Ogłoszenie z dnia 2022-06-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00142073/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-29
- 2022/BZP 00284682/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa drogi gminnej nr 328959P Kostrzyn – Glinka Duchowna – Buszkówiec (kolejny etap)”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kostrzyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631259554
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dworcowa 5
1.5.2.) Miejscowość: Kostrzyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-025
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.7.) Numer telefonu: +48 61 8178 565
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kostrzyn.wlk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kostrzyn.wlkp.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania?ContractingEntityCity=kostrzyn1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa drogi gminnej nr 328959P Kostrzyn – Glinka Duchowna – Buszkówiec (kolejny etap)”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8dea8e2f-c7b5-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00230688
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00142073/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZI.271.1.5.2022.IZ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Część I zamówienia – Przebudowa drogi gminnej nr 328959P Kostrzyn – Glinka Duchowna – Buszkówiec, Kostrzyn ul. Słowackiego. Przedmiotem inwestycji jest przebudowa drogi gminnej nr 328959P na odcinku od km 0+000 do km 0+346,76, ul. Słowackiego w m. Kostrzyn. Początek projektowanej trasy znajduje się przed skrzyżowaniem z ulicą Mickiewicza w Kostrzynie. Długość dróg wynosi około 346,76 m. W ciągu ul. Słowackiego w Kostrzynie zlokalizowane są zakłady produkcyjne oraz Okręgowa Stacja Diagnostyczna, w związku z czym należy tak przygotować etapy wykonywania robót bądź wprowadzić odpowiednie objazdy, aby w każdym czasie zapewnić ciągłość dojazdu do posesji.W ramach przedmiotu zamówienia prowadzone będą następujące prace:
-Roboty przygotowawcze, usunięcie drzew i krzewów, zdjęcie humusu, wyburzenia i rozbiórki elementów dróg i ulic,
-Przebudowa kablowych linii energetycznych, podziemnych linii gazowych oraz podziemnych linii wodociągowych,
- Roboty ziemne,
- Podbudowy: z kruszywa łamanego, z gruntu lub kruszywa stabilizowanego cementem, betonu asfaltowego,
- Wykonanie oraz remont nawierzchni twardych ulepszonych z mieszanek mineralno-bitumicznych,
- Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej,
- Roboty wykończeniowe - umocnienie powierzchniowe skarp, rowów i ścieków,
- Oznakowanie poziome i pionowe,
- Krawężniki betonowe, betonowe obrzeża chodnikowe, montaż murów oporowych z elementów prefabrykowanych,
- Kanalizacja deszczowa- roboty ziemne, instalacje wodno-kanalizacyjne.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 11 do SWZ:
1) Dla części I zamówienia:
- projekt budowlano- wykonawczy,
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,
- projekt techniczny zamienny branża drogowa, odwodnienie wraz z planami orientacyjnymi, sytuacyjnymi, stałej organizacji ruchu i przekrojami oraz profilami kanalizacji deszczowej
- przedmiar robót/kosztorys ofertowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.5.) Wartość części: 1462343,20 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) Część II zamówienia – Przebudowa drogi gminnej nr 328959P Kostrzyn – Glinka Duchowna – Buszkówiec, Glinka Duchowna ul. Słowackiego. Przedmiotem inwestycji jest przebudowa odcinka drogi gminnej nr 328959P na odcinku od km 1+453 do km 1+-594 w m. Glinka Duchowna. Długość dróg wynosi około 141 m.W ramach przedmiotu zamówienia prowadzone będą następujące prace:
Roboty przygotowawcze, usunięcie drzew i krzewów, zdjęcie humusu, wyburzenia i rozbiórki,
Przebudowa podziemnych linii wodociągowych,
Roboty ziemne,
Podbudowy z kruszywa łamanego, z gruntu lub kruszywa stabilizowanego cementem, z betonu asfaltowego,
Wykonanie oraz remont nawierzchni twardych ulepszonych z mieszanek mineralno-bitumicznych,
Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej,
Roboty wykończeniowe, umocnienie powierzchniowe skarp, rowów i ścieków,
Oznakowanie poziome i pionowe,
Krawężniki betonowe, betonowe obrzeża chodnikowe, montaż murów oporowych z elementów prefabrykowanych,
Kanalizacja deszczowa - roboty ziemne, instalacje wodno-kanalizacyjne.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 11 do SWZ:
2) Dla części II zamówienia:
projekt budowlano -wykonawczy,
specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,
projekt techniczny zamienny branża drogowa, odwodnienie wraz z planami orientacyjnymi, sytuacyjnymi, stałej organizacji ruchu i przekrojami oraz profilami kanalizacji deszczowej
przedmiar robót/kosztorys ofertowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.5.) Wartość części: 236117,65 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1737720,79 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2164000,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1737720,79 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Robót Wielobranżowych Kubiaczyk Sp. Komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7891762719
7.3.3) Ulica: Kokoszki 25
7.3.4) Miejscowość: Nekla
7.3.5) Kod pocztowy: 62-330
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD ROBÓT WIELOBRANŻOWYCH KUBIACZYK SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD ROBÓT WIELOBRANŻOWYCH KUBIACZYK SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1737720,79 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 542397,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 675000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 542397,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PERFECTA Robert Gąsiorek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7771749969
7.3.3) Ulica: ul. Komornicka 20,
7.3.4) Miejscowość: Komorniki
7.3.5) Kod pocztowy: 62-052
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 542397,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i budowa zespołu boisk wraz z infrastrukturą przy Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii nr 8 w Warszawie
- Przebudowa drogi gminnej relacji Klichy - Burchaty - Burchaty Kolonia
- Przebudowa drogi gminnej nr 160051K Sokołowice Stara Wieś w miejscowości Sokołowice w km 0+000-0+398
- Rozbudowa, przebudowa i remont zabytkowej plebani z adaptacją na Centrum Integracji Międzypokoleniowej
- "Przebudowa drogi powiatowej 1911E polegaj aca na budowie chodnika w miejscowości Myszaki (etap I i etap III) - poprawa bezpieczeństwa komunikacyjnego"
- Budowa parkingu P&R przy drodze wojewódzkiej nr 430 w Luboniu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.