Ogłoszenie z dnia 2022-06-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00112144/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-06
- 2022/BZP 00123968/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa budynku mieszkalnego -gospodarczego na Centrum Opiekuńczo Mieszkalnego wraz ze zmianą sposobu użytkowania - 2 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dobrzeń Wielki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413060
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Namysłowska 44
1.5.2.) Miejscowość: Dobrzeń Wielki
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-081
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jkurtz@dobrzenwielki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.dobrzenwielki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/dobrzenwielki1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa budynku mieszkalnego -gospodarczego na Centrum Opiekuńczo Mieszkalnego wraz ze zmianą sposobu użytkowania - 2 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-845a678c-b4da-11ec-9f44-6e63702cb2f7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00228497
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00331227/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa budynku mieszkalno - gospodarczego na Centrum Opiekuńczo Mieszkalne wraz ze zmianą sposobu użytkowania w miejscowości Chróścice przy ul. św. Jana
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00112144/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.140.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa budynku mieszkalno-gospodarczego na Centrum Opiekuńczo Mieszkalnego wraz ze zmianą sposobu użytkowania1. Zakres prac do wykonania obejmuje m.in.:
- roboty rozbiórkowe wewnętrzne budowlane oraz demontażowe instalacji c.o. wod-kan, elektryczne, stolarki okiennej,
- rozbiórkę ogrodzenia,
- rozbiórkę ścian działowych w części konstrukcyjnych parteru i poddasza,
- rozbiórkę ścian kolankowych
- rozbiórkę ścian szczytowych
-rozbiórkę podłóg,
- rozbiórkę stropów
- rozbiórkę dachu i więźby dachowej,
- wykonanie nowego układu funkcjonalnego pomieszczeń z przystosowaniem ich do nowej funkcji
- wykonanie nowych warstw posadzkowych w części parterowej
-wykonanie nowych stropów,
- wykonanie nowych stropodachów,
- wykonanie nowej więźby dachowej wraz z pokryciem blachą na rąbek
- dostawę i montaż platform dla osób niepełnosprawnych
- budowę schodów żelbetowych monolitycznych stanowiących drogę ewakuacyjną i komunikacyjną,
- budowę łącznika pomiędzy budynkami,
- wykonanie izolacji termicznej ścian zewnętrznych za pomocą styropianu oraz wełny mineralnej,
- Wykonanie wewnętrznych robót okładzinowych, tynkarskich i robót malarskich,
- montaż nowej stolarki drzwiowej wewnętrznej,
- montaż nowej stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej,
- wykonanie nowej instalacji centralnego ogrzewania, wod-kan, wentylacji, klimatyzacji;
-wykonanie nowej instalacji elektrycznej, przyzywowej, alarmowej, monitoringu, teletechnicznej i przeciwpożarowych systemów alarmowych,
- montaż nowego ogrodzenia,
- wykonanie nowego ogrodzenia ,
- dostawa niezbędnego wyposażenia do centrum opiekuńczego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części nr 1 zawierają załączniki do SWZ tj. załącznik nr 4 do SWZ oraz:
- przedmiary robót 4a do SWZ
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 4b do SWZ
- dokumentacja projektowa - załącznik nr 4c do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.5.) Wartość części: 4589489,97 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa samochodu 9-cio osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych.Szczegółowy opis zamówienia dla Części nr 2 zawiera załącznik nr 5 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34115200-8 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób
4.5.5.) Wartość części: 209272,30 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4890620,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4890620,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4890620,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OPOL-SKA sp. z o.o. spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 161466601
7.3.3) Ulica: Wygonowa 81/13
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-042
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
ewentualne wykonanie część prac instalacyjnych
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OPOL-SKA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
OPOL-SKA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4890620,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
W prowadzonym postepowaniu o udzielnie zamówienia publicznego w części nr 2, w terminie składania ofert wyznaczonym przez Zamawiającego , to jest do dnia 25.04.2022 do godz. 10:00 wpłynęła tylko jedna oferta, która została odrzucona.
Oferta jest niezgodna z warunkami zamówienia tj. z treścią specyfikacji warunków zamówienia. W załączniku nr 5 do SWZ został określony szczegółowy opis przedmiotu zamówienia co należało potwierdzić załączeniem do oferty: Parametrami technicznymi oferowanego samochodu wg załącznika nr 12 do SWZ. Oferowany samochód nie spełnił jednego z parametrów wymaganego przez Zamawiającego tj. nie posiada świateł do jazdy dziennej w technologii LED.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI DOBRZEŃ WIELKI
więcej: przetargi DOBRZEŃ WIELKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i budowa zespołu boisk wraz z infrastrukturą przy Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii nr 8 w Warszawie
- DRUGI PRZETARG - Modernizacja stacji uzdatniania wody w miejscowości Storkowo gm. Ińsko
- BUDOWA DROGI GMINNEJ UL. ASNYKA, UL. KROKUSOWEJ I UL. NARCYZOWEJ W LUZINIE O BUDOWĘ JEZDNI, BUDOWĘ CHODNIKA I KANALIZACJI DESZCZOWEJ
- Usługa długoterminowego leasingu operacyjnego na okres 47 m-cy (gdzie ostatnia rata 48 jest ratą opcjonalną - przenoszącą własność na Zamawiającego) dot. 1 pojazdu
- Zakup samochodu osobowego, 9-cio osobowego, przystosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnościami, w tym 2 osób poruszających się na wózkach inwalidzkich
- Wykonanie robót budowlanych dla zadnia inwestycyjnego pn."Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Domarasiewicza 1 w Skierniewicach"
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.