eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadzanówTermomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Radzanów



Ogłoszenie z dnia 2021-10-13

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Radzanów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Radzanów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378373

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Piłsudskiego 26

1.5.2.) Miejscowość: Radzanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 06-540

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.7.) Numer telefonu: 23 679 80 33-35

1.5.8.) Numer faksu: 23 679 80 33 wew. 31

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@radzanow.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: radzanow.com

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.radzanow.biuletyn.net

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Radzanów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3d33b426-2c05-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00231061

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001546/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Radzanów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020; Działanie 4.2. Efektywność Energetyczna, Typ projektów: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej nr PMA.04.02.00-IP.01-14-104/20.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00155404/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIN.271.5.2021.JR

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 530352,23 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część pierwsza zamówienia dotyczy budynku Gminnego Ośrodka Kultury (GOK) w Radzanowie ul. Mławska 4, 06-540 Radzanów i obejmuje:
a) Roboty sanitarne:
 Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania wraz z montażem nowego kotła gazowego kondensacyjnego, wymiana instalacji, izolacja przewodów, wymiana starych grzejników na nowe płytowe oraz montaż zaworów termostatycznych przy grzejnikach o działaniu proporcjonalno-całkującym PI z funkcjami adaptacyjną i optymalizującą, zastosowanie urządzeń komunikujących się w protokołach Modbus, Mbus, BACnet i zastosowanie automatyki obejmującej adaptację systemu do specyfiki obiektu w obszarze m.in. obniżenia nocnego oraz tygodniowego dopasowanego.
 Modernizacja instalacji ciepłej wody użytkowej poprzez wymianę źródła ciepła na dwufunkcyjny kocioł gazowy kondensacyjny, wymiana instalacji c.w.u.
b) Roboty budowlane:
 Ocieplenie stropodachu warstwą styropianu laminowanego papą o współczynniku przewodzenia ciepła λ = 0,040 W/mK.
 Demontaż luxferów i wstawienie okna zewnętrznego o współczynniku przenikania ciepła U=0,9 W/m2K.
 Wymiana okien zewnętrznych na nowe o współczynniku U = 0,9 W/m2K.
 Wymiana drzwi zewnętrznych na nowe o współczynniku przenikania ciepła U = 1,3 W/m2K.
c) Roboty elektryczne:
 Modernizacja instalacji oświetlenia: wymiana opraw oświetleniowych na nowe oprawy LED.
 Wymiana rozdzielnicy elektrycznej głównej wraz z opomiarowaniem.
 Montaż instalacji fotowoltaicznej na potrzeby własne budynku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331110-0 - Instalowanie kotłów

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

4.5.5.) Wartość części: 305519,34 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część druga zamówienia dotyczy budynku Ośrodka Zdrowia (OZ) w Radzanowie ul. Raciążska 33, 06-540 Radzanów i obejmuje:
a) Roboty sanitarne:
 Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania poprzez wymianę źródła ciepła na kocioł gazowy kondensacyjny, wymiana pionów i poziomów instalacji wraz z wykonaniem izolacji cieplnej, montaż zaworów podpionowych i odpowietrzających oraz montaż grzejników wraz z zaworami termostatycznymi.
 Modernizacja instalacji ciepłej wody użytkowej poprzez wymianę źródła ciepła na dwufunkcyjny kocioł gazowy kondensacyjny, wymiana instalacji c.w.u.
b) Roboty budowlane:
 Ocieplenie stropodachu warstwą styropianu laminowanego papą o współczynniku przewodzenia ciepła λ = 0,040 W/mK.
 Wymiana drzwi zewnętrznych na nowe o współczynniku przenikania ciepła U = 1,3 W/m2K.
c) Roboty elektryczne:
 Modernizacja instalacji oświetlenia: wymiana opraw oświetleniowych na nowe oprawy LED.
 Wymiana rozdzielnicy elektrycznej głównej wraz z opomiarowaniem.
 Montaż instalacji fotowoltaicznej na potrzeby własne budynku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331110-0 - Instalowanie kotłów

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

4.5.5.) Wartość części: 224832,89 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 427000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 440000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 427000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): M. R. Properties Sp. z o. o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. Comfort-Therm Łukasz Krawczyk, 2. Comfort-Therm Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5213760677

7.3.3) Ulica: Czerniakowska 145, lok. 1/B35

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-453

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 427000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 397000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 400000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 397000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): M. R. Properties Sp. z o. o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. Comfort-Therm Łukasz Krawczyk, 2. Comfort-Therm Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5213760677

7.3.3) Ulica: Czerniakowska 145, lok. 1/B35

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-453

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 397000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.