eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceUsługa sprawowania obsługi serwisowej, bieżącego nadzoru oraz usług rozwoju systemu CliniNET, NetRAAD i systemu CGM CliniNET-Apteka Szpitalna dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II



Ogłoszenie z dnia 2024-10-23

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa sprawowania obsługi serwisowej, bieżącego nadzoru oraz usług rozwoju systemu CliniNET, NetRAAD i systemu CGM CliniNET-Apteka Szpitalna dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ MINISTERSTWA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI W KIELCACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290391139

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 51

1.5.2.) Miejscowość: Kielce

1.5.3.) Kod pocztowy: 25-375

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@zozmswiakielce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozmswiakielce.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa sprawowania obsługi serwisowej, bieżącego nadzoru oraz usług rozwoju systemu CliniNET, NetRAAD i systemu CGM CliniNET-Apteka Szpitalna dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4ecd791d-1860-47ba-8ad1-ed206264bef1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00560364

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00023008/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 CGM wsparcie oprogramowania

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/zozmswiakielce

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Zgodnie z art. 61 ust 1 Ustawy Pzp. komunikacja w w/w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tj. za pośrednictwem Platformy Zakupowej SP ZOZ MSWiA w Kielcach dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/zozmswiakielce

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Minimalne wymagania techniczne umożliwiające korzystanie ze strony platformazakupowa.pl to przeglądarka internetowa Internet Explorer, Chrome i FireFox w najnowszej dostępnej wersji, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu „cookies” oraz łącze internetowe o przepustowości co najmniej 256 kbit/s. platformazakupowa.pl jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczości ekranu 1024x768 pikseli.
Występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty lub wniosku do ilości 10 plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej wielkości 150 MB.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Kielcach im. św. Jana Pawła II, ul. Wojska Polskiego 51, 25-375 Kielce;
2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: email: iod@zozmswiakielce.pl, nr.tel (+48) 41 260 42 66 lub pisemnie na adres administratora z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych”;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym
z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Usługa sprawowania obsługi serwisowej, bieżącego nadzoru oraz usług rozwoju systemu CliniNET, NetRAAD i systemu CGM CliniNET-Apteka Szpitalna dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II” znak sprawy 31/TP/2024 prowadzonym w trybie podstawowym;
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U. z 2021, poz. 1129 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 Ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. Posiada Pani/Pan:
 na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
 na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
 na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9. Nie przysługuje Pani/Panu:
 w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowy;
 prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 31/TP/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Zakup sprawowania przez Wykonawcę obsługi serwisowej, bieżącego nadzoru oraz usług rozwoju systemu CliniNET, NetRAAD i systemu CGM CliniNET-Apteka Szpitalna dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II.
a) Licencjobiorcą i użytkownikiem systemu będzie SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II,
b) przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi utrzymania oraz usługi rozwoju.
c) specyfikacja użytkowanego przez Zamawiającego systemu jest w dokumentacji postępowania.
d) usługa utrzymania we wskazanym zakresie
2. Wykonawca w ramach umowy zobowiązany będzie zapewnić:
1) Utrzymanie ciągłej sprawności Systemu;
2) Stały monitoring Systemu ze szczególnym uwzględnieniem jego wydajności, czasów reakcji oraz dostępności zasobów niezbędnych do funkcjonowania Systemu;
3) Zapewnienie dostępu do statystyk systemowych Systemu;
4) Usuwanie awarii Systemu zgodnie z wymaganiami szczegółowymi dotyczącymi klasyfikacji usterek i czasów reakcji;
5) Aktualizacje Systemu Medycznego do nowych wersji lub jego dostosowań do zmian prawnych oraz w zakresie niezbędnym do naprawy błędów;
6) Zamawiający wymaga dostarczenia dokumentacji zmian, co najmniej 2 dni przed wykonaniem uzgodnionych aktualizacji, przy czym termin ten dotyczy aktualizacji planowanych z co najmniej 2-tygodniowym wyprzedzeniem;
7) Aktualizacje i modyfikacje mogą być wykonywane tylko po uzgodnieniu terminu okna serwisowego
z Zamawiającym;
8) Modyfikacje Systemu uwzględniające zmieniające się przepisy prawa powszechnie obowiązującego lub zarządzenia jednostek nadrzędnych takich jak NFZ, MZ, Samorządowy Wydział Zdrowia w zakresie opisanych powyżej modułów posiadanych przez Zamawiającego w okresie obowiązywania Umowy;
9) Umożliwienie dostępu do aktualnej wiedzy o użytkowanym Systemie poprzez:
a. dostęp do portali informacyjnych Wykonawcy lub Producenta,
b. udział w spotkaniach i webinariach forum użytkowników Producenta,
c. dostęp do biuletynu informacyjnego Producenta w tym listy zmian prawnych
10) Bieżąca aktualizacja dokumentacji technicznej o wprowadzone poprawki i nowe wersje, nie rzadziej jednak niż raz na 90 dni, w tym w zakresie:
a. podręcznika dla użytkowników i administratorów
b. obsługi sytuacji nietypowych (opcjonalnie)
c. zmian logiki biznesowej na poziomie użytkownika
d. zmian logiki biznesowej na poziomie bazy danych
11) Obowiązkiem Wykonawcy jest usuwanie Usterek zgłoszonych przez Zamawiającego ujawnionych podczas eksploatacji produktu.
12) Sposób usunięcia Usterek jest ustalany przez Wykonawcę w porozumieniu z Zamawiającym i polegać może na dostarczeniu Zamawiającemu nowej wersji produktu lub wskazaniu akceptowalnego sposobu uniknięcia Usterki. Sposób ten uznaje się za akceptowalny po potwierdzeniu w Systemie Obsługi Zgłoszeń Wykonawcy przez uprawnionego przedstawiciela Zamawiającego. System zgłoszeń musi umożliwiać raportowanie zawierające: Data i czas zgłoszenia, status zgłoszenia, osobę zgłaszającą, temat i szczegóły zgłoszenia, datę
i godzinę zamknięcia zgłoszenia.
3. Obsługa zgłoszeń:
1) Dostęp do systemu obsługi zgłoszeń Wykonawcy za pośrednictwem aplikacji internetowej w trybie 24 godz. przez 7 dni w tygodniu
2) Możliwość telefonicznego zgłaszania błędów za pośrednictwem call center Wykonawcy w trybie 24 godz. przez 7 dni w tygodniu w przypadku awarii systemu obsługi zgłoszeń lub braku reakcji Wykonawcy na zgłoszenie w wymaganym terminie
3) Możliwość zgłoszenia uwag i propozycji modyfikacji Systemu Szpitalnego za pomocą systemu obsługi zgłoszeń Wykonawcy
4) Dedykowana linia telefoniczna dla błędów blokujących
5) Dedykowany opiekun dostępny w trybie 8/5 (dni robocze: Pon.-Pt. 8:00-16:00)
6) Dostęp do stanowiska konsultanta Wykonawcy w trybie 8/5 (dni robocze: Pon.-Pt. 8:00-16:00)
7) Możliwość realizacji tele- lub wideo- konsultacji serwisowych z Wykonawcą
4. Usuwanie błędów i usterek:
Wykonawca zobowiązany będzie dotrzymać następujących parametrów:
*) Czas reakcji Czas naprawy
Błąd blokujący 2 godziny 8 godziny
Błąd krytyczny 4 godziny 72 godziny
Usterka 8 godzin 480 godzin
*) projektowane postanowienia umowy stanowiące Załącznik nr 2 SWZ – zawierają wyjaśnienie definicji umownych.

