Ogłoszenie z dnia 2024-04-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00226752/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-01
- 2024/BZP 00239158/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w ramach programu „ASYSTENT OSOBISTY OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ” – edycja 2024.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bartoszyce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510742920
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Zwycięstwa 2
1.5.2.) Miejscowość: Bartoszyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-200
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 893000369
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gmina-bartoszyce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gmina-bartoszyce.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dc6c70c1-d79f-11ee-a3b5-e25d731b0da91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług w ramach programu „ASYSTENT OSOBISTY OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ” – edycja 2024.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dc6c70c1-d79f-11ee-a3b5-e25d731b0da9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00306535
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00040120/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Świadczenie usług w ramach programu „ASYSTENT OSOBISTY OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ” – edycja 2024.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00226752
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 185187,36 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 87273,92 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuję świadczenie usług polegających na asystencie osobistym osoby niepełnosprawnej w ramach programu „ASYSTENT OSOBISTY OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ” – edycja 2024 realizowanych ze środków pochodzących z Funduszu Solidarnościowego
1. Przedmiotem zamówienia są usługi Asystenta Osobistego Osoby Niepełnosprawnej, na rzecz osób niepełnosprawnych, będących mieszkańcami Gminy Wiejskiej Bartoszyce w zakresie adekwatnym do indywidualnych potrzeb osoby niepełnosprawnej wynikających z karty zakresu czynności w ramach usługi asystencji osobistej do Programu „Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej” – edycja 2024. Bezpośrednim realizatorem ze strony Zamawiającego jest Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Bartoszycach.
2. Usługi będą świadczone w ramach Programu „Asystent Osobisty Osoby Niepełnosprawnej – edycja 2024” ze środków Funduszu Solidarnościowego - państwowego funduszu celowego.
3. Zakres usług świadczonych przez Asystenta Osobistego Osoby Niepełnosprawnej obejmie pomoc przy wykonywaniu codziennych czynności oraz wsparcie w zakresie funkcjonowania w życiu społecznym.
4. Świadczona opieka musi być zgodna z postanowieniami Programu pn. „Asystent Osobisty Osoby Niepełnosprawnej – edycja 2024”, warunkami postępowania, złożoną przez Wykonawcę ofertą, niniejszą umową oraz powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
5. Szacunkowa – przewidywana liczba osób objętych usługami Asystenta Osobistego Osoby Niepełnosprawnej:
1) 3 osoby dorosłe z niepełnosprawnościami, w tym 1 osoba z niepełnosprawnością sprzężoną
2) 2 dzieci do 16 roku życia, które posiadają orzeczenie o niepełnosprawności ze wskazaniami konieczności stałej lub długotrwałej opieki lub pomocy innej osoby w związku ze znacznie ograniczoną możliwością samodzielnej egzystencji oraz konieczności stałego współudziału na co dzień opiekuna dziecka w procesie jego leczenia, rehabilitacji i edukacji.
6. Osoby te będą wspierane w wykonywaniu codziennych czynności oraz codziennym funkcjonowaniu w życiu społecznym.
7. Świadczenie usługi będącej przedmiotem zamówienia, odbywać się będzie w ilości nie większej niż 2074 godzin rocznie oraz nie mniejszej niż 20% wskazanej maksymalnej ilości godzin w okresie trwania umowy.
8. Szacunkowa – przewidywana liczba godzin wynosi:
1) w ilości łącznie 900 godzin (zegarowych) w przypadku osób dorosłych ze znacznym stopniem niepełnosprawności,
2) w ilości łącznie 500 godzin (zegarowych) w przypadku osób ze sprzężonym stopniem niepełnosprawności,
3) w ilości łącznie 674 godzin w przypadku dzieci do 16 roku życia
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312100-0 - Usługi opieki dziennej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych
85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych
85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 103700 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 103700 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 103700 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stowarzyszenie Polski Komitet Pomocy Społecznej Warmińsko-Mazurski Zarząd Wojewódzki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7391230706
7.3.3) Ulica: Dąbrowszczaków 34/3
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-541
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 103700 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z BARTOSZYC
- Zakup wyposażenia pracowni dydaktycznych w ramach realizacji projektu Mechaniak na 5 +
- Remont kapitalny dachu na budynku Zespołu Szkół Ponadpodstawowych nr 2 im. E. Orzeszkowej w Bartoszycach
- Wsparcie specjalistyczne dla osób z problemami natury psychicznej - zajęcia terapeutyczne
- Modernizacja drogi gminnej w Łabędniku
więcej: przetargi w Bartoszycach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa opieki wytchnieniowej dla osób sprawujących opiekę nad dziećmi z orzeczeniem o niepełnosprawności lub nad osobami posiadającymi orzeczenie o znacznym stopniu niepełnosprawności
- Świadczenie usług asystenta na rzecz osób w kryzysie bezdomności dla uczestników i uczestniczek projektu
- Świadczenie usług: psychiatrycznych, psychologicznych, prawniczych, w zakresie zdrowia i innych przez specjalistów w ramach projektu Mazowiecka Strefa Rozwoju Pieczy Zastępczej
- Świadczenie usług asystenckich dla osób starszych, w tym z niepełnosprawnościami
- "Zorganizowanie wycieczek dla seniorów 60+"
- ŚWIADCZENIE USŁUG POMOCY SĄSIEDZKIEJ NA TERENIE GMINY MROCZA DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU PN. "FUNKCJONOWANIE CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W GMINIE MROCZA NA LATA 2024-2026 - II POSTĘPOWANIE
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.