Og³oszenie z dnia 2023-05-24
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00332650/01 - Wynik z dnia 2023-07-31
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja dróg p³ytami drogowymi
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Dobra
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685496
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Szczeciñska 16A
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Dobra
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-003
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciñski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wydzial@dobraszczecinska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: bip.dobraszczecinska.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja dróg p³ytami drogowymi
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-2fe7aaba-fa2c-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00231375
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-05-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00052105/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.21 Modernizacja dróg p³ytami drogowymi
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://portal.smartpzp.pl/dobraszczecinska3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 2. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia z zastrze¿eniem art. 61 ust. 2 ustawy Pzp, komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci sk³adanie ofert oraz o¶wiadczeñ, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez Platformê zapewniaj±c± obs³ugê procesu udzielania zamówieñ publicznych za po¶rednictwem ¶rodków komunikacji elektronicznej, zwan± dalej „Platform±”. Korespondencja przekazana Zamawiaj±cemu w inny sposób (np. listownie, mailem) nie bêdzie brana pod uwagê.
3. Platforma jest dostêpna pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/dobraszczecinska.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Z uwagi na limit znaków wymaganie opisane s± w Rozdziale XIII SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Z uwagi na limit znaków obowi±zek opisany jest w Rozdziale II SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WKI.ZP.271.18.2023.AA
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Przedmiotem zamówienia jest: modernizacja dróg gminnych poprzez u³o¿enie betonowych p³yt ¿elbetowych, drogowych z betonu C25/30 o wymiarach 1,5 x 3,0 m i grubo¶ci 15 cm zbrojonych do³em i gór±, wraz z dostosowaniem sytuacyjno – wysoko¶ciowym zjazdów do posesji oraz zjazdów na dzia³ki o ³±cznej powierzchni min. 2500 m²
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust 1 pkt 7 ustawy Pzp. tj. udzielanie zamówieñ polegaj±cych na powtórzeniu podobnych robót budowlanych zgodnych z przedmiotem tego zamówienia do wysoko¶ci 100% warto¶ci zamówienia podstawowego: zwiêkszone zakresy rzeczowe wykonania robót zgodne z za³±cznikami nr 1a-3a TER (Tabele Elementów rozliczeniowych) oraz z przedmiarem robót stanowi±cym za³±cznik nr 9 do SWZ . Wysoko¶æ wynagrodzenia za realizacjê zamówieñ podobnych mo¿e zostaæ ustalona na identycznych zasadach, jak w odniesieniu do wynagrodzenia dotycz±cego zamówienia podstawowego (tj. w oparciu o stawki cenowe oferty wybranej w przetargu) lub na podstawie negocjacji z Wykonawc±.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Udzia³ w postêpowaniu mog± wzi±æ wykonawcy, którzy wyka¿±, ¿e:a) bêd± dysponowaæ minimum jedn± osob±, posiadaj±c uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robót budowlanych w specjalno¶ci - in¿ynierii drogowej bez ograniczeñ – kierownik budowy.
b) w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – wykona³ co najmniej 2 prace podobne polegaj±ce na budowie lub przebudowie drogi / placu z p³yt drogowych, betonowych lub betonu wylewanego na mokro o warto¶ci min. 350.000,00 z³ ka¿da.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania (za³±cznik nr 2 do SWZ) oraz o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu (za³±cznik nr 3 do SWZ).
2. Informacje zawarte w o¶wiadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowi± wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.
3. Do oferty nale¿y za³±czyæ równie¿ wype³nione za³±czniki od 1a-do 1i.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
2) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn od niego niezale¿nych nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty; za³±cznik nr 5 do SWZ.
3) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami – za³±cznik nr 6 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Dokumenty sk³adane wraz z ofert±:Ofertê nale¿y sporz±dziæ zgodnie z wzorem Formularza ofertowego stanowi±cym Za³±cznik nr 1 do SWZ. Ponadto do oferty nale¿y za³±czyæ:
• Za³±cznik nr 2 do SWZ – o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
• Za³±cznik nr 3 do SWZ – o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
• Za³±czniki 1a-1i do oferty - przedmiary robót
• Za³±cznik nr 4 do SWZ – Zobowi±zanie Innego Podmiotu do udostêpnienia niezbêdnych zasobów Wykonawcy ( dokument za³±czyæ tylko gdy Wykonawca polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotu udostêpniaj±cego zasoby;
• Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pe³nomocnictwa (je¿eli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty w postaci elektronicznej.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw do wykluczenia oraz spe³nienie warunków udzia³u w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±ce siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
5. Przed zawarciem umowy wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia bêd± mieli obowi±zek przedstawiæ zamawiaj±cemu kopiê umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców, zawieraj±c±, co najmniej:
1) zobowi±zanie do realizacji wspólnego przedsiêwziêcia gospodarczego obejmuj±cego swoim zakresem realizacjê przedmiotu zamówienia,
2) okre¶lenie zakresu dzia³ania poszczególnych stron umowy,
3) czas obowi±zywania umowy, który nie mo¿e byæ krótszy, ni¿ okres obejmuj±cy realizacjê zamówienia.
6. Zamawiaj±cy nie wyra¿a zgody na oddzielne p³atno¶ci dla poszczególnych partnerów konsorcjum. W zwi±zku z powy¿szym, partnerzy konsorcjum musz± ustaliæ takie zasady wzajemnego rozliczania siê za wykonane roboty, które bêd± uwzglêdnia³y fakt, ¿e Zamawiaj±cy dokona zap³aty nale¿nego wykonawcom wynagrodzenia tylko i wy³±cznie na podstawie faktur (-y) VAT wystawionej(-nych) przez jednego z partnerów (Lidera).
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia istotnych zmian postanowieñ umowy w przypadku:1) konieczno¶ci przed³u¿enia terminu wykonania przedmiotu umowy o czas opó¼nienia, je¿eli takie opó¼nienie jest lub bêdzie mia³o wp³yw na wykonanie przedmiotu umowy w przypadku:
a) zawieszenia robót przez organy nadzoru budowlanego z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy,
b) si³y wy¿szej, klêski ¿ywio³owej,
c) szczególnie niesprzyjaj±cych warunków atmosferycznych uniemo¿liwiaj±cych prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeñ, dokonywanie odbiorów,
d) jakiegokolwiek opó¼nienia, utrudnienia lub przeszkody spowodowane przez lub daj±cych siê przypisaæ Zamawiaj±cemu lub innemu wykonawcy zatrudnionemu przez Zamawiaj±cego na terenie budowy,
e) konieczno¶ci wykonania zamówienia dodatkowego, którego realizacja ma wp³yw na termin wykonania umowy;
2) Wyst±pienia zmian bêd±cych nastêpstwem okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci:
a) wstrzymania robót przez Zamawiaj±cego,
b) konieczno¶ci usuniêcia b³êdów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej;
3) Powstania okoliczno¶ci bêd±cych nastêpstwem dzia³ania organów administracji, w szczególno¶ci przekroczenia zakre¶lonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleñ, itp.,
4) Powstania konieczno¶ci zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych/technologicznych ni¿ wskazane w dokumentacji projektowej, w szczególno¶ci:
1a. w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwi±zañ grozi³oby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy,
1b. je¿eli rozwi±zania te bêd± mia³y znacz±cy wp³yw na obni¿enie kosztów eksploatacji, poprawy bezpieczeñstwa, które ze wzglêdu na postêp techniczno-technologiczny nie by³y znane w okresie opracowywania dokumentacji projektowej,
1c. konieczno¶ci zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych lub materia³owych ze wzglêdu na zmiany obowi±zuj±cego prawa,
1d. w konieczno¶ci zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych lub materia³owych z uwagi na czasow± lub ca³kowit± niedostêpno¶æ materia³ów lub technologii (np. zaprzestanie produkcji materia³u).