5. Usługi związane z infrastrukturą IT dostarczoną lub rekomendowaną przez Wykonawcę lub Producenta:
1) Aktualizacja silnika bazy danych (pod warunkiem wsparcia producenta silnika i praw do aktualizacji produktu)
2) Aktualizacja systemów operacyjnych i wirtualizacyjnych (pod warunkiem wsparcia producenta i praw do aktualizacji produktu)
3) Aktualizacja dostarczonych narzędzi administratora (np. narzędzie do monitoringu, wykonywania kopii zapasowych)
4) Konsultacje w zakresie
a. mechanizmów bezpieczeństwa (kopie bezpieczeństwa, odzyskiwanie danych z kopii zapasowych)
b. administrowania systemem operacyjnym i rozszerzeniami sprzętowymi
c. administrowania silnikiem bazy danych
d. administrowania siecią i urządzeniami sieciowymi
e. administrowania środowiskiem Vmware
f. rozliczeń i sprawozdawczości
g. tworzenia nowych raportów i wydruków
h. obsługi, optymalnego wykorzystania i dostosowania Systemu Szpitalnego
i. rekonfiguracji modułów i funkcjonalności Systemu
j. rozbudowy Systemu Szpitalnego o kolejne moduły
6. Obowiązkiem Wykonawcy jest usuwanie usterek zgłoszonych przez Zamawiającego ujawnionych podczas eksploatacji produktu, a wynikłych z przyczyn w nim tkwiących bez zmniejszenia dostępnej Zamawiającemu liczby
z puli dodatkowych godzin serwisowych.
1) Pula dodatkowych godzin serwisowych:
Wykonawca zapewni Zamawiającemu, w każdym miesiącu obowiązywania Umowy dodatkowe 5 roboczogodzin usług utrzymania w ramach ryczałtu miesięcznego. Nie wykorzystane Roboczogodziny w danym miesiącu przechodzą na kolejny okres rozliczeniowy z zastrzeżeniem, iż w danym okresie rozliczeniowym Zamawiający nie może wykorzystać więcej niż 15 Roboczogodzin. Stopień wykorzystania Puli dodatkowych godzin serwisowych będzie co miesiąc zawierany w raporcie usług utrzymania.
2) Pula godzin serwisowych może zostać wykorzystana w szczególności na:
a) naprawę błędów w danych wynikających z niepoprawnych biznesowo działań użytkowników;
b) instalacja i konfiguracja dodatkowego systemu do wykonywania kopii zapasowych pomiędzy serwerami;
c) usługi w zakresie administrowania systemem operacyjnym i rozszerzeniami sprzętowymi;
d) usługi w zakresie administrowania silnikiem bazy danych;
e) usługi w zakresie administrowania środowiskiem Vmware;
f) wsparcie w zakresie ataków cybernetycznych;
g) bazodanowe operacje serwisowe zgodnie z indywidualnymi potrzebami;
h) przygotowanie zestawień na potrzeby rozliczeń i sprawozdawczości;
i) przygotowanie danych przekazywanych do jednostek nadrzędnych i współpracujących (np. Narodowego Funduszu Zdrowia, Wydziału Zdrowia odpowiedniego urzędu, banków);
j) instalacja i konfiguracja dodatkowego systemu do wykonywania kopii zapasowych pomiędzy serwerami;
k) usługi w zakresie administrowania systemem operacyjnym i rozszerzeniami sprzętowymi;
l) możliwość uczestnictwa w szkoleniach organizowanych w Centrum Szkoleniowym Wykonawcy;
m) bazodanowe operacje serwisowe zgodnie z indywidualnymi potrzebami.

4.2.6.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

72267000-4 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust 1 ustawy Pzp.
2) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

załącznik nr 2 i 2a do SWZ - projektowane postanowienia umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-31 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/zozmswiakielce

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-31 11:10

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.