Ogłoszenie z dnia 2024-03-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00086913/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa kruszywa łamanego dla potrzeb Gminy Krasnystaw
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Krasnystaw
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110197960
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marii Konopnickiej 4
1.5.2.) Miejscowość: Krasnystaw
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-300
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: budownictwo@krasnystaw.ug.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugkrasnystaw.bip.e-zeto.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargi.krasnystaw.ug.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa kruszywa łamanego dla potrzeb Gminy Krasnystaw2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bcb0519d-c0fb-11ee-9897-f6855eb846c0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00231718
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00013570/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa kruszywa łamanego dla potrzeb Gminy Krasnystaw
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00086913
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GK.271.3.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 152000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa kruszywa łamanego o frakcji 0-31,5 mm dla potrzeb Gminy Krasnystaw.
2. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa kruszywa łamanego kamiennego w ciągu 2024 roku, tj. zakup wraz z załadunkiem, transportem, rozładunkiem kruszywa łamanego dolomitowego na drogach zlokalizowanych w gminie Krasnystaw.
3. Zakres przedmiotu zamówienia objęty dostawą kruszywa:
1) W ramach zakresu podstawowego sukcesywna dostawa 1 900,00 ton na terenie gminy Krasnystaw – przy czym minimalna wielkość świadczenia wynosi:
1 400,00 ton.
2) W ramach zakresu objętego prawem opcji sukcesywna dostawa 600 ton na terenie gminy Krasnystaw.
4. Szczegółowe wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia:
1) Dostarczone kruszywo winno spełniać wymagania nw. normy i posiadać :
certyfikat wydany przez jednostkę oceniającą zgodność w rozumieniu art. 105 Ustawy Pzp lub deklarację właściwości użytkowych zgodną z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 305/2011 z dnia 9 marca 2011 r. ustanawiającym zharmonizowane warunki wprowadzania do obrotu wyrobów budowlanych i uchylające dyrektywę Rady 89/106/EWG Tekst mający znaczenie dla EOG potwierdzające zgodność materiału z normą PN-EN 13242+A1:2010
lub równoważną, które należy przedstawić dla dostarczanej partii materiału
w momencie dostawy.
2) Kruszywo powinno być czyste, bez domieszek materiałów niepożądanych typu: odpady metalowe, azbest, plastikowe, drewniane, gliny; w przypadku ujawnienia
w zawartości kruszywa wspomnianych zanieczyszczeń Zamawiający odmówi przyjęcia dostawy. Zamawiający nie dopuszcza margli, kredy i wapienia.
3) Prawo opcji realizowane będzie pod warunkiem posiadania przez Zamawiającego zabezpieczenia środków finansowych.
4) Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji (w całości lub
w części) w przypadku, gdy będzie to leżeć w interesie w Zamawiającego i wynikać z jego bieżących potrzeb związanych z występowaniem przypadków dekonstrukcji nawierzchni utwardzonych dróg gminnych.
5) Dostawa przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji rozpocznie się w terminie do 10 dni kalendarzowych od otrzymania przez Wykonawcę ewentualnego pisemnego zawiadomienia o uruchomieniu dostaw w ramach prawa opcji.
6) Wykonawca przyjmuje na siebie pełna odpowiedzialność za właściwe wykonanie dostaw, zapewnienie jakości materiałów oraz metod organizacyjno technicznych
w trakcie realizacji zamówienia.
7) Wykonawca zapewnieni bezpieczeństwo i ochronę zdrowia podczas wykonywania wszystkich czynności w czasie realizacji dostaw oraz będzie utrzymywał miejsce prowadzonych dostaw w stanie bezpiecznym dla osób postronnych.
8) Strony uzgadniają, że dostawy realizowane będą sukcesywnie, w oparciu o pisemne zapotrzebowanie Zamawiającego, przesłane Wykonawcy w sposób określony w § 4 ust. 4 wzoru umowy, określające:
a) ilość kruszywa (w pojedynczym zapotrzebowaniu nie większa niż 200 ton i nie mniejsza niż 20 ton),
b) miejsce dostawy, rozładunku kruszywa, rozplanowanie (dostawa na określone drogi i/lub zwałki na terenie Gminy Krasnystaw),
c) sposób rozładunku kruszywa, tj.: punktowo (we wskazanym miejscu na hałdę) i/lub ciągle (z rozciągnięciem na całej długości wskazanego odcinka),
d) osobę upoważnioną do odbioru kruszywa i podpisania dokumentu WZ.
9) Wykonawca zobowiązuje się zapewnić dostawę, transport, rozładunek kruszywa
w miejscach wskazanych przez Zamawiającego na terenie Gminy Krasnystaw.
10) Dostawy będą realizowane przy użyciu samochodów samowyładowczych dopuszczonych do ruchu o ładowności do 30 ton, w dni od poniedziałku do piątku włącznie w godzinach od 7:00 do 15:00.
4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 186960,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 257070,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 186960,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. CAREX Grzegorz Domagała
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6571020039
7.3.3) Ulica: Chęcińska 353
7.3.4) Miejscowość: Brzeziny
7.3.5) Kod pocztowy: 26-026
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 186960,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
INNE PRZETARGI Z KRASNEGOSTAWU
- Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla SPZOZ w Krasnymstawie
- Sukcesywne dostawy artykułów sojowych do jednostek penitencjarnych okręgu lubelskiego.
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych z terenu Miasta Krasnystaw
- Wymiana stolarki drzwiowej w Areszcie Śledczym w Krasnymstawie.
- Utworzenie 20 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 - edycja 1 w Żłobku Miejskim w Krasnymstawie, ul. Poniatowskiego 48, 22-300 Krasnystaw
- Opracowanie dokumentacji projektowej pn. "Rozbudowa drogi powiatowej nr 3118L Felicjan - Bobrowe - Wielobycz od km 2+204 do km 5+073"
więcej: przetargi w Krasnymstawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup kruszyw na remont fragmentów drogi leśnej nr 50 o nr inw. 220/507 uszkodzonych w wyniku powodzi we wrześniu 2024 roku w Nadleśnictwie Międzylesie
- Bieżące utrzymanie dróg na trenie Gminy Raczki w 2025r.
- "Sukcesywna dostawa kruszywa drogowego (betonowego) na drogi gruntowe zarządzane przez Zarząd Powiatu w Siedlcach "
- Zakup i dostawa kruszywa drogowego
- "Dostawa kruszyw łamanych bazaltowych w ilości 801 Mg, do poszczególnych jednostek organizacyjnych MZDW na terenie województwa mazowieckiego, z podziałem na 8 części"- nr postępowania 043/25
- Zakup i dostawa mieszanki kruszywa 0/63 oraz mieszanki kruszywa 0/31,5 dla zadania odbudowa drogi tłuczniowej nr 67 w Leśnictwie Wyszki
więcej: Kruszywo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.