Og³oszenie z dnia 2024-03-07
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00246077/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-15
- 2024/BZP 00293841/01 - Wynik z dnia 2024-04-19
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa nowego budynku Przedszkola Miejskiego nr 7 w ¦wiêtoch³owicach
przy ul. Chrobrego wraz z utworzeniem nowego Klubu dzieciêcego zlokalizowanego przy ul. Chrobrego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA ¦WIÊTOCH£OWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255499
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Katowicka 54
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦wiêtoch³owice
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-600
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@swietochlowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.swietochlowice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa nowego budynku Przedszkola Miejskiego nr 7 w ¦wiêtoch³owicach
przy ul. Chrobrego wraz z utworzeniem nowego Klubu dzieciêcego zlokalizowanego przy ul. Chrobrego.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-6c0d63ec-dbbe-11ee-8305-7e4937eb936d
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00234875
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-03-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00024033/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.12 Budowa nowego budynku Przedszkola Miejskiego nr 7 w ¦wiêtoch³owicach przy ul. Chrobrego wraz z utworzeniem nowego Klubu dzieciêcego zlokalizowanego przy ul. Chrobrego.
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
W czê¶ci dotycz±cej utworzenia nowego Klubu dzieciêcego - Program Fundusze Europejskie dla Rozwoju Spo³ecznego 2021 – 2027, program rozwoju instytucji opieki nad dzieæmi w wieku do lat 3 „Maluch+” 2022-2029.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8976063.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/um_swietochlowice
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/um_swietochlowiceWcelu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje siê, aby komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”. Oferta oraz przedmiotowe ¶rodki dowodowe (je¿eli by³y wymagane)sk³adane elektronicznie musz± zostaæ podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie sk³adania oferty, w tym przedmiotowych ¶rodków dowodowych na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny wykonawca sk³ada bezpo¶rednio na dokumencie, który nastêpnie przesy³a do systemu (opcja rekomendowanaprzezplatformazakupowa.pl).Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny byæ zgodne z OBWIESZCZENIEM PREZESA RADYMINISTRÓW z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie og³oszenia jednolitego tekstu rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych.1) Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf2)W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: a) .zip b) .7Z3) W¶ród formatów powszechnych a NIE wystêpuj±cych w rozporz±dzeniu wystêpuj±: .rar .gif .bmp .numbers. pages. Dokumenty z³o¿one w takich plikach zostan± uznane za z³o¿one nieskutecznie.4) Zamawiaj±cy zwraca uwagê na ograniczenia wielko¶ci plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max10MB, oraz na ograniczenie wielko¶ci plików podpisywanych w aplikacji eDoApp s³u¿±cej do sk³adania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z 04.05.2016 z pó¼niejszymi zmianami), dalej „RODO”, informujê, ¿e: 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Prezydent Miasta ¦wiêtoch³owice, ul. Katowicka 54, 41- 600 ¦wiêtoch³owice. 2)Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿na skontaktowaæ we wszystkich sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw zwi±zanych z przetwarzaniem danych pod adresem poczty elektronicznej: iod@swietochlowice.pl.3) W przypadku powziêcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w trakcie trwania postêpowania czy realizacji umowy Pani/Pana danych osobowych, przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w³a¶ciwego w sprawach ochrony danych osobowych.4) Podanie przez Pani±/Pana danych osobowych jest obowi±zkowe, gdy¿ przes³ankê przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa.5) Pani/Pan dane mog± byæ przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie bêd± profilowane.6) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym; 7) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 78 ustawy; 8) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art.78 ustawy Pzp przez okres co najmniej 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli zobowi±zania wskazane w ofercie i umowie przekrocz± w/w przedzia³ czasowy okres przechowywania obejmuje ten termin; 9) Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy;10) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 11) Posiada Pani/Pan:1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników); 3) na podstawie art. 18RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego); 4)prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;12) Nie przys³uguje Pani/Panu:1) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;2)prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art.20 RODO;3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: INZP.271.7.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja w formule „zaprojektowanie i wykonanie robót” zadania inwestycyjnego pn. „Budowa nowego budynku Przedszkola Miejskiego nr 7 w ¦wiêtoch³owicach przy ul. Chrobrego wraz z utworzeniem nowego klubu dzieciêcego zlokalizowanego w ¦wiêtoch³owicach przy ul. Chrobrego”.
