zku z przeprowadzeniem niniejszego postêpowania przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "Rozporz±dzenie RODO" w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
2) Administratorem danych osobowych jest Zamawiaj±cy. Podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa Prawo zamówieñ publicznych wydane na jej podstawie akty wykonawcze, a tak¿e ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. Administrator powo³a³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿na kontaktowaæ siê w sprawach zwi±zanych z przetwarzaniem danych osobowych pisemnie na adres Urzêdu lub poprzez pocztê elektroniczn± na adres info@edpo.pl
3) Dane osobowe bêd± przetwarzane, z uwzglêdnieniem przepisów prawa, w celu:
a) przeprowadzenie postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego,
b) zawarcia i realizacji umowy z wy³onionym w niniejszym postêpowaniu wykonawc±,
c) dokonania rozliczenia i p³atno¶ci zwi±zanych z realizacj± umowy,
d) przeprowadzenie ewentualnych postêpowañ kontrolnych i / lub audytu przez komórki Zamawiaj±cego i inne uprawnione podmioty,
e) udostêpnienie dokumentacji postêpowania i zawartej umowy jako informacji publicznej,
f) archiwizacji postêpowania.
4) Dane osobowe bêd± ujawniane wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym.
5) Dane osobowe bêd± przechowywane przez okres obowi±zywania umowy, a je¿eli okres trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy, a tak¿e przez okres, w jakim Zamawiaj±cy zobowi±zany jest do przechowywania dokumentacji w zwi±zku z uzyskaniem dofinansowania ze ¶rodków europejskich, a nastêpnie przez okres co
najmniej 5 lat zgodnie z przepisami dotycz±cymi archiwizacji. Dotyczy to wszystkich uczestników postêpowania.
6) Osobie, której dane dotycz± przys³uguje na warunkach okre¶lonych w przepisach Rozporz±dzenia RODO:
a) prawo dostêpu do danych (art. 15),
b) prawo sprostowania danych (art. 16),
c) prawo do usuniêcia danych (art. 17),
d) prawo do ograniczenia przetwarzania danych (art. 18).
e) prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
7) Osobie, której dane dotycz± nie przys³uguje:
a) prawo do usuniêcia danych osobowych, "prawo do bycia zapomnianym" w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporz±dzenia RODO,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporz±dzenia RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmujê ¶wiadczenie us³ug polegaj±cych na asystencie osobistym osoby niepe³nosprawnej w ramach programu „ASYSTENT OSOBISTY OSOBY NIEPE£NOSPRAWNEJ” – edycja 2024 realizowanych ze ¶rodków pochodz±cych z Funduszu Solidarno¶ciowego
1. Przedmiotem zamówienia s± us³ugi Asystenta Osobistego Osoby Niepe³nosprawnej, na rzecz osób niepe³nosprawnych, bêd±cych mieszkañcami Gminy Wiejskiej Bartoszyce w zakresie adekwatnym do indywidualnych potrzeb osoby niepe³nosprawnej wynikaj±cych z karty zakresu czynno¶ci w ramach us³ugi asystencji osobistej do Programu „Asystent osobisty osoby niepe³nosprawnej” – edycja 2024. Bezpo¶rednim realizatorem ze strony Zamawiaj±cego jest Gminny O¶rodek Pomocy Spo³ecznej w Bartoszycach.
2. Us³ugi bêd± ¶wiadczone w ramach Programu „Asystent Osobisty Osoby Niepe³nosprawnej – edycja 2024” ze ¶rodków Funduszu Solidarno¶ciowego - pañstwowego funduszu celowego.
3. Zakres us³ug ¶wiadczonych przez Asystenta Osobistego Osoby Niepe³nosprawnej obejmie pomoc przy wykonywaniu codziennych czynno¶ci oraz wsparcie w zakresie funkcjonowania w ¿yciu spo³ecznym.
4. ¦wiadczona opieka musi byæ zgodna z postanowieniami Programu pn. „Asystent Osobisty Osoby Niepe³nosprawnej – edycja 2024”, warunkami postêpowania, z³o¿on± przez Wykonawcê ofert±, niniejsz± umow± oraz powszechnie obowi±zuj±cymi przepisami prawa.
5. Szacunkowa – przewidywana liczba osób objêtych us³ugami Asystenta Osobistego Osoby Niepe³nosprawnej:
1) 3 osoby doros³e z niepe³nosprawno¶ciami, w tym 1 osoba z niepe³nosprawno¶ci± sprzê¿on±
2) 2 dzieci do 16 roku ¿ycia, które posiadaj± orzeczenie o niepe³nosprawno¶ci ze wskazaniami konieczno¶ci sta³ej lub d³ugotrwa³ej opieki lub pomocy innej osoby w zwi±zku ze znacznie ograniczon± mo¿liwo¶ci± samodzielnej egzystencji oraz konieczno¶ci sta³ego wspó³udzia³u na co dzieñ opiekuna dziecka w procesie jego leczenia, rehabilitacji i edukacji.
6. Osoby te bêd± wspierane w wykonywaniu codziennych czynno¶ci oraz codziennym funkcjonowaniu w ¿yciu spo³ecznym.
7. ¦wiadczenie us³ugi bêd±cej przedmiotem zamówienia, odbywaæ siê bêdzie w ilo¶ci nie wiêkszej ni¿ 2074 godzin rocznie oraz nie mniejszej ni¿ 20% wskazanej maksymalnej ilo¶ci godzin w okresie trwania umowy.
8. Szacunkowa – przewidywana liczba godzin wynosi:
1) w ilo¶ci ³±cznie 900 godzin (zegarowych) w przypadku osób doros³ych ze znacznym stopniem niepe³nosprawno¶ci,
2) w ilo¶ci ³±cznie 500 godzin (zegarowych) w przypadku osób ze sprzê¿onym stopniem niepe³nosprawno¶ci,
3) w ilo¶ci ³±cznie 674 godzin w przypadku dzieci do 16 roku ¿ycia

