Ogłoszenie z dnia 2022-06-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00199271/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-08
- 2022/BZP 00255300/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi przygotowywania i dostarczania posiłków na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Nowym Aleksandrowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKOLNO - PRZEDSZKOLNY W NOWYM ALEKSANDROWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200379068
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Pogodna 107
1.5.2.) Miejscowość: Nowe Aleksandrowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-002
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 85 719 75 45
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zspna.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: spnowealeks.edupage.org
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi przygotowywania i dostarczania posiłków na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Nowym Aleksandrowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f7178852-e705-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00230228
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00042520/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 usługi przygotowanie i dotarczanie posiłków na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Nowym Aleksandrowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00199271/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSP.264.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi przygotowywania i dostarczania posiłków na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Nowym Aleksandrowie.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ.
3. Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie bezpieczeństwa żywności i żywienia, w tym w szczególności zgodnie z przepisami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2021 r. z późn. zm.) oraz rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 r. poz. 1154).
4. Dostawy posiłków będą realizowane do wydawalni posiłków w ramach budynków Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Nowym Aleksandrowie przy ul. Pogodnej 107, 16-002 Dobrzyniewo Duże.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:Zamawiający wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia, którego przedmiotem są usługi
przygotowywania i dostarczania posiłków na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Nowym
Aleksandrowie, znak postępowania: ZSP.264.1.2022. Postępowanie prowadzono w trybie art. 275 pkt
1 (trybie podstawowym bez negocjacji) w zw. z art. 359 pkt 2 ustawy PZP. Zamawiający wyznaczył
termin składania ofert na dzień 20.06.2022 r. godz. 12:00. Otwarcie ofert nastąpiło w dniu 20.06.2022
r. o godz. 12:30. We wskazanym terminie składania ofert złożono następujące oferty:
1. PRUSZYNKA Gastronomia
Piotr Pruszyński
Białystok 463 675,20 PLN
2. REWOLUCJA – usługi
cateringowe Elżbieta
Walicka
Łapy 397 479,20 PLN
Zamawiający, stosownie do treści art. 222 ust. 4 ustawy PZP, przed otwarciem ofert w dniu 20.06.2022
r. udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza
przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. kwotę 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy zł) brutto.
Oferta z najniższą ceną, tj. oferta nr 2 złożona przez REWOLUCJA usługi cateringowe Elżbieta Walicka,
w której wskazano cenę 397 479,20 zł brutto, przewyższa wskazaną powyżej kwotę, jaką Zamawiający
zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia o kwotę 197 479,20 zł brutto. Jednocześnie
Zamawiający nie może zwiększyć kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia do
wskazanej powyżej ceny ofertowej.
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z treścią art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j.
Dz.U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.): Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia,
jeżeli: 3) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą
zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może
zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 397479,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 397479,20 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- wynajęcie sali wykładowej oraz świadczenie usługi cateringowej realizowanej w takcie warsztatów w dwóch terminach, współfinansowanej ze środków Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności
- Sukcesywne świadczenie usług restauracyjnych (cateringowych), obejmujących przygotowanie, dostarczenie oraz podanie posiłków podczas szkolenia
- Usługi przygotowywania posiłków dla dzieci Publicznego Przedszkola Nr 2 w Ząbkach wraz z wynajmem pomieszczeń przeznaczonych na prowadzenie kuchni związanej z działalnością gastronomiczną
- przygotowanie i dostawa całodziennego wyżywienia dla wychowanków placówek opiekuńczo wychowawczych w Poznaniu
- Zapewnienie usługi gastronomicznej (obiad) w celu organizacji spotkania partnerów projektu CE-Spaces4All w Łańcucie w dniu 8 maja 2025r. dla max. 35 osób.
- USŁUGI CATERINGOWE POLEGAJĄCE NA PRZYGOTOWANIU I DOSTARCZENIU GORĄCYCH POSIŁKÓW DWUDANIOWYCH DLA KLIENTÓW DO CZTERECH PLACÓWEK OPS W OKRESIE OD 01.04.2025 R. DO 31.03.2026 R.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.