Wszystkie dokumenty stanowi±ce opis przedmiotu zamówienia s± dokumentami wzajemnie siê wyja¶niaj±cymi i uzupe³niaj±cymi. Wszystkie roboty budowlane, us³ugi, prace i czynno¶ci ujête w przedmiotowych dokumentach, winne byæ traktowane tak, jakby by³y ujête w ka¿dym z wymienionych dokumentów.
W przypadku gdy jaka¶ czê¶æ robót, us³ug, prac i czynno¶ci wynika choæby z jednego z tych dokumentów, Wykonawca zobowi±zany jest do jej wykonania. W przypadku jakiejkolwiek rozbie¿no¶ci lub sprzeczno¶ci pomiêdzy wskazanymi dokumentami, Wykonawca zobowi±zany jest do realizacji zgodnie z wy¿szym standardem lub w wiêkszej ilo¶ci wynikaj±cych z tych dokumentów, chyba ¿e Zamawiaj±cy poleci inaczej.
Zamawiaj±cego, informuje i¿ przedmiotowe zadanie przewiduje siê wykonywaæ etapowo, w nastêpuj±cym podziale:
Etap I. budowa budowy przedszkola przeznaczonego dla potrzeb utworzenia klubów dzieciêcych (dla min. 30 dzieci) wraz z niezbêdn± infrastruktur± towarzysz±c± umo¿liwiaj±c± przyst±pienie do jego u¿ytkowania wraz z wyposa¿eniem meblowym umo¿liwiaj±cym jego funkcjonowanie zgodnie
z przeznaczeniem
Etap II. rozbudowa budynku przedszkola realizowanego w ramach Etapu I/budowa budynku przedszkola (po³±czonego funkcjonalnie z wykonanym w ramach Etapu I budynkiem) przeznaczonego na potrzeby jego funkcjonowania, obejmuj±ca utworzenie 6 oddzia³ów przedszkolnych (dla min. 150 dzieci) wraz z pomieszczeniami uzupe³niaj±cymi (pomieszczeniami administracyjnymi, zapleczem kuchennym, zespo³em szatniowym)
Etap III. rozbudowa budynku przedszkola realizowanego w etapie II, obejmuj±ca utworzenie dodatkowych 4 oddzia³ów przedszkolnych (dla min. 100 dzieci) wraz z pomieszczeniami uzupe³niaj±cymi (gabinetami specjalistycznymi oraz sal± zajêæ ruchowych)
Szczegó³owy podzia³ zadania na etapy wskazany zosta³ dodatkowo w za³±czonej do niniejszego PFU czê¶ci rysunkowej (koncepcji).
Uwaga: Niniejsze zamówienie obejmuje prawo opcji. Prawo opcji zobowi±zuje Zamawiaj±cego
do realizacji zamówienia jedynie w zakresie zadeklarowanym.
