Ogłoszenie z dnia 2022-07-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00188438/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie okresowej 5 letniej kontroli instalacji elektrycznej i piorunochronnej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: TOMASZOWSKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.3.) Oddział zamawiającego: Tomaszowskie TBS Spółka z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590708822
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Majowa 15
1.5.2.) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ttbs@ttbs.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ttbs.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/ a także: https://bip.ttbs.com.pl/category/zamowienia-publiczne1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie okresowej 5 letniej kontroli instalacji elektrycznej i piorunochronnej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-343f5b38-e185-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00234732
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018935/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.10 Wykonanie okresowej 5 letniej kontroli instalacji elektrycznej i piorunochronnej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00188438/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 174338,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) kontrola instalacji elektrycznych w lokalach mieszkalnych i użytkowych:a) przeglądy tablic elektrycznych w mieszkaniach i lokalach użytkowych,
b) sprawdzenie stanu technicznego wkładek topikowych lub wyłączników nadmiarowo prądowych i wyłączników różnicowoprądowych,
c) sprawdzenie tablic licznikowych i licznika,
d) sprawdzenie stanu gniazd wtykowych i łączników,
e) sprawdzenie ciągłości przewodów ochronnych, w tym połączeń wyrównawczych,
f) wykonanie badań oraz sporządzenie protokołów:
− skuteczności ochrony przeciwporażeniowej przez samoczynne wyłączenie zasilania,
− skuteczności środków ochrony przed porażeniem prądem elektrycznym,
− rezystancji izolacji instalacji elektrycznej,
− sprawdzenie skuteczności działania wyłączników różnicowoprądowych,
2) kontrolę instalacji elektrycznych oświetlenia administracyjnego (klatka schodowa, strych, piwnice, pomieszczenia inne):
a) przegląd i ocena sprawności wyłączników, przycisków oraz opraw oświetleniowych,
b) sprawdzenie stanu technicznego wkładek topikowych lub wyłączników nadmiarowo prądowych w tablicach administracyjnych,
c) wykonanie badań oraz sporządzenie protokołów:
− skuteczności ochrony przeciwporażeniowej przez samoczynne wyłączenie zasilania,
− rezystancji izolacji instalacji elektrycznej,
3) kontrolę instalacji elektrycznej wewnętrznej linii zasilającej (wlz) w klatce schodowej:
a) sprawdzenie stanu technicznego zabezpieczeń budynku (przegląd, ocena sprawności technicznej od strony mechanicznej),
b) przegląd tablic rozdzielczych piętrowych,
c) sprawdzenie stanu technicznego wkładek topikowych lub wyłączników nadmiarowo prądowych,
d) sprawdzenie tablic licznikowych i liczników (obwodów administracyjnych),
e) sprawdzenie ciągłości przewodów ochronnych, w tym połączeń wyrównawczych.
f) wykonanie badań i sporządzenie protokołów:
− skuteczności ochrony przeciwporażeniowej przez samoczynne wyłączenie zasilania,
− rezystancji izolacji instalacji elektrycznej,
− sprawdzenie rozdzielnic tablicowych,
− sporządzenie schematu ideowego 1-kreskowego wlz instalacji elektrycznej budynku - od zewnętrznego przyłącza kablowego do tablic w mieszkaniach lub lokalach użytkowych - z opisem rodzaju i przekrojów przewodów oraz stosowanego osprzętu i zabezpieczeń,
4) kontrolę instalacji piorunochronnej obiektu (budynku) zgodnie z wymogami aktualnej normy:
a) oględziny instalacji części naziemnej,
b) sprawdzenie ciągłości połączeń części naziemnej,
c) pomiar rezystancji uziemienia,
d) sprawdzenie stanu uziemienia i sporządzenie protokołu oporności.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71355000-1 - Usługi pomiarowe
4.5.5.) Wartość części: 144488,41 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) kontrola instalacji elektrycznych w lokalach mieszkalnych i użytkowych:a) przeglądy tablic elektrycznych w mieszkaniach i lokalach użytkowych,
