Og³oszenie z dnia 2021-10-12
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00239645/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-20
- 2022/BZP 00003116/01 - Wynik z dnia 2022-01-04
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja fontanny miejskiej w Pu³tusku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Pu³tusk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130377907
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Rynek 41
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Pu³tusk
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-100
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzp@pultusk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.pultusk.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja fontanny miejskiej w Pu³tusku.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f23a34ae-2b33-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00230093
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-10-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00003537/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.13 Modernizacja fontanny miejskiej w Pu³tusku
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://bip.pultusk.pl/?c=3943.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: zzp@pultusk.pl
https://pultusk.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami, w szczególno¶ci sk³adanie ofert oraz o¶wiadczeñ odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej.
2. Pytania oraz korespondencjê nale¿y kierowaæ drog± mailow± na adres zzp@pultusk.pl (ze wskazaniem w tytule wiadomo¶ci numeru i/lub nazwy postêpowania). Wielko¶æ za³±czonego do pojedynczej wiadomo¶ci pliku nie mo¿e przekraczaæ 30MB. Pytania mog± byæ kierowane równie¿ przez Platformê Przetargow± Gminy o której mowa poni¿ej.
3. ¦rodkiem komunikacji elektronicznej, s³u¿±cym z³o¿eniu oferty przez Wykonawcê, jest jego prawid³owe z³o¿enie na Platformie dostêpnej pod adresem https://pultusk.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html w wierszu oznaczonym tytu³em oraz znakiem sprawy zgodnym z niniejszym postêpowaniem. Korzystanie z Platformy Przetargowej przez Wykonawcê jest bezp³atne.
4. Specyfikacja po³±czenia
Postêpowania zakupowe prowadzone s± przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy Przetargowej Gminy Pu³tusk: https://pultusk.logintrade.net/rejestracja/rejestracja.html Do po³±czenia u¿ywany jest szyfrowany protokó³ HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa siê przy pomocy protoko³u SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufno¶æ transmisji danych przesy³anych przez Internet. Wykonawca posiadaj±cy konto na Platformie Przetargowej Gminy Pu³tusk: ma dostêp do mo¿liwo¶ci z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty, a tak¿e funkcjonalno¶ci pozwalaj±cych na zadawanie pytañ do tre¶ci SWZ oraz komunikacjê z Zamawiaj±cym w pozosta³ych obszarach.
Wymagania techniczne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy u¿yciu Platformy Przetargowej Gminy Pu³tusk.
Dopuszczalne przegl±darki internetowe:
• Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11,
• Google Chrome 31
• Mozilla Firefox 26
• Opera 18
Pozosta³e wymagania techniczne:
• dostêp do sieci Internet
• zainstalowana wtyczka flash - flash player - dotyczy kupca
• obs³uga przez przegl±darkê protoko³u XMLHttpRequest - ajax
• w³±czona obs³uga JavaScript
• zalecana szybko¶æ ³±cza internetowego powy¿ej 500 KB/s
• zainstalowany Acrobat Reader
• zainstalowane ¶rodowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy
W przypadku aukcji z podpisem elektronicznym dopuszczalne s± przegl±darki internetowe:
• dla Windows Vista: Internet Explorer 8, Internet Explorer 9
• dla Windows 7: Internet Explorer 9, Internet Explorer 11
• dla Windows 8: Internet Explorer 11
• dla Windows 10: Internet Explorer 11
Wspierane s± rozwi±zania dostarczane przez firmy:
• Polskie Centrum Certyfikacji Elektronicznej Sigillum Polskiej Wytwórni Papierów Warto¶ciowych S.A.
• Centrum Obs³ugi Podpisu Elektronicznego Szafir Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A.
• Powszechne Centrum Certyfikacji Certum firmy Asseco Data Systems S.A.
• Kwalifikowane Centrum certyfikacji Kluczy CenCert firmy Safe Technologies S.A.
5. Dopuszczalne formaty przesy³anych danych
image/bmp, image/x-windows-bmp, application/msword, application/drafting, image/gif, application/x-compressed, application/x-gzip, multipart/x-gzip, image/jpeg, image/pjpeg, application/x-latex, application/pdf, image/pict, image/png, application/mspowerpoint, application/postscript, application/rtf, application/x-rtf, text/richtext, image/tiff, image/x-tiff, application/mswrite, application/excel, application/x-excel, application/vnd.ms-excel, application/x-msexcel, application/vnd.ms-excel, text/xml, application/x-zip-compressed, application/zip, application/vnd.ms-office, image/x-ms-bmp, video/x-msvideo, audio/x-ms-wma, application/vnd.oasis.opendocument.spreadsheet, application/acad, application/x-acad, application/autocad_dwg, image/x-dwg, application/dwg, application/x-dwg, application/x-autocad, image/vnd.dwg, drawing/dwg
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZZP.271.16.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja fontanny miejskiej w Pu³tusku.
