Og³oszenie z dnia 2023-05-25
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00316312/01 - Wynik z dnia 2023-07-20
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa preparatów do uzdatniania wody i dezynfekcji na obiekty Bia³ostockiego O¶rodka Sportu i Rekreacji” Zadanie I i II
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Bia³ostocki O¶rodek Sportu i Rekreacji
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658640
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: W³ókiennicza 4
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-465
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 856652870
1.5.8.) Numer faksu: 856652871
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.miejskoaktywni.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorz±dowy zak³ad bud¿etowy
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
Zadania w zakresie kultury fizycznej i sportu oraz utrzymania terenów rekreacyjnych oraz obiektów i urz±dzeñ sportowych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa preparatów do uzdatniania wody i dezynfekcji na obiekty Bia³ostockiego O¶rodka Sportu i Rekreacji” Zadanie I i II
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c24f01ed-fa18-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00233146
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-05-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00025785/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.2 Dostawa ¶rodków do uzdatniania wody na obiekty BOSiR
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c24f01ed-fa18-11ed-9355-06954b8c6cb93.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym sk³adanie ofert, odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê Wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: abernatowicz@bosir.bialystok.pl (nie dotyczy sk³adania ofert).
3. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
4. Dokumenty postêpowania zostan± tak¿e udostêpnione na stronie internetowej:
www.miejskoaktywni.pl (w zak³adce og³oszenia).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje techniczne na temat zak³adania kont, okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy” (Instrukcja Zak³adanie konta u¿ytkownika oraz Instrukcja Podpisywanie wniosków), gdzie znajduj± siê równie¿ instrukcje interaktywne w zakresie sk³adania ofert oraz komunikacji w postêpowaniu.
2. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na platformie e-Zamówienia ani logowania.
3. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
4. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem Formularzy do komunikacji wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
5. Maksymalny ³±czny rozmiar plików stanowi±cych ofertê lub sk³adanych wraz z ofert± to 250 MB.
6. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
7. Zamawiaj±cy dopuszcza przesy³anie plików w formatach okre¶lonych w za³±czniku nr 2 do rozporz±dzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2247), w szczególno¶ci: .pdf, .doc, .docx, .rtf, .xps, .odt.
8. Postêpowanie odbywa siê w jêzyku polskim. Podmiotowe ¶rodki dowodowe, przedmiotowe ¶rodki dowodowe oraz inne dokumenty lub o¶wiadczenia, sporz±dzone w jêzyku obcym przekazuje siê wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: www.miejskoaktywni.pl
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Bia³ostocki O¶rodek Sportu i Rekreacji (BOSiR) przetwarza dane zawarte w ofertach, znajduj±ce siê w publicznie dostêpnych rejestrach (Krajowy Rejestr S±dowy, Centralna Ewidencja i Informacja o Dzia³alno¶ci Gospodarczej RP, Krajowy Rejestr Karny) w celu prowadzenia postêpowañ w sprawie zamówienia publicznego na postawie przepisów ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych. W¶ród tych informacji mog± pojawiæ siê dane, które na gruncie rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: „Ogólne Rozporz±dzenie” lub „RODO”), maj± charakter danych osobowych.
