Ogłoszenie z dnia 2021-10-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00181187/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utrzymanie dróg leśnych i dojazdów pożarowych w Nadleśnictwie Koniecpol w 2021 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO LEŚNE LASY PAŃSTWOWE NADLEŚNICTWO KONIECPOL
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 150027356
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Różana 11
1.5.2.) Miejscowość: Koniecpol
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-230
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: koniecpol@katowice.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.katowice.lasy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://josephine.proebiz.com/pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie dróg leśnych i dojazdów pożarowych w Nadleśnictwie Koniecpol w 2021 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cc150c28-160d-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00227345
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00062836/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Utrzymanie dróg leśnych i dojazdów pożarowych w Nadleśnictwie Koniecpol w 2021r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00181187/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: S.270.3.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pod nazwą „Utrzymanie dróg leśnych i dojazdów pożarowych w Nadleśnictwie Koniecpol w 2021 r.".
2. Opis zamówienia:
Roboty polegają na dostawie kruszywa (w szacunkowej ilości ok. 6300 ton) w miejsca wskazane przez Zamawiającego w celu konserwacji dróg leśnych będących w zarządzie Nadleśnictwa Koniecpol. Dostawie podlega kruszywo frakcji 0-31,5; 0-63; 31,5-63 oraz kamień 63-100 z czego przewiduje się, iż 60 % będzie stanowić kruszywo o uziarnieniu 31,5-63 (ok. 3780 ton).
Roboty będą prowadzone na terenie n/w leśnictw:
1. Załęże
2. Kuczków
3. Mełchów
4. Bałków
5. Biała Wielka
6. Radków
7. Kossów
8. Perzyny
9. Dębowiec
10. Małachów
11. Siedliska
12. Pradła.
Kruszywo drogowe musi spełniać poniższe normy :
kruszywo łamane o ciągłym uziarnieniu – frakcja 0-31,5 mm, norma PN-EN 13242 +A1:2010 zakres stosowania- naturalne kruszywo łamane dla drogownictwa.
kruszywo łamane o ciągłym uziarnieniu – frakcja 0-63 mm, norma PN-EN 13242 +A1:2010 zakres stosowania- naturalne kruszywo łamane dla drogownictwa.
kruszywo łamane o ciągłym uziarnieniu – frakcja 31,5-63 mm /tłuczeń/, norma PN-EN 13242 +A1:2010 zakres stosowania- naturalne kruszywo łamane dla drogownictwa.
Materiałem do wykonania robót powinno być kruszywo łamane, uzyskane w wyniku przekruszenia surowca skalnego lub kamieni narzutowych i otoczaków. Kruszywo powinno być jednorodne bez zanieczyszczeń obcych i bez domieszek gliny. Nie dopuszcza się zastosowania kruszywa ze skał wapieni jurajskich.
Dopuszcza się kruszywa z następujących rodzajów skał: kruszywa kwarcytowe, bazaltowe, dolomitowe, wapień dewoński.
Wbudowanie materiału w miejsce wskazane przez Zamawiającego /jego przedstawiciela/ może się odbyć po wykonaniu robót przygotowawczych które polegają na oczyszczeniu, wyprofilowaniu i odhumusowaniu podłoża - korony drogi. Przy utrzymaniu całej szerokości jezdni maksymalna szerokość na jakiej można wbudowywać kruszywo wynosi 3,50 m. W uzasadnionych przypadkach na wniosek Wykonawcy bądź żądanie Zamawiającego dopuszcza się odstępstwo od tej zasady.
Wykonawca przystępujący do wykonania robót powinien posiadać możliwością korzystania z następującego sprzętu:
równiarek, koparek lub układarek do rozkładania mieszanki,
walców stalowych wibracyjnych lub statycznych do zagęszczania. W miejscach trudno dostępnych powinny być stosowane zagęszczarki płytowe, ubijaki mechaniczne lub małe walce wibracyjne,
Kruszywa można przewozić dowolnymi środkami transportu w warunkach zabezpieczających je przed zanieczyszczeniem, zmieszaniem z innymi materiałami, nadmiernym wysuszeniem i zawilgoceniem. Wykonawca powinien przystąpić do wykonania robót w korzystnych warunkach atmosferycznych. Rodzaj sprzętu, a w szczególności jego moc należy dostosować do istniejącej nawierzchni w którym prowadzone są roboty i do trudności jego spulchnienia. Każde z dostarczonych kruszyw wymaga zagęszczenia.
Przed przystąpieniem do profilowania i spulchnienia podłoże powinno być oczyszczone ze wszelkich zanieczyszczeń.
Kruszywo powinno być rozkładane w warstwie o jednakowej grubości. Warstwa powinna być rozłożona w sposób zapewniający osiągnięcie spadków poprzecznych. Wilgotność kruszywa podczas zagęszczania powinna odpowiadać wilgotności optymalnej, określonej według próby Proctora, (metoda II). Materiał nadmiernie nawilgocony, powinien zostać osuszony przez mieszanie i napowietrzanie. Jeżeli wilgotność mieszanki kruszywa jest niższa od optymalnej o 20% jej wartości, mieszanka powinna być zwilżona określoną ilością wody i równomiernie wymieszana.
