Ogłoszenie z dnia 2023-05-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00130657/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi powiatowej nr 2900P na odcinku Dąbroszyn – Modlibogowice – Etap II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W KONINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311060783
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Świętojańska 20D
1.5.2.) Miejscowość: Konin
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-500
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 63 243 02 80
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdp.konin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.konin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.zdp.konin.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami powiatowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi powiatowej nr 2900P na odcinku Dąbroszyn – Modlibogowice – Etap II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5801afe8-bf39-11ed-b311-9aae6ad31be8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00228781
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00041626/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Przebudowa drogi powiatowej nr 2900P na odcinku Dąbroszyn - Modlibogowice - Etap II
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00130657
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDP-NZ-3302-03/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej nr 2900P na odcinku Dąbroszyn – Modlibogowice – Etap II.
2. Zakres rzeczowy prac w ramach ww. przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie:
1) odtworzenia trasy i punktów wysokościowych oraz sporządzenia inwentaryzacji powykonaw-czej;
2) zdjęcia warstwy ziemi urodzajnej;
3) rozbiórki elementów dróg;
4) zabezpieczenia kabli;
5) regulacji pionowej studzienek i urządzeń podziemnych;
6) usunięcia drzew i krzaków;
7) robót ziemnych;
8) nawierzchni chodników z betonowej kostki brukowej;
9) nawierzchni zatoki autobusowej z betonowej kostki brukowej;
10) warstw odsączających i odcinających;
11) podbudowy z betonu cementowego;
12) podbudowy zasadniczej z mieszanki kruszywa niezwiązanego;
13) podbudowy z betonu asfaltowego;
14) połączenia między warstwowego nawierzchni drogowej emulsją asfaltową;
15) nawierzchni z betonowej kostki brukowej dla dróg i ulic oraz placów i chodników;
16) nawierzchni zjazdów z betonowej kostki brukowej;
17) nawierzchni zjazdów z betonu asfaltowego;
18) nawierzchni z betonu asfaltowego warstwa wiążąca;
19) nawierzchni z betonu asfaltowego warstwa wyrównawcza;
20) nawierzchni z betonu asfaltowego warstwa ścieralna;
21) zabezpieczenia geosiatką nawierzchni asfaltowej;
22) montażu urządzeń bezpieczeństwa ruchu;
23) nowego oznakowania pionowego i poziomego grubowarstwowego;
24) montażu barier sprężystych;
25) osadzenia krawężników i obrzeży betonowych na ławie betonowej z oporem;
26) ścieku przykrawężnikowego z betonowej kostki brukowej;
27) poboczy umocnionych kruszywem łamanym;
28) poboczy umocnionych destruktem;
29) poboczy gruntowych uzupełnionych humusem i obsianych trawą;
30) montażu studzienek ściekowych ulicznych betonowych 500 mm;
31) montażu kanałów z rur PVC 200 mm;
32) montażu kanałów z rur PVC 300 mm;
33) montażu kanałów z rur PVC 400 mm;
34) montażu studni rewizyjnych z kręgów betonowych 1000 mm;
35) montażu studni rewizyjnych z kręgów betonowych 1200 mm;
36) umocnienia wylotów do rowu przykanalików oraz kolektora deszczowego kamieniem polnym na warstwie betonu;
37) wykonania przepustów pod jezdnią;
38) umocnienia rowów oraz wylotów i wlotów przepustów pod jezdnią płytami ażurowymi;
39) czyszczenia i udrożnienia istniejącej sieci kanalizacji deszczowej;
40) robót wykończeniowych.
3. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisany został w:
1) Projekcie wykonawczym, stanowiącym Załącznik nr 11 do SWZ;
2) Projekcie stałej organizacji ruchu, stanowiącej Załącznik nr 12 do SWZ;
3) Przedmiarach robót, stanowiących Załącznik nr 13 do SWZ;
4) Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących Załącznik nr 14 do SWZ;
5) Uzgodnieniach, stanowiących Załącznik nr 15 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45233140-2 - Roboty drogowe
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7791813,77 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8711272,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7791813,77 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Firma Budowlano-Usługowa "EKO-BUD" s.c. Elżbieta, Jacek Majdeccy, Lisewo 2B, 62-310 Pyzdry
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Firma Budowlano-Usługowa "EKO-BUD" s.c. Elżbieta, Jacek Majdeccy, Lisewo 2B, 62-310 Pyzdry
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7891523802
7.3.4) Miejscowość: Lisewo 2B
7.3.5) Kod pocztowy: 62-310
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA BUDOWLANO-USŁUGOWA "EKO-BUD" S.C. ELŻBIETA, JACEK MAJDECCY
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA BUDOWLANO-USŁUGOWA "EKO-BUD" S.C. ELŻBIETA, JACEK MAJDECCY
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7791813,77 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 500 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KONINA
- Dostawa wody amoniakalnej na potrzeby MZGOK Sp. z o.o. w Koninie
- Dostawa podestu ruchomego - przegubowego w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu na potrzeby Miejskiego Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o. w Koninie
- Budowa budynku magazynowego na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 3 im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Koninie
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 7 "Bolek i Lolek" w Koninie w 2025 r.
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa Budynku Garażu Ochotniczej Straży Pożarnej w Magnuszewie z niezbędną infrastrukturą oraz wymianą konstrukcji dachu na istniejącej części budynku garażu
- BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ DLA MIEJSCOWOŚCI DOMANIÓW - ETAP 3
- Rewitalizacja budynku byłego dworca PKP we Fromborku
- Pomoc osobom z niepełnosprawnościami z terenu Powiatu Łosickiego w dostępie do całodobowego wsparcia w ramach utworzenia Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Nowych Litewnikach.
- Wymiana trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku
- Modernizacja stacji uzdatniania wody Tajno Stare, gmina Bargłów Kościelny
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.