eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³ystokDostawa tablic rejestracyjnych dla Miasta Bia³ystok



Og³oszenie z dnia 2021-10-18


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa tablic rejestracyjnych dla Miasta Bia³ystok

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Miasto Bia³ystok

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658640

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: S³onimska 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-950

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dom@um.bialystok.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.bialystok.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa tablic rejestracyjnych dla Miasta Bia³ystok

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-89b5f397-2b55-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00233952

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-10-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00000363/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.9 Dostawa tablic rejestracyjnych dla Miasta Bia³ystok

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://miastobialystok.ezamawiajacy.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy zakupowej https://miastobialystok.ezamawiajacy.pl/, zwanej dalej „Platform±”, przez co nale¿y rozumieæ narzêdzie umo¿liwiaj±ce realizacjê procesu zwi±zanego z udzielaniem zamówieñ publicznych przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, s³u¿±ce w szczególno¶ci do przekazywania ofert, o¶wiadczeñ i dokumentów. Adres strony internetowej: https://miastobialystok.ezamawiajacy.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: I. Wymagania techniczne:
1. Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne, umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie, tj.:
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
2) komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa obs³uguj±ca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji, w przypadku Internet Explorer - minimalnie wersja 10.0;
4) w³±czona obs³uga JavaScript;
5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf.
2. Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalne formaty przesy³anych danych, tj. plików o wielko¶ci do 100 MB w: txt, rtf, pdf, xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
3. Zamawiaj±cy okre¶la informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych, tj.: plik za³±czony przez Wykonawcê na Platformie i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu otwarcia ofert.
4. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim ¼ród³em czasu.
II. Wymagania organizacyjne:
1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem Platformy znajduj±cej siê pod adresem: https://miastobialystok.ezamawiajacy.pl/ w zak³adce „Korespondencja”.
2. Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem Platformy znajduj±cej siê pod adresem: https://miastobialystok.ezamawiajacy.pl/ w zak³adce „Korespondencja”.
Za datê przekazania za¶wiadczeñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wys³ania za po¶rednictwem zak³adki „Korespondencja”.
Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w Rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz Rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ
zamawiaj±cy od Wykonawcy.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119, str. 1 z 2016 r., sprost. Dz. Urz. UE. L 127, str. 2 z 2018 r.) (w skrócie „RODO”), informujê, ¿e:
1. Administratorem danych jest Prezydent Miasta Bia³egostoku, Urz±d Miejski w Bia³ymstoku, ul. S³onimska 1, 15-950 Bia³ystok;
2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mog± Pañstwo
kontaktowaæ siê z inspektorem ochrony danych: Urz±d Miejski w Bia³ymstoku, ul. S³onimska 1, 15-950 Bia³ystok, tel. 85 879 79 79, e-mail: bbi@um.bialystok.pl;
3. Pani/Pana dane przetwarzane bêd± w celu przeprowadzenia zamówienia publicznego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, zgodnie z ustaw± z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (Pzp) oraz w celu zawarcia umowy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO;
4. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane:
1) przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia (je¿eli okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, okres przechowywania dokumentacji obejmuje ca³y okres obowi±zywania umowy) - zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp;
2) przez okres 5 lat liczonych od koñca roku, w którym postêpowanie zostanie zakoñczone – w przypadku dokumentacji z postêpowania o udzielenie zamówienia;
3) przez okres 10 lat liczonych od koñca roku, w którym umowa zostanie zrealizowana – w przypadku umów zwartych w postêpowaniu o udzielenie zamówienia;
4) w przypadku postêpowañ finansowanych ze ¶rodków unijnych przez czas trwania projektu;
5. Pani/Pana dane bêd± udostêpniane podmiotom, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp oraz podmiotom, którym administrator powierzy³ przetwarzanie danych na mocy art. 28 ust. 3 RODO;
6. Przys³uguje Pani/Panu prawo do:
1) prawo do dostêpu do danych, na zasadach okre¶lonych w art. 15 RODO;
2) prawo do sprostowania danych, na zasadach okre¶lonych w art. 16 RODO;
3) prawo do usuniêcia danych („prawo do bycia zapomnianym”), na zasadach okre¶lonych w art. 17 RODO;
4) prawo do ograniczenia przetwarzania, na zasadach okre¶lonych w art. 18 RODO.
7. Przys³uguje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzêdu Ochrony Danych Osobowych;
8. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
9. Dane osobowe nie bêd± podlega³y zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DOM-VII.271.1.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych, wykonanych przez Wykonawcê zgodnie z warunkami okre¶lonymi w przepisach oraz protokolarny odbiór, zniszczenie przez pociêcie i z³omowanie wycofanych, zu¿ytych tablic rejestracyjnych.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30195000-2 - Tablice

