eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¯ukowoZaprojektowanie i wykonanie nawierzchni bitumicznej na drogach w Baninie, Nowym Tuchomiu, Glinczu, Otominie



Og³oszenie z dnia 2021-10-13


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Zaprojektowanie i wykonanie nawierzchni bitumicznej na drogach w Baninie, Nowym Tuchomiu, Glinczu, Otominie

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina ¯ukowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675095

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Gdañska 52

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¯ukowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-330

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdañski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 58 6858318

1.5.8.) Numer faksu: +48 58 6858330

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugzukowo@zukowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.zukowo.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zaprojektowanie i wykonanie nawierzchni bitumicznej na drogach w Baninie, Nowym Tuchomiu, Glinczu, Otominie

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-0dcb66db-2b4e-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00231542

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-10-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00003662/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.4 Modernizacja dróg gminnych (nawierzchnie bitumiczne)

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_zukowo

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_zukowo

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej zosta³y opisane w Rozdzia³ach XIII - XIV SWZ.
2. Zamawiaj±cy wymaga podpisania oferty, o¶wiadczeñ oraz dokumentów kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zamawiaj±cy, tj. Gmina ¯ukowo z siedzib± w ¯ukowie ul. Gdañska 52, 83-330 ¯ukowo, zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuje, ¿e:
• administratorem danych osobowych wykonawcy oraz osób fizycznych, od których dane osobowe bezpo¶rednio lub po¶rednio wykonawca pozyska³ w celu ubiegania siê o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postêpowaniu jest Burmistrz Gminy ¯ukowo z siedzib± w ¯ukowie ul. Gdañska 52, 83-330 ¯ukowo;
• w sprawach zwi±zanych z przetwarzaniem danych osobowych mo¿na kontaktowaæ siê z inspektorem ochrony danych, kontakt: iod@zukowo.pl;
• dane osobowe przetwarzane bêd± w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr ZP.271.26.2021 pn. Zaprojektowanie i wykonanie nawierzchni bitumicznej na drogach w Baninie, Nowym Tuchomiu, Glinczu, Otominie;
• dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zwi±zku z ustaw± z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo Zamówieñ Publicznych, zwan± dalej ustaw± PZP;
• odbiorcami danych osobowych bêd± podmioty realizuj±ce zadania na podstawie przepisów prawa. Odbiorc± danych zawartych w dokumentach zwi±zanych z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego lub umow± w sprawie zamówienia publicznego mog± byæ podmioty z którymi Gmina ¯ukowo zawar³a umowy na korzystanie z udostêpnionych przez nie systemów informatycznych w zakresie przekazywania lub archiwizacji danych oraz prowadzenia postêpowania o udzielenie. Dane osoby zak³adaj±cej konto na stronie platformazakupowa.pl bêd± przetwarzane przez operatora platformy, czyli firmê Open Nexus Sp. z o.o. Pozosta³e informacje dotycz±ce gromadzenia, przetwarzania i wykorzystania danych osobowych znajduj± siê na stronie
https://platformazakupowa.pl/strona/2-polityka-prywatnosci;
• dane osobowe bêd± przechowywane przez czas trwania niniejszego postêpowania, a nastêpnie przez okres przechowywania dokumentacji postêpowania lub umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z przepisami o archiwizacji, tj. ustaw± z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach;
• obowi±zek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy PZP;
• osoby, których dane osobowe dotycz±, maj± prawo do:
− dostêpu do danych osobowych;
− sprostowania danych osobowych *;
− ¿±dania ograniczenia przetwarzania danych osobowych**;
− wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie danych osobowych przez administratora; organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Prezes Urzêdu Ochrony danych Osobowych (adres: Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