2. W ¶wietle powy¿szego BOSiR (Zamawiaj±cy) informuje, ¿e:
1) administratorem danych osobowych (dalej: „Administrator”) jest Bia³ostocki O¶rodek Sportu i Rekreacji, maj±cy swoj± siedzibê przy ul. W³ókienniczej 4 w Bia³ymstoku (15-465) reprezentowane przez Dyrektora;
2) w sprawach zwi±zanych z Pani/Pana danymi proszê kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt pisemny za pomoc± poczty tradycyjnej na adres wskazany powy¿ej b±d¼ email: iod@bosir.bialystok.pl;
3) dane osobowe zawarte w ofertach s± przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, tj. przetwarzanie jest niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze oraz nastêpuj±ce przepisy prawa: ustawa Pzp, rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy (Dz.U. poz. 2415) i ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz.U. 2020 poz. 164 z pó¼n. zm.);
4) celem przetwarzania danych osobowych jest prowadzenie w imieniu w³asnym postêpowañ o udzielenie zamówieñ publicznych. Przetwarzanie danych osobowych na potrzeby ww. postêpowañ mie¶ci siê w zakresie obowi±zków ustawowych BOSiR jako Zamawiaj±cego w rozumieniu art. 4 ust. 1 ustawy PZP. Przetwarzanie tych danych jest niezbêdne, aby Zamawiaj±cy móg³ prawid³owo wype³niaæ na³o¿one na niego obowi±zki;
5)Pañstwa dane pozyskane w zwi±zku z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane bêd± wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdy¿ co do zasady postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne; odbiorc± Pañstwa danych osobowych bêd± upowa¿nieni pracownicy i wspó³pracownicy BOSiR, w tym osoby wchodz±ce w sk³ad komisji przetargowej; ograniczenie dostêpu do Pañstwa danych, o których mowa wy¿ej mo¿e wyst±piæ jedynie w szczególnych przypadkach, je¶li jest to uzasadnione przepisami prawa, ponadto odbiorc± danych zawartych w dokumentach zwi±zanych z postêpowaniem
o zamówienie publiczne mog± byæ podmioty z którymi Zamawiaj±cy zawar³ umowy lub porozumienie na korzystanie z udostêpnianych przez niego systemów informatycznych w zakresie przekazywania lub archiwizacji danych; zakres przekazania danych tym odbiorcom ograniczony jest jednak wy³±cznie do mo¿liwo¶ci zapoznania siê z tymi danymi w zwi±zku ze ¶wiadczeniem us³ug wsparcia technicznego i usuwaniem awarii; odbiorców tych obowi±zuje klauzula zachowania poufno¶ci pozyskanych w takich okoliczno¶ciach wszelkich danych, w tym danych osobowych;
6)Pañstwa dane osobowe bêd± przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego; macie Pañstwo prawo dostêpu do tre¶ci swoich danych oraz prawo ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania. Osobie fizycznej nie przys³uguje:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania jej danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PZP.262.7.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.5.) £±czna warto¶æ poszczególnych czê¶ci zamówienia: 413161,59 PLN
4.1.6.) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 335903,73 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na jedn± czê¶æ
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa ¶rodków do uzdatniania wody i dezynfekcji, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i SWZ, na obiekty Bia³ostockiego O¶rodka Sportu i Rekreacji, tj:
1) P³ywalniê Sportow± – ul. W³ókiennicza 4, 15-465 Bia³ystok;
2) P³ywalniê Kameraln± – ul. Mazowiecka 39C, 15-302 Bia³ystok;
3) P³ywalniê Rodzinn± – ul. Stroma 1a, 15-662 Bia³ystok;
2. Sukcesywna dostawa podstawowych ¶rodków do uzdatniania wody
i dezynfekcji, okre¶lonych poni¿ej ( maksymalne zapotrzebowanie ):
1)Podchloryn sodowy [NaClO], chloran (I) sodu, roztwór zawieraj±cy minimum 12,5% aktywnego chloru - 43960 kg;
2) Kwas siarkowy (H2SO4), roztwór 40 % - 50 % - 11900 kg;
3) Koagulant - ¶rodek do koagulacji wody basenowej, w p³ynie, zawieraj±cy chlorek wodorotlenku glinu w stê¿eniu 5% - 12700 kg.
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 239196,60 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 24962000-5 - Chemikalia do uzdatniania wody
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
24312200-6 - Podchloryny i chlorany
24311411-1 - Kwas siarkowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami
i ich znaczeniem:
1) cena ofertowa - 60 %,
2) termin dostawy - 40 %.
