Og³oszenie z dnia 2022-08-09
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00226931/01 - Og³oszenie z dnia 2022-06-28
- 2022/BZP 00233702/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-01
- 2022/BZP 00249515/01 - Wynik z dnia 2022-07-12
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug : muzykoterapeuty, dietetyka , kucharza, radcy prawnego, psychologa, fizjoterapeuty pielêgniarki ,cukiernika oraz ogrodnika w Dziennym Domu Senior + w Osieku
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Kostom³oty
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934992
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ¦lê¿na 2
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kostom³oty
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-311
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wroc³awski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@kostomloty.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: bip.kostomloty.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
bip.kostomloty.pl1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug : muzykoterapeuty, dietetyka , kucharza, radcy prawnego, psychologa, fizjoterapeuty pielêgniarki ,cukiernika oraz ogrodnika w Dziennym Domu Senior + w Osieku2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-cd3aa685-f6b1-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00297421
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-08-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Gmina Kostom³oty wspiera seniorów - utworzenie Dziennego Domu Senior + w Osieku w Gminie Kostom³oty2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00226931/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PIFZ.271.13.2022
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.3.1) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 67792,80 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Muzykoterapeuta 8 godzin w miesi±cu ³±cznie 48 godzin.Us³ugi realizowane w formie zajêæ z muzykoterapii .4.5.3.) G³ówny kod CPV: 80340000-9 - Us³ugi edukacji specjalnej
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 4800,00 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dietetyk 8 godzin w miesi±cu ³±cznie 48 godzin.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 85000000-9 - Us³ugi w zakresie zdrowia i opieki spo³ecznej
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 4800,00 PLN
Czê¶æ 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kucharz 8 godzin w miesi±cu ³±cznie 48 godzin4.5.3.) G³ówny kod CPV: 55300000-3 - Us³ugi restauracyjne i dotycz±ce podawania posi³ków
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 4800,00 PLN
Czê¶æ 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Radca Prawny 3 godziny w miesi±cu ³±cznie 18 godzin.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 79111000-5 - Us³ugi w zakresie doradztwa prawnego
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 3240,00 PLN
Czê¶æ 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Psycholog 11 godzin w miesi±cu, ³±cznie 66 godzin4.5.3.) G³ówny kod CPV: 85000000-9 - Us³ugi w zakresie zdrowia i opieki spo³ecznej
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 11880,00 PLN
Czê¶æ 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Fizjoterapeuta 30 godzin miesiêcznie ³±cznie 180 godzin.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 85142100-7 - Us³ugi fizjoterapii
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 23400,00 PLN
Czê¶æ 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pielêgniarka 20 godzin miesiêcznie ³±cznie 120 godzin4.5.3.) G³ówny kod CPV: 85141220-7 - Us³ugi doradcze ¶wiadczone przez pielêgniarki
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 7200,00 PLN
Czê¶æ 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cukiernik 10 godzin w miesi±cu ³±cznie 60 godzin.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 55300000-3 - Us³ugi restauracyjne i dotycz±ce podawania posi³ków
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 6000,00 PLN
Czê¶æ 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ogrodnik 10 godzin w miesi±cu ³±cznie 60 godzin.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 85141220-7 - Us³ugi doradcze ¶wiadczone przez pielêgniarki
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 6000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 115,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 226,67 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 150,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agnieszka Biernat
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9151494660
7.3.4) Miejscowo¶æ: Wroc³aw
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-20
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 150,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesi±ce
Czê¶æ 4
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 4)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 150,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 289,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 246,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 4)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gruntkowsk-Bary³ko i Partnerzy Radcowska Spólka Partnerska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8842614296
7.3.4) Miejscowo¶æ: ¦widnica
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-20
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 246,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesi±ce
Czê¶æ 5
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 5)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 210,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 161,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 210,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 5)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Anna W±siewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8961600751
7.3.4) Miejscowo¶æ: Szymanów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-19
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 210,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesi±ce
Czê¶æ 6
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 6)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 149,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 161,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 149 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 6)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SmartAdvice
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8862804350
7.3.4) Miejscowo¶æ: Wa³brzych
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-19
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 149,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesi±ce
Czê¶æ 7
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 7)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 81,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 161,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 81,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 7)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ewa Suszyñska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9131049833
7.3.4) Miejscowo¶æ: Wichrów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-25
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 81,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesi±ce
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zatrudnienie kadry do prowadzenia edukacji zbiorowej, zabiegów fizjoterapeutycznych w ramach projektu pn.: "Wyd³u¿enie aktywno¶ci zawodowej pracowników gminy Dzia³oszyce - II edycja"
- Us³ugi hotelarskie i gastronomiczne wraz z wynajêciem sal konferencyjnych na potrzeby organizacji konferencji TRANSPORT XXI wieku dla Wydzia³u Transportu Politechniki Warszawskiej
- ¦wiadczenie us³ug asystenta osobistego osoby z niepe³nosprawno¶ci± bêd±cej mieszkañcem Gminy Brudzeñ Du¿y w ramach programu Asystent osobisty osoby z niepe³nosprawno¶ci± dla JST-edycja 2025-powtórzony
- Organizacja Jarmarku Wielkanocnego na Rynku Starego Miasta w Lublinie w terminie 12-13 kwietnia 2025 r.
- Zatrudnienie specjalistów do prowadzenia zajêæ aktywizuj±cych ruchowo dla seniorów warsztatów plastycznych, florystycznych i kulinarnych oraz us³uga organizacji turnusów rehabilitacyjnych.
- "Realizacja zajêæ specjalistycznych przez logopedê i neurologopedê z dzieæmi od chwili wykrycia niepe³nosprawno¶ci lub zagro¿enia niepe³nosprawno¶ci± do podjêcia nauki w szkole w ramach zadañ WOKRO"
wiêcej: Us³ugi restauracyjne i dotycz±ce podawania posi³ków »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.