Wyja¶nienia:
* skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
** prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Osobom, których dane osobowe dotycz±, nie przys³uguje prawo do:
− usuniêcia danych osobowych;
− przenoszenia danych osobowych,
− sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.26.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie nawierzchni bitumicznej na drogach w Baninie, Nowym Tuchomiu, Glinczu, Otominie.
2. Zamówienie obejmuje nastêpuj±ce zadania:
Zadanie 1 – Zaprojektowanie i wykonanie nawierzchni bitumicznej na ul. Tuchomskiej w Baninie (dz. 24, 1/18 – obrêb Banino) i Nowym Tuchomiu (dz. 128/1 – obrêb Miszewko);
Zadanie 2 – Zaprojektowanie i wykonanie nawierzchni bitumicznej na ul. Wierzbowej w Glinczu (dz. 184, 178/6, 176/10 – obrêb Glincz);
Zadanie 3 – Zaprojektowanie i wykonanie nawierzchni bitumicznej na ul. Dêbowej w Glinczu (dz. 101, 81/24, 81/26, 85, 81/28 – obrêb Glincz) i ul. Na Dêbniak w Otominie (dz. 61/17, 30, 27, 98 – obrêb Otomino).
3. Na przedmiot zamówienia sk³ada siê nastêpuj±cy zakres:
1) Zadanie 1 – Zaprojektowanie i wykonanie nawierzchni bitumicznej na ul. Tuchomskiej w Baninie (dz. 24, 1/18 – obrêb Banino) i Nowym Tuchomiu (dz. 128/1 – obrêb Miszewko):
a) Zaprojektowanie jezdni bitumicznej o szeroko¶ci 5,00 m i d³ugo¶ci ok. 270,00 mb wraz z jednym progiem zwalniaj±cym oraz szykan± z kostki betonowej oraz obustronnymi poboczami o szeroko¶ci ok. 0,5 m i gr. 10 cm. Wykonawca zobowi±zany jest uzyskaæ za¶wiadczenie o
przyjêciu zamiaru wykonania robót budowlanych. Pozosta³e ustalenia zawarte s± w Programie Funkcjonalno – U¿ytkowym.
b) Uzyskanie wszystkich uzgodnieñ od gestorów sieci, urz±dzeñ.
c) Przed³o¿enie dokumentacji do uzgodnienia i akceptacji Zamawiaj±cemu.
d) Opracowanie informacji dot. bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia
e) Sporz±dzenie projektu tymczasowej oraz sta³ej organizacji ruchu wraz z kompletem wymaganych uzgodnieñ oraz uzyskanie zatwierdzenia tych organizacji ruchu.
f) Uzyskanie z w³a¶ciwego organu za¶wiadczenia o przyjêciu zamiaru wykonania robót budowlanych.
g) Wykonanie nawierzchni bitumicznej wraz z pracami towarzysz±cymi.
h) Wykonane dokumentacji powykonawczej zawieraj±cej: mapê pomiaru powykonawczego zg³oszon± do zarejestrowania w Starostwie Powiatowym w Kartuzach, ¶wiadectwa, atesty i dokumenty potwierdzaj±ce dopuszczenie materia³ów do wbudowania, o¶wiadczenie kierownika budowy na temat prawid³owo¶ci wykonania prac budowlanych i uporz±dkowania terenów
przyleg³ych.
i) Obs³uga geodezyjna, w tym opracowanie mapy pomiaru powykonawczego, obs³uga podczas realizacji umowy.
j) Organizacja terenu budowy, uporz±dkowanie terenu budowy i terenów przyleg³ych po wykonanych robotach.
2) Zadanie 2 – Zaprojektowanie i wykonanie nawierzchni bitumicznej na ul. Wierzbowej w Glinczu (dz. 184, 178/6, 176/10 – obrêb Glincz):