W przypadku, gdy wilgotność mieszanki kruszywa jest wyższa od optymalnej o 10% jej wartości, mieszankę należy osuszyć.
Miejsce remontowane po wykonaniu, powinno być utrzymywane w dobrym stanie. Jeżeli Wykonawca będzie wykorzystywał, za zgodą Zamawiającego gotową podbudowę do ruchu budowlanego, to jest obowiązany naprawić wszelkie uszkodzenia spowodowane przez ten ruch. Koszt napraw wynikłych z niewłaściwego utrzymania podbudowy obciąża Wykonawcę robót. Jednostką obmiarową jest 1 tona wbudowanego materiału potwierdzona przez Zamawiającego .
Termin przystąpienia do wykonania prac od daty zlecenia (częściowego) nie może przekraczać max. 5 dni roboczych.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego robót do 75% wartości umowy, Wykonawca z tego tytułu nie będzie miał żadnych roszczeń.
3. Warunki wykonywania zamówienia: wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. z zaleceniami Przedstawiciela Zamawiającego oraz zgodnie z wymogami dokumentacji projektowej, wytycznymi niniejszej SWZ, a także jej pozostałymi załącznikami.
4. Informacje ogólne dotyczące realizacji zamówienia:
a) w cenie oferty należy uwzględnić:
w przypadku korzystania z podwykonawców koordynowanie robót podwykonawców ponosząc za nich pełną odpowiedzialność;
wykonywanie prac z uwzględnieniem wszystkich warunków i nakazów wynikających z uzgodnień i zobowiązań wzajemnych;
doprowadzenie do należytego stanu i porządku miejsca prowadzenia robót, a także w razie korzystania z dróg, nieruchomości, obiektów, urządzeń które Wykonawca naruszy w celu realizacji przedmiotu zamówienia,
naprawienie ewentualnych szkód związanych z prowadzeniem robót wyrządzonych osobom trzecim lub uszkodzenie mienia;
koszty wszystkich mediów niezbędnych do realizacji zamówienia (prąd, woda itp.)
gospodarowanie odpadami zgodnie z zapisami w przedmiarach i opisach w projekcie;
b) warunki wykonania zamówienia, zobowiązania wykonawcy : wymagania dotyczące robót – wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi, przepisami bhp, ppoż, wytycznymi SWZ oraz jej pozostałymi załącznikami.
5. Rozwiązania równoważne.
Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie a następnie zastosowanie rozwiązań równoważnych - polegających na zastosowaniu innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia wszystkich parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia dokumentów, zawierających opis materiałów i urządzeń, proponowanych przez Wykonawcę, jako równoważne. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne – musi wykazać (udowodnić), że oferowane materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w dokumentacji. W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych lub techniki wykonania robót budowlanych, Wykonawca musi wraz z drukiem „OFERTA” przedstawić oferowane materiały lub techniki wykonania robót budowlanych oraz dołączyć dokumenty potwierdzające parametry techniczne i analizę porównawczą, z której jednoznacznie będzie wynikać, że są one w pełni równoważne do rozwiązań wskazanych w dokumentacji postępowania. W przypadku gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w dokumentacji technicznej do niniejszego postępowania.
Pod pojęciem „parametry” rozumie się właściwości funkcjonalne i jakościowe (w tym spełnianie norm przywołanych w dokumentacji, opisującej przedmiot zamówienia), przeznaczenie, materiały, bezpieczeństwo i wytrzymałość.
W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych, o których mowa wyżej – do oferty należy załączyć dokumenty (np. opisy techniczne, karty katalogowe, Deklaracje zgodności), opisujące zaproponowane materiały i urządzenia na potwierdzenie, że zastosowanie, materiałów, urządzeń, zaproponowanych przez Wykonawcę jako równoważne spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
6. Zamawiający wymaga 24 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane i materiały zastosowane do realizacji umowy.
7. Szczegółowy opis zmówienia zawiera:
Dokumentacja projektowa - załącznik nr 9);
Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (załącznik nr 10).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 637560 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 666414 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 637560 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU "RADEK" Krzysztof Tarnowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5771010938
7.3.4) Miejscowość: Radków
7.3.5) Kod pocztowy: 29-135
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 637560 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr K293602 w istniejącym pasie drogowym od km: 0+000,00 do km: 0+952,20, polegająca na budowie chodnika wraz z elementami odwodnienia w miejscowości Zubrzyk etap 1
- Modernizacja dróg na terenie gminy Andrespol
- "Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych na terenie miasta Koszalina"
- Roboty budowlane przy użyciu recyklera
- Konserwacje dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Kwidzyn w 2025 roku z podziałem na II części.
- Modernizacja fragmentów dróg gminnych w Sławkowie
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.