eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dzierżoniów"Zagospodarowanie terenu przy zabytkowym pałacu w Kiełczynie" realizowanego w ramach zadania: "Rewitalizacja zabytkowego pałacu wraz z zagospodarowaniem terenu we wsi Kiełczyn"



Ogłoszenie z dnia 2023-05-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Zagospodarowanie terenu przy zabytkowym pałacu w Kiełczynie” realizowanego w ramach zadania:
„Rewitalizacja zabytkowego pałacu wraz z zagospodarowaniem terenu
we wsi Kiełczyn”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DZIERŻONIÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890717875

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: PIASTOWSKA 1

1.5.2.) Miejscowość: Dzierżoniów

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-200

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 748325695

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ug.dzierzoniow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug.dzierzoniow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ug-dzierzoniow.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zagospodarowanie terenu przy zabytkowym pałacu w Kiełczynie” realizowanego w ramach zadania:
„Rewitalizacja zabytkowego pałacu wraz z zagospodarowaniem terenu
we wsi Kiełczyn”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e95627b0-a259-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00230061

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00025619/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Rewitalizacja zabytkowego pałacu wraz z zagospodarowaniem terenu we wsi Kiełczyn

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Inwestycja współfinansowana jest z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020 w ramach poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00076533

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.271.3.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 218689,58 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem niniejszego postępowania jest kontynuacja robót budowlanych w zakresie zagospodarowania terenu wokół pałacu w Kiełczynie 13, polegających w szczególności na:
- wykonaniu miejsc postojowych wzdłuż drogi (piasek, pospółka, kostka granitowa – materiał powierzony przez Zamawiającego);
- wykonaniu uliczki wewnętrznej wzdłuż pałacu wraz z dojściami, chodniczkami, placem pod wiatą śmietnikową (piasek, pospółka – materiał powierzony przez Zamawiającego);
- wykonaniu odwodnienia ww. elementów (drenaż odwadniający, 3 wpusty uliczne) ok.75 m;
- nadbudowie istniejącej, odkopanej studni DN1200 zlokalizowanej za pałacem (z gotowych elementów kamiennych), nadbudowa ponad teren 0,5 m z zabezpieczeniem kratą z grubych prętów;
- dostawie i montażu obiektów małej architektury stylizowanych z uwagi na pałacowy charakter obiektu: m.in. przenośnych ławek parkowych, stojaka na rowery, koszy na śmieci na podstawie betonowej, tablicy kredowej - (zakup po akceptacji Konserwatora zabytków i Zamawiającego);
- wywóz i utylizacja urobku.