a) Zaprojektowanie jezdni bitumicznej o szeroko¶ci 5,0 m i d³ugo¶ci ok. 390,00 mb wraz z obustronnymi poboczami o szeroko¶ci ok. 0,5 m i gr. 10 cm oraz jednym progiem zwalniaj±cym z kostki betonowej. Wykonawca zobowi±zany jest uzyskaæ za¶wiadczenie o przyjêciu zamiaru wykonania robót budowlanych. Pozosta³e ustalenia zawarte s± w Programie Funkcjonalno – U¿ytkowym.
b) Uzyskanie wszystkich uzgodnieñ od gestorów sieci, urz±dzeñ.
c) Przed³o¿enie dokumentacji do uzgodnienia i akceptacji Zamawiaj±cemu.
d) Opracowanie informacji dot. bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia.
e) Sporz±dzenie projektu tymczasowej oraz sta³ej organizacji ruchu wraz z kompletem wymaganych uzgodnieñ oraz uzyskanie zatwierdzenia tych organizacji ruchu.
f) Uzyskanie z w³a¶ciwego organu za¶wiadczenia o przyjêciu zamiaru wykonania robót budowlanych.
g) Wykonanie nawierzchni bitumicznej wraz z pracami towarzysz±cymi.
h) Wykonane dokumentacji powykonawczej zawieraj±cej: mapê pomiaru powykonawczego zg³oszon± do zarejestrowania w Starostwie Powiatowym w Kartuzach, ¶wiadectwa, atesty i dokumenty potwierdzaj±ce dopuszczenie materia³ów do wbudowania, o¶wiadczenie kierownika budowy na temat prawid³owo¶ci wykonania prac budowlanych i uporz±dkowania terenów
przyleg³ych.
i) Obs³uga geodezyjna, w tym opracowanie mapy pomiaru powykonawczego, obs³uga podczas realizacji umowy.
j) Organizacja terenu budowy, uporz±dkowanie terenu budowy i terenów przyleg³ych po wykonanych robotach.
2) Zadanie 3 – Zaprojektowanie i wykonanie nawierzchni bitumicznej na ul. Dêbowej w Glinczu (dz. 101, 81/24, 81/26, 85, 81/28 – obrêb Glincz) i ul. Na Dêbniak w Otominie (dz. 61/17, 30, 27, 98 – obrêb Otomino):
a) Zaprojektowanie jezdni bitumicznej o szeroko¶ci 5,00 m i d³ugo¶ci ³±cznej ok. 380,00 mb (ok. 60 mb w Otominie oraz ok. 320 mb w Glinczu) wraz z obustronnymi poboczami o szeroko¶ci ok. 0,5 m i gr. 10 cm na. Wykonawca zobowi±zany jest uzyskaæ za¶wiadczenie o przyjêciu zamiaru wykonania robót budowlanych. Pozosta³e ustalenia zawarte s± w Programie Funkcjonalno –
U¿ytkowym.
b) Uzyskanie wszystkich uzgodnieñ od gestorów sieci, urz±dzeñ.
c) Przed³o¿enie dokumentacji do uzgodnienia i akceptacji Zamawiaj±cemu.
d) Opracowanie informacji dot. bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia.
e) Sporz±dzenie projektu tymczasowej oraz sta³ej organizacji ruchu wraz z kompletem wymaganych uzgodnieñ oraz uzyskanie zatwierdzenia tych organizacji ruchu.
f) Uzyskanie z w³a¶ciwego organu za¶wiadczenia o przyjêciu zamiaru wykonania robót budowlanych.
g) Wykonanie nawierzchni bitumicznej wraz z pracami towarzysz±cymi.
h) Wykonane dokumentacji powykonawczej zawieraj±cej: mapê pomiaru powykonawczego zg³oszon± do zarejestrowania w Starostwie Powiatowym w Kartuzach, ¶wiadectwa, atesty i dokumenty potwierdzaj±ce dopuszczenie materia³ów do wbudowania, o¶wiadczenie kierownika budowy na temat prawid³owo¶ci wykonania prac budowlanych i uporz±dkowania terenów
przyleg³ych.
i) Obs³uga geodezyjna, w tym opracowanie mapy pomiaru powykonawczego, obs³uga podczas realizacji umowy.
j) Organizacja terenu budowy, uporz±dkowanie terenu budowy i terenów przyleg³ych po wykonanych robotach.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania

