Ogłoszenie z dnia 2024-03-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00009980/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-04
- 2024/BZP 00027390/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-11
- 2024/BZP 00352585/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie i serwisowanie systemu informatycznego użytkowanego w SPZZOZ w Pionkach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W PIONKACH IM. LECHA I MARII KACZYŃSKICH - PARY PREZYDENCKIEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670140015
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Niepodległości 1
1.5.2.) Miejscowość: Pionki
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-670
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@spzzozpionki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spzzozpionki.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8702641.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie i serwisowanie systemu informatycznego użytkowanego w SPZZOZ w Pionkach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cf46bc27-aaf6-11ee-a06e-7a3efa199397
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00228814
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00168278/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Utrzymanie i serwisowanie systemu informatycznego użytkowanego w SPZZOZ w Pionkach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00009980
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SPZZOZ-ZP-2/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ NR 1: zadanie nr 1 - Utrzymanie i serwisowanie Zintegrowanego Systemu Zarządzania w części dotyczącej oprogramowania : HIS, APTEKI, EDM, RIS, systemu zdarzeń medycznych wraz z istniejącymi integracjami Zamawiającego działającymi w dniu 31 stycznia 2024r.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem wymaganych parametrów technicznych określa załącznik nr 1.1 do SWZ: Zestawienie parametrów technicznych – opis przedmiotu zamówienia i wymagane parametry (odpowiednio do zadania nr 1)
Wymagania jakościowe dla przedmiotu zamówienia: oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania parametrów techniczno-użytkowych określone przez zamawiającego w załączniku nr 1.1 do SWZ i wzorze umowy wg załącznika nr 5.1 do SWZ;
4.5.3.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72250000-2 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów
72300000-8 - Usługi w zakresie danych
72500000-0 - Komputerowe usługi pokrewne
4.5.5.) Wartość części: 211068,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ NR 2: zadanie nr 2 - Utrzymanie i serwisowanie oprogramowania laboratoryjnego: LIS, serologii, banku krwi i drukowania kart z grupą krwi wraz z istniejącymi integracjamiu Zamawiającego i podłączonymi urządzeniami działającego w dniu 31 stycznia 2024r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem wymaganych parametrów technicznych określa załącznik nr 1.2 do SWZ: Zestawienie parametrów technicznych – opis przedmiotu zamówienia i wymagane parametry (odpowiednio do zadania nr 2)
Wymagania jakościowe dla przedmiotu zamówienia: oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania parametrów techniczno-użytkowych określone przez zamawiającego w załączniku nr 1.2 do SWZ i wzorze umowy wg załącznika nr 5.2 do SWZ;
4.5.3.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72250000-2 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów
72300000-8 - Usługi w zakresie danych
72500000-0 - Komputerowe usługi pokrewne
4.5.5.) Wartość części: 37096,80 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ NR 3: zadanie nr 3 - Utrzymanie i serwisowanie oprogramowania w skład którego wchodzą PACS wraz z istniejącymi integracjami u Zamawiającego i podłączonymi urządzeniami działającego w dniu 31 stycznia 2024r.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem wymaganych parametrów technicznych określa załącznik nr 1.3 do SWZ: Zestawienie parametrów technicznych – opis przedmiotu zamówienia i wymagane parametry (odpowiednio do zadania nr 3)
Wymagania jakościowe dla przedmiotu zamówienia: oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania parametrów techniczno-użytkowych określone przez zamawiającego w załączniku nr 1.3 do SWZ i wzorze umowy wg załącznika nr 5.3 do SWZ;
4.5.3.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72250000-2 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów
72300000-8 - Usługi w zakresie danych
72500000-0 - Komputerowe usługi pokrewne
4.5.5.) Wartość części: 37096,80 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ NR 4: zadanie nr 4 - Utrzymanie i serwisowanie oprogramowania: ERP, finanse, księgowość, magazyn, środki trwałe, kadry, płace wraz z istniejącymi integracjami Zamawiającego działającymi w dniu 31 stycznia 2024r.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem wymaganych parametrów technicznych określa załącznik nr 1.4 do SWZ: Zestawienie parametrów technicznych – opis przedmiotu zamówienia i wymagane parametry (odpowiednio do zadania nr 4)
Wymagania jakościowe dla przedmiotu zamówienia: oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania parametrów techniczno-użytkowych określone przez zamawiającego w załączniku nr 1.4 do SWZ i wzorze umowy wg załącznika nr 5.4 do SWZ;
4.5.3.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72250000-2 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów
72300000-8 - Usługi w zakresie danych
72500000-0 - Komputerowe usługi pokrewne
4.5.5.) Wartość części: 127920,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 250920,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 250920,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 250920,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Comarch S. A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6770065406
7.3.3) Ulica: Aleja Jana Pawła II 39a
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-864
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 250920,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zaistniała obligatoryjna przesłanka unieważnienia we wskazanym wyżej zakresie, tj. nie złożono żadnej oferty.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42120,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42120,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42120,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SYNEKTIK S. A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5213197880
7.3.3) Ulica: Józefa Piusa Dziekońskiego 3
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-728
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42120,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 147600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 147600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 147600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Omega Systems Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8951815964
7.3.3) Ulica: Krakowska 29D
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-424
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 147600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z PIONEK
- ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY MIASTA PIONKI I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
- Modernizacja instalacji hydrantowej w PSP nr 5 w Pionkach
więcej: przetargi w Pionkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług utrzymaniowych oraz deweloperskich Elektronicznego Systemu Udzielania Dotacji - na okres 24 miesięcy
- Usługa asysty technicznej rozumianej jako nadzór autorski oraz serwis zintegrowanego systemu informatycznego dla ZOZ Strzyżów z podziałem na pakiety
- Świadczenie usług serwisu komputerów i sieci IT w IHAR-PIB, Oddział w Młochowie
- Dostawa i wdrożenie infrastruktury sprzętowej i oprogramowania dla Powiatu Żuromińskiego w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Usługa wydruku centralnego dla potrzeb Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi.
- Nadzór autorski i serwis oprogramowania aplikacyjnego AMMS/InfoMedica Plus.
więcej: Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.