b) sprawdzenie stanu technicznego wkładek topikowych lub wyłączników nadmiarowo prądowych i wyłączników różnicowoprądowych,
c) sprawdzenie tablic licznikowych i licznika,
d) sprawdzenie stanu gniazd wtykowych i łączników,
e) sprawdzenie ciągłości przewodów ochronnych, w tym połączeń wyrównawczych,
f) wykonanie badań oraz sporządzenie protokołów:
− skuteczności ochrony przeciwporażeniowej przez samoczynne wyłączenie zasilania,
− skuteczności środków ochrony przed porażeniem prądem elektrycznym,
− rezystancji izolacji instalacji elektrycznej,
− sprawdzenie skuteczności działania wyłączników różnicowoprądowych,
2) kontrolę instalacji elektrycznych oświetlenia administracyjnego (klatka schodowa, strych, piwnice, pomieszczenia inne):
a) przegląd i ocena sprawności wyłączników, przycisków oraz opraw oświetleniowych,
b) sprawdzenie stanu technicznego wkładek topikowych lub wyłączników nadmiarowo prądowych w tablicach administracyjnych,
c) wykonanie badań oraz sporządzenie protokołów:
− skuteczności ochrony przeciwporażeniowej przez samoczynne wyłączenie zasilania,
− rezystancji izolacji instalacji elektrycznej,
3) kontrolę instalacji elektrycznej wewnętrznej linii zasilającej (wlz) w klatce schodowej:
a) sprawdzenie stanu technicznego zabezpieczeń budynku (przegląd, ocena sprawności technicznej od strony mechanicznej),
b) przegląd tablic rozdzielczych piętrowych,
c) sprawdzenie stanu technicznego wkładek topikowych lub wyłączników nadmiarowo prądowych,
d) sprawdzenie tablic licznikowych i liczników (obwodów administracyjnych),
e) sprawdzenie ciągłości przewodów ochronnych, w tym połączeń wyrównawczych.
f) wykonanie badań i sporządzenie protokołów:
− skuteczności ochrony przeciwporażeniowej przez samoczynne wyłączenie zasilania,
− rezystancji izolacji instalacji elektrycznej,
− sprawdzenie rozdzielnic tablicowych,
− sporządzenie schematu ideowego 1-kreskowego wlz instalacji elektrycznej budynku - od zewnętrznego przyłącza kablowego do tablic w mieszkaniach lub lokalach użytkowych - z opisem rodzaju i przekrojów przewodów oraz stosowanego osprzętu i zabezpieczeń,
4) kontrolę instalacji piorunochronnej obiektu (budynku) zgodnie z wymogami aktualnej normy:
a) oględziny instalacji części naziemnej,
b) sprawdzenie ciągłości połączeń części naziemnej,
c) pomiar rezystancji uziemienia,
d) sprawdzenie stanu uziemienia i sporządzenie protokołu oporności.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71355000-1 - Usługi pomiarowe
4.5.5.) Wartość części: 21561,59 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
cena oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
cena oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
INNE PRZETARGI Z TOMASZOWA MAZOWIECKIEGO
- Dostawa diatermii chirurgicznej z przystawką argonową i wyposażeniem
- Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim
- Malowanie i wymiana wykładzin w wybranych pokojach biurowych w budynkach Oddziału ZUS w Tomaszowie Mazowieckim oraz t.j.o.
- Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania biurowego
- Dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Energia kwalifikacji" - z podziałem na V części
- Sukcesywne dostawy materiałów do utrzymania zakładu w ruchu
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji projekt-kosztorys. wraz z uzyskaniem decyzji ZRID dla "Budowa drogi gminnej wraz z odwodnieniem drogi, budową sieci kanaliz. sanit. oraz sieci wodociąg. w m. Łebcz".
- Przetworzenie zasobu geodezyjnego do postaci cyfrowej dotyczącego baz danych BDOT 500 i GESUT III
- Projekt modernizacji ewidencji gruntów i budynków 8 obrębów na terenie powiatu pińczowskiego
- Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej POZ-roboty ogólnobudowlane
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków na obszarze obrębów: Derkacze, Radachowo i Lipinka - jednostka ewidencyjna 080601_5 Dobiegniew - obszar wiejski
- Wykonanie dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej podziałów działek w podziale na 5 części
więcej: Usługi pomiarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.