71354000-4 - Us³ugi sporz±dzania map

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi
kryteriami:
1) Cena;
2) Okres rêkojmi.
2. Opis szczegó³owy kryteriów:
Pod pojêciem "Cena" nale¿y rozumieæ ca³kowity koszt wykonania przedmiotu zamówienia objêtego niniejszym zamówieniem. Zamawiaj±cy bêdzie bra³ pod uwagê cenê ofertow± brutto zamówienia podan± na formularzu ofertowym (OFERTA). Maksymalna ilo¶æ punktów jak± mo¿e uzyskaæ oferta w
kryterium "Cena" wynosi 60,00 pkt.
W kryterium "Okres rêkojmi" bêdzie oceniana d³ugo¶æ okresu rêkojmi udzielonej przez wykonawcê.
Minimalny okres rêkojmi wymagany przez zamawiaj±cego – 24 miesi±ce. Wykonawca podaje d³ugo¶æ okresu rêkojmi (w miesi±cach) w ofercie. Je¿eli okres rêkojmi bêdzie d³u¿szy ni¿ 60 miesiêcy, zamawiaj±cy przyjmie do obliczeñ okres max wynosz±cy 60 miesiêcy. Maksymalna ilo¶æ punktów jak± mo¿e uzyskaæ oferta w kryterium "Okres rêkojmi" wynosi 40 pkt.
3. Pozosta³e informacje dot. sposobu oceny ofert zosta³y opisane w Rozdziale XX SWZ.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rêkojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.
Wykonawca spe³ni warunek w tym zakresie, je¿eli wyka¿e, ¿e:
1) dysponuje osobami o kwalifikacjach zawodowych:
kierownik budowy – co najmniej jedna osoba posiadaj±ca uprawnienia do pe³nienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie dróg lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów.
Uprawnienia do pe³nienia samodzielnych funkcji w budownictwie, o których mowa powy¿ej powinny byæ zgodne z ustaw± z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity - Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 z pó¼n. zm.) oraz aktami wykonawczymi do ww. ustawy. Dopuszcza siê wa¿ne i odpowiadaj±ce im kwalifikacje, nadane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów.
W zakresie uprawnieñ budowlanych zamawiaj±cy dopuszcza kwalifikacje zawodowe nabyte w innych ni¿ Rzeczpospolita Polska pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz pañstwach cz³onkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnych Handlu (EFTA) – stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym – na zasadach okre¶lonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity - Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 z pó¼n. zm.) – z uwzglêdnieniem postanowieñ ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (tekst jednolity - Dz. U. z 2020 r., poz. 220 z pó¼n. zm.).
2) posiada do¶wiadczenie polegaj±ce na wykonaniu (zakoñczeniu) nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, nawierzchni bitumicznej o ³±cznej powierzchni 3.000 m kw. w maksymalnie czterech zamówieniach obejmuj±cych budowê / przebudowê / remont drogi / dróg.
2. W niniejszym postêpowaniu:
1) pod pojêciem „droga” nale¿y rozumieæ ulice, drogi, parkingi, place manewrowe, ¶cie¿ki rowerowe, drogi rowerowe, ci±gi pieszo – jezdne, skrzy¿owania ulic/dróg, ronda;
2) pojêcia „budowa”, „przebudowa”, „remont” nale¿y rozumieæ zgodnie z definicjami podanymi w art. 4 pkt 17, 18, 19 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (tekst jednolity – Dz. U. z 2021 r., poz. 1376 z pó¼n. zm.).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, sporz±dzone nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
2) O¶wiadczenie wykonawcy (Za³±cznik nr 9 do SWZ) o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego, o których mowa w art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) Wykaz robót budowlanych (Za³±cznik nr 5 do SWZ) potwierdzaj±cy spe³nienie warunku w zakresie do¶wiadczenia. W wykazie nale¿y wskazaæ roboty budowlane wykonane nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich piêciu lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie. Do wykazu nale¿y do³±czyæ dowody okre¶laj±ce czy roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie. Dowodami s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane. Je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
2) Wykaz osób (Za³±cznik nr 6 do SWZ), skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, zakresem wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie dysponowania tymi osobami.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Nie dotyczy