2) Planowana inwestycja zlokalizowana jest na działce ewidencyjnej nr 84/1, obręb 0002 Kiełczyn, Gmina Dzierżoniów, wpis do rejestru zabytków nr A/4244/767 z dnia 30 września 1960r.
3) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz warunki jego wykonania określają postanowienia SWZ oraz:
a) projekt budowlany wykonany przez firmę BEST PROJEKT Kordian Morawski, ul. Groszowicka 21A, 45 -517 Opole wraz z pozwoleniem na budowę nr 429/2016 z dnia 06.06.2016r.;
b) Program prac konserwatorskich z września 2015r.;
c) Decyzja nr 455/2016 z dnia 04.05.2016r. Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu Delegatura w Wałbrzychu zmieniona decyzją nr 521/2018 z 25.04.2018r. oraz decyzją nr 1305/2020 z dnia 18.10.2021r.;
d) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych w części dotyczącej przedmiotu zamówienia;
e) Projekt umowy – stanowiący załącznik nr 2 do SWZ;
f) Przedmiar robót stanowiący materiał pomocniczy do oszacowania ceny ofertowej Wykonawcy;
g) szkice i rysunki pomocnicze.
4) Wykonawca w ramach wynagrodzenia umownego zobowiązuje się do:
a) urządzenia terenu budowy, wykonania podłączeń wodociągowych i energetycznych dla potrzeb terenu budowy oraz ponoszenia kosztów ich zużycia,
b) oznakowania i zabezpieczenia terenu budowy, ze szczególnym uwzględnieniem zabezpieczenia wyremontowanej części pałacu oraz przed użytkownikami pobliskiego placu zabaw we wsi Kiełczyn;
c) uzyskania pozwolenia konserwatorskiego na prowadzenie badań archeologicznych przed przystąpieniem do robót w terenie.
d) w uzasadnionym przypadku Wykonawca ma obowiązek uzyskania decyzji zajęcia pasa drogowego i ponoszenia wszystkich związanych z tym opłat;
e) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia wykonanego elementu robót lub jego części bądź urządzeń w toku realizacji – naprawienia ich i doprowadzenia do stanu pierwotnego;
f) demontażu, napraw, montażu ogrodzeń posesji oraz innych uszkodzeń obiektów istniejących
i elementów zagospodarowania terenu, które miały miejsce w toku realizacji robót;
g) wycinki wszystkich drzew i krzewów kolidujących z planowanymi robotami oraz uzyskanie wymaganych w tym zakresie zgód i pozwoleń;
h) wykonania badań, prób, jak również wykonanie odkrywek w przypadku niezgłoszenia robót do odbioru ulegających zakryciu lub zanikających;
i) zapewnienie obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne obejmujące wytyczenie przedmiotu umowy, bieżącą i powykonawczą inwentaryzację geodezyjną (3 egzemplarze);
j) zabezpieczenia i wznowienia istniejącej osnowy geodezyjnej narażonej na zniszczenie lub uszkodzenie w trakcie realizacji zadania objętego niniejsza umową;
k) zabezpieczenia i wznowienia istniejących punktów granicznych narażonych na zniszczenie lub szkodzenie w trakcie realizacji zadania objętego niniejsza umową;
l) dokonania uzgodnień, zgłoszeń, oraz uzyskanie wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do użytku, w tym protokołów odbioru urządzeń wodociągowych, gazowych i pozostałych (o ile istnieją);
m) zapewnienie obsługi archeologicznej;
n) odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy;
o) Wykonawca przed przystąpieniem do robót opracuje plan BIOZ, o ile zaistnieje taka potrzeba;
p) ponoszenia opłat za czasowe zajęcia działek i pokrycie wszystkich kosztów, które wynikają
z czasowego ich zajęcia wraz z protokolarnym przekazaniem i odbiorem tych działek oraz doprowadzeniem ich do stanu pierwotnego w tym opłaty za zajęcie pasa drogi powiatowej;
q) regulacja wszelkich urządzeń obcych w pasie realizowanej drogi w przypadku ich wystąpienia, w uzgodnieniu z właścicielem/zarządcą urządzeń, protokolarnego ich przejęcia oraz zwrotnego przekazania;
r) naprawienia urządzeń infrastruktury technicznej uszkodzonych w trakcie prowadzenia prac, z tym, że koszt ich naprawy ponosi Wykonawca;
s) zapewnienie dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy;
t) utrzymywania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci;
u) Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt. 32 ustawy o odpadach ma obowiązek zagospodarowania powstałych podczas realizacji przedmiotu Umowy odpadów zgodnie z ustawą o odpadach. Wykonawca ma obowiązek uwzględnić koszt składowania, wywozu i utylizacji mas ziemnych i odpadów w cenie ryczałtowej,
v) uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i przekazaniu go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego;
w) opracowanie i przekazanie Zamawiającemu pełnej dokumentacji powykonawczej (operat kolaudacyjny - dwa egzemplarze), obejmujący w szczególności: dokumentację powykonawczą z naniesionymi zmianami, wynikami prób i badań, pomiarów, inwentaryzację powykonawczą, certyfikaty, aprobaty techniczne, atesty wymagane ustawą Prawo budowlane i ustawą o wyrobach budowlanych.
x) umożliwienie wstępu na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego
i pracownikom jednostek sprawujących funkcje kontrolne oraz przedstawicielom jednostek współfinansujących zadanie;
y) zamontowanie w miejscu wykonania robót tablicy informacyjnej wg wskazań Zamawiającego – tablicę informacyjną dostarczy Zamawiający,
z) opracowanie i przekazanie Zamawiającemu pełnej dokumentacji powykonawczej (operat kolaudacyjny - dwa egzemplarze), obejmujący w szczególności: dokumentację powykonawczą z naniesionymi zmianami, wynikami prób i badań, pomiarów, inwentaryzację powykonawczą, certyfikaty, aprobaty techniczne, atesty wymagane ustawą Prawo budowlane i ustawą o wyrobach budowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45212140-9 - Obiekty rekreacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.