Wykonawca w ramach realizacji zamówienia podstawowego (zadeklarowanego) zobowi±zany jest do:
opracowania dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem w imieniu i na rzecz Zamawiaj±cego wszelkich decyzji administracyjnych oraz zgód/uzgodnieñ niezbêdnych do rozpoczêcia i zrealizowania robót budowlanych dla ca³ego zamierzenia budowlanego (etapu I-III) z jednoznacznym ich podzia³em na wskazane w pkt. 1.1.2.1. etapy realizacyjne, tak aby ka¿dy z nich móg³ byæ realizowany niezale¿nie od siebie (tj. w ramach odrêbnych zamówieñ na roboty budowlane) oraz w sposób umo¿liwiaj±cy realizacjê tylko Etapu I lub Etapu II, b±d¼ te¿ wspólnie Etapu II i III,
wykonania w oparciu o sporz±dzon± i zaakceptowan± przez Zamawiaj±cego dokumentacjê projektow± robót budowlanych obejmuj±cych w szczególno¶ci:
• budowê w pe³ni wykoñczonego budynku przedszkola w czê¶ci przeznaczonej na funkcjonowanie klubu dzieciêcego (dla min. 30 dzieci) wraz z dostaw± i monta¿em/rozmieszczeniem wyposa¿enia meblowego i sprzêtowego (realizacji etapu I),
• wykonanie drogi dojazdowej, dróg wewnêtrznych (w tym drogi po¿arowej), miejsc parkingowych, chodników zgodnie z zakresem wskazanym w czê¶ci rysunkowej jak dla I etapu realizacji,
• niwelacjê ca³o¶ci terenu inwestycji wraz z wykonaniem w czê¶ciach niezabudowanych nawierzchni trawiastych,
• wykonanie miejsca do gromadzenia odpadów sta³ych,
• wykonanie przy³±czy (wodoci±gowego, kanalizacji sanitarnej, deszczowej, energoelektrycznego, telekomunikacyjnego, gazowego [w razie potrzeby]) wraz z ewentualn± przebudow± istniej±cych sieci oraz usuniêciem wystêpuj±cych kolizji dla wszystkich etapów realizacji,
• wykonanie instalacji zewnêtrznych dla ca³ego terenu (o¶wietlenia terenu, monitoringu terenu, odprowadzenia wód opadowych, stacji ³adowania pojazdów elektrycznych (o ile wymagana),
• wykonanie ogrodu przy salach edukacyjnych wraz z tarasami oraz elementami ma³ej architektury,
• wykonanie placu zabaw dedykowanego dla dzieci uczêszczaj±cych do Klubu dzieciêcego (dzieci
w wieku od 6 miesiêcy do lat 3),
• wykonanie ogrodzenia terenu oraz placu zabaw i ogrodu edukacyjnego przy klubie dzieciêcym,
dostawy i monta¿u/rozmieszczenia wyposa¿enia meblowego i sprzêtowego,
pozyskania prawomocnej decyzji pozwolenia na u¿ytkowanie dla wykonanej czê¶ci budynku przedszkola (w zakresie odpowiadaj±cym realizacji etapu I)
pe³nienie wielobran¿owego nadzoru autorskiego nad realizacj± inwestycji, w zakresie wynikaj±cym
z opracowanej dokumentacji projektowej.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112710-5 - Roboty w zakresie kszta³towania terenów zielonych
45112712-9 - Roboty w zakresie kszta³towania ogrodów
45112723-9 - Roboty w zakresie kszta³towania placów zabaw
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45223200-8 - Roboty konstrukcyjne
45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów, ci±gów komunikacyjnych i linii energetycznych
45231100-6 - Ogólne roboty budowlane zwi±zane z budow± ruroci±gów
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodoci±gów i ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45231600-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ¶cie¿ek pieszych
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryæ i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych
45261210-9 - Wykonywanie pokryæ dachowych
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw s³onecznych
45261320-3 - K³adzenie rynien
45262410-8 - Wznoszenie konstrukcji budynków
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten
45312200-9 - Instalowanie przeciww³amaniowych systemów alarmowych
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45312311-0 - Monta¿ instalacji piorunochronnej