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 85312100-0 - Us³ugi opieki dziennej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85000000-9 - Us³ugi w zakresie zdrowia i opieki spo³ecznej

85311100-3 - Us³ugi opieki spo³ecznej dla osób starszych

85312000-9 - Us³ugi opieki spo³ecznej nieobejmuj±ce miejsc noclegowych

85311200-4 - Us³ugi opieki spo³ecznej dla osób niepe³nosprawnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

aspekty spo³eczne, w tym integracja zawodowa i spo³eczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekt spo³eczny zatrudnienie do realizacji zamówienia minimum 1 osoby bezrobotnej w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty spo³eczne

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

zdolno¶ci technicznej lub zawodowej,
Wymagane jest spe³nienie minimalnych warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia, potencja³u technicznego wykonawcy lub osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia, umo¿liwiaj±ce realizacjê zamówienia na odpowiednim poziomie jako¶ci:

Kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, do¶wiadczenie i wykszta³cenie osób skierowanych do realizacji zamówienia, odpowiednie do funkcji, jaka zostanie im powierzona – Warunek zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e dysponowanie co najmniej 5 osobami, które posiadaj±:
1) dokument potwierdzaj±cy uzyskanie kwalifikacji w nastêpuj±cych zawodach i specjalno¶ciach:: asystent osoby niepe³nosprawnej (Zawód asystenta osoby niepe³nosprawnej jest wymieniony w rozporz±dzeniu Ministra Pracy i Polityki Spo³ecznej z dnia 7 sierpnia 2014 r. w sprawie klasyfikacji zawodów i specjalno¶ci na potrzeby rynku pracy oraz zakresu jej stosowania (Dz. U. z 2018 r. poz. 227, z pó¼n. zm.) pod symbolem 341201 w ramach grupy: Pracownicy wsparcia rodziny, pomocy spo³ecznej i pracy socjalnej (symbol 3412)), opiekun osoby starszej, opiekun medyczny, pedagog, psycholog, terapeuta zajêciowy, pielêgniarka, siostra PCK, fizjoterapeuta;
lub
2) posiadaj±ce co najmniej 6-miesiêczne, udokumentowane do¶wiadczenie w udzielaniu bezpo¶redniej pomocy osobom niepe³nosprawnym np. do¶wiadczenie zawodowe, udzielanie wsparcia osobom niepe³nosprawnym w formie wolontariatu

w tym min. 2 osoby, które bêd± ¶wiadczy³y us³ugi asystencji osobistej na rzecz dzieci niepe³nosprawnych do 16. roku ¿ycia z orzeczeniem o niepe³nosprawno¶ci, które dodatkowo posiadaj±:
1) za¶wiadczenie o niekaralno¶ci;
2) informacja o niefigurowaniu w Rejestrze Sprawców Przestêpstw na Tle Seksualnym w postaci wydruku pobranej informacji z Rejestru;
3) pisemna akceptacja osoby asystenta ze strony rodzica lub opiekuna prawnego dziecka z niepe³nosprawno¶ci±.
oraz o¶wiadczy ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci osoby wymienione powy¿ej do realizacji niniejszego zamówienia publicznego, posiadaj± wymagane uprawnienia, wykszta³cenie i kwalifikacje zawodowe.

Wskazane osoby:
 musz± posiadaæ odpowiednie predyspozycje osobowo¶ciowe oraz kompetencje personalne i spo³eczne, tj. empatia, zrównowa¿enie emocjonalne, solidno¶æ, zaradno¶æ, cierpliwo¶æ, dyskrecja, odporno¶æ na stres, kultura osobista, motywacja do pracy, umiejêtno¶æ samoorganizacji, umiejêtno¶æ s³uchania, umiejêtno¶æ nawi±zywania kontaktu z innymi, asertywno¶æ,
 musz± posiadaæ stan zdrowia pozwalaj±cy na ¶wiadczenie tego typu us³ug, w tym ciê¿kich prac fizycznych. Wykonawca do realizacji us³ugi nie mo¿e skierowaæ osoby ca³kowicie niezdolnej do pracy i niezdolnej da samodzielnej egzystencji oraz osoby ca³kowicie niezdolnej do pracy zaliczonej do dawnej II grupy inwalidzkiej, osoby zaliczonej do znacznego i umiarkowanego stopnia niepe³nosprawno¶ci,
 nie mog± byæ prawomocnie skazane za umy¶lne przestêpstwo przeciwko ¿yciu i zdrowiu (art. 148-162 KK), przestêpstwo przeciwko wolno¶ci (art. 189-193 KK), przestêpstwo przeciwko wolno¶ci seksualnej i obyczajowo¶ci (art. 197-204 KK), przestêpstwo przeciwko rodzinie i opiece (art. 206-208, 210-211a KK), przestêpstwa przeciwko wiarygodno¶ci dokumentów (art. 270-277d KK), przestêpstwa przeciwko mieniu (art. 278-282 KK).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – Za³±cznik Nr 4 do SWZ
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 3) Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami – Za³±cznik Nr 5 do SWZ
4) O¶wiadczenia na temat wykszta³cenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy – Za³±cznik Nr 5 do SWZ

