Ogłoszenie z dnia 2024-03-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00086235/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Skład i druk publikacji dla Instytutu Europy Środkowej w 2024 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT EUROPY ŚRODKOWEJ
1.3.) Oddział zamawiającego: IEŚ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 382102374
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: NIECAŁA 5
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-080
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.pub@ies.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ies.lublin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2dc91342-bf82-11ee-bbfa-e29e26ebc6e11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Badania naukowe i prace rozwojowe w dziedzinie nauk społecznych i humanistycznych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Skład i druk publikacji dla Instytutu Europy Środkowej w 2024 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2dc91342-bf82-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00234083
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00132365/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Usługi składu i druku na rok 2024
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00086235
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/ZP/IES/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa druku cyfrowego oraz druku offsetowego wraz z dostawą obejmuje druk następujących pozycji:Rocznik IEŚW
Liczba tytułów: 4
Liczba stron każdego tytułu: 290
Format: 165 x 235
Nakład każdego tytułu: 100 egz.
Środek: papier offset 90 g; kolor 1+1
Oprawa: miękka klejona; karton 350 g; kolor 4+0; folia matowa; lakier punktowy
Druk: cyfrowy/ offsetowy
Prace IEŚ
Liczba tytułów: 15
Liczba stron każdego tytułu: 90
Format: 135 x 210
Nakład każdego tytułu: 100 egz.
Środek: papier offset 90 g; kolor 4+4
Oprawa: miękka klejona; karton 350 g; kolor 4+0; folia matowa; lakier punktowy
Druk: cyfrowy / offsetowy
Policy Papers
Liczba tytułów: 11
Liczba stron każdego tytułu: 80
Format: 135 x 210
Nakład każdego tytułu: 100 egz.
Środek: papier offset 90 g; kolor 1+1
Oprawa: miękka klejona; karton 350 g; kolor 4+0; folia matowa; lakier punktowy
Druk: cyfrowy/ offsetowy
Policy Papers
Liczba tytułów: 1
Liczba stron: 160
Format: 135 x 210
Nakład: 100 egz.
Środek: papier offset 90 g; kolor 1+1
Oprawa: miękka klejona; karton 350 g; kolor 4+0; folia matowa; lakier punktowy
Druk: cyfrowy/ offsetowy
Raporty IEŚ (JP)
Liczba tytułów: 2
Liczba stron każdego tytułu: 150
Format: 297 x 210 (A4 w poziomie)
Nakład każdego tytułu: 100 egz.
Środek: papier offset 90 g; kolor 4+4
Oprawa: miękka szyto-klejona; karton 350 g; kolor 4+0; folia matowa; lakier punktowy
Druk: cyfrowy/ offsetowy
Raporty IEŚ
Liczba tytułów: 1
Liczba stron: 150
Format: 165 x 235
Nakład: 100 egz.
Środek: papier offset 90 g; kolor 4+4
Oprawa: miękka szyto-klejona; karton 350 g; kolor 4+0; folia matowa; lakier punktowy
Druk: cyfrowy/ offsetowy
Raporty IEŚ
Liczba tytułów: 1
Liczba stron: 280
Format: 165 x 235
Nakład: 100 egz.
Środek: papier offset 90 g; kolor 4+4
Oprawa: miękka szyto-klejona; karton 350 g; kolor 4+0; folia matowa; lakier punktowy
Druk: cyfrowy/ offsetowy
Monografie
Liczba tytułów: 4
Liczba stron każdego tytułu: 180
Format: 165 x 235
Nakład każdego tytułu: 100 egz.
Środek: np. papier Alto (albo inny równoważny o parametrach nie gorszych niż wzór); kolor 4+4
Oprawa: miękka szyto-klejona ze skrzydełkami (1/3); karton 350 g; kolor 4+0; folia matowa; lakier punktowy
Druk: offsetowy/ cyfrowy
Monografie
Liczba tytułów: 2
Liczba stron każdego tytułu: 140
Format: 165 x 235
Nakład każdego tytułu: 100 egz.