45314000-1 - Instalowanie urz±dzeñ telekomunikacyjnych
45314310-7 - Uk³adanie kabli
45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego
45315000-8 - Instalowanie urz±dzeñ elektrycznego ogrzewania i innego sprzêtu elektrycznego w budynkach
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45315600-4 - Instalacje niskiego napiêcia
45316000-5 - Instalowanie systemów o¶wietleniowych i sygnalizacyjnych
45316100-6 - Instalowanie urz±dzeñ o¶wietlenia zewnêtrznego
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urz±dzeñ grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331200-8 - Instalowanie urz±dzeñ wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeñ
45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45421152-4 - Instalowanie ¶cianek dzia³owych
45430000-0 - Pokrywanie pod³óg i ¶cian
45432000-4 - K³adzenie i wyk³adanie pod³óg, ¶cian i tapetowanie ¶cian
45432110-8 - K³adzenie pod³óg
45432111-5 - K³adzenie wyk³adzin elastycznych
45432120-1 - Instalowanie nawierzchni pod³ogowych
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45442000-7 - Nak³adanie powierzchni kryj±cych
45442100-8 - Roboty malarskie
45443000-4 - Roboty elewacyjne
39130000-2 - Meble biurowe
39141000-2 - Meble i wyposa¿enie kuchni
39161000-8 - Meble przedszkolne
71000000-8 - Us³ugi architektoniczne, budowlane, in¿ynieryjne i kontrolne
71200000-0 - Us³ugi architektoniczne i podobne
71210000-3 - Doradcze us³ugi architektoniczne
71220000-6 - Us³ugi projektowania architektonicznego
71221000-3 - Us³ugi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71222000-0 - Us³ugi architektoniczne w zakresie przestrzeni
71240000-2 - Us³ugi architektoniczne, in¿ynieryjne i planowania
71245000-7 - Plany zatwierdzaj±ce, rysunki robocze i specyfikacje
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacj±
71250000-5 - Us³ugi architektoniczne, in¿ynieryjne i pomiarowe
71300000-1 - Us³ugi in¿ynieryjne
71310000-4 - Doradcze us³ugi in¿ynieryjne i budowlane
71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania
71321000-4 - Us³ugi in¿ynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych
71327000-6 - Us³ugi projektowania konstrukcji no¶nych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Zamawiaj±cy przewiduje skorzystanie z prawa opcji. Zakres prawa opcji obejmuje: rozbudowê budynku przedszkola w czê¶ci przeznaczonej na funkcjonowanie przedszkola (realizacji etapu II)
rozbudowê budynku przedszkola w czê¶ci przeznaczonej na funkcjonowanie przedszkola (realizacji etapu III)
dostawê i monta¿ wyposa¿enia kuchni (technologia kuchni),
dostaw± i monta¿/rozmieszczenie wyposa¿enia meblowego i sprzêtowego (odrêbnie dla II i III etapu realizacji),
wykonanie chodników zgodnie z zakresem wskazanym w czê¶ci rysunkowej jak dla II etapu realizacji,
wykonanie ogrodów przy salach edukacyjnych przedszkola wraz z tarasami oraz elementami ma³ej architektury (odrêbnie dla II i III etapu realizacji)
wykonania placu zabaw dedykowanego dla przedszkolaków (dzieci w wieku od 3-7 lat) wraz z ogrodem warzywnym,
budowê instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku przedszkola o mocy do 50 kWp,
Ponadto w ramach ka¿dego z ww. zakresów Wykonawca winien uwzglêdniæ pe³nienie nadzoru autorskiego nad ich realizacj±. Dodatkowo w przypadku realizacji rozbudowy budynku wykonawca w ramach zaoferowanego wynagrodzenia winien uwzglêdniæ koszty zwi±zane z uzyskaniem decyzji administracyjnych umo¿liwiaj±cych jego u¿ytkowanie – pozwolenie na u¿ytkowanie.
Zamawiaj±cy zastrzega, i¿ ww. zakres mo¿e zostaæ zlecony do wykonania w ca³o¶ci lub wybranej czê¶ci b±d¼ wybranych czê¶ciach, w tym mo¿liwym jest skorzystanie z prawa opcji wiêcej ni¿ jeden raz.