Ad. 1) ocena ofert w kryterium „cena ofertowa” nast±pi wed³ug nastêpuj±cego wzoru:
CC = (COF ÷ Co) x 60 pkt
gdzie:
COF - najni¿sza cena ofertowa spo¶ród ofert nieodrzuconych,
Co - cena ofertowa oferty badanej.
Oferta mo¿e uzyskaæ w zakresie kryterium „cena ofertowa” maksymalnie 60 pkt.
Ad. 2) ocena ofert w kryterium „termin dostawy”, bêdzie dokonana w nastêpuj±cy sposób:
a) 12 godziny od zg³oszenia zapotrzebowania przez Zamawiaj±cego – 40 pkt,
b) 18 godziny od zg³oszenia zapotrzebowania przez Zamawiaj±cego – 20 pkt,
c) 24 godziny od zg³oszenia zapotrzebowania przez Zamawiaj±cego – 0 pkt.
W powy¿szym kryterium Wykonawca mo¿e uzyskaæ maksymalnie 40 pkt.
Je¿eli Wykonawca zaproponuje termin dostawy krótszy ni¿ 12 godzin do oceny ofert zostanie przyjêty termin 12 godzin i taki zostanie uwzglêdniony w umowie z Wykonawc±. W przypadku braku wyboru okresu gwarancji Zamawiaj±cy przy badaniu i ocenie ofert przyjmie, i¿ Wykonawca zaoferowa³ 24 godziny od zg³oszenia zapotrzebowania przez Zamawiaj±cego i przyzna 0 pkt.
2. Za ofertê najkorzystniejsz± uznana zostanie oferta, która ³±cznie uzyska najwy¿sz± liczbê punktów w powy¿szych kryteriach oceny ofert, obliczonych wed³ug poni¿szego wzoru:
CS = CC + CT
gdzie:
CS - suma punktów
CT - oznacza punkty uzyskane w kryterium „termin dostawy” (max. 40 pkt),
CC - oznacza punkty uzyskane w kryterium „cena ofertowa” (max 60 pkt).
3. Zamawiaj±cy zaokr±gli liczbê uzyskanych punktów do 2-ch miejsc po przecinku.
4. Za ofertê najkorzystniejsz± uznana zostanie oferta, która uzyska najwiêksz± ³±czn± liczbê punktów za wszystkie kryteria oceny ofert.
5. Je¿eli nie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiaj±cy wybiera spo¶ród tych ofert ofertê, która otrzyma³a najwy¿sz± ocenê w kryterium
o najwy¿szej wadze.
6. Je¿eli oferty otrzyma³y tak± sam± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze, Zamawiaj±cy wybiera ofertê z najni¿sz± cen± lub najni¿szym kosztem.
7. Je¿eli nie mo¿na dokonaæ wyboru oferty, w sposób o którym mowa w pkt 6, Zamawiaj±cy wzywa Wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym
przez Zamawiaj±cego ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê lub koszt.
8. W toku oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych ofert.
9. Niedopuszczalne jest prowadzenie miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc± negocjacji dotycz±cych z³o¿onej oferty oraz, z uwzglêdnieniem art. 223 ust. 2 ustawy Pzp dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej tre¶ci.
