Og³oszenie z dnia 2022-06-28
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00233702/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-01
- 2022/BZP 00249515/01 - Wynik z dnia 2022-07-12
- 2022/BZP 00297421/01 - Wynik z dnia 2022-08-09
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug : muzykoterapeuty, dietetyka , kucharza, radcy prawnego, psychologa, fizjoterapeuty pielêgniarki ,cukiernika oraz ogrodnika w Dziennym Domu Senior + w Osieku
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Kostom³oty
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934992
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ¦lê¿na 2
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kostom³oty
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-311
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wroc³awski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@kostomloty.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: bip.kostomloty.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug : muzykoterapeuty, dietetyka , kucharza, radcy prawnego, psychologa, fizjoterapeuty pielêgniarki ,cukiernika oraz ogrodnika w Dziennym Domu Senior + w Osieku
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-cd3aa685-f6b1-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00226931
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-06-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Gmina Kostom³oty wspiera seniorów - utworzenie Dziennego Domu Senior + w Osieku w Gminie Kostom³oty
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
bip.kostomloty.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, za po¶rednictwem Mini Portalu. Szczegó³owe informacje dotycz±ce przyjêtego w postêpowaniu sposobu komunikacji, znajduj± siê w rozdziale III podrozdziale 1 niniejszej SWZ.
Uwaga! Przed przyst±pieniem do sk³adania oferty, wykonawca jest zobowi±zany zapoznaæ siê z Instrukcj± korzystania z Mini Portalu.
Instrukcja zosta³a zamieszona na https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcje
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PIFZ.271.13.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 9
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Muzykoterapeuta 8 godzin w miesi±cu ³±cznie 48 godzin.Us³ugi realizowane w formie zajêæ z muzykoterapii .
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 80340000-9 - Us³ugi edukacji specjalnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie w wykonaniu us³ugi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dietetyk 8 godzin w miesi±cu ³±cznie 48 godzin.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 85000000-9 - Us³ugi w zakresie zdrowia i opieki spo³ecznej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie w wykonywaniu us³ugi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kucharz 8 godzin w miesi±cu ³±cznie 48 godzin
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 55300000-3 - Us³ugi restauracyjne i dotycz±ce podawania posi³ków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie w wykonywaniu us³ugi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Radca Prawny 3 godziny w miesi±cu ³±cznie 18 godzin.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79111000-5 - Us³ugi w zakresie doradztwa prawnego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie w wykonywaniu us³ugi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Psycholog 11 godzin w miesi±cu, ³±cznie 66 godzin
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 85000000-9 - Us³ugi w zakresie zdrowia i opieki spo³ecznej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie w wykonywaniu us³ugi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Fizjoterapeuta 30 godzin miesiêcznie ³±cznie 180 godzin.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 85142100-7 - Us³ugi fizjoterapii
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie w wykonywaniu us³ugi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pielêgniarka 20 godzin miesiêcznie ³±cznie 120 godzin
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 85141220-7 - Us³ugi doradcze ¶wiadczone przez pielêgniarki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie w wykonywaniu us³ugi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cukiernik 10 godzin w miesi±cu ³±cznie 60 godzin.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 55300000-3 - Us³ugi restauracyjne i dotycz±ce podawania posi³ków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie w wykonywaniu us³ugi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ogrodnik 10 godzin w miesi±cu ³±cznie 60 godzin.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 85141220-7 - Us³ugi doradcze ¶wiadczone przez pielêgniarki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie w wykonywaniu us³ugi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiaj±cy okre¶la warunek/warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy/-e:O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu oraz spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu.
Czê¶æ 1 – ¶wiadczenie us³ug w zakresie muzykoterapii
Wykonawca bior±cy udzia³ w postêpowaniu musi spe³niaæ nastêpuj±ce warunki udzia³u dotycz±ce:
1) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
kwalifikacje w zakresie zawodu muzykoterapeuty
Czê¶æ 2 – Us³ugi w zakresie dietetyki
Wykonawca bior±cy udzia³ w postêpowaniu musi spe³niaæ nastêpuj±ce warunki udzia³u dotycz±ce:
1) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
kwalifikacje w zakresie dietetyki
Czê¶æ 3 – ¶wiadczenie us³ug kucharskich
Wykonawca bior±cy udzia³ w postêpowaniu musi spe³niaæ nastêpuj±ce warunki udzia³u dotycz±ce:
1) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
kwalifikacje w zakresie zawodu kucharza oraz do¶wiadczenie w przygotowywaniu kuchni ¶wiata (konkursy, nagrody)
2) Wykonawca zobowi±zany jest posiadaæ wszelkie uzgodnienia i pozwolenia (w tym ze Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej i innych przepisów) i koncesje w³a¶ciwych organów, wynikaj±ce z przepisów zwi±zanych z prowadzon± dzia³alno¶ci± gastronomiczn±.