5) Ka¿da ze wskazanych w ww. lit. 1a – 1d zmian mo¿e byæ powi±zana ze zmian± wynagrodzenia na zasadach okre¶lonych przez Strony. W takim przypadku Wykonawca wykona wycenê robót budowlanych w formie kosztorysu sporz±dzonego metod± szczegó³ow±, przy zastosowaniu nastêpuj±cych no¶ników cenotwórczych:
2a. stawka roboczogodziny R - minimalna dla województwa zachodniopomorskiego wg publikacji Sekocenbud aktualnego na dzieñ sporz±dzania kosztorysu,
2b. koszty po¶rednie Kp (liczone od R+S) – minimalne wg publikacji Sekocenbud aktualnego na dzieñ sporz±dzania kosztorysu,
2c. zysk Z (liczone od R+S+Kp) – minimalny wg publikacji Sekocenbud aktualnego na dzieñ sporz±dzania kosztorysu,
2d. ceny jednostkowe sprzêtu i materia³ów (³±cznie z kosztami zakupu) bêd± przyjmowane wed³ug ¶rednich cen rynkowych zawartych w publikacji Sekocenbud aktualnego na dzieñ sporz±dzenia kosztorysu, a w przypadku ich braku ceny materia³ów i sprzêtu zostan± przyjête na podstawie ogólnie dostêpnych katalogów, w tym równie¿ cen dostawców na stronach internetowych, ofert handlowych, itp.,
2e. nak³ady rzeczowe – w oparciu o Katalogi Nak³adów Rzeczowych KNR.
6) Zmiany stawki podatku VAT powoduj±cej zwiêkszenie lub zmniejszenie kwoty wynagrodzenia Wykonawcy,
7) W przypadku innej okoliczno¶ci prawnej, ekonomicznej lub technicznej skutkuj±cej niemo¿liwo¶ci± wykonania lub nienale¿ytym wykonaniem umowy zgodnie z SWZ,
8) Zmiany osób przewidzianych do realizacji zamówienia, pod warunkiem spe³niania przez nowe osoby warunków okre¶lonych w SWZ.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-06-12 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://portal.smartpzp.pl/dobraszczecinska
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-06-12 12:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w ust. 4 pkt 2) Wykonawca sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci. Dokument, o którym mowa powy¿ej powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert.INNE PRZETARGI DOBRA
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Urzêdu Gminy Dobra
- Modernizacja placówek o¶wiatowych na terenie Gminy Dobra: dostosowanie oddzia³ów przedszkolnych.
- "¦wiadczenie us³ug zwi±zanych z organizacj± i prowadzeniem zajêæ wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za ¿yciem" w roku 2025".
- Dostawa sprzêtu zwi±zana z realizacj± projektu w ramach grantu "Cyberbezpieczny Samorz±d - Cyberbezpieczna Gmina Dobra"
wiêcej: przetargi DOBRA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i budowa budynku gospodarczego do przechowania maszyn rolniczych oraz placu manewrowego do nauki jazdy wraz z kontenerem biurowym
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu, przewidzianego do realizacji w Jaworzynie ¦l±skiej
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego (30 lokali mieszkalnych) wraz z infrastruktur± techniczn± przewidzian± do realizacji przy ul. Kazimierza Wielkiego w ¯arowie, powiat ¦widnicki.
- Modernizacja budynku Zespo³u Szkó³ Politechnicznych w G³ogowie, w zakresie remontu dachu, w ramach programu Rz±dowego Programu Odbudowy Zabytków, Edycja 2RPOZ/2023/6425/PolskiLad
- Przebudowa czê¶ci budynków pogimnazjalnych wraz z terenem przyleg³ym w celu stworzenia oferty dla seniorów.
- Remont i adaptacja sal dydaktycznych szko³y i sanitariatów na potrzeby utworzenia i funkcjonowania Bran¿owego Centrum Umiejêtno¶ci w dziedzinie poligrafii, introligatorstwa i opakowañ w Opolu
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.