10. Zamawiaj±cy poprawia w tek¶cie oferty omy³ki na podstawie art. 223 ust. 2 ustawy Pzp, niezw³ocznie zawiadamiaj±c o tym Wykonawcê, którego oferta zosta³a poprawiona.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywna dostawa na obiekty Bia³ostockiego O¶rodka Sportu i Rekreacji, tj:
1.P³ywalniê Sportow± – ul. W³ókiennicza 4, 15-465 Bia³ystok;
2.P³ywalniê Kameraln± – ul. Mazowiecka 39C, 15-302 Bia³ystok;
3.P³ywalniê Rodzinn± – ul. Stroma 1a, 15-662 Bia³ystok;
4.O¶rodek Sportów Wodnych „Dojlidy” – ul. Pla¿owa, 15-502 Bia³ystok;
specjalistycznych ¶rodków do uzdatniania wody i dezynfekcji, okre¶lonych poni¿ej maksymalnych ilo¶ciach :
1) Chloryn sodu [NaClO2], 7,5% wodny roztwór chloranu (III) sodu - 340 kg;
2) Kwas solny 9% [HCl], kwas chlorowodorowy 9% - 290kg;
3) Tabletki DPD No.1 typu Lovibond lub równowa¿ne, przeznaczone do fotometru LOVIBOND zawieraj±ce siarczan N, N-dietylo-1, 4-fenylenodiamoniowy- 21 600 tabl.;
4) Tabletki DPD No. 3 typu Lovibond lub równowa¿ne, przeznaczone do fotometru LOVIBOND zawieraj±ce chlorek i jodek potasowy - 8000 tabl.;
5) Tabletki Phenol Red przeznaczone do fotometru LOVIBOND - 18600 tabl.;
6) ¦rodek myj±co- dezynfekcyjny do saun, powierzchni wokó³ basenu, zawieraj±cy chlorek didecylodimetyloamonu (DDAC), alkil chlorku etylobenzyloamonu (ADEBAC), alkil chlorku dimetylobenzyloamonu (ADBAC) - 40 litrów;
7) Koncentraty zapachowe do ³a¼ni parowej powsta³e na bazie naturalnych olejków eterycznych. Zastosowanie koncentratu: mo¿e byæ rozcieñczany z wod± i wlewany do generatora lub dozowany przy pomocy pompy dozuj±cej esencje zapachowe przy generatorze pary - 60 litrów;
8) Koncentraty zapachowe do saun typu sucha, pó³sucha, powsta³e na bazie naturalnych olejków eterycznych. Do stosowania w rozcieñczeniu nie mniejszym ni¿ 1:100 - 32 litrów;
9) Preparat przeznaczony do dezynfekcji powierzchni, do dezynfekcji stóp i r±k, posiadaj±cy pozwolenie na obrót produktem biobójczym zaklasyfikowanym do kat. 1 gr.1 (produkt biobójczy do higieny cz³owieka) oraz do kat. 1 gr. 2 (produkt dezynfekuj±cy do u¿ytku prywatnego i publicznego oraz inne produkty biobójcze). ¦rodek przeznaczony do stosowania w spryskiwaczach do dezynfekcji stóp. Zamawiaj±cy wymaga aby ¶rodek stosowany do spryskiwaczy by³ skuteczny (biobójczy) w stê¿eniu nie przekraczaj±cym 25% - 14 litrów;
10) ¦rodek do mycia i dezynfekcji sauny typu sucha, pó³sucha o dzia³aniu dezynfekuj±cym, wybielaj±cym wszystkiego rodzaju drewna, zapobiegaj±cym powstawaniu plam z potu, posiadaj±cy zezwolenie na obrót produktem biobójczym, zawieraj±cy ‹ 5% nadtlenku wodoru (zawarto¶æ aktywnego tlenu ok. 2,5%), detergenty kationowe - 29 kg;
11) Chlorek Sodu NACL 99,8% (tabletki solne do uzdatniania wody) - 450kg;
12) Bezbarwny i bezzapachowy olej ochronny zabezpieczaj±cy ³awki w saunie. Podkre¶la kolor drewna - 16 litrów;
13) Koagulant do uzdatniania wody –zawieraj±cy chlorowodorek poliglinu Al2(OH)5Cl 10-20% - 300 kg;
14) Stabillizowany roztwór chlorynu sodu o zawarto¶ci 1-<3% NaClO2 - 300 kg;
15) Aktywator flokulacji – przejrzysty bezwonny alkaliczny roztwór zawieraj±cy kwas krzemowy (SiO2) – tetrahydroglinian sodu NaAl(OH)4
Wodorotlenek sodu 2-<5% - 300 kg;
16) Granulowany aktywny wêgiel z ³upin orzecha kokosowego o gêsto¶ci 500 ± 25 kg/25 m3, o wielko¶ci ziarna 0,50 – 2,5 mm o zawarto¶ci popio³u 4%, zawarto¶æ wody w opakowaniu max 5% - 200 kg;
17) Odkamieniacz do generatora pary – proszek do odkamieniania i czyszczenia generatorów pary zawieraj±cy kwas amidosulfonowy H3NO3S - 20 kg;
18) P³ynny kwa¶ny ¶rodek czyszcz±cy do basenów zawieraj±cy minimum 2,5 %, a maksymalnie 10 % kwasu solnego HCL, minimum 2,5%,
a maksymalnie 10% kwasu ortofosforowego H₃PO₄ oraz biologicznie rozk³adaj±ce siê ¶rodki powierzchniowoczynne i inhybitory korozji m.in. laurylosiarczan sodu maksymalnie 5% - 10kg;
19) Sól kamienna warzona drobnomielona do urz±dzenia halogenerator - 100 kg;
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 96707,13 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 24962000-5 - Chemikalia do uzdatniania wody
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33696300-8 - Odczynniki chemiczne
33631600-8 - ¦rodki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami
i ich znaczeniem:
1) cena ofertowa - 60 %,
2) termin dostawy - 40 %.
