Ogłoszenie z dnia 2024-03-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00051232/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-19
- 2024/BZP 00074776/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa i modernizacja sieci ciepłowniczej w Sejnach wraz z modernizacją stacji uzdatniania wody - Etap 2”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO SEJNY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671060
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Piłsudskiego 25
1.5.2.) Miejscowość: Sejny
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-500
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@um.sejny.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.sejny.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8728001.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa i modernizacja sieci ciepłowniczej w Sejnach wraz z modernizacją stacji uzdatniania wody - Etap 2”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-96b3e3df-b6a3-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00228316
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00003314/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa i modernizacja sieci ciepłowniczej w Sejnach wraz z modernizacją stacji uzdatniania wody - Etap 2
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00051232
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RPG.271.3.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 9560289,23 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 7238698,79 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia dot. zadania nr 1 jest przebudowa stacji uzdatniania wody w Sejnach.Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) przebudowę przewodów technologicznych wodociągowych i kanalizacyjnych w ramach zadania „Przebudowa stacji uzdatniania wody w Sejnach”, zgodnie z dokumentacją projektową Dokumentacja projektowa stanowi załącznik do SWZ.
2) wykonanie zastępczego otworu studziennego nr 2A na terenie miejskiego ujęcia wody podziemnej w Sejnach, według załączonej dokumentacji projektowej (uzyskanie decyzji po stronie Zamawiającego);
3) Zagospodarowanie skarpy przy budynku stacji uzdatniania wody wraz z likwidacją nieczynnego ujęcia wody.
a) Zamawiający jest w posiadaniu dokumentacji likwidacji otworu studziennego nr 2 na terenie ujęcia miejskiego w Sejnach (dz. nr 904/2). Dokumentacja projektowa stanowi załącznik do SWZ (uzyskanie decyzji po stronie Zamawiającego);
b) Zamawiający żąda od Wykonawcy opracowania projektu technologicznego wzmocnienia skarpy oraz projektu zagospodarowania skarpy.
c) Zagospodarowanie skarpy powinno obejmować opracowanie i uzgodnienie koncepcji z Zamawiającym i wykonanie zakresu:
• Podniesienie rzędnej góry skarpy do rzędnej skarpy przy budynku Ośrodka Kultury
• Wycinka krzewów i drzew znajdujących się na skarpie (pozwolenie po stronie Zamawiającego, wycinka po stronie Wykonawcy).
• Obsadzenie góry i zbocza skarpy roślinnością zgodnie z zaakceptowaną przez Zamawiającego koncepcją
• Wyprofilowanie skarpy i nawiązanie do linii skarpy znajdującej się przy Ośrodku Kultury.
• Odpowiednie zagęszczenie i stabilizacja nasypu.
2. Zakup i dostawa paczkowarki wody pitnej o następujących minimalnych parametrach:
a) Atest PZH do kontaktu z wodą pitną,
b) Pakowany produkt: woda,
c) Pojemność worków: 1 -15 l,
d) Wydajność: nie mniej niż 50 worków 5 l/h,
e) Typ worka: gotowy worek z zaworem samozamykającym,
f) Dezynfekcja wody UV: tak,
g) Dezynfekcja foli UV: tak,
h) Filtr wody: tak
i) Paczkowarka ma umożliwiać konfekcjonowanie wody pitnej w woreczki o pojemności od 1 do 15 litrów za pomocą nalewaka z zaworem. Paczkowarka powinna: utrzymywać stałe ciśnienie wody na wejściu do instalacji, zabezpieczać przed przedostaniem się stałych cząstek z wody wodociągowej poprzez filtry, dezynfekować wodę poprzez lampę UV redukując zanieczyszczenia mikrobiologiczne, dezynfekować worki foliowe, dozowanie wody poprzez końcówkę do napełniania,
Paczkowarka powinna być urządzeniem wolnostojącym nie wymagającym fundamentowania i mocowania śrubami fundamentowymi;
Termin przydatności wody do spożycia pakowanej w woreczki foliowe powinien umożliwiać przechowywanie wody przez min. 5 miesięcy.
Folia na woreczki powinna posiadać stosowny atest PZH do kontaktu z wodą pitną a jego wydanie powinno być poprzedzone badaniami laboratoryjnymi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody
45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej
4.5.5.) Wartość części: 6149998,51 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa i modernizacja sieci ciepłowniczej w Sejnach. Zakres prac obejmuje:a) budowę sieci cieplnej w zakresie przedstawionym w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do SWZ. Sieć cieplna obejmuje zakres: od dz. nr. 843/2 (wejście do budowanej kotłowni), przejście ul. Cisową do ul. J. Grodzińskiego, podłączenie Stacji Uzdatniania Wody, spięcie z istniejącą siecią cieplną na dz. Nr 661/12, przejście ul. J. Grodzińskiego do ul. W. Polskiego, przyłączenie budynku przy ul. W. Polskiego 15. Schemat pomocniczy stanowi załącznik do SWZ.
Zamawiający wymaga, aby budowa sieci cieplnej na odcinku ul. Grodzińskiego należącej do Starostwa Powiatowego w Sejnach, w zarządzie Powiatowego Zarządu Dróg w Sejnach, była skoordynowana z pracami remontowymi tego odcinka drogi. Starostwo Powiatowe przekazało plac budowy wyłonionemu Wykonawcy. Prace na odcinku ul. Grodzińskiego należy wykonać w okresie marzec-maj 2024 r. po ustaleniu harmonogramu z Wykonawcą drogi i Zamawiającym.
b) modernizację sieci o długości ok. 22 m w zakresie wskazanym w załączniku do SWZ;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów
45232140-5 - Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych
4.5.5.) Wartość części: 2753601,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia 3 jest wykonanie usługi pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania nr 1 i 2 Budowa i modernizacja sieci ciepłowniczej w Sejnach wraz z modernizacją stacji uzdatniania wody.1) Przez Inspektora Nadzoru należy rozumieć zespół wykwalifikowanych osób, posiadających stosowne uprawnienia, umiejętności i doświadczenie zapewniające zarządzanie i nadzorowanie inwestycji.
2) Usługa pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego związana jest z organizacją, koordynacją, nadzorowaniem, zarządzaniem procesu budowy, egzekwowaniem warunków umowy od Wykonawcy robót budowlanych oraz sprawdzeniem zgodności robót z dokumentacją projektową.
3) Inspektor pełnić będzie nadzór inwestorski w pełnym zakresie wynikającym z przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane – art. 25 i art. 26 ustawy (Dz.U.2023 r., poz. 682 ze zmianami) oraz przepisów wykonawczych. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się osoby, które posiadają wymagane w tym zakresie uprawnienia budowlane lub podmioty dysponujące osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia oraz przynależące do odpowiedniej Izby Samorządu Zawodowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy
4.5.5.) Wartość części: 187456,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6149998,51 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6487707,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6149998,51 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHUP PALWOD Paweł Pawlukanis
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1181865967
7.3.3) Ulica: Suwalska 16
7.3.4) Miejscowość: Gołdap
7.3.5) Kod pocztowy: 19-500
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6149998,51 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2753601,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4986420,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2753601,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): FOXSAN Sp. zo.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Dmpri Fabian Wójcik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7393940820
7.3.3) Ulica: Smolajny 4c
7.3.4) Miejscowość: Dobre Miasto
7.3.5) Kod pocztowy: 11-040
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2753601,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Radomierowicach
- "Modernizacja pompowni próżniowo-tłocznej w miejscowości Potworów"
- Wykonanie technologii uzdatniania wody zewnętrznej strefy saun
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.