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. Uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, je¶li wynika
to z odrêbnych przepisów:
W celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawca winien wykazaæ siê posiadaniem uprawnieñ do produkcji tablic rejestracyjnych – zezwolenie Marsza³ka Województwa na produkcjê tablic rejestracyjnych lub materia³ów s³u¿±cych do ich produkcji zgodnie z warunkami i wymaganiami technicznymi, zgodnie z art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity: Dz. U. z 2021 roku, poz. 450 ze zm.
2. Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa:
W celu potwierdzenia warunku Wykonawca winien wykazaæ wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert w niniejszym postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 2 dostaw tablic rejestracyjnych, ka¿da o warto¶ci min. 300 000,00 z³ brutto. W przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych, warto¶æ zrealizowanych dostaw w ramach ka¿dego zamówienia nie mo¿e byæ mniejsza ni¿ 300 000,00 z³ brutto.
UWAGA:
1) Warto¶ci pieniê¿ne wskazane w dokumentach, maj±ce na celu wykazanie spe³niania przez Wykonawców warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej podane w walutach obcych, Zamawiaj±cy przeliczy na z³ote polskie wg ¶redniego kursu walut NBP z dnia zamieszczenia og³oszenia o niniejszym postêpowaniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. W przypadku wskazania warto¶ci pieniê¿nej w walucie obcej nie obowi±zuj±cej w dniu opublikowania ww. og³oszenia, Zamawiaj±cy przeliczy warto¶æ na z³ote polskie wg ¶redniego kursu walut NBP z ostatniego dnia obowi±zywania tej waluty.
2) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
a) warunek udzia³u w postêpowaniu w zakresie kompetencji lub uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej zostanie uznany za spe³niony, je¿eli ka¿dy cz³onek konsorcjum wyka¿e siê posiadaniem uprawnieñ do produkcji tablic rejestracyjnych,
2) warunek udzia³u w postêpowaniu w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej zostanie uznany za spe³niony, je¿eli jeden z cz³onków konsorcjum wyka¿e siê wykonaniem 2 dostaw wymaganych w pkt 2; dostawy nie podlegaj± sumowaniu (zapis stosuje siê odpowiednio do podmiotów udostêpniaj±cych zasoby).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. W zakresie warunku dotycz±cego uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, je¶li wynika to z odrêbnych przepisów:
wpis do rejestru przedsiêbiorców produkuj±cych tablice rejestracyjne, o którym mowa w art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r.- Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. z 2021 poz. 450 z pó¼n. zm.), prowadzonego przez marsza³ka województwa w³a¶ciwego ze wzglêdu na siedzibê Wykonawcy,
2. W zakresie warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane
(na lub wg za³. nr 3 do SWZ), oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane,
a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli Wykonawca
z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Nie dotyczy

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. W przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu polega na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, zobowi±zany jest do³±czyæ do oferty:
1) o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu
w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (na lub wg za³±cznika nr 2 do SWZ),
2) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia (na lub wg za³±cznika nr 4 do SWZ)
lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów.
Zobowi±zanie okre¶la w szczególno¶ci:
a) zakres dostêpnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby;
b) sposób i okres udostêpnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu, udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (pe³nomocnictwo nale¿y do³±czyæ do oferty).
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w celu potwierdzenia, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu:
1) o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (na lub wg za³±cznika nr 2 do SWZ) - sk³ada ka¿dy Wykonawca do oferty,
2) o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni Wykonawcy - sk³ada ka¿dy z Wykonawców do oferty,
3) dokument, o którym mowa w rozdz. IX pkt 1 SWZ - sk³ada ka¿dy z Wykonawców - na wezwanie Zamawiaj±cego.
4) dokument, o którym mowa w rozdz. IX pkt 2 SWZ - sk³ada odpowiednio Wykonawca, który wykazuje spe³nienie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych odpowiednio w rozdz. V pkt 1 ppkt 4 SWZ - na wezwanie Zamawiaj±cego.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagaj± dla swej wa¿no¶ci formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci i bêd± dopuszczalne w granicach unormowania art. 455 ustawy Pzp.
2. Zmiany umowy w zakresie podwykonawcy, podmiotu udostêpniaj±cego zasoby bêd± dokonywane pod warunkiem wyra¿enia zgody przez Zamawiaj±cego na tak± zmianê oraz spe³nienia warunków okre¶lonych odpowiednio w § 11 ust. 5 umowy.
3. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 2 , jest z³o¿enie uzasadnionego wniosku przez stronê inicjuj±c± zmianê wraz z opisem okoliczno¶ci stanowi±cych podstawê do dokonania takiej zmiany.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-10-28 10:30

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ na Platformie pod adresem: https://miastobialystok.ezamawiajacy.pl/ w zak³adce „OFERTY"

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-28 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.