Skorzystanie z opcji polega³o bêdzie na wykonaniu przez Wykonawcê robót budowlanych zakresu robót okre¶lonego powy¿ej w terminie do dnia 30.11.2025 r.
Wykonawca zostanie poinformowany przez Zamawiaj±cego o skorzystaniu z prawa opcji poprzez z³o¿enie przez Zamawiaj±cego jednostronnego o¶wiadczenia – polecenia rozpoczêcia wykonania robót budowlanych, które z³o¿one zostanie w formie pisemnej (lub w formie elektronicznej) pod rygorem niewa¿no¶ci. Zamawiaj±cy mo¿e skorzystaæ z prawa opcji w terminie do dnia 31.12.2024 r.
Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiaj±cego.
Nieskorzystanie przez Zamawiaj±cego z opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy ¿adnych roszczeñ w stosunku do Zamawiaj±cego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: cena za realizacjê pe³nego zakresu tj. zamówienia podstawowego (zakresu zadeklarowanego) + wszystkich opcji
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rêkojmi na wykonane roboty budowlane
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
W zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej Wykonawca musi wykazaæ, ¿e:1) wykona³ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie co najmniej okresie, co najmniej jedn± (1) us³ugê polegaj±c± na opracowaniu wielobran¿owej dokumentacji projektowej (projektu budowlanego oraz wykonawczego) wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji pozwolenia na budowê dla budowy budynku przedszkola i/lub ¿³obka i/lub klubu dzieciêcego o powierzchni u¿ytkowej nie mniejszej ni¿ 300 m2;
2) wykona³ nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie:
a) jedn± (1) robotê budowlan± o warto¶ci wykonanych robót nie mniejszej ni¿ 6.000.000,00 z³otych brutto,
b) jedn± (1) robotê budowlan± polegaj±c± na budowie budynku u¿yteczno¶ci publicznej o powierzchni u¿ytkowej nie mniejszej ni¿ 300 m2 wraz z przy³±czami,
c) jedn± (1) robotê budowlan±, polegaj±c± na wykonaniu nawierzchni (chodnika, drogi, placu itp.) z drobnowymiarowych elementów prefabrykowanych wraz z warstwami konstrukcyjnymi
o powierzchni wynosz±cej co najmniej 2.000 m2.
Pojêcie „budowa” nale¿y definiowaæ w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.
Pojêcie „budynek u¿yteczno¶ci publicznej” nale¿y definiowaæ w rozumieniu przepisów rozporz±dzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadaæ budynki i ich usytuowanie.
Pojêcie „powierzchnia u¿ytkowa” nale¿y rozumieæ w my¶l normy PN-ISO 9836:2022-07 W³a¶ciwo¶ci u¿ytkowe w budownictwie - Okre¶lanie i obliczanie wska¼ników powierzchniowych i kubaturowych lub normy równowa¿nej.
3) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia tj.:
a) koordynatorem prac projektowych, tj. projektantem posiadaj±cym uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeñ w specjalno¶ci architektonicznej,
b) projektantem, posiadaj±cym uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeñ w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej,
c) projektantem, posiadaj±cym uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych,
d) projektantem, posiadaj±cym uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych,
e) projektantem, posiadaj±cym uprawnienia budowlane do projektowania w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ telekomunikacyjnych,
f) projektantem, posiadaj±cym uprawnienia budowlane do projektowania w specjalno¶ci in¿ynieryjnej drogowej,
g) kierownikiem budowy, tj. osob± posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej,
h) kierownikiem robót bran¿y sanitarnej tj. osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych,
i) kierownikiem robót bran¿y elektrycznej, osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych,
j) kierownikiem robót bran¿y telekomunikacyjnej tj. osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ telekomunikacyjnych,
k) kierownikiem robót bran¿y drogowej, tj. osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci in¿ynieryjnej drogowej.