Projekt obejmuje przebudowê istniej±cej maszynowni, technologii fontanny, o¶wietlenia fontanny
z przy³±czami (instalacji elektrycznej , wodoci±gowej, kanalizacyjnej ) rozbiórkê dysz, przebudowê p³yt granitowych przekrywaj±cych nieckê fontanny oraz nawierzchni wokó³ niecki. Przebudowê maszynowni podziemnej wraz z w³azem i kominkiem wentylacji mechanicznej oraz p³yt± denn±.
Szczegó³owy zakres robót obejmuje;
- przebudowê istniej±cej technologii fontanny,
- przebudowê istniej±cej p³yty i w³azu pompowni,
- przebudowê instalacji zewnêtrznych: elektrycznej, wodoci±gowej, kanalizacyjnej,
- przebudowê dysz i punktów o¶wietlenia fontanny,
- przebudowê p³yt granitowych stanowi±cych nawierzchniê fontanny,
- przebudowê p³yty i w³azu maszynowni oraz p³yty dennej,
- przebudowê kominka wywiewnego maszynowni, wentylacji i o¶wietlenia,
- 7 tablic edukacyjnych- dostarczonych i zamontowanych przez Zamawiaj±cego,
- budowê nowych dysz (z o¶wietleniem i agregatem),
- budowê nowych przy³±czy: elektrycznego, wodoci±gowego, kanalizacji sanitarnej i teletechnicznej,
- budowê systemu nag³o¶nienia wraz z konfiguracj± wybranych utworów muzycznych,
- budowê nowej technologii fontanny,
- przeszkolenie obs³ugi/ u¿ytkownika.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodoci±gów i ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji jako¶ci
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy okre¶la w powy¿szym zakresie nastêpuj±ce warunki:
a) Wykonawca spe³ni ten warunek udzia³u w postêpowaniu, je¿eli wyka¿e, ¿e:
w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³, co najmniej dwie roboty polegaj±ce na wykonaniu remontu, budowy, przebudowy lub modernizacji fontanny o warto¶ci co najmniej 200 000,00 z³ brutto ka¿da z wymienionych robót oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone.
Jako wykonanie roboty nale¿y rozumieæ doprowadzenie co najmniej do wystawienia Protoko³u odbioru koñcowego robót lub równowa¿nego dokumentu, potwierdzaj±cego nale¿yte wykonanie roboty budowlanej.
Przez zamówienia wykonane nale¿y rozumieæ:
- zamówienia rozpoczête i zakoñczone w ww. okresie;
- zamówienia zakoñczone w ww. okresie, których rozpoczêcie mog³o nast±piæ wcze¶niej ni¿ w ww. okresie;
b) Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ osobami do realizacji zamówienia posiadaj±cymi do¶wiadczenie/uprawnienia budowlane tj.:
Kierownik budowy - posiadaj±cy uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno – budowlanej* wraz z wa¿nym za¶wiadczeniem o przynale¿no¶ci do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego oraz minimum 3 letnie (przez up³ywem terminu sk³adania ofert) do¶wiadczenie zawodowe.
• Kierownik robót elektrycznych (min. – 1 osoba) – wymagania:
Osoba ta musi posiadaæ uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych* wraz z wa¿nym za¶wiadczeniem o przynale¿no¶ci do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego oraz minimum 3 letnie (przez up³ywem terminu sk³adania ofert) do¶wiadczenie zawodowe
• Kierownik robót sanitarnych (min. – 1 osoba) – wymagania:
Osoba ta musi posiadaæ uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych* wraz z wa¿nym za¶wiadczeniem o przynale¿no¶ci do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego oraz minimum 3 letnie (przez up³ywem terminu sk³adania ofert) do¶wiadczenie zawodowe.
(*Przez uprawnienia budowlane Zamawiaj±cy rozumie uprawnienia wydane zgodnie z ustaw± z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, lub odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane obywatelom pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrze¿eniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej.
Funkcjê kierownika budowy nale¿y rozumieæ zgodnie z definicjami zawartymi w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r Prawo budowlane )
3. Zamawiaj±cy, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia,
w odniesieniu do warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej dopuszcza ³±czne spe³nianie warunków przez Wykonawców
4. Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez Wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze Wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Potwierdzenie aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ w zakresie braku podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego - wzór stanowi Za³±cznik Nr 8 do SWZ.
W przypadku podmiotów wystêpuj±cych wspólnie dokument sk³ada ka¿dy Wykonawca. Dokument/-y nale¿y z³o¿yæ w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania odpowiednio Wykonawcy, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia i/lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Wykaz robót wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty, warto¶ci i miejsca wykonania oraz podmiotów na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, potwierdzaj±cy spe³nienie warunku w zakresie zdolno¶ci zawodowej – wzór stanowi Za³±cznik Nr 9 do SWZ).
Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami wykaz dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³.
Dokument nale¿y z³o¿yæ w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawcy
2. Dowody okre¶laj±ce, czy wykazane roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot,
na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Dokument/-y nale¿y z³o¿yæ w jednej z poni¿szych postaci:
- dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonane – w przypadku gdy dokument zosta³ sporz±dzony w postaci elektronicznej,
- cyfrowego odwzorowania tego dokumentu sporz±dzonego w postaci papierowej po¶wiadczonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym. Po¶wiadczenia zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, dokonuje odpowiednio wykonawca, wykonawca wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, podmiot udostêpniaj±cy zasoby, które ka¿dego z nich dotycz±. Po¶wiadczenia zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej mo¿e dokonaæ równie¿ notariusz.
3. Wykaz osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacj± na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych czynno¶ci oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami – wzór stanowi Za³±cznik Nr 10 do SWZ.
Dokument nale¿y z³o¿yæ w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawcy.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie ustanawia wymogu w tym zakresie.5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Formularz ofertowy - za³±cznik nr 3 do SWZ2. O¶wiadczenie Wykonawcy potwierdzaj±ce spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu okre¶lonych w SWZ - o¶wiadczenie zgodnie z Za³±cznikiem Nr 5 do SWZ.
3. Dotyczy Wykonawców wspólnie ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia:
O¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy)
,sk³adane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 z pó¼n. zm.) – wzór stanowi Za³±cznik Nr 7 do SWZ
4. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji
o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub inny w³a¶ciwy rejestr - potwierdzaj±cy, ¿e osoba dzia³aj±ca
w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania.
Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia w/w dokumentów, je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ, za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów w ofercie
5. Pe³nomocnictwo/a – o ile dotyczy - zgodnie z SWZ
6. Dokument (dowód) potwierdzaj±cy wniesienia wadium
7.W przypadku gdy Wykonawca polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada, wraz z ofert±, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów – wzór zobowi±zania stanowi Za³±cznik Nr 6 do SWZ .
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Przystêpuj±c do niniejszego postêpowania ka¿dy Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium, w wysoko¶ci: 5.000,00 z³ brutto2. Wykonawca mo¿e wnie¶æ wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 97 ust. 7 ustawy, tj.:
1) pieni±dzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
2) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020r. poz. 299),
3. Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
4. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na konto zamawiaj±cego 73 1020 1592 0000 2702 0276 3597 z dopiskiem „wadium ZZP.271.16.2021 ”.
5. W przypadku wadium wnoszonego w pieni±dzu, jako termin wniesienia wadium przyjêty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiaj±cego.
6. Wykonawca zobowi±zany jest zabezpieczyæ ofertê wadium na ca³y okres zwi±zania ofert±
7. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej. Beneficjentem wadium wnoszonego w innej formie ni¿ w pieni±dzu jest Gmina Pu³tusk.
8. Wadium wniesione w formie gwarancji/porêczenia powinno zawieraæ klauzulê o gwarantowaniu wyp³aty nale¿no¶ci w sposób nieodwo³alny, bezwarunkowy i na pierwsze pisemne ¿±danie Gminy Pu³tusk. Tak wnoszone wadium powinno zabezpieczaæ z³o¿on± ofertê na ca³y okres zwi±zania ofert±, poczynaj±c od dnia sk³adania ofert.
9. Zamawiaj±cy zwraca wadium na zasadach okre¶lonych w art. 98 ust. 1 – 5 ustawy Pzp .
10. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium zgodnie z art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Przewidziane w projekcie umowy stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SWZ7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-10-28 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://pultusk.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-28 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-11-26
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nowoczesna remiza Ochotniczej Stra¿y Po¿arnej w Kolsku
- "BUDOWA DROGI W UL. SIEWIERSKIEJ" - ETAP I
- Wykonanie robót w ramach realizacji zadania pn. Modernizacja pomieszczenia pod utworzenie informatycznego ¶rodowiska zapasowego COAR [lokalizacja Warszawa, ul. Powsiñska]
- Rozbudowa Szko³y Podstawowej oraz budowa pe³nowymiarowej sali gimnastycznej w msc. Sku³y (dokoñczenie rozbudowy)
- "Rozbudowa kanalizacji przy ul. Kopernika i ul. Reymonta"
- Adaptacja II piêtra budynku NU-MED na potrzeby Oddzia³u Onkologii Klinicznej funkcjonuj±cego obecnie w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Wojewódzkim im. Papie¿a Jana Paw³a II w Zamo¶ciu.
wiêcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodoci±gów i ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.