Ogłoszenie z dnia 2022-06-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00152491/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa z nadbudową budynku świetlicy wiejskiej w Konopatach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Lubowidz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378255
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zielona 10
1.5.2.) Miejscowość: Lubowidz
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-304
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugl@uglubowidz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.uglubowidz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl, http://www.bip.uglubowidz.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa z nadbudową budynku świetlicy wiejskiej w Konopatach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-62df8e3a-cf89-11ec-9ed6-82024ae9c4d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00228343
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00004981/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Rozbudowa z nadbudową budynku świetlicy wiejskiej w Konopatach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00152491/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.5.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 164873,66 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Rozbudowa z nadbudową budynku świetlicy wiejskiej w Konopatach”, gm. Lubowidz, dz. nr ew. 111/1, 111/3.
1. Charakterystyczne parametry budynku.
Powierzchnia użytkowa: 104,08 m2
Powierzchnia zabudowy: 135,08 m2
Kubatura: 675,39 m3
2. Zakres robót.
Przedmiar robót zawiera zakres prac niezbędny do dokończenia inwestycji.
2.1. Roboty rozbiórkowe.
- rozebranie fragmentów ścian-poszerzenie otworów drzwiowych,
- wykucie otworu do otworu drzwiowego,
- rozebranie okładziny ściennej z płytek,
- rozebranie posadzki z płytek,
- rozebranie fragmentu nawierzchni i podłoży terenu przed budynkiem,
- wywóz i utylizacja gruzu i ziemi.
2.2. Roboty murarskie
- wykonani przesklepień nad otworami drzwiowymi,
- obsadzenie podokienników PCV,
- przebicie otworów w ścianach zewnętrznych,
2.3. Tynki i okładziny wewnętrzne.
- rozebranie zawilgoconego fragmentu okładziny z płyt g-k w kotłowni,
- wykonanie okładziny ścian z płyt gipsowo-kartonowych na zaprawie,
- wykonanie ścianki w wc z płyt g-k wodoodpornych,
- wykonanie izolacji termicznej sufitów z wełny mineralnej gr. 15 cm (wełna mineralna –materiał Inwestora),
- wykonanie izolacji paroszczelnej sufitów z foli polietylenowej,
- wykonanie sufitów z płyt gipsowo-kartonowych na ruszcie metalowym (płyty g-k i stelaż – materiał Inwestora),
- uzupełnienie tynków na nadprożach,
- obsadzenie kratek wentylacyjnych,
- wykonanie okładziny ściennej z płytek ceramicznych (glazura),
- dostawa i montaż uchwytów dla niepełnosprawnych (przy umywalce uchwyty stałe 2 szt., przy sedesie uchwyt stały i uchylny)
2.4. Podłoża pod posadzki i posadzki.
- wykonanie warstw podłoży pod posadzki w pomieszczeniach,
- wykonanie posadzek z płytek ceramicznych wraz z cokolikami.
2.5. Stolarka drzwiowa.
- dostawa i montaż ościeżnic i skrzydeł drzwiowych wewnętrznych oraz drzwi zewnętrznych antywłamaniowych.
2.6. Roboty malarskie.
- przygotowanie powierzchni ścian pod malowanie farbami emulsyjnymi,
- dwukrotne malowanie powierzchni ścian i sufitów farbami emulsyjnymi (kolorystyka do uzgodnienia z Inwestorem).
- malowanie lamperii farbami olejnymi.
2.7. Elewacja i elementy zewnętrzne.
- naprawa elewacji przy zamontowanych drzwiach zewnętrznych,
- obsadzenie kratek wentylacyjnych,
- wykonanie schodów zewnętrznych wejściowych i podjazdu dla niepełnosprawnych,
- wykonanie okładzin schodów i podjazdu z płytek ceramicznych mrozoodpornych antypoślizgowych,
- wykonanie balustrad o pochwytów na podjeździe,
- wykonanie opaski przy budynku z kostki brukowej betonowej,
- naprawa komina i obrobienie komina ponad dachem.
2.8. Instalacje elektryczne.
- wykonanie brakującej instalacji elektrycznej w budynku (gniazda, oprawy oświetleniowe, wyłączniki, wyłącznik ppoż. wraz z podłączeniem i brakującą instalacją podtynkową).
2.9. Instalacje sanitarne.
- wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej wraz z urządzeniami sanitarnymi,
- wykonanie instalacji wentylacji grawitacyjnej,
- wykonanie instalacji centralnego ogrzewania w budynku,
- wykonanie technologii kotłowni wraz z dostawą i montażem kotła,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: dokumentacje projektowe, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót stanowiące załączniki do SWZ.
Zakres wszystkich robót budowlanych objętych zamówieniem został wskazany w przedmiarach robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45410000-4 - Tynkowanie
45431000-7 - Kładzenie płytek
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45442100-8 - Roboty malarskie
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 187324,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 203399,98 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 187324,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. Jacek Różański Kompleksowe Wykończenia Wnętrz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5691192676
7.3.3) Ulica: ul. Polskie drogi 6/60
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-775
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE JACEK RÓŻAŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE JACEK RÓŻAŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 187324,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- "Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych dla budynków OSW Porażyn i kancelarii leśnictw wraz z infrastrukturą towarzyszącą".
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
- Kapitalny Remont Bloku Żywieniowego
- NAPRAWA POSADZKI W HALI KOMPOSTOWNI ODPADÓW Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej ul. Krakowska 315 d, 43-300 Bielsko-Biała
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.