Czê¶æ 4 – ¶wiadczenie us³ug prawnych
Wykonawca bior±cy udzia³ w postêpowaniu musi spe³niaæ nastêpuj±ce warunki udzia³u dotycz±ce:
1) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
wykszta³cenie wy¿sze - kwalifikacje radcy prawnego zgodnie z ustawa o radcach prawnych lub adwokata zgodnie z ustaw± prawo o adwokaturze.
2) Zdolno¶æ finansowa lub ekonomiczna
Wykonawca spe³ni warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy sytuacji ekonomicznej lub finansowej, je¿eli wyka¿e, ¿e posiada ubezpieczenie odpowiedzialno¶ci cywilnej w której okres objêcia ochron± obejmowaæ bêdzie, co najmniej czas trwania niniejszej umowy, przy czym kwota ubezpieczenia winna byæ nie ni¿sza ni¿ po³owa równowarto¶ci zaoferowanej kwoty wykonania Zamówienia
Czê¶æ 5 – ¶wiadczenie us³ug psychologicznych
Wykonawca bior±cy udzia³ w postêpowaniu musi spe³niaæ nastêpuj±ce warunki udzia³u dotycz±ce:
2) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
wykszta³cenie wy¿sze na kierunku psychologia, (wpis na listê Regionalnej Izby Psychologów)
2) Zdolno¶æ finansowa lub ekonomiczna
Wykonawca spe³ni warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy sytuacji ekonomicznej lub finansowej, je¿eli wyka¿e, ¿e posiada ubezpieczenie odpowiedzialno¶ci cywilnej w której okres objêcia ochron± obejmowaæ bêdzie, co najmniej czas trwania niniejszej umowy, przy czym kwota ubezpieczenia winna byæ nie ni¿sza ni¿ po³owa równowarto¶ci zaoferowanej kwoty wykonania Zamówienia
Czê¶æ 6 – ¶wiadczenie us³ug Fizjoterapeutycznych
Wykonawca bior±cy udzia³ w postêpowaniu musi spe³niaæ nastêpuj±ce warunki udzia³u dotycz±ce:
1) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
prawo do wykonywania zawodu fizjoterapeuty
2) Zdolno¶æ finansowa lub ekonomiczna
Wykonawca spe³ni warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy sytuacji ekonomicznej lub finansowej, je¿eli wyka¿e, ¿e posiada ubezpieczenie odpowiedzialno¶ci cywilnej w której okres objêcia ochron± obejmowaæ bêdzie, co najmniej czas trwania niniejszej umowy, przy czym kwota ubezpieczenia winna byæ nie ni¿sza ni¿ po³owa równowarto¶ci zaoferowanej kwoty wykonania Zamówienia
Czê¶æ 7- ¶wiadczenie us³ug pielêgniarskich
Wykonawca bior±cy udzia³ w postêpowaniu musi spe³niaæ nastêpuj±ce warunki udzia³u dotycz±ce:
1. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
posiada tytu³ specjalisty w dziedzinie pielêgniarstwa rodzinnego lub,
ukoñczy³a kurs kwalifikacyjny w dziedzinie pielêgniarstwa rodzinnego lub,
posiada tytu³ zawodowy magistra pielêgniarstwa.
Czê¶æ 8 – ¶wiadczenie us³ug cukierniczych
Wykonawca bior±cy udzia³ w postêpowaniu musi spe³niaæ nastêpuj±ce warunki udzia³u dotycz±ce:
1. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
kwalifikacje w zakresie zawodu cukiernika
2. Wykonawca zobowi±zany jest posiadaæ wszelkie uzgodnienia i pozwolenia (w tym ze Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej i innych przepisów) i koncesje w³a¶ciwych organów, wynikaj±ce z przepisów zwi±zanych z prowadzon± dzia³alno¶ci± gastronomiczn±.
Czê¶æ 9 – ¶wiadczenie us³ug ogrodniczych
Wykonawca bior±cy udzia³ w postêpowaniu musi spe³niaæ nastêpuj±ce warunki udzia³u dotycz±ce:
1) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
kwalifikacje w zakresie zawodu ogrodnika i do¶wiadczenie w tworzeniu terenu zielonego i pielêgnacji.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagaj± aneksu w formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci i mog± zostaæ dokonane, o ile nie stoj± w sprzeczno¶ci z regulacjami zawartymi w art. 454 i art. 455 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.2. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku:
a) Wyst±pienia okoliczno¶ci, których strony umowy nie by³y w stanie przewidzieæ na etapie zawierania niniejszej umowy, wynikaj±cych bezpo¶rednio z realizacji projektu okre¶lonego w § 1 ust. 1 lit. a.
b) konieczno¶ci udzielenia zamówienia dodatkowego na roboty nieobjête zamówieniem podstawowym, a koniecznego do prawid³owego zakoñczenia robót, a których wykonanie wp³ywa na zmianê terminu wykonania zamówienia podstawowego;
c) si³y wy¿szej, to znaczy niezale¿nego od Stron losowego zdarzenia zewnêtrznego, o charakterze nadzwyczajnym, które by³o niemo¿liwe do przewidzenia w momencie zawarcia umowy i któremu nie mo¿na by³o zapobiec mimo dochowania nale¿ytej staranno¶ci; za si³ê wy¿sz±, warunkuj±ca zmianê umowy uwa¿aæ siê bêdzie w szczególno¶ci: powód¼, po¿ar, pandemie, epidemie i inne klêski ¿ywio³owe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, dzia³ania wojenne, nag³e za³amania warunków atmosferycznych, nag³e przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub ska¿enia.