Odno¶nie bran¿y instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ telekomunikacyjnych w przypadku, gdy wskazana osoba bêdzie posiada³a uprawnienia wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów to wykonawca winien wykazaæ, ¿e osoba posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w telekomunikacji przewodowej wraz z infrastruktur± towarzysz±c± w zakresie linii, instalacji i urz±dzeñ liniowych.
Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ ³±czenia funkcji projektantów poszczególnych bran¿ wymienionych powy¿ej pod warunkiem wykazania siê niezbêdnymi uprawnieniami do kierowania robotami dla ka¿dej z bran¿y i wymaganym do¶wiadczeniem lub wykszta³ceniem z zastrze¿eniem, ¿e jedna osoba nie mo¿e pe³niæ wiêcej ni¿ dwóch funkcji.
Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ ³±czenia funkcji kierownika budowy/kierowników robót poszczególnych bran¿ wymienionych powy¿ej pod warunkiem wykazania siê niezbêdnymi uprawnieniami do kierowania robotami dla ka¿dej z bran¿y i wymaganym do¶wiadczeniem lub wykszta³ceniem z zastrze¿eniem, ¿e jedna osoba nie mo¿e pe³niæ wiêcej ni¿ dwóch funkcji.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: w celu potwierdzenia spe³niania warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, Zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy:
a) wykazu us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, wzór wykazu zawiera za³±cznik nr 7 do specyfikacji,
b) dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy;
Je¿eli wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji us³ug wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz o którym mowa w lit a) powinien wykazywaæ tylko te us³ugi, w których wykonaniu wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych, w których wykonywaniu bezpo¶rednio uczestniczy³ lub uczestniczy;
c) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, (wzór wykazu zawiera za³±cznik nr 8 do specyfikacji), z za³±czeniem
d) dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;
Je¿eli wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz o którym mowa w lit c) powinien wykazywaæ tylko te roboty budowlane, w których wykonaniu wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³;
e) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami; wzór wykazu zawiera za³±cznik nr 9 do specyfikacji,
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1) wype³niony i podpisany formularz ofertowy (tre¶æ formularza zamieszczona w za³±czniku nr 2),2) zbiorcze zestawienia kosztów (ZZK) (tre¶æ formularza zamieszczona w za³±czniku nr 3),
3) o¶wiadczenie wykonawcy o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu okre¶lonych przez Zamawiaj±cego w Rozdziale 5 specyfikacji (tre¶æ o¶wiadczenia zamieszczona w za³±czniku nr 4 do specyfikacji),
4) o¶wiadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia (tre¶æ o¶wiadczenia zamieszczona w za³±czniku nr 5 do specyfikacji),
5) o¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia sk³adane wraz z ofert± na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy (tre¶æ o¶wiadczenia zamieszczona w za³±czniku nr 6 do specyfikacji) (je¿eli dotyczy)
6) o¶wiadczenie o czê¶ci zamówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyæ podwykonawcom wraz z podaniem nazw ewentualnych podwykonawców, je¿eli s± ju¿ znani (w tre¶ci formularza ofertowego),
7) pe³nomocnictwo do reprezentowania w postêpowaniu albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarciu umowy, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 58 ustawy (dotyczy równie¿ wspólników spó³ki cywilnej),
8) pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku gdy dokumentów sk³adaj±cych siê na ofertê nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru S±dowego lub Wykonawca w przypadku osób fizycznych,
9) dokument wadium w przypadku wniesienia wadium w formie innej ni¿ pieniê¿na,
10) w przypadku wniesienia wadium w postaci pieniê¿nej, zalecane jest do³±czenie do oferty kopii potwierdzenia nadania przelewu,