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1) Formularz ofertowy – wype³niony i podpisany przez wykonawcê – Za³±cznik Nr 1 do SWZ
2) O¶wiadczenie Wykonawcy uwzglêdniaj±ce przes³anki wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o nie podleganiu wykluczeniu - wype³nione i podpisane przez wykonawcê. O¶wiadczenie to stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia, spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu odpowiednio na dzieñ sk³adania ofert, stanowi dowód tymczasowo zastêpuj±cy wymagane przez zamawiaj±cego podmiotowe ¶rodki dowodowe – Za³±cznik Nr 2 do SWZ
3) O¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby uwzglêdniaj±ce przes³anki wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego sk³adane na podstawie art. 125 ust. 5 ustawy Pzp o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o nie podleganiu wykluczeniu - wype³nione i podpisane przez podmiotu udostêpniaj±cego zasoby – Za³±cznik Nr 3 do SWZ (je¶li dotyczy)
4) O¶wiadczenie, o którym mowa w IX pkt 4. ppkt. 8) je¿eli w odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie polegaj± na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonuj± roboty budowlane, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane – Za³±cznik Nr 7 do SWZ. (je¶li dotyczy)
5) Zobowi±zanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w IX. pkt 3. ppkt. 3) je¿eli Wykonawca w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu polega na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów – Za³±cznik Nr 8 do SWZ (je¶li dotyczy)
6) Pe³nomocnictwo (je¶li dotyczy):
- Gdy umocowanie osoby sk³adaj±cej ofertê nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca, który sk³ada ofertê za po¶rednictwem pe³nomocnika, powinien do³±czyæ do oferty dokument pe³nomocnictwa obejmuj±cy swym zakresem umocowanie do z³o¿enia oferty lub do z³o¿enia oferty i podpisania umowy.
- W przypadku wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika. Dokument pe³nomocnictwa, z tre¶ci którego bêdzie wynika³o umocowanie do reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców nale¿y za³±czyæ do oferty.
Pe³nomocnictwo powinno byæ za³±czone do oferty i powinno zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
- postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
- wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z okre¶leniem adresu siedziby,
- ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Postanowienia dotycz±ce wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub wiêcej podmioty gospodarcze (konsorcja/ spó³ki cywilne):
1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
2) Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy, a pe³nomocnictwo / upowa¿nienie do pe³nienia takiej funkcji wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upowa¿nionych przedstawicieli ka¿dego z wykonawców wystêpuj±cych wspólnie nale¿y za³±czyæ do oferty.
3) Oferta winna byæ podpisana przez ka¿dego z wykonawców wystêpuj±cych wspólnie lub przez upowa¿nionego przedstawiciela.
4) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy.
5) Je¿eli oferta wspólna z³o¿ona przez dwóch lub wiêcej wykonawców zostanie wy³oniona w prowadzonym postêpowaniu jako najkorzystniejsza przed podpisaniem umowy zamawiaj±cy za¿±da w wyznaczonym terminie z³o¿enia umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców, podpisanej przez wszystkich wykonawców, przy czym termin, na jaki zosta³a zawarta nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin realizacji zamówienia.
6) Wykonawców obowi±zuj± postanowienia pkt. IX „Warunki udzia³u w postêpowaniu” i X „Wykaz podmiotowych i przedmiotowych ¶rodków dowodowych" w sprawie dokumentów wymaganych w przypadku sk³adania oferty wspólnej.
7) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy – Za³±cznik nr 8 do SWZ.
8) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy s± zobowi±zani do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
10. Okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu oraz wymagane ¶rodki dowodowe maj± na celu ocenê zdolno¶ci wykonawcy do nale¿ytego wykonania niniejszego zamówienia.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

§ 9 wzoru umowy i § 13 wzoru umowy, który stanowi Za³±cznik nr 6 do SWZ

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-03-13 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma e-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-13 09:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-04-11

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ ograniczenia liczby wykonawców których zaprosi do negocjacji stosuj±c kryterium oceny ofert opisane w pkt XVII w zakresie ceny.

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Termin zakoñczenia podany konkretn± dat± z uwagi na zobowi±zanie Gminy do rozliczenia przekazanych przez Wojewodê ¶rodków zgodnie z programem - wydatkowanie dofinansowania do 31.12.2024 r.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.