eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MiędzyzdrojeBudowa ścieżki spacerowej na wydmach od molo do zejścia A na plażę w Międzyzdrojach



Ogłoszenie z dnia 2023-05-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa ścieżki spacerowej na wydmach od molo do zejścia A na plażę w Międzyzdrojach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIĘDZYZDROJE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685591

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Ratuszowy 1

1.5.2.) Miejscowość: Międzyzdroje

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-500

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@miedzyzdroje.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.miedzyzdroje.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa ścieżki spacerowej na wydmach od molo do zejścia A na plażę w Międzyzdrojach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c2469327-9cb2-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00229733

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00060965

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.ZP.271.3.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 6423275,25 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Budowa ścieżki spacerowej na wydmach od molo do zejścia na plażę nr A w Międzyzdrojach W ramach przedmiotowej inwestycji projektuje się kładkę spacerową na wydmach wraz z zejściami na plażę na odcinku od mola do zejścia na plażę A w Międzyzdrojach, a infrastrukturę techniczną w postaci oświetlenia terenu, monitoringu i pustej kanalizacji składającej się z rur osłonowych na potrzeby budowy przyłączy do przyszłych lokali usługowych na plaży i lokali gastronomicznych, których lokalizację wskazano w MPZP.
Szerokość projektowanej kładki jest zgodna z zapisami zawartymi w MPZP i wynosi od 3 do 4 m. Przewiduje się budowę kładki spacerowej prowadzonej ponad płaszczyzną wydmy.
Wszystkie elementy kładki spacerowej wykonane będą z tworzywa sztucznego i posadowione na palach z tworzywa sztucznego wbijanych w grunt. Przewiduje się wciskanie pali metodą bezwibracyjną we wstępnie wywiercone otwory.
Zejścia na plażę zaprojektowano formie schodów w tej samej technologii co kładka spacerowa.
Pokład kładki spacerowej wykonany będzie z ryflowanej deski pomostowej imitującej drewno. Balustrady wykonane będą z desek gładkich z tego samego materiału kładka spacerowa. Całość ścieżki spacerowej będzie dostępna dla osób z niepełnosprawnościami. Przy wejściu na plaże D projektuje się rampę dla osób niepełnosprawnych w tej samej technologii co kładka spacerowa. W ciągu kładki projektuje się poszerzenia z miejscem na ławki o wym.: 1,5 x 5 m. Wszystkie elementy z tworzywa sztucznego projektuje się w kolorze szarym zbliżonym do RAL 7042. Projektowana kolorystyka jest spójna z wykonanymi wcześniej odcinkami kładki spacerowej.
Przy hotelu Vienna House Amber Baltic na długości około 60 m w miejscu istniejącej gabionowej opaski brzegowej zaprojektowano przebudowę tarasu hotelowego oraz posadowienie fragmentu kładki spacerowej na palach stalowych. Istniejące poszycie tarasu zostanie rozebrane. Pomiędzy istniejącymi palami stalowymi podtrzymującymi taras planuje się wykonanie dodatkowego rzędu pali o o150x12mm i długości wynoszącej 12,0 m. Pozostała część kładki, której przebieg pokrywa się z istniejącym gabionowym umocnieniem brzegu morskiego posadowiona zostanie na stalowych palach o o150x12mm i długości wynoszącej 12,0 m. W miejscu pali planuję się częściową rozbiórkę opaski – którą należy odtworzyć po wykonaniu pali. Aby nie spowodować pełnej rozbiórki gabionów – należy zastosować rurę osłonową o średnicy – 500-1000mm. Na stalowych palach planuje się wykonanie legarów i belek z kształtowników stalowych, na których zostanie wbudowane poszycie z tworzywa sztucznego - ryflowana deska pomostowa z tworzywa sztucznego w kolorze szarym zbliżonym do RAL 7042 o wym.: 4x17 cm.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi projekt budowlano – wykonawczy, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót i na tej podstawie należy wycenić ofertę.
Przedmiot zamówienia obejmuje także wszystkie inne czynności, wyraźnie niewyspecyfikowane w opisie przedmiotu zamówienia, które z przyczyn technicznych, technologicznych lub organizacyjnych, są lub staną się niezbędne do wykonania robót opisanych w dokumentacji technicznej i w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
Przedmiar robót jest tylko elementem pomocniczym służącym do wyceny przedmiotu zamówienia!!!!
2.3. Zwraca się uwagę, iż przy wynagrodzeniu ryczałtowym przedmiar robót nie jest podstawą do określenia zakresu robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia. Zawarte w przedmiarze pozycje mają być jedynie pomocą w kalkulacji kosztów inwestycji, wobec tego jest on jedynie dokumentem wspomagającym wycenę przedsięwzięcia.
2.4. W razie różnicy w treści dokumentów przyjmuje się, że Wykonawca uwzględnił w cenie oferty wszystkie posiadane informacje o przedmiocie zamówienia, a w razie sprzeczności pomiędzy dokumentami, co do zakresu zamówienia przyjmuje się, że Wykonawca uwzględnił w cenie oferty najszerszy możliwy zakres wynikający z jakiegokolwiek udostępnionego dokumentu, w tym odpowiedzi na pytania i zmian treści wskazanych wyżej dokumentów.
2.5. Materiały uzyskane z rozbiórki konstrukcji lub części robót, za wyjątkiem odpadów powstałych w trakcie wykonywania robót, stanowią własność Zamawiającego i Wykonawca winien przedsięwziąć wszelkie środki ostrożności niezbędne dla ich zachowania.
2.6. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”.
2.7. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, nie gorsze niż wymienione w opisie przedmiotu zamówienia. Ewentualne wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu ma jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne o tym samym poziomie technologicznym, wydajnościowym i funkcjonalnym zgodnie z założonym opisem przedmiotu zamówienia. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów budowlanych, systemów, urządzeń i wyposażania zawarte w SWZ oraz dokumentacji projektowej, zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z założeniami SWZ oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji SWZ oraz przedmiarze robót. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem.