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
Przystêpuj±c do niniejszego postêpowania Wykonawca zobowi±zany jest do wniesienia wadium w wysoko¶ci 100 000 z³ (s³ownie: sto tysiêcy z³otych),6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenia, o których mowa art. 125 ustawy, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia s± zobowi±zani do³±czaæ do oferty o¶wiadczenie, z którego bêdzie wynikaæ, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy (tre¶æ o¶wiadczenia zamieszczona w za³±czniku nr 6 do specyfikacji). W przypadku Wykonawców sk³adaj±cych wspóln± ofertê, do oferty nale¿y do³±czyæ pe³nomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (wystawione zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy). Tre¶æ pe³nomocnictwa musi jednoznacznie wskazywaæ czynno¶ci, do wykonywania których pe³nomocnik jest upowa¿niony (zakres umocowania).6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje zmiany postanowieñ umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy na podstawie przepisu art. 455 ust. 1 pkt 1) ustawy w zakresie:1) wprowadzania rozwi±zañ zamiennych do przewidzianych w programie funkcjonalno-u¿ytkowym, rozumianych jako prace, które by³y przewidziane w umowie, ale strony umowy w trakcie realizacji robót uzgodni³y ich wykonanie w sposób inny ni¿ opisany w programie funkcjonalno-u¿ytkowym;
2) zmiany osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia;
3) ewentualnej zmiany (przed³u¿enia) terminu realizacji umowy, co najwy¿ej o czas niezbêdny do usuniêcia przeszkody w przypadku, gdy zaistniej± poni¿sze zdarzenia, obiektywnie uniemo¿liwiaj±ce terminow± realizacjê przedmiotu umowy:
a) dzia³ania si³y wy¿szej, pod pojêciem której rozumie siê ka¿d± okoliczno¶æ, która zachodzi po podpisaniu umowy i jest niezale¿na od woli Stron, uniemo¿liwia wykonywanie zobowi±zañ umownych oraz skutków, której nie mo¿na unikn±æ albo te¿, której dzia³anie zapocz±tkowane jest przez anormalne, nieodwracalne zdarzenia, które nie mog± byæ przewidziane, a je¶li mog± byæ przewidziane - to s± nieuniknione. Za wypadki si³y wy¿szej strony uznaj± w szczególno¶ci: po¿ary, powodzie i inne klêski ¿ywio³owe, strajki oraz wojny. Wyst±pienie okoliczno¶ci si³y wy¿szej nale¿y stosownie udokumentowaæ,
b) przerw wynikaj±cych z decyzji administracyjnych np. wstrzymanie budowy (z wy³±czeniem przypadków, wstrzymania budowy z przyczyn le¿±cych wy³±cznie po stronie Wykonawcy), opó¼nieñ wywo³anych przez epidemie, dzia³ania organów pañstwa (w tym og³oszenie stanu wyj±tkowego, stanu klêski ¿ywio³owej), bezpo¶rednio wp³ywaj±cych na mo¿liwo¶æ realizacji Umowy,
c) zmian przepisów prawa, powoduj±cych konieczno¶æ dostosowania przedmiotu umowy do zmiany przepisów, które nast±pi³y w trakcie realizacji Umowy,
d) konieczno¶ci uwzglêdnienia wydanych w toku realizacji przedmiotu umowy zaleceñ w³a¶ciwych s³u¿b i inspekcji, je¿eli powoduj± one wyd³u¿enie czasu realizacji umowy i nie wynikaj± z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ,
e) na skutek okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego;
f) wyst±pienia szkód oraz nastêpstw nieszczê¶liwych wypadków dotycz±cych pracowników i osób trzecich, a powsta³ych w zwi±zku z prowadzonymi robotami budowlanymi, w tym tak¿e ruchem pojazdów mechanicznych na terenie budowy;
4) zmiany terminu realizacji umowy oraz zwiêkszenie wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku, gdy Wykonawcy zostan± powierzone do wykonania roboty dodatkowe (w rozumieniu ustawy PZP) lub jakiekolwiek inne roboty wykraczaj±ce poza zakres przedmiotu umowy,
5) zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia w przypadku wyst±pienia jednej z nastêpuj±cych okoliczno¶ci:
a) zmiany stawki podatku od towarów i us³ug,
b) zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracê,
c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne,
d) zmiany zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych,
- je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcê.
6) zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy, gdy wska¼nik cen produkcji budowlano-monta¿owej robót budowlanych specjalistycznych og³aszany w komunikacie Prezesa G³ównego Urzêdu Statystycznego za ostatni miesi±c poprzedzaj±cy wniosek o waloryzacjê wzro¶nie lub spadnie o co najmniej 7 % w stosunku do wysoko¶ci tego wska¼nika w miesi±cu zawarcia Umowy, a je¿eli zawarcie Umowy nast±pi³o po 180 dniach od up³ywu terminu sk³adania ofert, w stosunku do wysoko¶ci wska¼nika w miesi±cu sk³adania ofert.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-03-25 12:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/um_swietochlowice
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-25 12:05
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-04-23
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:
Wykonawca mo¿e z³o¿yæ ofertê dodatkow±, która zawiera nowe propozycje w zakresie tre¶ci oferty, podlegaj±ce ocenie w ramach kryteriów oceny ofert wskazanych przez Zamawiaj±cego w Zaproszeniu do negocjacjiSEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Na podstawie art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835) zwanej dalej „ustaw± OSR” z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza siê:1) Wykonawcê wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy OSR;
2) Wykonawcê, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w
wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy OSR;
3) Wykonawcê, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy OSR.
Wykluczenie nastêpuje na okres trwania okoliczno¶ci okre¶lonych powy¿ej.
W przypadku Wykonawcy wykluczonego na podstawie okre¶lonej powy¿ej, Zamawiaj±cy odrzuca ofertê takiego Wykonawcy, nie zaprasza go do z³o¿enia oferty wstêpnej, oferty podlegaj±cej negocjacjom, oferty dodatkowej, oferty lub oferty ostatecznej, nie zaprasza go do negocjacji lub dialogu, a tak¿e nie prowadzi z takim Wykonawc± negocjacji lub dialogu, odrzuca wniosek o dopuszczenie do udzia³u w konkursie, nie zaprasza do z³o¿enia pracy konkursowej lub nie przeprowadza oceny pracy konkursowej, odpowiednio do trybu stosowanego do udzielenia zamówienia publicznego oraz
etapu prowadzonego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
INNE PRZETARGI Z ¦WIÊTOCH£OWIC
- Opracowanie dokumentacji projektowej na potrzeby realizacji zadania inwestycyjnego pn. "Termomodernizacja - poprawa efektywno¶ci energetycznej budynków przy ul. Imieli 12-14 w ¦wiêtoch³owicach
- Wykonanie wewnêtrznych instalacji centralnego ogrzewania oraz tranzytu instalacji centralnego ogrzewania w wybranych budynkach komunalnych zarz±dzanych przez MPGL w ¦wiêtoch³owicach Sp. z o.o.
wiêcej: przetargi w ¦wiêtoch³owicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pomoc osobom z niepe³nosprawno¶ciami z terenu Powiatu £osickiego w dostêpie do ca³odobowego wsparcia w ramach utworzenia Centrum Opiekuñczo-Mieszkalnego w Nowych Litewnikach.
- Wymiana trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w P³ocku
- Modernizacja stacji uzdatniania wody Tajno Stare, gmina Barg³ów Ko¶cielny
- Przebudowa drogi gminnej 140176K w km od 0+000 do 0+995, w miejscowo¶ci Wierzbica, gmina Koz³ów
- Modernizacja sto³ówki szkolnej przy Technikum Le¶nym w Bia³owie¿y - I etap
- Prace remontowe dla Zespo³u Szkó³ centrum Kszta³cenia Rolniczego im. Jana Paw³a II w Brzostku
wiêcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.