Ogłoszenie z dnia 2022-06-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00158307/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-13
- 2022/BZP 00165019/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby projektu „Laboratoria Przyszłości realizowanego w Szkole Podstawowej Nr 3 w Józefowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 3 im. Łączniczek Armii Krajowej
1.3.) Oddział zamawiającego: SP3
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 016035641
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Leśna 39
1.5.2.) Miejscowość: Józefów
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-420
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp3@sp3.jozefow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sp3.jozefow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://jozefow.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby projektu „Laboratoria Przyszłości realizowanego w Szkole Podstawowej Nr 3 w Józefowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-73e1de1f-d2ad-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00228109
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: POŚ.271.32.2022.MF
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 48184 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 Wyposażenie podstawowe4.5.3.) Główny kod CPV: 30232100-5 - Drukarki i plotery
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
42661000-7 - Urządzenia do lutowania na miękko i na twardo
38651600-9 - Kamery cyfrowe
38650000-6 - Sprzęt fotograficzny
32340000-8 - Mikrofony i głośniki
32351300-1 - Akcesoria do urządzeń audio
38651000-3 - Aparaty fotograficzne
32341000-5 - Mikrofony
31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
4.5.5.) Wartość części: 37370 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 Meble i pojemniki4.5.3.) Główny kod CPV: 39151200-7 - Stoły robocze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39532000-0 - Maty
39141300-5 - Szafy
44619000-2 - Inne pojemniki
4.5.5.) Wartość części: 10814 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43542 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43542 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43542 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.U.H. PROKSER Dariusz Michalski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1180071998
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43542 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-06-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 260 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej „ustawą”, Zamawiający zawiadamia o unieważnieniu postępowania w zakresie części 2 zamówienia. Uzasadnienie decyzji: Unieważnienie części postępowania zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy PZP.
INNE PRZETARGI Z JÓZEFOWA
- usługa cateringowa na potrzeby przedsięwzięć organizowanych przez CNBOP-PIB wraz z wynajmem pomieszczeń kuchennych
- Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii edukacyjnej dla Miasta Józefów w 2025 roku w ramach projektu "Mazowsze bez Smogu"
- Dostawa komory klimatycznej umożliwiającej zadanie zmiennych warunków otoczenia na badane urządzenie zamontowane do ramy testowej zestawu pomiarowego do symulowania zadawania obciążenia
- Wykonanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego - 6 części
- Aktualizacja projektu i budowa wodociągu i kanalizacji w ul. Nowowiejskiej oraz budowa kanalizacji w ul. Matejki i Grzybowej
więcej: przetargi w Józefowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Doposażenie/wyposażenie pracowni/warsztatów w Zespole Szkół Budowlanych im. Króla Kazimierza Wielkiego w Jaśle."
- Zakup wraz z dostawą sprzętu TIK dla szkół podstawowych w Gminie Lesko.
- Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy w Klonowej wraz z jednostkami organizacyjnymi
- Zakup sprzętu informatycznego i urządzeń bezpieczeństwa wraz z licencjami, dostawą i montażem, w ramach projektu "Cyberbezpieczny Urząd"
- Dostawa 9 szt. serwerów NAS z dyskami dla Urzędu Miasta w Redzie i jednostek podległych w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Wymiana opraw oświetlenia ulicznego na energooszczędne w miejscowości Wrząca
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.