Ogłoszenie z dnia 2022-06-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00159659/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Prace naprawcze schodów zewnętrznych kładki budynku CNTI Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach przy ul. Bogucickiej 5
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
1.3.) Oddział zamawiającego: Biuro Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001548
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1 Maja 50
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-287
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@ue.katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bzp.ue.katowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://uekat.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prace naprawcze schodów zewnętrznych kładki budynku CNTI Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach przy ul. Bogucickiej 52.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c2f6558a-d29b-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00228132
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00326480/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Prace remontowe schodów zewnętrznych bud. CNTI
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00159659/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP 004/04010/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 2961382,19 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 67759,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Informacja na temat przedmiotu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu prac naprawczych schodów zewnętrznych kładki budynku CNTI Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.
2) Zakres robót do wykonania określają: dokumentacja wykonawcza, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiary robót oraz przywołane normy, przepisy instrukcje i inne dokumenty.
II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki do SWZ:
1) Dokumentacja wykonawcza – stanowiąca Załącznik nr 1 do SWZ
a) Branża budowlana
• Rys. nr 1- Schody zewnętrzne kładki - Sytuacja
• Rys. nr 2 - Schody zewnętrzne kładki - Zakres robót
2) Przedmiary robót – stanowiące Załącznik nr 2 SWZ
a) Branża budowlana
• Ogólna charakterystyka budynku
• Przedmiar robót
3) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – stanowiące Załącznik nr 3 SWZ
a) Branża budowlana
• Ogólna Specyfikacja Techniczna
• Roboty rozbiórkowe
• Roboty posadzkowe
• Roboty malarskie
4.5.3.) Główny kod CPV: 45214400-4 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89173,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 89173,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89173,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU WIEK Marcin Wieczorek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751595746
7.3.3) Ulica: Lubczykowa 28
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-800
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Handlowo-Usługowa "Wiek" Marcin Wieczorek
jakie przetargi wygrała firma
Firma Handlowo-Usługowa "Wiek" Marcin Wieczorek
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89173,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Opracowanie dokumentacji dla budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego przy ul. Słowackiego 33/ 3-go Maja 27/ w Katowicach wraz z pełnieniem kompleksowego nadzoru autorskiego.
- USŁUGA OCHRONY MIENIA I OSÓB W BUDYNKU ZESPOŁU WOJEWÓDZKICH PRZYCHODNI SPECJALISTYCZNYCH W KATOWICACH
- Dostawa kontenerów KP-7 i KP-5 dla MPGK Sp. z o.o. w Katowicach.
- RZP/TP/117/I/24 "Sukcesywne dostawy gazów technicznych i medycznych oraz suchego lodu dla jednostek organizacyjnych Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach",
- Dostawa urządzeń biurowych Zad.1- Zad.6
- Dostawa etykiet samoprzylepnych i taśm barwiących do etykietowania składników krwi
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- IZP.042.12.5.2023_2Termomodernizacja zabytkowego budynku w zespole pałacowo-parkowym we Włosieniu Część II
- Budowa hali sportowej przy Szkole Podstawowej w Rakowcu, gmina Kwidzyn - etap II
- Modernizacja kompleksu sportowego Orlik w miejscowości Tymbark
- Modernizacja dworu klasycystycznego w Rykach
- Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku magazynowo - technicznego na budynek biurowo - administracyjny MSZ przy ul. Tanecznej 67B w Warszawie - część II
- Roboty budowlane polegające na wzmocnieniu konstrukcji dachu sali gimnastycznej w Zespole Szkół im. Księdza Jana Krzysztofa Kluka w Wojewodzinie
więcej: Roboty w zakresie burzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.