Ad. 1) ocena ofert w kryterium „cena ofertowa” nast±pi wed³ug nastêpuj±cego wzoru:
CC = (COF ÷ Co) x 60 pkt
gdzie:
COF - najni¿sza cena ofertowa spo¶ród ofert nieodrzuconych,
Co - cena ofertowa oferty badanej.
Oferta mo¿e uzyskaæ w zakresie kryterium „cena ofertowa” maksymalnie 60 pkt.
Ad. 2) ocena ofert w kryterium „termin dostawy”, bêdzie dokonana w nastêpuj±cy sposób:
a) 12 godziny od zg³oszenia zapotrzebowania przez Zamawiaj±cego – 40 pkt,
b) 18 godziny od zg³oszenia zapotrzebowania przez Zamawiaj±cego – 20 pkt,
c) 24 godziny od zg³oszenia zapotrzebowania przez Zamawiaj±cego – 0 pkt.
W powy¿szym kryterium Wykonawca mo¿e uzyskaæ maksymalnie 40 pkt.
Je¿eli Wykonawca zaproponuje termin dostawy krótszy ni¿ 12 godzin do oceny ofert zostanie przyjêty termin 12 godzin i taki zostanie uwzglêdniony w umowie z Wykonawc±. W przypadku braku wyboru okresu gwarancji Zamawiaj±cy przy badaniu i ocenie ofert przyjmie, i¿ Wykonawca zaoferowa³ 24 godziny od zg³oszenia zapotrzebowania przez Zamawiaj±cego i przyzna 0 pkt.
2. Za ofertê najkorzystniejsz± uznana zostanie oferta, która ³±cznie uzyska najwy¿sz± liczbê punktów w powy¿szych kryteriach oceny ofert, obliczonych wed³ug poni¿szego wzoru:
CS = CC + CT
gdzie:
CS - suma punktów
CT - oznacza punkty uzyskane w kryterium „termin dostawy” (max. 40 pkt),
CC - oznacza punkty uzyskane w kryterium „cena ofertowa” (max 60 pkt).
3. Zamawiaj±cy zaokr±gli liczbê uzyskanych punktów do 2-ch miejsc po przecinku.
4. Za ofertê najkorzystniejsz± uznana zostanie oferta, która uzyska najwiêksz± ³±czn± liczbê punktów za wszystkie kryteria oceny ofert.
5. Je¿eli nie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiaj±cy wybiera spo¶ród tych ofert ofertê, która otrzyma³a najwy¿sz± ocenê w kryterium
o najwy¿szej wadze.
6. Je¿eli oferty otrzyma³y tak± sam± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze, Zamawiaj±cy wybiera ofertê z najni¿sz± cen± lub najni¿szym kosztem.