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Na ofertê sk³adaj± siê:
1) wype³niony formularz ofertowy (OFERTA) sporz±dzony z wykorzystaniem wzoru
stanowi±cego Za³±cznik nr 3 do SWZ;
2) dokumenty / informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa (o ile dotyczy);
3) o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania oraz o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu – Za³±cznik nr 4 (4.1 , 4.2) do SWZ;
4) pe³nomocnictwo (o ile dotyczy);
5) zobowi±zania podmiotów udostêpniaj±cych zasoby (o ile dotyczy);
6) o¶wiadczenie dot. realizacji zamówienia przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê udzielenie zamówienia (o ile dotyczy);
7) wadium (je¿eli jest wnoszone w formie niepieniê¿nej).
2. Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury.
Dokument, o którym mowa powy¿ej, powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem.
3. Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce
zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w pkt 2, zastêpuje siê je odpowiednio w ca³o¶ci lub czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio:
1) o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji,
2) o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy.
Dokument, o którym mowa powy¿ej, powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium w wysoko¶ci 10.000,00 PLN (s³ownie: dziesiêæ tysiêcy z³otych 00/100).
2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.
4. Wadium w formie pieni±dza nale¿y wp³aciæ przelewem na konto nr 27 8345 1029 0202 9045 2000 0003 w Banku Spó³dzielczym w Tczewie O/¯ukowo. Przy wnoszeniu wadium nale¿y powo³aæ siê na oznaczenie „Nawierzchnie bitumiczne – Banino, Nowy Tuchom, Glincz, Otomino. ZP.271.26.2021”.
5. Skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu nastêpuje z chwil± uznania ¶rodków pieniê¿nych na rachunku bankowym zamawiaj±cego, o którym mowa w ust. 4, przed up³ywem terminu sk³adania ofert (tj. przed up³ywem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin sk³adania ofert).
6. Wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji musi byæ z³o¿one jako orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej i spe³niaæ co najmniej poni¿sze wymagania:
1) musi obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez wykonawcê okre¶lone w ustawie PZP,
2) z jej tre¶ci powinno jednoznacznie wynikaæ zobowi±zanie gwaranta do zap³aty ca³ej kwoty wadium,
3) powinno byæ nieodwo³alne i bezwarunkowe oraz p³atne na pierwsze ¿±danie,
4) termin obowi±zywania porêczenia lub gwarancji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert± (z zastrze¿eniem, i¿ pierwszym dniem zwi±zania ofert± jest dzieñ sk³adania ofert),
5) w tre¶ci porêczenia lub gwarancji powinna znale¼æ siê nazwa oraz numer przedmiotowego postêpowania,
6) beneficjentem porêczenia lub gwarancji jest Gmina ¯ukowo.
7. Pozosta³e informacje dot. wadium zawarte s± w Rozdziale XVI SWZ.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo powinno byæ za³±czone do oferty.
2. Dokument potwierdzaj±cy ustanowienie pe³nomocnictwa powinien zawieraæ wskazanie:
1) postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy,
2) wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia,
3) ustanowionego pe³nomocnika oraz zakres jego umocowania.
Pe³nomocnictwo musi byæ podpisane przez osoby upowa¿nione do sk³adania o¶wiadczeñ woli w imieniu poszczególnych wykonawców.
3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1) ¿aden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu w okoliczno¶ciach o których mowa w Rozdziale IX SWZ,
2) warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone w Rozdziale VIII SWZ winien spe³niaæ co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane / us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy. Formularz o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 8 do SWZ.
5. O¶wiadczenie i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
6. O¶wiadczenie i dokumenty potwierdzaj±ce spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu sk³adaj± wykonawcy w takim zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zawiera Za³±cznik nr 2 do SWZ - projekt umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-11-03 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_zukowo

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-03 09:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-12-02

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Zamawiaj±cy wymaga wykonania zamówienia w terminie do 180 dni licz±c od daty zawarcia umowy.
2. Wykonawca zg³asza zamawiaj±cemu na pi¶mie gotowo¶æ ka¿dego zadania do odbioru koñcowego.
3. Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów .pdf, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .jpg, (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf.
4. W celu ewentualnej kompresji danych zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeñ .zip lub .7Z.
5. W¶ród rozszerzeñ powszechnych a niewystêpuj±cych w Rozporz±dzeniu KRI wystêpuj± .rar, .gif, .bmp, .numbers, .pages. Dokumenty z³o¿one w takich formatach zostan± uznane za z³o¿one nieskutecznie.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.