eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaModernizacja łazienek w budynku Przedszkola nr 286 przy ul. Mandarynki 1 w Warszawie.



Ogłoszenie z dnia 2022-06-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja łazienek w budynku Przedszkola nr 286 przy ul. Mandarynki 1 w Warszawie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA DZIELNICA URSYNÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000138

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Komisji Edukacji Narodowej 61

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-777

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ursynow.wzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.um.warszawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja łazienek w budynku Przedszkola nr 286 przy ul. Mandarynki 1 w Warszawie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bc1707e8-d11f-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00232626

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016469/21/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.36 Modernizacja Szkoły Podstawowej nr 330 i Przedszkola nr 286 przy ul. Mandarynki 1 w Warszawie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00156174/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 33/WZP/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 301838,04 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja łazienek w budynku Przedszkola nr 286 przy ul. Mandarynki 1 w Warszawie.
Informacje ogólne
Przedszkole nr 286 przy ul. Mandarynki 1 w Warszawie zlokalizowane jest na działce nr ew. 38 obręb 1-11-06. Budynek przedszkola wzniesiony został w latach 80 ubiegłego wieku. Jest to budynek wolnostojący (połączony ze Szkołą Podstawową częścią żywieniową), podpiwniczony, o jednej kondygnacji nadziemnej i jednej podziemnej.
Obiekt z dachem płaskim na planie rozczłonkowanym ortogonalnym, stropodach wentylowany z płytami korytkowymi, pokryty papą na lepiku asfaltowym. Konstrukcja szkieletowo-ścianowa, zastosowano elementy systemu „Ż’ szkolne, słupy, podciągi i nadproża U.W.U. Fundamenty żelbetowe wylewane. Szkielet prefabrykowany, słupy, podciągi i nadproża U.W.U., ściany zewnętrzne nośne i korytarzowe z elementów szkolnych, ściany osłonowe nienośne z bloczków gazobetonowych. Stropy kanałowe, typu Sz A- III, częściowo wylewane. Ścianki działowe cegła oraz płyty Pro Monta.
Powierzchnia wewnętrzna – ok 3200 m2
Prace budowlane mają na celu polepszenie warunków higieniczno - sanitarnych w placówce. Planowane prace budowlane polegają na kompleksowej modernizacji 6 łazienek dziecięcych oraz jednej łazienki ogólnodostępnej poprzez m.in.: wymianę urządzeń sanitarnych, wymianę instalacji wodnych oraz pionów kanalizacji i wody deszczowej, remont ścian i podłóg.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa treść pkt 6 SWZ, która stanowi jednocześnie załącznik nr 1 do projektowanych postanowień umowy oraz:
1) Projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 3 do SWZ;
2) Przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 6a do SWZ, będący jednocześnie załącznikiem do projektowanych postanowień umowy
3) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, stanowiąca załącznik nr 6b do SWZ, będąca jednocześnie załącznikiem do projektowanych postanowień umowy
4) Wzór materiałów informacyjnych, stanowiący załącznik nr 6c do SWZ, będący jednocześnie załącznikiem do projektowanych postanowień umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 367474,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 414688,73 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 367484,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Szysz-Gab Gabriel Szyszkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9510059698

7.3.4) Miejscowość: Żabieniec

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 367474,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.