7. Je¿eli nie mo¿na dokonaæ wyboru oferty, w sposób o którym mowa w pkt 6, Zamawiaj±cy wzywa Wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym
przez Zamawiaj±cego ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê lub koszt.
8. W toku oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych ofert.
9. Niedopuszczalne jest prowadzenie miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc± negocjacji dotycz±cych z³o¿onej oferty oraz, z uwzglêdnieniem art. 223 ust. 2 ustawy Pzp dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej tre¶ci.
10. Zamawiaj±cy poprawia w tek¶cie oferty omy³ki na podstawie art. 223 ust. 2 ustawy Pzp, niezw³ocznie zawiadamiaj±c o tym Wykonawcê, którego oferta zosta³a poprawiona.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca sk³ada o¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: nie dotyczy
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
W celu potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy odpowiadaj± wymaganiom okre¶lonym przez Zamawiaj±cego, Wykonawca zobowi±zany jest przed³o¿yæ:1) w zakresie czê¶ci I zamówienia:
a) aktualne karty charakterystyki oferowanych ¶rodków, okre¶lonych w rozdz. IV pkt 2 ppkt 1 SWZ – tabela nr 1;
2) w zakresie czê¶ci II zamówienia:
b) aktualne karty charakterystyki oferowanych ¶rodków, okre¶lonych w rozdz. IV pkt 2 ppkt 2 SWZ – tabela nr 2 z wy³±czeniem ¶rodków okre¶lonych w poz. 12 i 17 tabeli nr 2.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
1. W zakresie czê¶ci I zamówienia:a) aktualne karty charakterystyki oferowanych ¶rodków, okre¶lonych w rozdz. IV pkt 2 ppkt 1 SWZ – tabela nr 1;
2. W zakresie czê¶ci II zamówienia:
b) aktualne karty charakterystyki oferowanych ¶rodków, okre¶lonych w rozdz. IV pkt 2 ppkt 2 SWZ – tabela nr 2 z wy³±czeniem ¶rodków okre¶lonych w poz. 12 i 17 tabeli nr 2.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1) formularz ofertowy (na lub wg za³±cznika nr 1 do SWZ),2) pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy uprawnienie do podpisania oferty (np. KRS, CEiDG, uchwa³a zgromadzenia wspólników),
3) o¶wiadczenie Wykonawcy, o którym mowa w rozdz. VIII SWZ (na lub wg za³±cznika nr 2 do SWZ),
4) o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni Wykonawcy, o którym mowa w rozdz. XII pkt 1 ppkt 2 SWZ (je¿eli dotyczy),
5) dokument wadium w formie niepieniê¿nej.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Ka¿da oferta musi byæ zabezpieczona wadium:1) Czê¶æ I – 3.000,00 PLN;
2) Czê¶æ II – 1.000,00 PLN.
2. Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.
3. Wadium wnoszone w formie pieniê¿nej nale¿y wp³aciæ PRZELEWEM na rachunek bankowy w Banku Pekao S.A. nr 66 1240 1154 1111 0010 4861 9083, a dowód wp³aty wadium nale¿y do³±czyæ do oferty. W tytule przelewu nale¿y podaæ: Wadium – Dostawê preparatów do uzdatniania wody i dezynfekcji na obiekty Bia³ostockiego O¶rodka Sportu i Rekreacji” Zadanie I i / lub II.
4. Wadium w pozosta³ych formach: gwarancja lub porêczenie powinno byæ wniesione w oryginale w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym gwaranta lub porêczyciela, poprzez za³±czenie na Platformie w zak³adce „OFERTY/WNIOSKI” w polu: „Za³±czniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcê”.
5. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±. Za skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu Zamawiaj±cy uwa¿a wadium, które w tym terminie znajdzie siê na koncie Zamawiaj±cego. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji (lub porêczeñ) powinna ona obejmowaæ pe³ny okres zwi±zania ofert±.
6. Zamawiaj±cy odrzuci ofertê je¿eli Wykonawca nie wniós³ wadium, lub wniós³ w sposób nieprawid³owy lub nie utrzymywa³ wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y³ wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp.
