Ogłoszenie z dnia 2024-03-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00089829/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dróg, profilowanie i wyrównywanie dróg gruntowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SZYDŁOWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791247
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 2
1.5.2.) Miejscowość: Jaraczewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-930
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: +48672115511
1.5.8.) Numer faksu: +48672161236
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@szydlowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szydlowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7af38308-c1be-11ee-bbfa-e29e26ebc6e11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont dróg, profilowanie i wyrównywanie dróg gruntowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7af38308-c1be-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00228531
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00056544/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Profilowanie dróg gminnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00089829
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZ.271.5.2024.V
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonanie remontu, profilowania i wyrównania dróg gruntowych oraz transport i wbudowanie kruszywa dostarczonego przez wykonawcę wraz z zagęszczeniem nawierzchni dróg gruntowych na terenie Gminy Szydłowo. Celem robót jest uzyskanie równej nawierzchni gruntowej, z której wody opadowe odprowadzane są poza pas jezdni.
2. Szacunkowa długość dróg gruntowych przewidzianych do profilowania i zagęszczania wynosi 85 km.
3. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót w następujących wariantach:
- Profilowanie drogi wraz z zagęszczeniem podłoża;
- Profilowanie drogi z uzupełnieniem kruszywem łamanym granitowym frakcji 0-31,5 mm wraz z zagęszczeniem podłoża;
- Profilowanie drogi z uzupełnieniem kruszywem łamanym betonowym frakcji 0-63 mm wraz z zagęszczeniem.
4. Równanie i profilowanie wraz z zagęszczeniem nawierzchni dróg, obejmuje wykonanie następujących czynności:
1) wyprofilowanie drogi;
2) wbudowanie kruszywa zakupionego przez Wykonawcę, grubość warstwy do 10 cm po zagęszczeniu na szerokości ok. 4,0 m;
3) profilowanie i wałowanie na szerokości ok. 4,0 m;
4) spadki poprzeczne 2-5 %;
5) wyrównanie pobocza oraz uprzątnięcie terenu.
5. Przed przystąpieniem do prac Zamawiający przedstawi Wykonawcy wybrany wariant wykonania profilowania lub profilowania z uzupełnieniem kruszywem na danym odcinku drogi.
6. Kruszywo dostarcza Wykonawca na swój koszt w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
7. Zastrzega się, że przytoczone ilości planowane do wykonania robót budowlanych są ilościami szacunkowymi, nie są dla Zamawiającego obligatoryjne i mogą ulec zmniejszeniu w zależności od potrzeb.
8. Zamawiający gwarantuje minimalny poziom zlecenia prac na poziomie 70 % całkowitej oszacowanej ilości prac.
9. Podczas realizacji robót Wykonawca będzie przestrzegać przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy. Wykonawca ma obowiązek zabezpieczyć i oznakować teren wykonywania robót na drodze. Pojazd wykonujący prace powinien być oznakowany zgodnie z przepisami zapewniając bezpieczeństwo ruchu drogowego.
10. Podczas przejazdu walcem po drogach innych niż gruntowe [np.: drogi asfaltowe, drogi z kostki betonowej], walec musi być zabezpieczony gumą.
11. Przedmiot zamówienia obejmuje również ubezpieczenie robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej.
12. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania szczególnej staranności podczas realizacji zamówienia w tym zwrócenia szczególnej uwagi na istniejące uzbrojenie w pasie drogi tj. np.: studnie kanalizacji sanitarnej, uzbrojenie sieci wodociągowe itp. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za uszkodzenie istniejącego uzbrojenia w pasie drogi.
13. W przypadku awarii sprzętu lub innych istotnych przyczyn uniemożliwiających wykonywanie, objętych niniejszą umową, Wykonawca zobowiązuje się zabezpieczyć sprzęt zastępczy na warunkach identycznych jak w umowie.
14. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres zamówienia został opisany za pomocą dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załącznik nr 1 do specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej „SWZ”. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w załączniku nr 3 do SWZ (projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66,91 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 603,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66,91 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Sprzętem Drogowym Paweł Wróbel
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387641911
7.3.3) Ulica: Staszica 58a
7.3.4) Miejscowość: Ujście
7.3.5) Kod pocztowy: 64-850
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI SPRZĘTEM DROGOWYM PAWEŁ WRÓBEL
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI SPRZĘTEM DROGOWYM PAWEŁ WRÓBEL
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 250000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.