Ogłoszenie z dnia 2023-05-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00218305/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przedłużenie wsparcia technicznego dla posiadanych przez Zamawiającego licencji na 800 zasobów typu komputer, 1 administratora oraz 3 agentów helpdesk dla systemu Log System.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Kraków
1.3.) Oddział zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351554353
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Józefińska 14
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-529
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: do@mops.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.krakow.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przedłużenie wsparcia technicznego dla posiadanych przez Zamawiającego licencji na 800 zasobów typu komputer, 1 administratora oraz 3 agentów helpdesk dla systemu Log System.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d7902e42-f3d4-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00229091
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00218228
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Przedmiotem zamówienia jest przedłużenie wsparcia technicznego dla posiadanych licencji na 800 zasobów typu komputer, 1 administratora oraz 3 agentów helpdesk. Zamawiający znajduje się w posiadaniu i używa tego oprogramowania. Zgodnie z dyspozycja art. 214 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: 1) dostawy, usługi lub roboty budowlane mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn:
a) technicznych o obiektywnym charakterze,
b) związanych z ochroną praw wyłącznych wynikających z odrębnych przepisów jeżeli nie istnieje rozsądne rozwiązanie alternatywne lub rozwiązanie zastępcze
a brak konkurencji nie jest wynikiem celowego zawężenia parametrów zamówienia. W przypadku przedmiotowego postępowania okoliczności wskazane w powołanym przepisie zachodzą, zatem przeprowadzenie postępowania w tym trybie jest w pełni uzasadnione.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 271.2.9.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedłużenie wsparcia technicznego dla posiadanych przez Zamawiającego licencji na 800 zasobów typu komputer, 1 administratora oraz 3 agentów helpdesk na posiadane licencje dla systemu Log System. Termin świadczenia usług wsparcia technicznego: od dnia 8 czerwca 2023 roku do dnia 7 czerwca 2025 roku włącznie. Płatność realizowana z góry za cały okres obowiązywania umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35155,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35155,86 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35155,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Log Systems Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7792368422
7.3.3) Ulica: Powstańców Śląskich 9
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-332
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35155,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-07INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- "Utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na odcinku drogowym Trasa Łagiewnicka w Krakowie"
- DZ.271.8.2025 - Zakup, dostawa i instalacja: agregometru, sond ultrasonograficznych i wózka wsadowego do myjni posiadanej przez Zamawiającego
- DOSTARCZANIE WYROBÓW MEDYCZNYCH DO BIOPSJI MAMMOTOMICZNEJ WRAZ Z NAJMEM SYSTEMU DO BIOPSJI PIERSI
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zakup i dostawę materiałów biurowych na potrzeby Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie
- Usługi sukcesywnej sprzedaży i dostarczania międzynarodowych biletów lotniczych dla Instytutu Książki przez okres 12 miesięcy
- Sukcesywna dostawa mięsa dla Domu Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Krakowska 55
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- "Dostawa, wdrożenie, rozbudowa i integracja systemów informatycznych z uruchomieniem e-usług "
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Pępowo realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd"
- ,,Doposażenie bazy dydaktycznej szkół w ramach projektu: Edukacja dla przyszłości uczniów gminy Jarocin"
- Usługa dostępu do systemu wspomagającego proces rekrutacji do wszystkich typów jednostek oświatowych,których organem prowadzącym jest Miasto Białystok
- "Zakup oprogramowania do zarządzania zasobami IT, bezpieczeństwem i użytkownikami"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.