7. Zamawiaj±cy zwraca wadium niezw³ocznie, nie pó¼niej jednak ni¿ w terminie 7 dni od dnia wyst±pienia jednej z okoliczno¶ci:
1) up³ywu terminu zwi±zania ofert±,
2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
3) uniewa¿nienia postêpowania o udzielenie zamówienia, z wyj±tkiem sytuacji gdy nie zosta³o rozstrzygniête odwo³anie na czynno¶æ uniewa¿nienia albo nie up³yn±³ termin do jego wniesienia.
8. Zamawiaj±cy, niezw³ocznie, nie pó¼niej jednak ni¿ w terminie 7 dni od dnia z³o¿enia wniosku zwraca wadium Wykonawcy:
1) który wycofa³ ofertê przed up³ywem terminu sk³adania ofert,
2) którego oferta zosta³a odrzucona,
3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyj±tkiem Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza,
4) po uniewa¿nieniu postêpowania, w przypadku gdy nie zosta³o rozstrzygniête odwo³anie
na czynno¶æ uniewa¿nienia albo nie up³yn±³ termin do jego wniesienia.
9. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub porêczenia, wystêpuje odpowiednio do gwaranta lub porêczyciela z ¿±daniem zap³aty wadium, je¿eli:
1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1 ustawy Pzp, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ podmiotowych ¶rodków dowodowych lub przedmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1 ustawy Pzp, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, innych dokumentów lub o¶wiadczeñ lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez Wykonawcê jako najkorzystniejszej;
2) Wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana:
a) odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie,
b) nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w celu potwierdzenia, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu:1) o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (na lub wg za³±cznika nr 2 do SWZ) - sk³ada ka¿dy Wykonawca do oferty,
2) o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni Wykonawcy - sk³ada ka¿dy z Wykonawców do oferty,
3) o¶wiadczenie, o którym mowa w rozdz. IX pkt 1 SWZ - sk³ada ka¿dy z Wykonawców na wezwanie Zamawiaj±cego
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
nie7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-06-02 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: 1. Wykonawca przygotowuje ofertê na „Formularzu ofertowym – za³±cznik nr 1 do SWZ” udostêpnionym przez Zamawiaj±cego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Informacje podstawowe”.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-06-02 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmuj±ca sprzeda¿ energii elektrycznej oraz ¶wiadczenie us³ug przesy³ania i dystrybucji energii elektrycznej z podzia³em na 2 zadania.
- dostawa gazu ziemnego (sprzeda¿ i us³uga dystrybucji) do siedziby Starostwa Powiatowego w Bia³ymstoku przy ul. Borsuczej 2 na 2025 rok.
- Wynajem fabrycznie nowego samochodu typu SUV
- "Prawne i praktyczne aspekty narzêdzi stosowanych w pracy socjalnej: projektu socjalnego, kontraktu socjalnego oraz rodzinnego wywiadu ¶rodowiskowego"
- Us³uga przegl±du, konserwacji i naprawy urz±dzeñ gastronomicznych i ch³odniczych
- Sprzeda¿ i dostawa artyku³ów miêsnych i drobiowych dla potrzeb tutejszego Domu.
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 38/2024 Sukcesywne dostarczanie preparatów dezynfekcyjnych do Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w £odzi
- Zakup i dostawa produktów do sterylizacji wyrobów medycznych
- EOP.332.42.24 Dostawa materia³ów medycznych i ¶rodków dezynfekcyjnych do SP ZOZ WSPR w Bia³ymstoku
- Dostawa odczynników i materia³ów zu¿ywalnych dla Biobanku na podstawie umów ramowych z podzia³em na 4 czê¶ci
- Dostawa leków, materia³ów opatrunkowych oraz pozosta³ych produktów farmaceutycznych
- Dostawa ¶rodków dezynfekcyjnych dla SP ZOZ w Garwolinie
wiêcej: Kwas siarkowy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.