2.8. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym za pomocą norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp.

2.9. Zamawiający zobowiązuje się do poddania ewentualnych sporów w relacjach z Wykonawcą o roszczenie cywilnoprawne w sprawach, w których zawarcie ugody jest dopuszczalne, mediacjom lub innemu polubownemu rozwiązaniu sporu przed Sądem Polubownym przy Prokuratorii Generalnej Rzeczypospolitej Polskiej, wybranym mediatorem albo osobą prowadzącą inne polubowne rozwiązanie sporu.

2.10. Wykonawca opracowuje szczegółowy harmonogram rzeczowo-finansowego realizacji robót przed podpisaniem umowy. W harmonogramie realizacji umowy Wykonawca przedstawia wartości, terminy i czas wykonywania poszczególnych elementów prac obejmujących roboty budowlane. Harmonogram akceptuje Zamawiający.
2.11. Po stronie Wykonawcy leży powiadomienie gestorów sieci np.: Telekomunikacji, Zakładu Energetycznego, Zakładu Gazowniczego, Firmy Teletechniczne o planowanej dacie rozpoczęcia inwestycji.
2.12. Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu kosztorysów ofertowych wraz z kalkulacją cen jednostkowych

4.5.3.) Główny kod CPV: 45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45246500-8 - Roboty budowlane w zakresie promenad

45246510-1 - Roboty budowlane w zakresie deptaków

45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7839128,56 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7839128,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7839128,56 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hanimat

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5881977506

7.3.3) Ulica: Nowa 3

7.3.4) Miejscowość: Rekowo Górne

7.3.5) Kod pocztowy: 84-123

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7839128,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Część III postępowania została unieważniona gdyż kwota zaproponowana przez Wykonawcę znacznie przewyższała kwotę jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie tego zadania

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.