3. Zamawiaj±cy nie dopuszcza zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadkach zawinionych przez Wykonawcê.
4. W przypadku wyst±pienia którejkolwiek z okoliczno¶ci wymienionych w ust. 2 termin realizacji umowy mo¿e ulec odpowiedniemu przed³u¿eniu o czas niezbêdny do zakoñczenia wykonania jej przedmiotu w sposób nale¿yty.
5. Za przed³u¿enie terminu realizacji umowy Wykonawcy nie przys³uguje dodatkowe wynagrodzenie.
6. Mo¿liwa jest rezygnacja przez Zamawiaj±cego z realizacji czê¶ci przedmiotu umowy z zastrze¿eniem, ¿e warto¶æ dokonanych zmniejszeñ nie przekroczy ³±cznie 40% warto¶ci pierwotnej umowy. W takim przypadku kwota wynagrodzenia przys³uguj±ca Wykonawcy zostanie pomniejszona, przy czym Zamawiaj±cy zap³aci za wszystkie spe³nione ¶wiadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniós³ w zwi±zku z wynikaj±cymi z Umowy planowanymi ¶wiadczeniami.
7. Ponadto, zgodnie z art. 455 ust.1 pkt 3 i 4 oraz ust. 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany Umowy:
a) je¿eli dotyczy realizacji przez dotychczasowego wykonawcê dodatkowych robót budowlanych, których nie uwzglêdniono w zamówieniu podstawowym, o ile sta³y siê one niezbêdne i zosta³y spe³nione ³±cznie nastêpuj±ce warunki:
- zmiana wykonawcy nie mo¿e zostaæ dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególno¶ci dotycz±cych zamienno¶ci lub interoperacyjno¶ci wyposa¿enia, us³ug
lub instalacji zamówionych w ramach zamówienia podstawowego;
- zmiana wykonawcy spowodowa³aby istotn± niedogodno¶æ lub znaczne zwiêkszenie kosztów dla zamawiaj±cego;
- wzrost ceny spowodowany ka¿d± kolejn± zmian± nie przekracza 50% warto¶ci pierwotnej umowy, a w przypadku zamówieñ w dziedzinach obronno¶ci i bezpieczeñstwa ³±czna warto¶æ zmian nie przekracza 50% warto¶ci pierwotnej umowy, z wyj±tkiem nale¿ycie uzasadnionych przypadków;
b) je¿eli konieczno¶æ zmiany Umowy spowodowana jest okoliczno¶ciami, których Zamawiaj±cy, dzia³aj±c z nale¿yt± staranno¶ci±, nie móg³ przewidzieæ, o ile zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru Umowy a wzrost ceny spowodowany ka¿d± kolejn± zmian± nie przekracza 50% warto¶ci pierwotnej Umowy;
c) je¿eli ³±czna warto¶æ zmian jest mniejsza ni¿ progi unijne oraz jest ni¿sza ni¿ 15% warto¶ci pierwotnej umowy na roboty budowlane, a zmiany te nie powoduj± zmiany ogólnego charakteru Umowy.
8. Zmiany przewidziane w umowie mog± byæ inicjowane przez Zamawiaj±cego lub przez Wykonawcê.
9. Zmiany, o których mowa w ust. 2 i 6 musz± zostaæ udokumentowane. Pismo (wniosek) dotycz±ce ww. zmian, wraz z uzasadnieniem, winna z³o¿yæ Strona inicjuj±ca zmianê.
10. Wszystkie powy¿sze postanowienia stanowi± katalog zmian,
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-07-05 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Urz±d Gminy Kostom³oty
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-05 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Us³uga cateringowa dla uczestników Dziennego Domu Pomocy pn. "Przystañ Pluskowêsy" w Pluskowêsach w Gminie Che³m¿a
- ¦wiadczenie w 2025 roku specjalistycznych us³ug opiekuñczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi z terenu gminy Damas³awek
- Pe³nienie funkcji Inspektora Ochrony Danych w Uniwersytecie Medycznym w £odzi
- Realizacja zadañ wynikaj±cych z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za ¿yciem" na rzecz Zespo³u Szkó³ Specjalnych im. Marii Grzegorzewskiej w Zduñskiej Woli, ul. Zielona 59a, Zduñska Wola
- ¦wiadczenie us³ug cateringowych w filii Krajowej Szko³y Skarbowo¶ci w Krakowie
- Organizacja praktycznych warsztatów z edukacji przyrodniczo - ekologicznej
wiêcej: Us³ugi restauracyjne i dotycz±ce podawania posi³ków »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.