Ogłoszenie z dnia 2022-06-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00017044/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie strategicznej mapy akustycznej miasta Dąbrowy Górniczej w ramach zadania pn.: Wykonanie mapy akustycznej dla Dąbrowy Górniczej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dąbrowa Górnicza
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255312
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Graniczna 21
1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ekologia@dg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.dabrowa-gornicza.pl/5823
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://dg.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie strategicznej mapy akustycznej miasta Dąbrowy Górniczej w ramach zadania pn.: Wykonanie mapy akustycznej dla Dąbrowy Górniczej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ebbe6a23-73a7-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00231683
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000965/35/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Opracowanie strategicznej mapy akustycznej miasta Dąbrowy Górniczej w ramach zadania pn.: Wykonanie mapy akustycznej dla Dąbrowy Górniczej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00017044/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.WOŚ.271.4.58.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 388400 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie cyfrowej platformy zarządzania hałasem na obszarze miasta Dąbrowa Górnicza wraz kompleksowym systemem do jej zarządzania i aktualizacji oraz udostępniania na stronach internetowych Urzędu Miasta Dąbrowy Górniczej. Cyfrowa platforma zarządzania hałasem będzie się składała z elektronicznej mapy akustycznej oraz ciągłego całodobowego monitoringu hałasu. Pod pojęciem „mapy akustycznej” należy rozumieć opis stanu akustycznego obszaru gminy Dąbrowa Górnicza wraz z jej graficznym przedstawieniem w postaci map (mapa akustyczna). Wykonawca zrealizuje mapę akustyczną bazującą na systemie klasy GIS oraz oprogramowaniu do tworzenia map hałasu. Powstały w ten sposób przedmiot zamówienia powinien pozwalać na tworzenie nowych map, na aktualizację baz danych, szybki i łatwy dostęp do wszystkich zebranych danych oraz publikowanie informacji o stanie klimatu środowiska akustycznego na stronie internetowej Urzędu
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SWZ, w oparciu o który należy wykonać przedmiot zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90742100-1 - Usługi w zakresie kontroli hałasu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
90742300-3 - Usługi monitoringu nadmiernego hałasu
90742400-4 - Usługi doradcze w zakresie nadmiernego hałasu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 553500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 553500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 553500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTERNOISE MAREK JUCEWICZ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 221944626
7.3.3) Ulica: ul. Witkiewicza 1A
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-319
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
wykonanie pomiarów hałasu
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 553500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-05-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
INNE PRZETARGI Z DĄBROWY GÓRNICZEJ
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Żłobka Miejskiego w Dąbrowie Górniczej
- "Świadczenie w miejscu zamieszkania usług opiekuńczych dla osób wymagających pomocy w Gminie Dąbrowa Górnicza"
- Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej budynku przy Al. J. Piłsudskiego 18, przy ul. 3-go Maja 12 oraz ul. 3-go Maja 27 , przy ul. H. Kołłątaja 21, 21A, 21B, 21C w Dąbrowie Górniczej
- "Dostawa masek, bolusów, znaczników do radioterapii dla Zakładu Radioterapii"
- "Remonty pustostanów lokali mieszkalnych administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Dąbrowie Górniczej" w ramach zadania "Modernizacja pustostanów"
- Wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych stanowiących własność Gminy Dąbrowa Górnicza.
więcej: przetargi w Dąbrowie Górniczej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie i administrowanie elektronicznym systemem dystrybucji i zarządzania bonami rozwojowymi
- Wsparcie techniczne, aktualizacje do najnowszej wersji oraz nadzór autorski systemów RIS/PACS.
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd
- 9/2024/P Wdrożenie rozwiązań usprawniających automatyzację procesów realizowanych w systemie EZD
- Usługa sprawowania obsługi serwisowej, bieżącego nadzoru oraz usług rozwoju systemu CliniNET, NetRAAD i systemu CGM CliniNET-Apteka Szpitalna dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II
- Badania akustyczne po przebudowie drogi polegające na pomiarach akustycznych metodą "in situ" oraz metodami obliczeniowymi na wybranych inwestycjach. - nr postępowania 228/24
więcej: Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.