Ogłoszenie z dnia 2024-03-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00089750/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Modernizacja systemu oświetlenia Sceny na Zapleczu oraz zakup urządzeń oświetleniowych wraz z zakupem maszyny do mgły do Dużej Sceny
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Teatr im. Wilama Horzycy
1.3.) Oddział zamawiającego: Teatr
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871233617
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Teatralny 1
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 566223717
1.5.8.) Numer faksu: 566223717
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariathorzycy@teatr.torun.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://teatr.torun.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-378e299b-c1e1-11ee-a84d-d63fc4d19e651.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja systemu oświetlenia Sceny na Zapleczu oraz zakup urządzeń oświetleniowych wraz z zakupem maszyny do mgły do Dużej Sceny2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-378e299b-c1e1-11ee-a84d-d63fc4d19e65
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00233511
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00021595/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Modernizacja systemu oświetlenia Sceny na Zapleczu oraz zakup urządzeń oświetleniowych wraz z zakupem maszyny do mgły do Dużej Sceny
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00089750
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TH/ZP/1/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 280000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Urządzenia oświetleniowe – 21 szt.:- ruchoma głowa typu profil z wysokowydajnym źródłem światła LED – 2 szt.
- ruchoma głowa typu wash RGB LED (19 x 40W) – 4 szt.
- ruchoma głowa typu wash RGB LED (7 x 40W) – 15 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 260000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wytwornica mgły – 1 szt.4.5.3.) Główny kod CPV: 31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 20000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 313527 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 464561,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 313527 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STAGE SOURCE SPÓŁKA AKCYJNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368851112
7.3.3) Ulica: ul. Blokowa 23C
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-641
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 313527 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-03-20Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zaoferowana przez Wykonawcę cena oferty przewyższała kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40075,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40075,25 PLN
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Remont ul. Poznańskiej w Toruniu
- Dostawa materiałów budowlanych
- Dostawa pomocy dydaktycznych
- Dostawa sukcesywna papieru kserograficznego, papieru foto i folii do drukowania
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Jabłonna
- Dostawa narzędzi chirurgicznych z podziałem na 5 zadań.
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy do Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi oraz Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi materiałów budowlanych i montażowych
- Przystosowanie do zmian klimatycznych terenu przy Alei Św. Wojciecha
- Zaprojektowanie i wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z nadzorem autorskim oraz wykonaniem robót budowlanych w celu przebudowy parku szpitalnego w ramach zadania inwestycyjnego (...)
- Zakup i dostawa sprzętu fotograficznego w ramach projektu pn. "AKCJA TRANSFORMACJA"
- Wynajem sprzętu multimedialnego, nagłośnieniowego, oświetleniowego oraz konstrukcji na potrzeby Festiwalu Muzyki Filmowej 2025
- "Rozbudowa remiz OSP o garaże na samochody bojowe" - II postępowanie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.