Środek: np. papier Alto (albo inny równoważny o parametrach nie gorszych niż wzór); kolor 4+4
Oprawa: miękka szyto-klejona ze skrzydełkami (1/3); karton 350 g; kolor 4+0; folia matowa; lakier punktowy
Druk: offsetowy/ cyfrowy
Akcydensy (przykładowo)
- Wizytówka:
Liczba tytułów: 6
Nakład każdego tytułu: 100
Papier: satyna 350 g; kolor 4+4; dwustronnie folia soft touch
- Kartka świąteczna
Liczba tytułów: 2
Nakład każdego tytułu: 80
Format: 140 x 200 po złożeniu na pół
Papier: karton 350 g; kolor 4+0; jednostronnie folia soft touch (lub inna)
- Zaproszenie
Liczba tytułów: 3
Nakład każdego tytułu: 100
Format: A4 składne na trzy
Papier: kreda matowa 350 g, kolor: 4+4
- Folder reklamowy
Liczba tytułów: 1
Liczba stron: 22
Nakład: 200
Format: B5
Środek: papier np. Sora Matt 90 g, kolor: 4+4
Oprawa: karton 350 g, kolor: 4+4, zszywka, folia matowa, lakier punktowy
- Folder na konferencję
Liczba tytułów: 4
Liczba stron każdego tytułu: 8
Nakład każdego tytułu: 100
Format: B5
Środek: papier offset, kolor: 4+4
Oprawa: kreda matowa 350 g, kolor: 4+4
Wymagania względem wykonawcy
1. Koszt dostawy w cenie druku
2. Jedna osoba dedykowana do kontaktu z Zamawiającym
3. Park maszynowy umożliwiający druk cyfrowy i offsetowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.5.5.) Wartość części: 129118,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Do wykonania w ramach składu w 2024 r. są:1. Skład 212 arkuszy wydawniczych (skład z przypisami, bibliografią, tabelami, wykresami, nie tylko w j. polskim) dla wersji elektronicznej wydania (on-line) i wersji drukowanej (druk offsetowy bądź cyfrowy)
2. Zaprojektowanie i wykonanie okładek dla wersji elektronicznej wydania (on-line) i wersji drukowanej (druk offsetowy bądź cyfrowy) do: 4 nowych pozycji i 37 do serii już istniejącej
3. Zaprojektowanie i wykonanie wizualizacji 41 okładek w 3D (dla każdej z 41 okładek w dwóch rozmiarach: 900/600 px i 1270/480 px)
4. Zaprojektowanie i wykonanie 40 banerów reklamowych w wersji elektronicznej (każdy w dwóch rozmiarach: 900/600 px i 1270/480 px)
5. Zaprojektowanie i wykonanie akcydensów: 2 reklamy do publikacji drukowanej w formacie B5, 2 kartki świąteczne (w formacie 140 x 200 po złożeniu), 6 wizytówek według istniejącego wzoru, 3 zaproszenia na konferencję w wersji do druku w formacie A4 składane na trzy, 1 folder wydawniczy w formacie B5 (20 stron w środku), 4 foldery na konferencję w formacie B5 (w każdym 8 stron w środku)
Wymagania względem wykonawcy
1. Dostępność Wykonawcy w godz. 8-16
2. Konieczność odsyłania plików w formacie PDF
3. Konieczność zarówno składania publikacji, jak i projektowania okładek
4. Znajomość zagadnień poligraficznych umożliwiająca kontakt z drukarnią
5. Konieczność nanoszenia poprawek w cenie składu
6. Konieczność posiadania konta w banku zdjęć (minimum 300 zdjęć miesięcznie)
4.5.3.) Główny kod CPV: 79822000-2 - Usługi składu
4.5.5.) Wartość części: 87303,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 119265,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 146238,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 119265,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Drukarnia Akapit Sp. z o.o. ul. Węglowa 3, 20-481
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462580775
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 119265,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73381,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73381,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73381,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: targonski.pl Amadeusz Targoński ul. PCK 5, 20-144 Lublin
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7121589679
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TARGOŃSKI AMADEUSZ TARGONSKI.PL
jakie przetargi wygrała firma
TARGOŃSKI AMADEUSZ TARGONSKI.PL
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73381,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługi holowania, przewozu i parkowania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t i powyżej 3,5 t zabezpieczonych przez Policję (...)
- Dostawa odczynników do badań immunohistochemicznych wraz z dzierżawą aparatu
- Wywóz stałych odpadów komunalnych i odpadów suchych z nieruchomości w Lublinie, Białej Podlaskiej i Chełmie z podziałem na części.
- Świadczenie kompleksowych usług pogrzebowych na rzecz Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Lublinie w roku 2025.
- Dostawa papieru kserograficznego do Urzędu Miasta Lublin.
- Świadczenie usług terapeuty integracji sensorycznej (terapeuta SI) na potrzeby Regionalnego Punktu Diagnoz i Terapii FAS/FASD w Lublinie z podziałem na części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa promocyjna polegająca na składzie, opracowaniu graficznym i wydruku tygodnika Łącznik Zielonogórski
- Dostawa materiałów poligraficznych i wystawienniczych dla WFOŚiGW w Katowicach w 2025 roku.
- Wykonanie i sukcesywne dostawy materiałów promujących z nadrukiem
- Usługi poligraficzne - Druk i dostawa drzewa genealogicznego oraz tuby - elementy książki - K.Hejke Wspomnienia o ojcu
- Usługi poligraficzne - Druk i dostawa książki - K.Hejke Wspomnienia o ojcu
- Druk i dostawa książki naukowej i dwóch zeszytów czasopism naukowych
więcej: Usługi składu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.