Ogłoszenie z dnia 2022-06-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00167662/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-19
- 2022/BZP 00182014/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ZP/02/04/2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SĄD REJONOWY W SIEMIANOWICACH ŚLĄSKICH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240232078
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Chorzowska 14
1.5.2.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-106
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gospodarczy@siemianowice.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.siemianowice.sr.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.ms.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Wymiar Sprawiedliwości
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZP/02/04/20222.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-20479f02-d751-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00229627
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00087746/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Kompleksowe świadczenie usługi sprzątania, porządkowania terenu, odśnieżania terenu, wykonywanie bieżących napraw na rzecz Sądu Rejonowego w Siemianowicach Śląskich
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/02/04/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. świadczenie kompleksowej usługi sprzątania budynku oraz terenu przyległego do Sądu Rejonowego w Siemianowicach Śląskich przy ul. Chorzowskiej 14 w tym utrzymanie terenów zielonych poprzez koszenie trawników oraz w okresie wiosenno – letnim nasadzenie, nawożenie roślin doniczkowych w 4 donicach stojących przed budynkiem Sądu, przycinania krzewów posadzonych na terenie posesji. W przypadku zamarcia nasadzonych roślin doniczkowych ich wymiana na nowe sadzonki;
2. odśnieżanie terenu zewnętrznego chodnika przy ul. Chorzowskiej, przyległego do terenu Sądu.
3. odśnieżanie płaskiego dachu w okresie zimowym;
4. sprzątanie najmowanych pomieszczeń przy ul. Zgrzebnioka 43A;
5. wykonywanie drobnych, bieżących napraw. Całość prac odbywać się będzie przy użyciu narzędzi oraz środków technicznych i chemicznych wykonawcy w tym sadzonek do donic (niecierpki, pelargonie, begonie), uzupełnianie ziemi oraz środki do ich nawożenia. Materiały niezbędne do bieżących napraw zapewnia Zamawiający. Środki czystości należy uwzględnić na cały okres świadczenia usługi, odpowiednio do liczby zatrudnionych pracowników tj. 92. Szacunkowe zużycie wybranych środków czystości zawiera załącznik nr 4 do wzoru umowy.
Powierzchnia użytkowa starej części budynku przy ul. Chorzowskiej 14 wynosi 1 435,38 m²;
Powierzchnia użytkowa nowej części budynku przy ul. Chorzowskiej 14 wynosi 2 340,99 m²;
Powierzchnia użytkowa pomieszczeń przy ul. Zgrzebnioka 43Awynosi 103,73 m²;
Powierzchnia terenów zielonych wynosi 2 650,00 m²;
Powierzchnia donic do nasadzenia kwiatów ok. 1,5 m²;
Powierzchnia chodników, parkingów i dróg wynosi 4 200,00 m², w tym:
• powierzchnia chodników ok. 1200 m2 wraz z chodnikiem wzdłuż ogrodzenia od ul. Chorzowskiej;
• powierzchnia parkingów i drogi dojazdowej ok. 3000 m2;
Powierzchnia płaskiego dachu przewidziana do odśnieżania (zalegająca pokrywa śniegu nie może przekroczyć 30 cm) wynosi: 882,65 m2;
4.5.3.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90910000-9 - Usługi sprzątania
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 340816,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 340816,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 340816,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ERA Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: NOVIA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6272405145, 6272477191
7.3.3) Ulica: ul. Katowicka
7.3.4) Miejscowość: Chorzów
7.3.5) Kod pocztowy: 41-500
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 340816,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SIEMIANOWIC ŚLĄSKICH
- Świadczenie całodobowej, stałej, bezpośredniej, fizycznej ochrony osób i mienia,monitoring sygnałów alarmowych, interwencja samochodowej grupy interwencyjnej
- Modernizacja zabytkowej "Rybaczówki" w Parku Górnik - zaprojektuj i wybuduj.
- Sukcesywna dostawa i rozładunek płynów dializacyjnych i materiałów eksploatacyjnych do terapii nerkozastępczej do posiadanych przez Zamawiającego aparatów Prismaflex oraz Prismax.
- Budowa parkingów, ulic i chodników w Siemianowicach Śląskich - zaprojektuj i wybuduj
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Letnie utrzymanie terenów komunalnych w Gminie Jedlina-Zdrój
- USŁUGA SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POMIESZCZEŃ, CIĄGÓW KOMUNIKACYJNYCH ORAZ TERENÓW PRZYLEGŁYCH DO BUDYNKÓW SĄDU REJONOWEGO W OSTROŁĘCE
- Świadczenie usług pogotowia awaryjnego
- Utrzymanie czystości siedziby KOWR OT w Lublinie - znak: LUB.WO.260.2.2025
- Rozbudowa infrastruktury sportowej na terenie gminy Płużnica - budowa boiska ze sztuczną nawierzchnią i placu zabaw - II postępowanie
- "Przegląd i konserwacja wraz z obsługą awaryjną urządzeń i instalacji w budynkach przy ul. 3 Maja 16 w Augustowie"
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.